Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
GREEN DEAL: Soumrak motorismu v Čechách
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. David 30.8.2021 17:01Já to říkám furt, "Simpli cleaver", mimo deštníku a škrabky na led, ebonitová tyč a liščí ohon. Jo, a 50K navíc. Elektro se musí podpořit v E7. A pak ještě pojistky a jističe (jak tam šupnout hřebík), aby mi nevyhnilo maso v mražáku, až mi to nabíjení "elektroengemétů" vyhodí domácí síť a síť i okolní, když všici elektroaktivisté začnou nabíjet baterie všech "přibližovadel" na druhý den. Bude veselo, izolace se budou tavit, a zelení aktivisté se budou blahem tetelit. |
M. Šejna 30.8.2021 16:54Tak to má v tom případě EU méně obyvatel než Praha. |
J. Pavelka 30.8.2021 16:39Musel by být stlačený, ne zkapalněný, protože kritická teplota vodíku je asi těch -250 st. Celsia...Nad touto teplotou kapalný vodík neexistuje Nebo by se muselo vymslet, jakou izolaci na to, aby vydržel dost dlouho "studeny" |
B. Hančl 30.8.2021 16:25TVL Valento ty máš dost. Umíš číst? Asi jen koukáš na porno v rádiu, viď. |
J. Lecian 30.8.2021 16:20No oni si vymysleli zákony o "demokracii", jako že zbytek plebsu zastupují a zakázaly se klasické demokratické principy - defenestrace... |
J. Vintr 30.8.2021 16:15V EU je cca 700 tisíc obyvatel. A nechají si kálet na hlavu od hrstky darebáků a debilů. Ti šmejdi nás záměrně vedou do chudoby a navrátu o pár století zpátky. |
I. Bikkhu 30.8.2021 16:12V Paříži tu třicítku zavedli aby nebylo možné rychle projet no-go zónou a vyhnout se tak kulturnímu obohacení ve formě bodných ran nožem a hořících aut :-) |
J. Gottlieb 30.8.2021 16:09Dá Valento, ale nedojedete bez problému na dovolenou v Chorvatsku a na koupi e. auta mnoho lidí v ČR nemá ( proč si asi kupují levný ojetý hnus?) |
O. Kaucký 30.8.2021 15:54Podle volebních průzkumů, nevystaví. |
T. Hraj 30.8.2021 15:52Vodík má sice cca 2,6x vyšší výhřevnost (J/kg), ale ve zkapalněném stavu má pouhých 70 kg/m3 (benzín cca 750 kg/m3). Výsledkem je že potřebujete opravdu cca 4x více prostoru na uskladnění energie v podobě zkapalněného vodíku, než v podobě benzínu. A to pomíjím, že zkapalnění vodíku vyžaduje teploty okolo -250 °C (tj. veliké množství energie). |
O. Kaucký 30.8.2021 15:52Ale pobaví. |
P. Kozelský 30.8.2021 15:50Tento green fašismus už dlouho nebude, sami voliči této cestě do nikam vystaví stopku. |
T. Hraj 30.8.2021 15:43Marie Antoanetta uměla azbucky?!? |
O. Kaucký 30.8.2021 15:42
|
V. Petr 30.8.2021 15:35Uvědomte si, že chudší lidé si nekupují nová auta. Pokud si budou chtít koupit 10 let starý elektromobil, nebudou s ním moci jezdit, neboť budou potřebovat novou baterii za X set tisíc. Takže funkčné elektomobil za 60000 tisíc lze sehnat těžko. |
V. Braun 30.8.2021 15:16Před 4 roky platila myslím stejná EURO 6 jako nyní. Změnila se ale metodika měření, což vedlo k určitým zpřísněním, ale ne zásadním. Co podle vás nebylo před 4 roky povinnou součástí a je nyní? |
J. Sedlář 30.8.2021 15:10Kolik platili výrobci tlačítkáčů jako odpustek za kus? |
J. Sedlář 30.8.2021 15:08Narozdíl od kapalného vodíku se toto skladuje lépa a nepotřebujete toho tolik: Uran 235 90.000.000,0 MJ/kg |
J. Sedlář 30.8.2021 15:03Čím jezdíte Vy, prozraďte nám to. Typ a stáří, pokud vůbec. |
J. Sedlář 30.8.2021 15:03Briošky, myslím že se jednalo o briošky. |
J. Jurax 30.8.2021 14:58Našel jsem si cenik EV6 125 kW, 4x2, 58 kWh 1.180.980 EV6 168 kW, 4x2, 77,4 kWh 1.280.980 EV6 GT-Line 168 kW, 4x2, 77,4 kWh 1.380.980 EV6 GT-Line 239 kW, 4x4, 77,4 kWh 1.481.980 To už je docela zajímavé, nicméně lidovka to fakt není. Je pravda, že u nákladných aut se vícenáklady na elektromobilitu - drahá baterie - líp rozpouštějí. |
T. Hraj 30.8.2021 14:51Já taky. A nevzpomínám si, že by tehdy byl vyvíjen masívní politický a dotační tlak na kupování mobilů s displayem. |
J. Lecian 30.8.2021 14:42Za mobilitu prostě bude třeba bojovat... války byly i pro mnohem menší malichernosti. Já tedy budu na straně "ropáků" nevidím problém postřílet podotýkám v oficiální válce pár zelených suchotin , já na vojně byl.. |
M. Šejna 30.8.2021 14:35Ano, pane Juraxi zkusil jsem to porovnat: Můj sopučasný automobil KIA Stinger za 1,2 mega má výkon 147 Kw, točivý moment 440 Nm, dojezd 950 km Elektrická alternativa od automobilky KIA bude KIA EV6 za 1,3 mega má výkon 168 kW, točivý momet 350 Nm , dojezd 510 km |
J. Jurax 30.8.2021 14:30To zdaleka není jisté. Důsledně uplatňovaná zelenost může mít za důsledek hospodářský rozvrat, výrazně sníženou životní úroveň, následně pak nepokoje, politický rozvrat, masy migrantů, spory a ozbrojené konflikty, hladomory a takové podobné hezké věci. A aby se ta zelenost udržela, tak tvrdé represe a diktaturu. A pak už je celkem jedno, jaká zcestná ideologie - hnědá, rudá, anarchistický černá či zelená - je tou diktaturou vnucována. Je to krásný námět na dystopický román, jenž by ovšem dnes nesměl být vydán ... :-) |
J. Jurax 30.8.2021 14:11Ano. Ovšem sprostný lid prachy taky kombajnem prachy nesklízí, a koupí si auto za řádně zdaněné peníze, aniž by si náklady na něj z daní též odepsati mohl ... :-))) |
T. Hraj 30.8.2021 14:07Aneb proč nejedí koláče, že? |
J. Pavelka 30.8.2021 14:06Každý sedmý dospělý člověk byl ve straně, tj. asi 14 procent...v Rumunsku každý čtvrtý... |
V. Povolný 30.8.2021 14:06... čím dřív to zvrátíme ... vy vidíte někoho, kdo to chce zvrátit? Kromě Okamury a SPD, kterým nadávají do fašistů a Trikolory, která se nejspíš do parlamentu nedostane? |
J. Pavelka 30.8.2021 14:05To jo, "fedrovat" to- zvlášť takto- je špatně, jasná věc...Ale kdo ví, zda vývoj "suchou cestou" by nakonec nesměřoval k těm elektromobilům |