Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ENERGIE: Fotovoltaičtí parazité
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Moser 26.3.2023 18:49Opravdu? Nějaký zdroj? Protože nějak nemohu nic takového najít... |
O. Vašíček 27.3.2023 7:49Bohužel ho taky nemůžu najít. Ale byl to článek zde na Seznamu. Cca rok zpět. Řešila se bezpečnost elektroaut a některá severská země, z důvodu velkého množství dřevostaveb, uvažovala nebo rozhodla (to si již nepamatuji) o omezení výstavby dobíjecích stanic přímo u domu. Povolení jen od určité vzdálenosti od domu. Zkusím ještě pohledat. |
S. Dedic 26.3.2023 22:18Ale ono se to resi. Napriklad u nas uz hasici prisli s tim, ze je treba zesilit nosne konstrukce bytovych domu s podzemnimi garazemi -- protoze projektovana pozarni nosniku pro teplotu a trvani pozaru samohybne baterie nestaci. Jen Buh vi, jak se to bude provadet u existujicich staveb. |
V. Petr 26.3.2023 17:29No, jel jsem autobusem. Na křižovatce před námi stála Š 120 (bylo to nekdy před 40 lety) a najednou jí začaly z motoru šlehat plameny. Vyběhl řidič našeho autobusu s příručním hasičákem a oheň uhasil. Chtěl bych vidět totéž s elektomobilem... |
L. Novák 26.3.2023 18:14Elektromobilů je u nás tak málo, že je hořet jen tak snadno neuvidíte. Ale několik případů už bylo zveřejněno. |
M. Moser 26.3.2023 18:16Já viděl.chytnout auto a za 20 minut z něj byla jen hořela kostra. Oboje to případ od případu. Jak u benzínu, tak u baterií. Ale pro novináře je lákavé zveřejňovat články, na které lidé klikají a pod kterými se nadává. V některých případech není ani nutné aby byl článek pravdivý. |
L. Novák 26.3.2023 18:26Pravda vadí zeleným komunistům stejně, jako těm rudým... |
A. Teply 26.3.2023 22:30Hořící Teslu by ten autobusák přece ponořil do speciální nádrže. A do 24 hodin by bylo po požáru... |
L. Novák 26.3.2023 18:18Data pojišťoven pochází z nepatrného množství elektromobilů a jejich krátké historie v provozu. Tudíž nemohou být srovnatelná s dlouhodobými statistikami provozu aut se spalovacími motory za desítky let. |
M. Moser 26.3.2023 18:22Takže říkáte že pojišťovny jsou blbé a vy jste chytřejší? Fakt myslíte že pojišťovny neumí takové nuance ve svých statistikách (pojistné matematice) zohlednit? To byste jim to asi měl zajít říct. |
L. Novák 26.3.2023 18:34Jsi obyčejný ZELENÝ GRÁZL, který překrucuje to, co bylo psáno. Každý, kdo má mozek neprožraný zelenou plísní, tomu, co jsem napsal, rozumí. |
M. Moser 26.3.2023 18:44Melete nesmysly. Pojišťovny ve svých statistikách rizik zohledňují krom jiného i staří vozidel a najdete km. A elektroauto má menší riziko požáru. Jen hledáte jak pravdu, co se vám nehodí do krámu negovat, ale jste na to moc hloupý. |
L. Novák 26.3.2023 21:06Má to jediný háček, osle, totiž naprostý nedostatek dat o elektromobilech v porovnání s množstvím dat nashromážděných za dobu užívání automobilů se spalovacími motory. |
M. Moser 26.3.2023 9:02Baterie provozovaná v horach, stav po 8 letech a 170.000 km je 88% (zjištěno měřením v servisu) původní kapacity. |
L. Novák 26.3.2023 9:18To ovšem nic nemění na skutečnosti, že NÁSILÍM STÁTNÍ MOCI VNUCOVANÁ ELEKTROMOBILITA je OBŘÍ POLITICKÝ PODVOD, jak je zdokumentováno zde: https://www.autozive.cz/dokument-nemecke-televize-rekl-pravdu/ |
M. Moser 26.3.2023 9:45Technické argumenty došli? Nikdo elektromobilitu nevnucuje. Můžete mít nový automobil se spalovacím motorem i po 2035. Jen nesmí produkovat emise CO2. Tedy na syntetické palivo nebo ethanol v pohodě. Vám přijde normální pálit ropu, které je pravděpodobně omezené množství a přitom ji potřebujete na výrobu plastů, hnojiv... |
L. Novák 26.3.2023 9:47Tímhle může argumentovat jen TOTÁLNÍ ZELENÝ IDIOT jako vy. |
P. Rada 26.3.2023 10:00"Totální myšlení" nařvaného hulváta zde pravidelně předvádí L.N. když mu začnou docházet argumenty. |
L. Novák 26.3.2023 10:06DALŠÍ negramotný ZELENÝ DEBIL, který mi bude tvrdit, že můžu kupovat a provozovat spalovací motor, jenom NESMÍ PRODUKOVAT CO2... |
M. Moser 26.3.2023 14:26No mně přijdete jako idiot vy. Když vám dojdou argumenty k životnosti baterie, přeskočite na úplně jiné téma... |
L. Novák 26.3.2023 16:17KKOTE ZELENÝ, debilní žvásty o tom, že spalovací motory nebudou (po 2035) zakázány, jenom nesmí spalovat, jsi sem vnesl ty. |
M. Moser 26.3.2023 16:49Panáček neumí číst? Nebo umí, ale nerozumí? Jasné že budou moct spalovat, třeba ethanol. Něco syntetické palivo s nulovým cyklem emisí CO2. |
L. Novák 26.3.2023 16:53A že jsi KKOT, jsi potvrdil i ve svou vulgaritou vygenerovanou tvou vlastní blbostí v příspěvku "M. Moser 26.3.2023 9:57". |
A. Teply 26.3.2023 10:30Nevím, jestli vidíte do budoucnosti - ale syntetické palivo EU ještě stále po roce 2035 oficiálně neuznalo. To je teprve v jednání (na poslední chvíli - Němci se dost překvapivě "probudili"). Tj. aktuálně v EU platí - po roce 2035 je nový spalovací motor + syntetické palivo zakázán. |
L. Novák 26.3.2023 10:49Syntetická paliva podobně jako "zelený vodík" jsou z energetického a ekonomického hlediska zatím jenom sci-fi sen. Jsou však dobrým důvodem k odmítnutí plošného zákazu spalovacích motorů, aby mohl pokračovat jejich další vývoj a nemuselo se doslova zahodit veškeré know-how, které bylo za poslední století nashromážděno. Podobně jako se stalo v ČR s výrobou zařízení pro jadernou energetiku a kvalifikací množství pracovníků, z čistě politických důvodů. Je jisté, že vzrůstající ODPOR PROTI TOTALITNÍM METODÁM ZELENÝCH KOMUNISTŮ povede k masovému odporu proti nesmyslné politice zelených aktivistů usazených v orgánech EU/EK. Vývoj a směr, který naplánovali v centrále Greenpeace, je pro lidskou civilizaci zničující. Odpor proti nim je tedy logický a předvídatelný... |
P. Sura 26.3.2023 11:26Pokud se svým autem najezdim za rok 7000 km, vyprodukuju 3x nižší objem spalin nez ten ,kdo najezdí 20 000. I pri stejné EU normě. Takže mi kazdej zelenej bolševik může vlézt na záda. I se svejma autíčkama na klíček. |
V. Kučer 26.3.2023 17:43Syntetický benzín bude možno ekonomicky vyrábět až v JE 4, generace. Pokud máte starého diesela můžete jezdit ekologicky už v současnosti na potravinářský olej ze supermarketu. |
L. Novák 26.3.2023 18:24Jo, cena za litr už klesá pod 40,- Kč/litr (38,-) u slunečnicového oleje. |
J. Gutvirth 27.3.2023 7:24KDE? u nás furt 69kč |
M. Moser 26.3.2023 14:29Já jezdil jednu dobu na E85 a to je 85% lihu. Ten líh (ethanol) kritériu syntetického paliva vyhovuje. Mimochodem to bylo i finančně úsporné. |