1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
liberal shark 29.1.2009 14:04

Re: Logické myšlení

Ano, parogenerátor pro BN se dělal ve Vítkovicích. Rusové to dodnes nezvládli.

vita 29.1.2009 14:28

Re: Logické myšlení

Jenom aby to ještě zvládli v těch Vítkovicích!

Něco takového bych radši viděl dělaného u nás než v Rusku. Ale Rusové celkem chápou co nezvládají - a kupují jinde.

Jenom aby ti, kdo to umějí, nebyli rozehnáni do všech stran. Jako teď rozhánínme své skláře.

messenger 29.1.2009 12:26

Re: Logické myšlení

to jako ze by jste to zplynoval primo v te sluji?

vita 29.1.2009 12:40

Re: Logické myšlení

Jo, to je celkem známá metoda jak využít jinak nedobývatelné uhlí.

Uvažovalo se o tomto způsobu v Beskydech. Žádné haldy hušiny, jen pár vrtů a čerpání.

ok 29.1.2009 8:57

komunistka Bobošíková promluvila

komunistka Bobošíková promluvila: "s Ruskem na věčné časy a nikdy jinak"

Zalez, soudružko !!!

NO COMMENT - článkem madam jen potvrdila, že je skutečně komunistka.

gerontusinza 29.1.2009 11:57

..a vy kretén...Re: komunistka Bobošíková promluvila

:-/

Minutus 29.1.2009 21:51

Re: ..a vy kretén...Re: komunistka Bobošíková promluvila

To snad ani nemá cenu .. kretén zůstane kreténem.R^

messenger 29.1.2009 12:29

Re: komunistka Bobošíková promluvila

bobosikova nerika S ruskem na vecne casy a nikdy jinak. Rika ze Rusko ma nejvetsi zasoby plynu  na svete a Nabucco je blbost.

Malý Aston 29.1.2009 8:55

Snad si nemyslíte,že Česko o něčem rozhodne.

Na půl roku jsme jen " NAOKO" pověření řízením úředníků v Bruselu.Je to naprosto zbytečné a nemá to žádný smysl.Tak jako Francie a ta je trošku větší než naše zemička nic nevyřídila proč my máme něco řídit?Kšeft s plynem přesahuje pravomoci nejen Topolánka ale celé zasrané Evropské Unie.Němci se starají především o sebe,frantíci také a angličané se na to dívají s úsměvem.Rusové mají ty kohoutky ve svých rukou včetně plynu který se ještě netěží.Nabuko nebude na to vsadím svůj důchod.Rusové to nepovolí,je to každému jasné a v Budapešti to bylo potvrzeno.:-D

ok 29.1.2009 8:57

Re: Snad si nemyslíte,že Česko o něčem rozhodne.

Možná byste se měl naučit rusky - je to perspektivní, co říkáte? ;-D;-D;-D

Malý Aston 29.1.2009 11:56

Re: Snad si nemyslíte,že Česko o něčem rozhodne.

Já jsem se ještě ruštinu učil a není žádný problém se dnes napojit na ruské internetové stránky.A pokud jste například z Prahy tak tam všichni mluví rusky a v Karlových Varech se česky nedomluvíte.:-D

Niky 29.1.2009 11:30

Re: Snad si nemyslíte,že Česko o něčem rozhodne.

R^

liberal shark 29.1.2009 8:54

snůška nesmyslů

Bobo opět boduje svou gigantickou nekvalifikovaností v daném tématu.

ok 29.1.2009 8:58

Re: snůška nesmyslů

To není nekvalifikovanost. To je rusofilství přesvědčené komunistky.

vita 29.1.2009 9:08

Blbost, žraloku.

Naopak je to natolik rozumné hodnocení - a natolik informované - že odmítám věřit, že je Bobo víc než hlásnou troubou.

liberal shark 29.1.2009 10:52

Re: Blbost, žraloku.

Co je rozumného na odporu proti výstavbě alternativních plynovodů a propagaci investic do ruského obohacovacího závodu ?

vita 29.1.2009 11:33

Rozumné je upozorňovat

na ekonomicou nevýhodnost jednoho a ekonomickou i strategickou výhodnost druhého.

IMHO by bylo nejlíp zaháčkovat se co nejvíc v obou Streamech - jednak je Rusové dotáhnou do konce, dvojak by bylo dobré mít aspoň nějaké páky na ovlivňování provozu. Akorát si myslím, že ani Němci ani Italové nebudou takovou snahou nadšeni.

Do Angarska nás Rusové stejně pustí leda jako pozorovatele, možná pár odborníků, ale byli by sami proti sobě, kdyby technologii pouštěli z rukou. takže to je sci-fi.

liberal shark 29.1.2009 14:02

Re: Rozumné je upozorňovat

S tím obohacováním jsem měl na mysli fakt, že není problém s jeho nákupem a na trhu existuje konkurence. Pokud se rozběhne laserová technologie, bude ještě líp. Rusové hledají akorát hejla, který jim dá peníze a kvalitně to postaví.

South- a Nord stream jsou asi dobrá věc, ale Nabucco má jednu výhodu - úplně vypouští Rusy z celého řetězce.

František Heczko 29.1.2009 21:01

Re: Blbost, žraloku.

Pod toto prohlášení se podepisuji také

vita 29.1.2009 8:54

Je to možné? Bobo si pořídila nového poradce?

Kupodivu - a snad poprvé co registruji - píše k věci a dokonce to vypadá poučeně. Sice ty plynovody se mají jmenovat Severní proud a Jižní proud, ne Sever a Jih, ale jinak je to celkem v pořádku.

Zvláštní...

silvatax 29.1.2009 8:51

Snížit závislost

Domnívám se, že smyslem Nabucca není zrušit závislost na ruském plynu, nýbrž ji snížit. Přes všechny proklamace totiž Rusko zůstává nevyzpytatelným a politicky nevyzrálým státem. Pokud specialisté z římské NATO Defence College a z Centre for European Policy Studies mají názor takový, jak autorka prezentuje, tak potěš pánbůh. Ale  Itálie má s Ruskem asi jiné zkušenosti než státy jeho bývalé sovětské zóny.    Vzhledem k výši zásob ruského plynu asi na něm budeme zčásti závislí pořád. Jde jenom o snížení míry této závislosti. Tranzitní země pro Nabucco taky nebudou moci příliš vyskakovat, když uvidí, že máme možnost brát plyn jinde.  Autorka navíc zcela pomíjí skutečnost, že zdrojem nestability v kavkazké oblasti je v první řadě Rusko, které chce obnovit svůj bývalý vliv v této oblasti. Gruzínská válka byla vyvolána Ruskem, ať už oficiální  Brusel prohlašuje cokoliv.  Nebylo by od věci, kdyby si autorka občas přečetla o čem   a jak píše ruský tisk.  Postoj římských specialistů mi připomíná smířený postoj západních mocností v Mnichově 1938.

liberal shark 29.1.2009 8:53

Re: Snížit závislost

Přesně tak, čím více alternativních plynovodů, tím větší prostor k vyjednávání. Btw. nechápu, k čemu by nám byla účast na ruském obohacovacím závodě. Světový trh s uranem a obohacením funguje docela dobře.

vita 29.1.2009 9:02

Gruzínskou válku vyvolal Šaškašvili,

ať si evropská média lhala jak chtěla. Některým to aspon po měsících začalo docházet - a někomu to halt nedojde nikdy.

Postoj Itálie je pochopitelný. Nabucco je konkurence South streamu, pro oba zřejmě nebude dost suroviny a navíc by si mohli vzájemně snižovat poplatky. A South stream je rusko-italský projekt. Kromě toho, jižní větev South streamu má vést přes Řecko do jižní Itálie, kde je plyn potřeba a severní pžes Rakousko do severní.

pbla4024 29.1.2009 10:12

Re: Gruzínskou válku vyvolal Šaškašvili,

Rusko okupuje část Gruzie od devadesátých let. V běžném vesmíru, kde k příčině dojde před následkem, tedy není dost dobře možné, aby válku v roce 2008 zahájila Gruzie, soudruhu komisaři.

vita 29.1.2009 11:35

Re: Gruzínskou válku vyvolal Šaškašvili,

A další obvyklá pablbovská lež...

pbla4024 29.1.2009 12:01

Re: Gruzínskou válku vyvolal Šaškašvili,

Takže budete zase tvrdit, že Rusko nenapadlo v devadesátých letech Gruzii? Vzhledem k tomu, že Gruzínci sestřelili Rusům bombardér, tak se to nedalo dost dobře utajit.

Ps.: Tu trapnou propagandu o tisících obětí v Jižní Osetii už nešíří ani Kreml. Už vám váš řídící důstojník poslal aktuální informace? Nebo budete vyvrácenou lež jako obvykle opakovat kolem dokola?

vita 29.1.2009 12:43

Re: Gruzínskou válku vyvolal Šaškašvili,

Vzhledem k tomu, že vám tato situace byla tolikrát vysvětlena, nezbývá mi než vaše současné tvrzení prophlást za pokračování téže lži.

Nikdo nikdy netvrdil, že v J.Osetii byly tisíce mrtvých - další pablbovská lež.

Umíte něco jiného než lhát?

pbla4024 29.1.2009 13:08

Re: Gruzínskou válku vyvolal Šaškašvili,

  Rusko v devadesátých letech prokazatelně napadlo Gruzii, nad gruzínským územím byl sestřelen ruský bombardér. Ale bolševický propagandista Novák bude zuřit s pěnou u hubu a tvrdit opak.

  A tvrzení o údajných ticících mrtvých byla vaše Kremelská propaganda plná. Kolikrát vám to mám opakovat, soudruhu komisaři, nemůžete lhát o snadno ověřitelných věcech. Takhle ztrapňujete celou socialistickou revoluci.

vita 29.1.2009 14:33

Re: Gruzínskou válku vyvolal Šaškašvili,

Opět lež - počet zabitých se na začátku války odhadoval na 1500. 1500 je jeden a půl tisíce - ne tisíce v plurále. Takže palbbí lež - člověče, vážně těch svých lží nenecháte, i když víte, že vám je pokaždé vrátím?

Po cca týdnu až dvou byl průběžný počet identifikovaných mrtvých něco přes 300.

Po třech měsících ohlásila jihoosetská generální prokuratura asi 1680 všech zabitých - včetně neidentifikovaných a možná gruzínských.

pbla4024 29.1.2009 15:01

Re: Gruzínskou válku vyvolal Šaškašvili,

Vy prolhaná bolševiská píp! O 1500 se mělo jedna při údajném útoku gruzínské armády na administrativní centrum jižní Osetie. Tuto lež Kreml použil jako záminku k útoku na Gruzii. A teď když kremelští stalinovi pohrobci spolehlivě okupují co se jim zachce, snížili udaný počet obětí v celém konfliktu na tři až čtyři sta. Ale platonický čekista Novák bude lhát a lhát a lhát.