1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Zfetovaný Václavák

Opravdu se mi nechce komentovat žabomyší přestřelku kolem homosexuální parády a reakce toho či onoho a reakce na reakci na reakci. Jen se podivuji, že taková věc není za rozlišovací schopností hlavy státu, ale to věru není moje věc, čím se hlava státu má zabývat, zdali – dejme tomu – korupcí anebo pochodem gayů a lesbiček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 8.8.2011 12:06

Re: Tak jsem nakoukl.

 Na moje děti se neodvolávej, neb tyto se též mohou stát zloději,konzumenty drog, či podvodníky. Já bych je nikdy nezavbrhnul, ale nikdy bych se nezdráhal jim říci, že to co dělají je ohavnost.

P. Hofman 8.8.2011 12:19

Re: Tak jsem nakoukl.

To jsou přesně ty chvíle, kdy jsem hrdý na to, že v žádného Boha nevěřím.

To ovšem neznamená, že vám to vyčítám, naprosto ne, to bych si nikdy nedovolil, jen jsem rád, že nemusím ze sebe vydávat podobná prohlášení.

J. Jílek 8.8.2011 12:30

Re: Tak jsem nakoukl.

tak to jistě, já si taky myslím, že stát se zlodějem je totéž co zdědit genovou výbavu homosexůála ... :-(((((ironic)

H. Lukešová 8.8.2011 12:02

Re: Tak jsem nakoukl.

Přesně...podporovat hřích...Jak psal Macek...nejhorší je zpupnost homosexuálů, ne že existují...Homosexuálové pochodující Prahou jsou exibicionisté, chtějí na sebe upoutat pozornost...

J. Jílek 8.8.2011 12:05

Re: Tak jsem nakoukl.

račte si to přečíst, hřích je ten pochod nebo je hřích homosexuální styk?

H. Lukešová 8.8.2011 12:22

Re: Tak jsem nakoukl.

Obojí...

M. Franková 8.8.2011 12:03

Re: Tak jsem nakoukl.

pane kolego,

Vám budiž odpuštěno. A to Vám ani nehodlám připomínat, že učit lid plebejský, jak se má chovat v rodině, vychovávat děti, káží staří mládenci, kteří plodí levobočky, neb jim jejich náboženství zakazuje ženitbu.

P. Vandas 8.8.2011 12:15

Re: Tak jsem nakoukl.

 Nikoho nic nemíním učit, natož lid, milá kolegyně. Jenom si dovoluji v této rozjitřené diskusi zastávat své, jiným nestravitelné, stanovisko.

O. Kadlec 8.8.2011 12:05

Re: Tak jsem nakoukl.

Máte pravdu. To je obecně známo, a bylo zábavné sledovat, jak se tomuto faktu všichni v diskusi vyhýbají, ačkoli o tom jistě vědí.

V. Kolman 8.8.2011 12:29

Re: Tak jsem nakoukl.

Nevím pane Vandasi, kolik lidí Vás bude kamenovat, ale já mezi nimi rozhodně nebudu.

       Přeji Vám hezký den a brzké zprovoznění Vašeho větrného mlýna :-))

P. Vandas 8.8.2011 14:13

Re: Tak jsem nakoukl.

 Velmi si toho cením, pane Kolmane.

P. Hofman 8.8.2011 11:53

Hájek+Klaus+Bátora

Hájek je státní úředník na vysoké správní pozici. Může si myslet o homosexuálech co chce, ale je státní úředník a tak je nepřípustné, naprosto nepřípustné, aby se vyjadřoval veřejně problematickým způsobem k choulostivým tématům. Neb jeho vyjádření je a vždy bude chápáno jako názor jeho šéfa-politika, v tomto případě dokonce presidenta.

Klaus je politik ve vysoké ústavní funkci a tak se nemůže chovat jako nezávislý komentátor čehokoliv. Hájka měl vyrazit a Svobodovi z Magistrátu se za něj omluvit. Udělal opak, v civilizované společnosti západního typu nepřijatelné.

Ono mu to ale nestačí, neuplynou ani 3 dny, a Klaus se vyjadřuje k situaci kolem dluhu v USA: "Spojené státy jasně řekly, že si nechtějí utáhnout opasek," kritizuje český prezident Václav Klaus rozhodnutí administrativy USA prolomit limit růstu amerického státního dluhu. "Nechci jazykem nezávislého analytika (tím ovšem jako president ani náhodou být nemůže) soudit nejmocnější, a navíc s námi spřátelenou zemi světa. V ranních rozhlasových zprávách jsem ale slyšel hlasatele, který říkal, že prezident Obama svým podpisem zákona o zvýšení limitu povoleného státního dluhu zachránil USA před bankrotem. A k tomu je třeba říci pár slov," uvedl Klaus. Neuvěřitelné. Představme si, že nám do našeho dluhu promluví Obama či Barosso! No to by Klaus omdlel.

A pan Bátora? On, jako dnes státní úředník na MŠ nejen že neukončil (byť dočasně) svoji činnost v iniciativě D.O.S.T. ba i nadále je jejím předsedou, ale tento úředník si dovoluje poslat velvyslanci USA v České republice Normanu Eisenovi, opakuji velvyslanci USA v České republice nesouhlasný dopis s jeho podporou pochodu homosexuálů v Praze. "Angažujete se ve prospěch nátlakových organizací," vzkázal velvyslanci. Bátora, státní úředník, zaměstnanec MŠ, obyčejný nikdo, si dovoluje veřejně kritizovat oficiálního zástupce občanů a administrativy USA na našem území.

Přátelé, ti, co nám vládnou, se definitivně pomátli. Pokud jím to budeme trpět tak se za pár let nedivme.

J. Václavíková 8.8.2011 11:55

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Konečně je tu někdo NORMÁLNÍ!!!!

R. Tesařík 8.8.2011 11:58

Re: Hájek+Klaus+Bátora

pane Hofmane, nemelte všechno dohromady. Jde jenom o ten šaškovský průvod. Je to tajtrlikárna a hotovo. Pomatený jste vy a už dlouho.

J. Václavíková 8.8.2011 12:01

Re: Hájek+Klaus+Bátora

A čím jste na to přišel?

P. Hofman 8.8.2011 12:04

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Máte-li k mému příspěvku pouze to, že "jde jenom o ten šaškovský průvod...tajtrlikárna a hotovo" a zbytek jsou pouze urážky mé osoby, pak se jistě nebudete divit, že diskusi s vámi nepovažuji za jakkoliv přínosnou, pro mně i pro téma přínosnou.

R. Tesařík 8.8.2011 12:07

Re: Hájek+Klaus+Bátora

jistě , zmatláte všechno dohromady, rozhodnete, že Hájek nemůže protestovat proti podpoře průvodu, páč je to US velvyslanec. Člověče, jak jste na takovou hovadinu přišel?? A není to jenom jedna. s vámi diskutovat opravdu nejde. Navíc jste urážlivý jako tetka.

O. Kadlec 8.8.2011 12:03

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Máte tam chybu - ne? Pan Hájek přece není žádný státní úředník! Aspoň si to myslím. Pan Bátora tedy státní úředník je, ale je to taky soukromá osoba s nějakou snahou politicky se angažovat. Kde je zaměstnán to by mělo být jedno. nemáme žádný zákon o profesionálním úřednictvu, jemuž se zakazuje politická aktivita. Úředníci běžně chodí do voleb.

J. Václavíková 8.8.2011 12:06

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Hájka snad platí préza ze svého? Já si taky myslím, že tajemník na ministerstvu nemá co psát velvyslanci.

O. Kadlec 8.8.2011 12:15

Re: Hájek+Klaus+Bátora

No to je jasné bez diskuse - když se chce mermomocí ztrapňovat a dokazovat celému národu, který o něm už pár měsíců diskutuje, že je opravdu mimoň, tak ať píše. Pana velvyslance to nezabije. Může to zabít ministra školství a toho litovat nebudu.

J. Václavíková 8.8.2011 12:16

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Jen pořád marně čekáme, že někdo z kompetentních bude soudný.

O. Kadlec 8.8.2011 12:22

Re: Hájek+Klaus+Bátora

To je pravda, ale ono o moc nejde. Překvapuje vás nedostatek soudnosti u této vlády? Prezident naopak soudný, je, ten má své plány, záměry a cíle.

P. Hofman 8.8.2011 12:11

Re: Hájek+Klaus+Bátora

No pokud presidentův vicekancléř není státní úředník, tak tedy nevím. Ve stejném duchu je i zbytek vašeho příspěvku, jeden omyl za druhým, ale nemíním s vašim názorem polemizovat. Snad jen poslední věta je správná - ano, k volbách chodí i lidé ve výkonu trestu, i když ti mají jen pasivní volební právo.

O. Kadlec 8.8.2011 12:18

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Jo, myslím že prezidentova kancelář stojí mimo strukturu státních úřadů. Lidé tam zaměstnaní se podle toho chovali a pracovali vždycky, i za Havla. A za první republiky taky. Ale nevím, nikdy jsem se tomu nevěnoval - smlouvám, kompetencím, krytí apod. Takže se možná pletu.

J. Jílek 8.8.2011 12:13

Re: Hájek+Klaus+Bátora

a co jiného je Hájek, než státní úředník????

O. Kadlec 8.8.2011 12:20

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Prezidentův poradce, pokud vím. Vicekancléř.

P. Hofman 8.8.2011 12:37

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Petr Hájek:

Zástupce vedoucího Kanceláře prezidenta republiky pro oblast komunikace a kultury

Zástupce vedoucího Kanceláře pro oblast komunikace a kultury zastupuje v době nepřítomnosti vedoucího Kanceláře v rozsahu působnosti vymezené v Organizačním řádu Kanceláře prezidenta republiky, nebo ve věcech, které na něj vedoucí Kanceláře deleguje. Z výkonu své funkce je odpovědný vedoucímu Kanceláře, který ho řídí a ukládá mu úkoly. Zástupce vedoucího Kanceláře pro oblast komunikace a kultury přímo řídí ředitele Tiskového odboru, Odboru památkové péče, Odboru spisové a archivní služby a Sekretariát vedoucího Kanceláře pro oblast komunikace a kultury.

tel.: +420 224 372 467, fax: +420 257 534 239, e-mail: petr.hajek@hrad.cz

O. Kadlec 8.8.2011 12:42

Re: Hájek+Klaus+Bátora

No tak vidíte.

Evidentně tomu rozumíme každý jinak. Kancelář prezidenta republiky je, jak z názvu jest patrno, úřadem PANA PREZIDENTA. Pan prezident je zaprvé osoba, a zadruhé to rozhodně není státní úředník.

P. Hofman 8.8.2011 12:50

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Opět omyl. President je úřad. Ústavní funkce. Nikdy osoba soukromá.

O. Kadlec 8.8.2011 13:02

Re: Hájek+Klaus+Bátora

To máte pravdu. Přesněji bych asi řekl že prezident je nejvyšší ústavní činitel.

Ale právě proto není v režimu normálního státního úředníka. Není nikomu odpovědný. A to tohle v diskusi jde: zda jeho člověk něco může...prostě může. Není co by mu v tom bránilo.

Kromě toho není to přesně vzato úřad, protože úřad neumírá. President je úřad vázaný na osobu. Chlap zemře - země nemá prezidenta.