1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Zfetovaný Václavák

Opravdu se mi nechce komentovat žabomyší přestřelku kolem homosexuální parády a reakce toho či onoho a reakce na reakci na reakci. Jen se podivuji, že taková věc není za rozlišovací schopností hlavy státu, ale to věru není moje věc, čím se hlava státu má zabývat, zdali – dejme tomu – korupcí anebo pochodem gayů a lesbiček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Švik 8.8.2011 12:35

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

Něco na tom bude. Nicméně to jsou stále jen 4% /nebo se to číslo už změnilo?/ Znevažování statusu rodiny je mnohem hlubší a širší problém. A řekl bych, že jeden z nejzávažnějších, kterým euroatlantická civilizace čelí

O. Kadlec 8.8.2011 12:37

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

Ano, tady je homosexuální lobby jen jedním z faktorů, jsou tu silnější negativní vlivy. 4% jich nebyly nikdy, to je evidentně podfuk.

J. Václavíková 8.8.2011 12:37

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

A není to způsobeno homosexuály.

O. Kadlec 8.8.2011 12:38

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

To je pravda, na základě příspěvku pana Kolmana jsem se rozepsal o tom co si myslím že chtějí. Ne že by oni byli ti nejdůležitější v tom procesu.

J. Jílek 8.8.2011 12:47

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

co jsem tak vyrozuměl, oni neusilují o "svátost manželskou", oni usilují o zrovnoprávnění jimi uzavřeného vztahu s tím církevním před právem. Dodnes třeba jeden z páru nemůže osvojit dítě toho druhého (např. pro případ smrti rodiče)

O. Kadlec 8.8.2011 12:55

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

Právě. Ale to nejde jinak než zrušením toho privilegovaného místa, které manželství a rodina v právu má.

O. Uživatel 8.8.2011 13:12

Uživatel požádal o vymazání
J. Valhová 8.8.2011 12:18

Zdravý rozum

Když jsem si pročetla k danému tematu dnešní diskuzi, musím slovy pana Tesaříka jen říci : "Kecy, prdy, beďary !"

J. Anděl 8.8.2011 12:24

Re: Zdravý rozum

Ale prdlajs, to jsou kecy.

A. Fritscher 8.8.2011 12:24

Re: Zdravý rozum

Dneska je doba kdy člověk odhaluje svoje nitro - ale paní Valhová, stav vaši mysli si každý zhodnotí sám, a to že máte problém se zažíváním a kožní problémy ( prdy a beďary),to je holt buď pokročilý věk, a nebo nesprávná životospráva :o))

J. Václavíková 8.8.2011 12:36

Re: Zdravý rozum

Paní Valhová, shrnula bych to- lidé se buď domluvit chtějí, anebo nechtějí. To druhé znali už v Babylóně.

R. Tesařík 8.8.2011 12:38

Re: Zdravý rozum

a na čem se chcete domluvit??

A. Fritscher 8.8.2011 12:54

Re: Zdravý rozum

Má pravdu pan tesařík , já minimálně jednoho geye znám osobně, a domluvím se s ním na čemkoliv............ale co s těmi blby v průvodu :o(

J. Anděl 8.8.2011 12:01

Slovíčkaření o tom, co je normální

Jak píše níže paní Václavíková, je to slovíčkaření. Protože mě to trochu baví a protože to stejně nevyřešíme, ještě si zaslovíčkařím. A zdůrazňuji, že to je o slově "normální", nikoliv o homosexualitě.

Být hrobníkem není ani norma, ani nemoc, ani škodlivé.

Nemůžeme asi říct, že to není normální. Přesto kdyby někdo chodil se slečnou, která dělá hrobníka, a měl přátele pouze mezi hrobníky, nemohli bychom se asi divit, kdyby někdo řekl, že to není zrovna normální.

J. Jílek 8.8.2011 12:02

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

přísně tak

P. Boublíková 8.8.2011 12:04

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Pozor na ty vidle, pane Jílku.

J. Jílek 8.8.2011 12:06

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

o normalitě, jako o kvalitativním faktoru tu nemluvím já, ale jen a jen vy, Paní Boublíková

J. Václavíková 8.8.2011 12:07

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Nedošlo vám, že tohle slovo do přesného mustru nenacpete?

P. Boublíková 8.8.2011 12:09

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Nedošlo :-(

J. Václavíková 8.8.2011 12:15

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Píšu malé v, platilo oběma. Buldoci.

P. Boublíková 8.8.2011 12:16

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

No ale já to chápu :-)

J. Václavíková 8.8.2011 12:18

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Musíme si tu zřídit družstva roztleskávaček!

J. Jílek 8.8.2011 12:19

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

já rozlišuji jevovou stránku a říkám, že homosexualita je normální jev, paní Boublíková přináší argumenty z oblasti kvalitativního chápání slova normality...a to je ujeté...současný výskyt homosexuálů a heterosexuálů je normální, přirozený stav a hodnotit homosexuála jako cosi méně kvalitního (nasazovat kvalitativní parametry jako je reprodukční schopnost atd), to je to, oč zde běží a zatraceně dobrý dúvod pro to, proč se ta komunita ozývá

P. Boublíková 8.8.2011 12:27

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Pořád dokola víám píšu, že si pletete výskyt jevu (výskyt homosexuality je normální) s jevem samotným (homosexualtia IMHO normální není). Pořád ne a ne to pochopit.... výskyt jevů, které jsou samy o sobě mimo normu,je běžný, čili normální, už konečně chápete?

Určitě ne.

J. Jílek 8.8.2011 12:31

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

nepletu si ho, já ho uznávám, vy uznáváte ten diskriminační, kvalitativní, který já zavrhuji, protože homosexualitu nepovažuju za méněcennou

P. Boublíková 8.8.2011 12:41

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Ne, vy plácáte naprosté blbosti.

Já také odchylky mimo normu (například nízkou porodní hmostnost, impotenci nebo homosexualitu) nepovažuji za méněcenné. To jenom vy jste zblnul z politické hyperkorektnosti a začínáte se plašit, jakmile slyšíte pojem "deviace".

Co je tom diskriminačního, napsat, že nízká porodní hmostnost, imptoence nebo homosexualita jsou mimo normu, tedy odchlky (deviace) od normy? 

J. Jílek 8.8.2011 12:51

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

ale ano, jestliže hodnotíte kvalitu např. z pohledu reprodukce, a tu hodnotíte, ne že ne, tak chca nechca jedno z toho stavíte výše....nízká porodní hmotnost homosexuála je mimo normu, ale je normální se narodit buď jako heterosexuál nebo homosexuál....a pokud toto neplatí, tak hodnotíte kvalitu

P. Boublíková 8.8.2011 12:59

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Nestavím to výše, ale stavím to MIMO NORMU. Stejně jako nízkou porodní hmotnost.

Byla bych ráda, kdybyste už konečně pochopil, že slova mohu mít i jiný význam, než na kterém z neznalosti umanutě trváte a věčně někomu něco nepodsouval, včetně jeho pracovního zařazení. Na vás je fascinující, že si někoho úplně špatně zařadíte do škatulky (např. vědec) a pak se na tom donekonečna točíte (dnes to s tím vědcem nebylo zdaleka poprvé, že), nějaký výrok pochopíte úplně špatně a pak donekonečna vysvětlujete, že byl míněn tak, jak jste ho (špatně) pochopil vy.... velmi únavná vlastnost.

R. Tesařík 8.8.2011 12:48

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

žádnej velkej odvaz to pro ně není.

P. Boublíková 8.8.2011 12:08

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Omyl, který už jsem vám opakovaně vyvrátila- tedy že o tomto mluvím. Mluvím o něčem úplně jiném, o normalitě ve smyslu normální funkce. A furt si budete mlít svou...neuvěřtelné.