28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Zfetovaný Václavák

Opravdu se mi nechce komentovat žabomyší přestřelku kolem homosexuální parády a reakce toho či onoho a reakce na reakci na reakci. Jen se podivuji, že taková věc není za rozlišovací schopností hlavy státu, ale to věru není moje věc, čím se hlava státu má zabývat, zdali – dejme tomu – korupcí anebo pochodem gayů a lesbiček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 8.8.2011 13:59

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Těmi pražáky máte na mysli památkáře?

Pražák jsem, nevztekám se kvůli Blance (ani nikoho takového neznám), ale cenu pokládám za poněkud přemrštěnou.

Odkud vy na ty "pražáky" koukáte?

O. Kadlec 8.8.2011 14:05

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

No co se týče Blanky tak jednak z médií, kde je to jako seriál, a jednak z Metra nebo tramvaje když jsem zrovna někde okolo Letné.

Cena je jiná kapitola, že je přemrštěná to slepě připouštím, že přemrštěná není, tomu bych se zdráhal uvěřit :-). Vy nevíte co bylo od počátku kvůli tomu tunelu protestů? Už by dávno stál a fungoval kdyby se začal stavět hned jak byl vymyšlen. Inženýrsky.

A s rychlodráhou do Kladna je to to samý v pražském. Proč už dávno nestojí? V Praze všechno nevysvětlitelně dlouho trvá.

M. Prokop 8.8.2011 14:09

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Politika, zájmy úředníků, zájmy vlastníků, zájmy aktivistů.

Nějak jsem si nevšiml, že by to někde šlo nějak podstaně rychleji.

O. Kadlec 8.8.2011 14:23

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Skoro všude ve světě to jde rychleji.

P. Hofman 8.8.2011 14:01

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Doprava v centru Prahy je už dávno organizována velmi dobře. Jedinou vadu na kráse představuje Magistrála.

My, kteří bydlíme na Starém Městě bychom jen uvítali, kdyby na Prahu 1 byl vjezd povolen ještě menšímu množství aut, tak abychom měli hlavně vždy možnost zaparkovat před vlastním barákem my sami. Pod Prahou se ovšem nedá kopat jak pod Berlínem či nějakou okresní prdelkou, takže podzemních garáží tu bude asi ještě dlouho nedostatek. Ty, které existují, jsou však stejně převážně zaplněny firmami, neb stání je tam pro průměrně vydělávajícího občana příliš drahé.

Neznám Pražáka, který by se vztekal kvůli tunelu Blanka, tedy kromě těch, kteří bydlí v jeho blízkosti či kterým během stavby se zkomplikovala doprava do zaměstnání apod. Ovšem pravda vztekáme se, když vidíme, jak se naše peníze z rozpočtu města rozkrádají.

M. Prokop 8.8.2011 14:05

"Jedinou vadu na kráse představuje Magistrála.

Ano, zvlášť od doby, kdy tam "melouni" začali experimentovat s počtem pruhů a rychlostí.

P. Hofman 8.8.2011 14:28

Re: "Jedinou vadu na kráse představuje Magistrála.

Pražáci by Magistrálu zrušili, kdyby to šlo a doufejme, že to do budoucna bude možné.

O. Kadlec 8.8.2011 14:07

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

"My, kteří bydlíme na Starém Městě bychom jen uvítali, kdyby na Prahu 1 byl vjezd povolen ještě menšímu množství aut, tak abychom měli hlavně vždy možnost zaparkovat před vlastním barákem my sami."

- tak tohle jsem přesně myslel těmi blbými pražáky.

P. Hofman 8.8.2011 14:24

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Vaše nesnášenlivost vůči Pražákům je mi známa, už jste ji tady presentoval.

Ovšem to je vaše právo, nemít je rád, stejně tak, jak je právo nás Pražáků nechtít mít pod okny zaparkovaná auta venkovskejch a sami pak nemít kde zaparkovat. Myslím, že je to daleko srozumitelnější postoj, než ten váš. Ostatně chovají se tak obyvatelé všech velkých evropských měst bez výjimky.

O. Kadlec 8.8.2011 14:33

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Jaxte přišel na to že nemám rád pražáky? Já jsem pražák dokonce byl a pražačku jsem si vzal. Ale žádné "právo" na to, abyste neměl pod oknama zaparkovaná auta venkovskejch nemáte - ledaže byste si to parkovací místo koupil. Jste stejně zabedněnej, jako jihočeši, kteří zase nechtějí, "aby nám tu jezdili pražáci"

P. Hofman 8.8.2011 14:51

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Vaše tvrdé odsudky druhejch diskutérů se mi vyloženě líbí, obzvláště v situaci, kdy nevíte o čem mluvíte.

Přijďte se ke mně před barák podívat. Uvidíte tam modrou podélnou čáru a věřte, že ta čára neznamená, že tam celá ulice volí ODS.

O. Kadlec 8.8.2011 14:55

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

o modré zóně píšu jinde. Je to nejhorší "zločin" pražské ODS o kterém vím.

A. Fritscher 8.8.2011 13:20

Já bych to trochu

přirovnal k odborářské akci. Tak když lidé ( normální ) kteří se nějákým způsobem chystají vyjádřit svůj názor na ekonomické, politické, a sociální dění v této zemi stávkou a pochodem přes Prahu sklidí odpor pohrdání a kdoví co ještě, jsou za pár týdnů vystřídání průvodem exhibicionistů, kteří také údajně chtějí vyjádřit svůj názor, a jsou podporování špičkami vládnoucí strany, a naproti tomu ti co si odplivují jsou kárání za politickou nekorektnost.

Když to srovnám a dám do poměru....................tak se mi chce zvracet :o(

M. Franková 8.8.2011 13:13

Doufám, že zde nikdo nikoho

nehodlá kamenovat. Hlavně proto, že každý má právo na svůj názor. Jakkoli by byl ovlivněn jakoukoli vírou. Je však třeba si též uvědomit skutečnosti, které zde zatím nepadly.

Tzv. 4% menšina, a já se domnívám, že je vyšší,protože ne každý je ochoten se se svou orientací chlubit, je za jiných okolností, zcela zařazena do majoritní společnosti. Je různého vyznání, pracuje v různých profesích, platí daně, pije, nepije, kouří, nekouří. Mnozí vychovávají či vychovali děti. Platí daně. Tedy gayové a lesby.Problém však nastává, chce - li tato minorita požívat stejných práv, jako většinová společnost.Převedeno do normální řečí, povinnosti všechny---práva žádné.A nenechte se mýlit, že vše se změnilo povolením registrovaného partnerství. Nezastávám se v žádném případě "holozadků" a "holoňader" v průvodu. Je však třeba si uvědomit, že  exhibicionisté se vyskytují v každé společnosti a nelze podle nich měřit většinu.Excesy se vyskytují všude. A jen tak mimochodem, státní úředník, jímž bezesporu Hájek je, má právo na svůj názor v kruhu rodinném. Nikoli v mediálním a veřejném. Svoboda jednotlivce končí přesně v tom bodu, kde začíná svoboda jednotlivce druhého. Již klasik pravil, "nelezte do kruhů mých".

J. Jílek 8.8.2011 13:29

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

uvádí se až 10%, souhlasím z 99% až na "práva žádná"...nahradil bych "některá jsou jim upírána"

O. Kadlec 8.8.2011 13:30

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Madam, kromě nemluvňat a lidí senilních se se svou sexuální orientací chlubíme všichni denodenně. Velmi špatně se to zapírá, pokud to někdo zapírat chce. Takže čistě z pozorování lze usoudit, že 4% jsou výmysl sexuologů, nebo dokonce médií. nikdy jich tolik nebylo.

J. Jílek 8.8.2011 13:33

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

a co říkáte údaji, že 47% amerických mužů uvedlo, že měli orgasmus s mužem? Tím nechci říct, že je jich tolik, jen že i ta 4% mohou být podhodnocená...někde se uvádí, že je jich až 10%

O. Kadlec 8.8.2011 13:38

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Nic. Co říkáte tomu, že muži podle průzkumů souloží mnohem častěji, než ženy? To by mohlo být vysvětlení toho údaje co uvádíte.

M. Prokop 8.8.2011 13:40

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

To bude zase nějaká selénová jílkovina.

J. Jílek 8.8.2011 13:43

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

ne, to je Kinsey....ale vy s ním můžete klidně odborně polemizovat, enb na to máte....

P. Boublíková 8.8.2011 13:56

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Ano, Kinsey, který zkoumal sexuální chování Američanů v polovně minulého století (KInsey´s Report vyšel tuším v roce 1953), pro současnost asi tak stejně relevantní jako sexuální chování Angličanek v době panování královny Viktorie.

Ještě mně nedošlo, proč tady s tím Kinseyem soustavně machrujete.

P. Boublíková 8.8.2011 14:00

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Vy máte ostatně schopnost odborně polemizovat úžasně vyvinutou: dle vás jsou homosexuálové v normě, protože se jako homosexuálové rodí. Z toho se dá vyvodit, že Downův syndrom je taky v normě.

Opravdu nejste ten, kdo by tady mohl kohokoliv ironizovat.

J. Jílek 8.8.2011 13:42

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

a z toho lze usoudit, že 4% jsou výmysl sexuologů, nebo dokonce médií a že nikdy jich tolik nebylo?

O. Kadlec 8.8.2011 13:45

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Ano. Nemusíte mi věřit a prostě si jich zkuste tolik kdekoli napočítat. třeba u vás v hotelu, nebo na vaší ulici, nebo tam kde máte chalupu - to je jedno. Pokud se ani zdaleka nedopočítáte 4% OBYVATELSTVA, pak to znamená, že v sousedním městě, kde to neznáte, jich musí být mnohem víc. Jen jen jedno místo, kde je přibližně 4% homosexuálů: v americké televizní a filmové produkci.

J. Jílek 8.8.2011 13:48

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

fakt, vy je pozorujete? :-)))))) A jak je rozeznáte, třeba ty, co to tají?

R. Tesařík 8.8.2011 14:02

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

pane Jílku, je to zoufalé jak se snažíte, ale pochybuji, že jste viděl víc než dva homoděje o kterých jste to věděl.. Můžu vám říct, že je to na nich  vidět, i když ,stopro to není.. A těch 47%...no možná když si v pubertě někde mastili brka za stodolou. mimochodem, neposmíval vy jste se tu Klausovi, že je Ki ki na?

O. Kadlec 8.8.2011 14:30

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Vy nejste jen slepej, vy jste fakt blbej. Tak si otevřete aspoň tu hotelovou knihu, abyste si spočítal, kdo s kým si objednává pokoj nebo apartmá. V Čechách to musí praštit do očí i takové tupce, jako jste vy, protože skoro všechny ženy tam mají -ová zatímco muži tam nikdy -ová nemají. 4% je nemilosrdné číslo. Jestliže je homosexualita vrozená, jak nám předkládají odborníci, PAK se musí vyskytovat ve všech věkových kategoriích a ve všech profesích přibližně stejně. Je nemožné, aby se homosexuálové rodili nějak víc například mezi baleťáky.

M. Prokop 8.8.2011 14:03

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Tam jich bude více, u nás také.

P. Spáčil 8.8.2011 14:04

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Nemáte pravdu.Zajeďte si na centrálu T-mobilu, nebo si promluvte s někým, kdo tam pracuje jaké je tam procento. Ta firemní růžová je fakt přitahuje.

R. Tesařík 8.8.2011 13:49

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

jde o to od koho ten údaj pochází.