14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Že je huba nebolí

Věci jsou tak nejasné, že není o čem psát. Takže je čas na malou slušnou polemičku. Inspiroval mě Alexandr Mitrofanov svou úvahou o malé normalizaci v rámci mírného pokroku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Derat 4.9.2019 9:14

Re: bude Johnson vyhazovat ?

Ano, dlouhodobě se chovají proti své straně, a výsledku referenda. Tedy zjevně patří do jiných subjektů. Proti tomu jsou ty některé vyjadření výše uvedených čajíček.

M. Valenta 4.9.2019 8:32

Souhlasím - normalizace to není,

stejně tak jako ekologové a ochránci přírody nejsou teroristé a EU není komunistická, jak to tady na Psu mnozí, včetně Astona, s vážnou tváří tvrdí.

Že tu normalizátoři jsou a aktivní, je ale fakt. K nalezení jsou např. v Dejvicích kolem ruského maršála, slušná skupinka hnízdí v českém parlamentu a narazit na ně můžeme i v prostorách Hradu . So geht das.

M. Prokop 4.9.2019 8:35

Re: Souhlasím - normalizace to není,

" ...ekologové a ochránci přírody nejsou teroristé a EU není komunistická, ..." - zatím k obému jen směřují a už se dost blíží.

So geht das.

E. Derat 4.9.2019 8:52

Re: Souhlasím - normalizace to není,

Jo, vystihl jste to zcela přesně, a to směřování obou se stále zrychluje.

J. Mikeska 4.9.2019 8:44

Re: Souhlasím - normalizace to není,

Že EU není komunistická? A čí sochu to odhaloval ten věčně ožralý Juncker v Trieru? Byl to snad Adam Smith? Nebo dokonce August von Hayek? Nebyl to náhodou Karel Marx darovaný "nekomunistické" EU čínskými komunisty (kteří jsou ve skutečnosti těmi nebrutálnějšími kapitalisty)?????

V. Hájková 4.9.2019 8:44

Re: Souhlasím - normalizace to není,

Na rozdíl od pana Prokopa - s Vámi než 100% souhlas!

F. Brabec 4.9.2019 8:56

Re: Souhlasím - normalizace to není,

Vy jste jako Stachanovci, taky plníte normu na 130 % :-)

R. Brzák 4.9.2019 8:50

Re: Souhlasím - normalizace to není,

Jen ti "ekologové" a "ochránci přírody", kteří se snaží své vize prosadit mocí (ať už politickou, nebo mediálněnátlakový aktivismem) se dají označovat za "ekoteroristy" (nikdo si totiž ve skutečnosti nemyslí, že ekoterorista je terorista). Ovšemže EU není komunistická (přes množství komunistů v řadách jejich představitelů), nýbrž socialistická.

A normalizátoři jsou u nás ti, kteří - shodně s ekoteroristy - prosazují změny ve společnosti podle svých představ pomocí moci politické. V tomto ohledu bych rád slyšel Vaši argumentaci k potřeštěným obhájcům zbytečné sochy v Dejvicích. Protože se jistě shodneme, že parlament je složen jen z normalizátorů (o hradu nemluvě)....

P. Forejt 4.9.2019 8:59

Re: Souhlasím - normalizace to není,

blíží se to totalitě ....a na tu jsme zvyklí. Takže vše OK.

M. Valenta 4.9.2019 9:23

Re: Souhlasím - normalizace to není,

Vy znáte pane Brzáku někoho relevantního, kdo neprosazuje změny dle svých představ? A můj názor na sochu maršála? Nikdy a nikde tady neměl stát. V každém případě jsme se ale opět mohli přesvědčit, že na Hradě nám sedí komunistický trotl. So geht das.

A děkuji za vysvětlení pojmu ekoterorista, je to tedy vlastně takový soft - ekocvok, že.

E. Pawlica 4.9.2019 9:04

Re: Souhlasím - normalizace to není,

Zapomněl jste, pane Valento, na docela početnou skupinku diskutérů tady na NP - lze je poznat podle toho, jak rychle se příslušníci téhle smečky s pěnou u huby vždy rozštěkají.

Kdyby mohli, tak vám dají francouzáka foldynovského typu, mueheheeee :-D

J. Vobr 4.9.2019 8:27

DOBRÉ JITRO , DĚKUJI ZA POZVÁNÍ

... jdu se natáhnout !!!

E. Pawlica 4.9.2019 9:05

Re: DOBRÉ JITRO , DĚKUJI ZA POZVÁNÍ

Opatrně, pane Vobře! Tady vám taky někdo jednu natáhne, ani nevíte jak a odkud ji schytáte ...

P. Hofman 4.9.2019 8:25

Pánové Mitrofanov

Lebeda a Kysela mají samozřejmě, ve své nadsázce, naprostou pravdu. Že ji však pisálek zdejších každodenních úprdníků nepochopil, není ničím překvapivé.

P. Götze 4.9.2019 8:27

tak to ze nechapete neni nic noveho, co my s tim? s tim si musite pomoci sam.

J. Vobr 4.9.2019 8:30

A DOUČIT ZEMĚPIS SE HOFMAN MUSÍ !!!

Hlavně tu švédsko-ruskou hranici !!!

:-)))

M. Prokop 4.9.2019 8:33

Re:

Kdyby náhodou pochopil, hodí si mašli.

J. Kombercová 4.9.2019 9:03

Re: Pánové Mitrofanov

Aston napsal přesně to, jak to vidím i já.

Pisálka si strčte za klobouk, sám jím jste.

V. Hájková 4.9.2019 8:22

Jediný

příspěvek , který má uroveň je článek pana KUČERY! Pan Hlosta by si jej měl přečíst alespoň 5X , aby pochopil jak jeho poslední odstavec je ubohým ŽVANĚNÍM!

DOKONCE - ani všeho znalá lektorka z BRNA si jej nedovolí napadnout:-)))))))))))))))))

P. Boublíková 4.9.2019 8:37

Re: Jediný

Proč by měl kdokoliv napadat pana Kučeru, který zde srozumitelně, slušně a zdvořile prezentuje svoje názory? Vezměte si z něj příklad.

V. Hájková 4.9.2019 8:43

Re: Jediný

:))))) ano přesně toto jsem od vás čekala! Potrefená husa- vždy zakejhá :-))))

V té své ubohosti jste tak směšná !

P. Boublíková 4.9.2019 8:52

Re: Jediný

Jako lektorka z Brna jsem se vaším příspěvkem cítila oslovena - nevím totiž o tom, že by sem chodila jiná lektorka z Brna. Tudíž nechápu, co melete o potrefené huse. Tu "všeho znalou" jste si mohla odpustit,nevypovídá o ničem než o vašem mindráku.

Zamindrákovaná, nenávistná, hloupá - to jste vy, na rozdíl od sympatického a inteligentního pana Kučery, jehož příspěvky, ač s nimi zpravidla nesouhlasím, si vždy ráda přečtu.

A pokud mě paměť neklame, pan Kučera již vám dal dříve najevo, že o vaše lezení do svého zadku nestojí. Asi je mu trapné to opakovat.

J. Kombercová 4.9.2019 9:05

Re: Jediný

Navíc, pan Kučera není nijak nadšen z toho, jaká že to fanynka se na něj přilepila. Přeji mu pevné nervy. :)

J. Kombercová 4.9.2019 9:05

Re: Jediný

...šiš, vypadá to, jako bych Vám dělala ozvěnu. Omluva. :)

P. Boublíková 4.9.2019 9:09

Re: Jediný

V poho. Jsem ráda, že nejsem sama, kdo si toho všiml :-)

P. Hlosta 4.9.2019 8:48

Re: Jediný

Vzhledem k tomu, že jste mně jmenovala a to aniž byste dala jediný srozumitelný argument, což je u vás typické a mně označila za žvanivého, zcela zřetelně dáváte najevo, jak jste normalizačně bolševicky duševně zmrzačená. Trefil jsem se tedy dobře svým příspěvkem, když zrovna vy jste se na něj ozvala, skryta alibisticky za pana Kučeru.

Možná je má reakce na vás příliš. Na vás se správně nemá reagovat vůbec, protože jste troll.

V. Hájková 4.9.2019 9:06

Re: Jediný

Tak proč reagujete na toho trolla:-)))) Vy si do té huby nevidíte :-)))

J. Richter 4.9.2019 8:16

V dobách normalizace ta největší špína

adorovala Husáka, Biľaka a podobné komunistické kreatury, dnes stejná adoruje Zemana, Babiše a podobné komunistické kreatury.

Stačí se podívat, kdo tuhle kriplpartu volí. Komouši a podobná verbež ve 100%.

Čus soudruzi.

P. Hlosta 4.9.2019 8:33

Re: V dobách normalizace ta největší špína

Jste přesně ten typ, co normalizační metody má vžité do myšlení. Umlčet opozici je vaše neustálá snaha a prostředky očerňování opozice jsou typické pro normalizační řeč. Bolševismus.

M. Prokop 4.9.2019 8:36

Re: V dobách normalizace ta největší špína

Možná má. Ale zatím nemá tu (státní) moc umlčet.

Jiní ovšem mají.