14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Že je huba nebolí

Věci jsou tak nejasné, že není o čem psát. Takže je čas na malou slušnou polemičku. Inspiroval mě Alexandr Mitrofanov svou úvahou o malé normalizaci v rámci mírného pokroku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Nový 4.9.2019 10:00

Re: Nejhnusnější doba v moderní historii

Ten rudý blb, Forejt má tu zkušenost evidentně z vlastní rodiny.

P. Forejt 4.9.2019 10:00

Re: Nejhnusnější doba v moderní historii

ale to už přece rozhodly volby a lid .....chtěli mít komunisty ...v Čechách 43% na Moravě 33% .....tak je měli ....co šílíte??

H. Omar 4.9.2019 10:13

Re: Nejhnusnější doba v moderní historii

Nešílím, konstatuji. A chápu, že někdo to má jinak. Smutné, ale je to tak...

J. Ganaur 4.9.2019 10:15

Re: Nejhnusnější doba v moderní historii

A právě proto se část společnosti bouří proti vám, bolševikům, abychom zase neměli, co nechceme.

P. Forejt 4.9.2019 10:22

Re: Nejhnusnější doba v moderní historii

nechci poučovat, ale bolševiků je jen 7% ....ale horší jsou ti dnešní neoliberálové, tedy tzv. demokraté. To jsou idioti ..kucky.

V. Hájková 4.9.2019 9:43

ZAJÍMAVÉ

zprávy z GB:

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/komentar-take-back-control-britsky-parlament-si-vzal-zpet-kontrolu-ale-jinak-nez-to-zastanci-brexitu-mysleli-78333?dop-ab-variant=12&seq-no=2&source=hp

P. Forejt 4.9.2019 9:46

Re: ZAJÍMAVÉ

Hájková, pro vás je všechno zajímavé. Vy musíte být tak udivená, že ani cigáro v hubě neudržíte. Měla byste vědět, že Johnson parlament k brexitu již vlastně ani nepotřebuje .....n-tssss

J. Ganaur 4.9.2019 10:12

Re: ZAJÍMAVÉ

I Vy se budete divit.....

F. Šimek 4.9.2019 10:36

Re: ZAJÍMAVÉ

jakejsi Ganaur-Forejt má pravdu ! Kerej ty si ?

:-)))

D. Stirský 4.9.2019 9:39

Znovu opakuji k nhodnocení ormalizace:

Jde o známý rozpor. Objektivně lze popsat historii až s určitým časovým odstupem, kdy vyvanou emoce, osobní pohledy jedinců, kteří danou dobu zažili... Při onom odstupu ale zase chybí pamětníci a zkušenosti z osobních prožitků. Já jen tvrdím, že za 100 - 150 let se doba 70. a 80. let bude (možná) hodnotit příznivěji než dnes. Resp. přiznají se jí i klady, které zde bezesporu byly. A to, prosím, říkám jako člověk, kterému ona doba hodně, ale opravdu hodně ublížila! Jenže se o dějiny intenzivně zajímám a asociace s dobou předbřeznovou (r. 1815 - 1848) mne pronásleduje již delší dobu. Myslím, že i Husákovi se přiznají klady, byť šlo o člověka se závažnými charakterovými vadami. Třeba mu pozdější generace budou rozumět lépe než my dnes - stejně jako je to s ješitou Metternichem. Některé kancléřovy výroky byly děsivě pravdivé. Tak třeba: "Nacionalita vede k bestialitě." "Neměl by mír mít větší hodnotu než seznam občanských práv?" "Jaká bude budoucnost této nádherné středoevropské země? (tj. rakouské soustátí) Přirozený běh věcí předpokládá její rozpad."

P. Forejt 4.9.2019 9:44

Re: Znovu opakuji k nhodnocení ormalizace:

především si musí místní havloidi uvědomit, že normalizace je návrat k normálu a dodržování tradic, zákonů a předpisů. A do toho Flaška Havel rozhodně nepatřil. Jeho role v hadráku byla rozporná a dnes již víme, že škodlivá a směšná. Asi tak nějak ....n-tssss

J. Černý 4.9.2019 9:49

Re: Znovu opakuji k nhodnocení ormalizace:

Tak nějak.

M. Kolář 4.9.2019 9:49

Re: Znovu opakuji k nhodnocení ormalizace:

Tak za normalizace byly pošlapávány jak ty tradice tak především ty zákony státní mocí... Byla to normalizace komunistické diktatury, nikoliv normalizace lidského světa..

A. Nový 4.9.2019 9:53

Normalizace

Dodržování tradic, zákonů a předpisů z padesátých let?

Tak to jste si vy, bolševici už netroufli. Přece už byla poněkud jiná doba než byly padesátá léta, rudý blbe.

P. Hlosta 4.9.2019 9:49

Re: Znovu opakuji k nhodnocení ormalizace:

Tak, ony se i Caesarovi přiznávají klady, ač to byl diktátor. ;-) Já osobně tvrdím, že i přes diktaturu se ledacos povedlo schopným lidem. Aby se tak nepovedlo, když lidé chtějí žít. Ovšem když se postavíte diktatuře, rozhodně se nedočkáte od ní pochopení ;-)

P. Forejt 4.9.2019 9:37

co se děje s Macronem a Francií?

pouhý den po summitu G7 pronesl Macron zásadní projev a zvláštní, že česká média jej vůbec nezaznamenala ( záměrně)??? Dal by se shrnout do pěti vět, zato velmi zásadních : "Západní dominance ve světě se chýlí ke konci" ......"Partnerství s Moskvou je nezbytné pro novou architekturu důvěry a bezpečnosti v Evropě"....."Nelze vytlačit Rusko z Evropy a dovolit USA, aby ji proměnily v divadlo strategické konfrontace s Ruskem"....."Je nutné vypracovat společnou strategii s Ruskem v oblasti kosmu a kybernetické bezpečnosti"......"Obrození samotné evropské civilizace je nemožné bez hlubokého přehodnocení vazeb s Ruskem". Tak to je obrat, jako hrom .....n-tssss

M. Kolář 4.9.2019 9:47

Re: co se děje s Macronem a Francií?

Tak to jste si všiml správně, také jsem to zaznamenal.. Byť je to trochu vytržené z kontextu.. Byl to Macronův katastrofální projev .Projev bezradnosti a především neschopnosti .. Kapitulace před Žlutými vestami zřejmě zahájila sestupnou spirálu možností tohoto politika..Následky mohou být zcela šílené pro Evropu .. Pro vás samozřejmě důvod k radosti, jak jinak ..

P. Forejt 4.9.2019 9:52

Re: co se děje s Macronem a Francií?

tihleti putinobijci, vašeho střihu, mě někdy dokáží i dojmout.

M. Kolář 4.9.2019 10:12

Re: co se děje s Macronem a Francií?

Uvidíme.. ::))

P. Brich 4.9.2019 9:33

Souhlasím s jednou připomínkou.

Že současný stav spíše než normalizaci začíná připomínat předjaří 50. let včetně svazáků a pionýrů nadšeně bojujících za lepší zítřky.

P. Rajman 4.9.2019 9:30

Soudržnost disentu se rozpadla

zůstala jen pachuť kolaborace, kterou předhazoval každý každému. Soudruzi ti za normalizace utiskovaní i ti druzí se rozlezli všude, kde se rozdávaly funkce a pak se zase spojili do jednoho hnutí. To když nabyli pocit, že v jiných partajích je pro ně funkcí málo. A ptotože soudruh bez funkce to je jako ryba bez vody, chtějí teď zase všechny partaje vytlačit z politiky, aby je nerušili. Tak se Češi vyrovnali s minulostí a tak se bolševici reformní i nereformní a Stb vyrovnala se sametem. Havlův rukopis je v tomto scenáři bohužel také patrný. Smiřování všech se všemi, jen posílilo lidi jako Zeman v politice a Babiš v ekonomice. Bylo jen otázkou času, kdy se tihle dva spojí. Teď nejde o to Havla zatracovat, ale pouze demytologizovat a neschovávat se za něj.

M. Kolář 4.9.2019 9:33

Re: Soudržnost disentu se rozpadla

Havel udělal naprosté maximum co bylo v jeho silách.. Měl asi dříve odejít.. Není ovšem odpovědný za dlouhodobý (špatný) duchovní vývoj národa...

P. Rajman 4.9.2019 9:52

Re: Soudržnost disentu se rozpadla

Naprosto souhlasím. Nabádám pouze k tomu se za něj neschovávat a studovat jej kriticky. Základní idea jeho odvahy k boji se zlem zústává nadále srozumitelná a nosná.

P. Forejt 4.9.2019 9:27

jaképak zhoršování demokracie?

vždyť ten stav je tady již od hadráku a dob Vaška Flašky Veškrny. Zkorumpovaná policie a justice tady byla vždycky, odklánění a krádeže také, mafiáni typu Mrázek a Krejčíř jakbysmet, neschopná vláda a úředníci též .....takže jen se to zhoršuje ....n-tssss

K. Janyška 4.9.2019 9:28

Re: jaképak zhoršování demokracie?

Typu Babiš ne ? Dzp.

M. Kolář 4.9.2019 9:31

Re: jaképak zhoršování demokracie?

To co píšete je stará komunistická praxe flusání na naší republiku.. Snažíte se vytvoři takový negativní surrealistický portrét reality, abyste zakryl normální civilní život a fungování demokratického státu se všemi klady i zápory..

P. Forejt 4.9.2019 9:48

Re: jaképak zhoršování demokracie?

co to melete?? Já ten normální civilní život přece žiji také, ale nechci, aby mi někdo přikazoval, jak ho mám žít, jestli smím kouřit u piva, topit uhlím, a další ty vaše demokratické kraviny ..kucky.

J. Ganaur 4.9.2019 11:36

Re: jaképak zhoršování demokracie?

Klidně si kuřte a topte.My jenom chceme, abyste si to dýchal sám, jen sám.A pokud ten sajrajt budete rozšiřovat, tak dostanete po bolševické čuni!

V. Hájková 4.9.2019 9:20

Je velice zajímavé

že zpráva o rozhodnutí p. Šarocha unikla jen do " Deníku N" .

https://www.e15.cz/domaci/ministryne-benesova-oznacuje-postup-statnich-zastupcu-v-kauze-capi-hnizdo-za-rozpacity-1362036?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

A co na to p. Benešová? ""„Je zvláštní, že pan nejvyšší (státní zástupce Pavel Zeman) tady mlčí, asi chápe, že bude v té věci ještě činný. Jsem z toho sama rozpačitá, považuji to za něco neslýchaného, nevídaného a budu v napětí očekávat, jak se to vyvine,“

Je skutečně jen rozpačitá a bude čekat- když ten samý den běžela za Zemanem na hrad? Nedostala - uniklou zprávou do ruky zbraň proti státním zástupcum - aby mohla dělat ""POŘÁDEK""???

R. Brzák 4.9.2019 9:23

Re: Je velice zajímavé

Pokud JE Benešová Zemanovým koněm na šachovnici, pak její rychlý běh za svým loutkovodičem naopak potvrzuje její nejistotu (rozpačitost)...