Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Vstanou noví Duškové
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Gonzales 13.9.2007 9:09Re: Re: Re: Re: Kanuku, Ale pánové, vždyť máme přece ty "cenově výhodné" koridory, kde si mistr Dušek a spol. také přihřál polívčičku. Račte si povšimnout, že tam kde jezdí pendolino, jsou prosímpěkně tři koleje. Takže já problém vidím v lidském činiteli a ten jak známo je u ČD na "velmi vyspělé úrovni" už od dob první republiky |
brok 13.9.2007 7:35Re: Pár poznámek V uplynulých letech byly zprivatizovány tři tratě, které byly pro ČD nalik ztrátové, že je chtěli zavřít (jedna z nich byla již 20 let mimo provoz). Dnes tyto privátní tratě vydělávají tak, že nejméně jednu z nich chtějí ČD zpátky. V čem je tedy chyba? |
Kanuk 13.9.2007 7:54Re: Re: Pár poznámek Nedostávají náhodou ti privátní majitelé státní subvenci? |
BaLu 13.9.2007 8:25Re: Re: Re: Pár poznámek A nedostávájí náhodou ČD každoročně obrovskou státní dotaci na osobní dopravu? |
Jerry 13.9.2007 8:44Re: Re: Pár poznámek Evidentně v ČD - respektive v jejich zaměstnancích a to odshora až dolů. |
jinec 13.9.2007 8:13Re: Pár poznámek Jestli to není i tím, že v ceně jízdného u ČD je zohledněno, že vlaky jezdí i do kde které lhoty a ještě si musí udržovat koleje, nádraží a zabezpečovací zařízení, zatímco autobusový přepravce na trase Praha - Brno, si zajistí náklady a reprodukci autobusu,mzdu řidiče, dálniční známku a mýtné. Kdyby jízdné v autobusech muselo pokrýt i náklady na autobusy do těch lhot, včetně nákladů na údržbu všech autobusových zastávek, určitě by cena jízdného vypadala úplně jinak. Autobus na trase Praha - Brno jede každých 20 minut (doba jízdy 2,5 hodiny) a stojí cca 200 Kč. Vlak jede 3 x za dopoledne (doba jízdy více jak 3 hod.) a stojí 300 Kč. Čemu asi dá přednost chudý student??? |
TBB - falešný mormonský kněz 13.9.2007 8:33Re: Re: Pár poznámek Hluboký omyl, ČD nespravují koleje, na to je tuším podnik, který se jmenuje Správa drážní cesty (ale třeba i jinak, nemám kdy to ověřovat). Ale že ČD jsou banda zoufalců a celé vedení by se mělo pozavírat, o tom není sporu. |
pp 13.9.2007 0:38P.S. Je to takový starý český zvyk a je milé, že se nezměnil. |
pp 13.9.2007 0:36Nic nového pod sluncem. Už za totality pamatuji, že veškeré personální výměny se dělaly v době, kdy odvolávaný byl na dovolené, na služební cestě a pod. Takže dotyčný se vrátil a koukal jak z jara, že nemá kde sedět, protože jeho židle je obsazená. To dokazuje, že bez ohledu na nějaký "samet", většina kádrů zůstala na svých pozicích a pracuje stále svým nezměněným stylem. Nakonec, zažil to i náš p. prezident, v té době ještě předseda vlády. Akce vešla do dějin jako Sarajevský atentát. |
Jirka 13.9.2007 1:03Re: Nic nového pod sluncem. No a dnešní odboráři,rozuměj jejich papaláši,jsou dobří hoši minulého režimu. |
Kanuk 13.9.2007 0:28Pár poznámek "Sedmi, osmihodinová zpoždění na trase dlouhé dvě, tři stovky kilometrů jsou absolutně běžná věc." V minulém desetiletí jsem byl každý rok v ČR, vždy jsem jel na trati Praha-Brno a zpět. Zpoždění byla minutová, protože na trati probíhaly stavební práce, jednou to bylo půl hodiny kvůli záplavám na Moravě. Mám dojem, že jsem vlakem jezdil víc, než p. Aston. |
xmort 13.9.2007 0:45Re: Pár poznámek souhlas - byl jsem letos pres leto v cechach a jezdil jsem vlakem docela dost. je pravda ze hlavni tahy byly vsechny v rekonstrukci a divim se, ze drahy tomu neprizpusobily grafikon, ale zpozdeni nepresahlo hodinku. |
mike 13.9.2007 1:04Re: Re: Pár poznámek Hodinka sem, hodinka tam, proste takovy mistni kolorit... Kdyz jedu do Rakouska, mam cestu naplanovanou s petiminutovymi prestupy. Jeste se mi nestalo, ze bych neco nestihnul. Teda, krome prestupu z ceskeho vlaku v Linci, ktery ma zpozdeni naprosto pravidelne. A samozrejme cestou zpatky. Jako posledne, az do Lince nacas a v Praze pres hodinu zpozdeni. |
mike 13.9.2007 0:58Re: Pár poznámek S tema sedmi nebo osmi hodinama Aston samozrejme keca, ale desitky minut nejsou zadna vyjimka. Zkuste si trochu pohrat s Babitronem, cisla vlaku najdete tady. Ve zbytku bohuzel Aston pravdu ma. Az na vlaky vyssi kategorie (IC/EC/SC) a nektere nove je to des a hruza. A v nich je videt lemplovstvi zamestnancu CD, coz je bohuzel ten hlavni problem |
mike 13.9.2007 1:06Re: Re: Pár poznámek Chtel jsem napsat "I v nich..." |
Kanuk 13.9.2007 3:02Re: Re: Pár poznámek "lemplovstvi zamestnancu ČD",- co byste dělal vy za pár šušňů (možná, že strojvedoucí mají víc), s vyhlídkou na to, že vás zítra vyhoděj na ulici? Za první republiky platy na dráze také nebyly královské, ale železničáři měli DEFINITIVU. A to si mnoho lidí cenilo víc, než výši platu. Také železničáři nesměli stávkovat, slyšel jsem o pasivní resistenci, ale nepamatuji se na nějaký konkretní případ. Kromě toho, ten b.rd.l je působen asi spíš nedostatkem zaměstnanců. kteří by se měli o čistotu starat, než jejich lemplovstvím. A dále, jak někdo poukázal, cestující se chovají jako dobytek. Zejména omladina, která ničení veřejného majetku považuje za "velký čin". |
mike 13.9.2007 3:38Re: Re: Re: Pár poznámek Tohle neberu. Bud delam svou praci poradne nebo jdu delat neco jineho, kdyz mi z nejakych duvodu nevyhovuje. Malo jich neni, naopak. Jenze se flakaji. Priklad nekdy z cervence, vlak Praha - Lublan. V Ceskych Budejovicich asi 20 minut zpozdeni a prepojuje se lokomotiva. V jizdnim radu si na to vyhradili 11 minut. Ocividne se flakajicim vohnoutum to trvalo minut 15. Co by nekam spechali, ze. Pak jsme prejeli hranice. V Summerau, kde se lokomotiva prepojuje znovu, na nas cekal kordon v oranzovych vestach. Stihli to za minutu, v jizdnim radu maji 4. Nez jsme dojeli do Alp, kde jsem vystupoval, bylo po zpozdeni. Jisty rozdil v pristupu, ze? |
zk 13.9.2007 7:04Re: Re: Re: Pár poznámek Myslíte, že je to jen o penězích, když je průvodčí ušmudlaný, s neumytými vlasy? To jako že má tak malý plat, že nemá na šampón a holiče? Oni se nestarají ani o svoji čistotu, natož o čistotu vagónů. S tou omladinou máte ale bohužel pravdu, to je ale projevuje nejen ve vlaku, ale i na ulicích, v metru apod., oni si totiž myslí, že mohou úplně všechno, když je ta "demokracie". Posprejovat dům nebo vlak je přeci tak vzrušující, adrenalin stoupá... a vůbec.. je to přece umělecké vyjádření mladého "umělce" |
Haui1 13.9.2007 8:02Re: Re: Re: Pár poznámek Pokud budete práci flákat, protože "vás stejně vyhoděj", tak se nedivte, že vás opravdu vyhodí. |
zk 13.9.2007 6:59Re: Pár poznámek Minutové zpoždění, to může být také 120 minut nebo"jen" 20 - 30 minut. Po té trati jezdím každý den a rychlíky i osobní vlaky mají zpoždění každý den, alespoň těch 10-15 minut. A co se týká zpoždění kvůli záplavám před deseti lety, kecáte, protože v tu dobu vlaky nejprve nejezdily vůbec, pak jezdily s hodinovými zpožděními, protože byly stržené železniční mosty a jezdilo se po jedné koleji. Máte velmi krátkou paměť nebo nevíte co mluvíte |
Kanuk 13.9.2007 7:46Re: Re: Pár poznámek Nevím, v kterém roce to bylo. Jednalo se o rychlík odněkad do Brna a dál na Prahu. Pokud se pamatuji, zpoždění v Brně 30 min, příjezd do Prahy 20 min. |
Jenda 13.9.2007 0:22Dulezite je prave to "zivelne" Neboli nekdo jim leze do zeli. Myslite, ze ty dotace vyrvavali aby jim je nekdo vyfouk? |
Ladislav N. :-))) 13.9.2007 1:21Re: Dulezite je prave to "zivelne" ... |
Kanuk 13.9.2007 0:15Zelení a ekologové Nevím, co kdo v radiu říkal, ale mohli to být opravdu ekologové, poukazující na nevhodnost větrníků. Skuteční zelení větrníky podporují. |
AAA 13.9.2007 0:10Vetrniky jsou ekologicke jen pokud jsou zisky z nich vyhrazeny "ekologum" jako pan Pavek. Stejne tak s biomasou - to bylo revu kdyz ji zacal spalovat CEZ! |
JC 13.9.2007 0:33Re: Vetrniky jsou ekologicke Jo, přesně tohle mne taky napadlo. Zřejmě si ti Moravané neobjednali větrníky u firmy Pávek (s tichým společníkem t.č. ve funkci ministra). To je třeba rázně zatrhnout Nejlepší by ovšem bylo zatrhnout ty lesy stožárů absolutně. |
Buvol 13.9.2007 0:07Ano! Ti at vstanou a Cunkové at chcípnou ! |
Trepifajxl 13.9.2007 0:10Re: Ano! Ti at vstanou a Cunkové at chcípnou ! Zlaté časy divokého Západu. Tam buvoly stříleli na potkání. |
Ladislav N. 13.9.2007 1:20Re: Buvol rudočelý... To byli bizoni. Buvoli žijí v Africe a v Asii, v Americe rozhodně v době "divokého Západu" nežili... Ale máte pravdu, tenhle je óbr vůl... |
DJing cheb pako 13.9.2007 1:46Neni pochyb, ze Buvol rudočelý... je ueber vul. Ale buvol lze pouzit i pro Americkeho bizona The American Bison is a bovine mammal, also commonly known as the American Buffalo, or simply buffalo, something of a misnomer as it is only distantly related to either of the two "true buffalos": the Water Buffalo and the African Buffalo. |