2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Vstanou noví Duškové

"Podle předem připraveného scénáře jsem byl dnes popraven pučisty na základě vykonstruovaných argumentů," řekl dosavadní předseda železničních odborářů Dušek. Myšlenka imaginární popravy tohoto muže je mi sympatická.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Von 13.9.2007 8:40

Vážení diskutující -

nepřehlédněte prosím, že Aston stále častěji píše provokativní články! Občas to s formou přežene /jako dnes/, ale je třeba diskutovat k OBSAHU. A ten je tentokrát opravdu velmi zajímavý.  Počkejme si, jak dopadne válka odborářských bossů!

Lid 13.9.2007 8:40

Re: Vážení diskutující -

Zvítězí ten lepší.....Smula pro Astona:-D;-P

Von 13.9.2007 9:56

Re: Re: Vážení diskutující -

Proč smůla pro Astona? Myslíte, že on čeká, že zvítězí HORŠÍ? Otázka je, KDO  a jak to bude posuzovat! A tady to vypadá na smůlu pro všechny.

Venoušek 13.9.2007 8:34

Že prý je lhářem a pokrytcem! Ta drzost!

Zlí jazykové začínají poukazovat na údajnou nekonzistentnost názorů pana presidenta Klause na výroky soudů a jiných orgánů činných v trestním řízení a osočují jej z lhaní a pokrytectví. Prý když jihlavský státní zástupce odložil obvinění místopředsedy Čunka z korupce a novináři to jedovatě komentovali s upozorňováním na nestandardní postup jeho i paní Vesecké, tak prý pan Klaus hájil právo totoho orgánu, jakož i celé justice, na svobodné rozhodnutí, hájil právo justice postupovat samostatně a bez politických tlaků, zatímco prý nyní, když potřetí prohrál kauzu odvolání předsedkyně Nejvyššího soudu Brožové, je prý podle vlastních slov "šokován a překvapen. Podle mého názoru je takový výrok Ústavního soudu v rozporu s ústavou. Není to tak, že jedna paní soudkyně porazila všemocného prezidenta. Je to tak, že občané ČR prohrávají s naší soudcovskou mocí, a já to považuji za velké ohrožení demokracie v naší zemi!"

Taková a podobná slova znevažující soudní moc a ohrožující její nezávislost, hraničící s výzvami k občanské nespokojenosti, jsou tito pisálkové v žoldu paroprasete schopni vložit do úst našeho pana prezidenta, těšícího se celonárodní ústy a všelidové podpoře! IVVK.

LOJZA 13.9.2007 9:23

Re: Že prý je lhářem a pokrytcem! Ta drzost!

Klaus mluví, jako Paroubek po volbách. Jen nedal příměr k únoru 48. Přitom mám za to, že Paroubek byl svým tvrzením o ohrožení demokracie blíže než Klaus nyní. Podle Klause jde o ohrožení demokracie vždy, když není po jeho, když nevítězí jeho nesmyslné názory. A že jich v polsední době tedy je. A porazila ho jedna soudkyně? Ne, porazil ho senát Ústavního soudu, instituce, kterou máme zřízenu, aby m.j. dohlížela na dodržování demokracie. To porovnání rozdílnosti přístupu Klause k odložení případu Čunka a nyní k tomuto nálezu ÚS  sedí. Dokazuje to nejen jeho stranickost (nikoliv tak proklamovanou nadstranickost), ale i bezzásadovost, ješitnost, aroganci atd. Ten člověk už nesmí být prezidentem!

Pegas 13.9.2007 11:37

Re: Re: Že prý je lhářem a pokrytcem! Ta drzost!

Tato diskuse je k Jardovi Mašinkovi. Příspěvek o VK je zajímavý a podnětný, ale patří do jiného chlívečku. Préza vláčky nejezdí, to je pod jeho rozlišovací schopnost!

Pešek 13.9.2007 11:47

Re: Re: Re: Že prý je lhářem a pokrytcem! Ta drzost!

Jenže pro Jarouška je to houby téma.Jaroušek taky asi váčky nezná.

kapitán 13.9.2007 8:28

Zrušit vlaky je NEsmysl

Mám zkušenosti s regionální železnicí kolem Bodamského jezera.

Vlaky využívá velmi mnoho lidí VŠECH věkových kategorií. Navíc né každý dojíždějící student má řidičák ¨nebo auto i v bohatém Švýcarsku a Německu. Také parkování ve městě je drahé. Normální jízdenka je drahá, ale je zde mnoho slev a potom je cena přijatelná. Perfektní je zázemí - služby na nádražích (bufety, WC ...) v nádražních budovách

Lid 13.9.2007 8:34

Re: Zrušit vlaky je NEsmysl

Astone tady je příklad -------Vládnete a dráhy když už tam neni Dušek budou jak ve Švýcarsku...............................:-D:-D:-D:-D:-D;-PŽe asi ne..................

eTony 13.9.2007 8:37

Re: Re: Zrušit vlaky je NEsmysl

to kapitán opravdu napsal ? A kde ?

Gonzales 13.9.2007 9:02

Re: Re: Re: Zrušit vlaky je NEsmysl

Jen ho nechte, on má takových mimojdoucích komentářů celou stránku ;-D

Jaryna 13.9.2007 8:28

Jak je to dlouho, co dráha propouštěla?

Zdá se mi to nedávno, ale určitě se každý všimnul koho propouštěla....Propouštěla velice bujnou administraci?  Nikoliv....Propustila "papaláše" shora, kteří určitě nemají průměrný plat a sedí dobře na svých postech a řídí dráhu od zeleného stolu. ?Propustila signalisty, uklízečky, pokladní na nádražích a to nemluvím o t.zv. osožácích /zřejmě nádražní policie, která neexistuje už hezky dlouho/.....Dráha je velmi dobře dotovaná státem..Kde jsou ty peníze? Než se dostanou tam, kam patří, tak se zřejmě rozeberou na takové "Dušky" a jiné papaláše.....Tak co se vlastně řeší? A co se vyřeší tím, že se propustí Dušek, Nic, přijde tam jiný...A bude to totéž...Byla by potřeba kontrola dotací od státu, ale nebudou to dělat zase lidé, kterým nebude záležet na provozu dráhy, ale vlastní prospěch? Dnes je všechno možné.....Tak co se řeší? Lidé, kteří pracují manuelně se propustí a silná administrativa zůstane, jde jen o to zda ti zbylí pracovníci je uživí. Zřejmě zatím ano, ale co dál?

loula 13.9.2007 8:27

Bohužel - nebo bohudík -

s vlaky nemám zkušenosti, naposledy jsem jel vlakem jako dopravním prostředkem někdy v roce 1993. Jinak jsem vlak použil nedávno, ale to jsem jel s vnučkou na výlet a ten vlak jsme brali něco jako poutovou atrakci, jako svezení  na kolotoči. Ale opravdu nemohu říci, že by nádraží bylo poblité, plné kurev, vlaky špinavé a pod. Spíše mě to připadalo takové vesnicky ospalé, pohodové, vhodné pro situace, kdy člověk nespěchá a potřebuje se odreagovat. Ano, měli jsme zpoždění asi 10 minut, ale ajzbonáci zajistili, že na nás další vlak při přestupu počkal. Takže bych cestu vlakem doporučoval jako součást toulek po krajině.

jm 13.9.2007 8:27

O PRACHY JDE VŽDY AŽ NA PRVNÍM MÍSTĚ.

O PRACHY JDE VŽDY AŽ NA PRVNÍM MÍSTĚ.  Proto je patřičné před formulací názoru si položit kontrolní otázku. QUO BONO? A  vyvarovat se pitomým závěrům. Pane autora nevyjímaje! Pokud nejste v partě Duškových zrádců a minoritním akcionářem ČEZu, UNIPETROLu, Mostecké......

Lid 13.9.2007 8:30

Re: O PRACHY JDE VŽDY AŽ NA PRVNÍM MÍSTĚ.

Tak to bohužel až velmi často chodí......A k této činosti potřebují slouhy.....;-D

TBB - falešný mormonský kněz 13.9.2007 8:44

Re: O PRACHY JDE VŽDY AŽ NA PRVNÍM MÍSTĚ.

Qui bono.

Lid 13.9.2007 8:19

Lhát se nemá.....ale kdo to dnes bez lhaní umí

Copak asi ten Dušek Astonovi udělal:-D!!!!Že ho popravil po bolševicku................;-D;-(Asi nic ale Dušek je chytrý a nepříte,tak proč z něj neudělat trotla.................

K článku:Neni chytrý je hloupý.Dušek nikdy nebyl gen:řiditel drah..Ani náměstek natož kolotuk.......Takže za stav a řízení jaksi nemuže....Také ho nikdy z dráhy pro neschopnost nepropustili..Propouštěli jiné,,Šéfi""

Žádný výpravčí nebude honit bezdomovce a jiné s plácačkou po peroně natož Dušek..Město, obec a policie to je jejich parketa...jedině jestli Dušek neměl na tuto činost firmu;-D;-D....asi ne!!

Takže pane Dušku mužete za vše co se na dráze za dvacet let stalo:-D a Aston má vždy pravdu:-D:-P;-);-D.................................................;-((Y)

Tino 13.9.2007 8:23

Re: Lhát se nemá.....ale kdo to dnes bez lhaní umí

 Mluvte za sebe. LID může mít jiný názor než vy. :-/

Lid 13.9.2007 8:28

Re: Re: Lhát se nemá.....ale kdo to dnes bez lhaní umí

Jo a jednou jsem viděl jak výpravčí honí s plácačkou kur@vu po peroně...byla z gen:ředitelství doprovázená stranickým bossem....Chtěli si koupit kus nádraží:-D

jizav 13.9.2007 8:15

jen je škoda,

že se ta poprava konala tak pozdě

kapitán 13.9.2007 8:17

Re: jen je škoda,

Batolata se nepopravují, i mafiáni musí na oprátku dospět

Tino 13.9.2007 8:20

Re: jen je škoda,

 To Dušek přehnal. Živit se skutečnou prací není až tak špatné. Jen nebude už věřit odborářským bosům. A bude vědět dobře proč.

Tino 13.9.2007 8:12

Astonovy zkušenosti už nemám.

 Nejezdím vlakem už hodně dlouho. Jednoduše proto, že je to strašně náročné. Například cesta za synem je pouhých 140km a vlakem s dvojím přestupem by mi trvala CELÝ den a to ještě z nádraží by mně musel syn dovézt cca 10km autem anebo taxi. Svým autem jsem u něj za dvě hodiny a jede-li celá rodina, pak jsou náklady oproti dráze směšné. Snad k stáru si budu moci dovolit tento přepych a jezdit pomaloučku vláčkem a romanticky si užívat lidovost prostředí, zábavu s nejrůznějšími lidmi, kteří budou mít cestování vlakem jako koníček, protože z praktického hlediska je dráha dnes nesmysl.

 Lidé bojující za své vyšší mzdy mají mou úctu, protože já se k tomu nemohu odvážit. Soukromý zaměstnavatel by mně vyhodil natotata s poukazem, že když se mi plat nelíbí, ať jdu někam jinam. Taky pracovní prostředí musím akceptovat chtíc nechtíc. Zákoník práce je jen pro skupinu vybraných obyvatel ze státní sféry, popřípadě z gigantických nadnárodních firem, kde se odboroví bosi podbízejí zaměstnancům, aby nepřišli o fajn kšeft.

 Takže dráhy vnímám pouze jako překážku na silnici s vysokou nebezpečností. Proto také vždy zpomalím, abych nenarazil. :-)

Kylchap 13.9.2007 8:47

Re: Astonovy zkušenosti už nemám.

A že se nepochlubíte ODKUD a KAM ten vlak jede celý den? Umíte hledat v jízdním řádu?

R 13.9.2007 9:00

Re: Re: Astonovy zkušenosti už nemám.

Problém je v tom, že vlakům se vyplatí jezdit jen tehdy, když tou trasou jezdí pravidelně hodně lidí. Pokud to je nějaká neobvyklá trasa nebo turistická trasa mimo sezónu, tak prostě s tím ČSD nepočítá a potom tu trasu je možné projet skutečně jen jednou za den, častěji ten vlak nejede. Doba socialismu, kdy se papaláši postavili a řekli, že vlaky budou všude jezdit co půl hodinu, ať to stojí co to stojí, je dávno pryč.

Kylchap 13.9.2007 9:28

Re: Re: Re: Astonovy zkušenosti už nemám.

Tak se bobánku pochlub kde je trať po které jede vlak jen jednou denně. Kecáš jako Aston.

R 13.9.2007 21:12

Re: Re: Re: Re: Astonovy zkušenosti už nemám.

No, je to spíše básnická nadsázka. Ale když někdo jede třeba z města ležícího na jedné málo frekventované trati do města lezícího na jiné málo frekventované trati, trvá to vlakem oproti autobusu nebo autu katastrofálně dlouho.  Logicky to je jasné, ale to nikoho nezajímá. Třeba tady na severní Moravě nikdo z Bílovce do Fulneku vlakem nepojede.

BIS 13.9.2007 8:09

Ale par rozumnych nazoru se najit da

Nakonec pár otázek, na něž prosím odpovězte ano – ne. Legalizace eutanazie.

Ne. Myslím, že spíš bychom měli jít směrem kvalitní medicíny, která zajistí důstojný odchod ze života.

Kaplického knihovna v Praze.

Ne. Stavět dneska takhle veliké knihovny je anachronismus, neodpovídá to vývoji počítačové doby.

Já bych si představoval něco skromnějšího, nic tak megalomanského.

odboar 13.9.2007 8:04

Konečně se začali odborářští předáci požírat navzájem...

A vytahovat na sebe všechno to svinstvo co nadělali ve svých funkcích a začíná vylézat i ven, jak své členy poškozují. Je načase v odborových svazech vyvětrat a ty staré struktury jako Štěch, Vondrová, Dušky a další poslat k čertu. ;-D Z odborů nedělat politickou druhou ruku ČSSD a KSČM, ale přenést svou činnost z tripartity na pole podniků, kam vždycky patřila. Když jsem viděl, jak 300 školských odborářů v TV vyhrožuje za účasti Štěcha, jak zavřou školy, musel jsem se smát. Ti lidé nic nepochopili. Nepochopili, že vlastně svým statováním nezvyšují své platy, ale dělají křoví právě těm Štěchům, kteří se chtějí udržet u funkcích co nejdéle a mít z toho včetně funkcí politických svůj profit. Zajímalo by mě kolik mezi nimi bylo ředitelů škol.;-D Na Duška už došlo. Dojde i na další? ;-) 

klobouk 13.9.2007 8:03

"Myšlenka imaginární popravy tohoto muže je mi sympatická"

uz chybi na konci jen "Heil Hitler" RvRvRv