Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Vstanou noví Duškové
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
zk 13.9.2007 6:41Re: Smysl sloupce Ale velmi jste se mýlil, tady nejste ani v Kanadě, ani ve Spojených státech. |
![]() |
Kanuk 13.9.2007 3:20Trochu OT Napsal jsem příspěvek, který mi "cenzor" vyhodil, pro použití výrazu "k.r.v", PŘEKOPÍROVANÉHO z Astonova úvodníku. Na moji reklamaci p. Wagner příspěvek promptně uvolnil. Proč ale o tom píšu. Ne proto, že mi cenzor vyhodil příspěvek, ale proto, že v ČR existuje třída lidí, kteří káží vodu a pijí víno, kteří zakazují neslušná slova ve webových příspěvcích a sami je používají, kteří vymýšlejí zákony, které sami nedodržují, kteří řvou o boji proti korupci a při tom berou úplatky co jim stačí kapsy. A snad ani ne kapsy, ale bankovní účty. Ono v jiných (civilizovaných) zemích to snad je také. Ale není to děláno tolika lidmi a tak nápadně. |
![]() |
mike 13.9.2007 3:49Re: Trochu OT OT? Naopak, s obema tematy uvodniku to ma spolecneho docela dost. Bohuzel. |
![]() |
Baba Jaga 13.9.2007 6:11Re: Trochu OT Vše co uvádíte je pravda, Ovšem, vypovídá to hodně o stavu společnosti. Čech si nenastaví zradlo a neřekne, hernajs, vždyť já ve skutečnosti nejsem o nic lepší. Raději ukazuje prstem na druhé! A na dráze je to stejné jako jinde. Převlečení komunisté ji ovládají, a proto tam stále vládne duch socialismu, jako v celé republice. Jsme Potěmkynova vesnice, navrch huj a vespod fuj! |
![]() |
Jorocer 13.9.2007 6:38Re: Re: Trochu OT A já, když se dívám do zrcadla, tak si s klidem řeknu: "No, jsem rád, že nejsem jako většina ostatních." |
![]() |
Perlivý jód 13.9.2007 7:08Re: Re: Re: Trochu OT Hele, tak to budeš tříoký černoch, co? |
![]() |
Kanuk 13.9.2007 6:50Re: Re: Trochu OT Jo. Že dráhu ovládají převlečení komunisté je docela možné. Ale malér je v tom, jak se chtějí ukazovat jako kapitalisti a udělat z dráhy výdělečný podnik, což je na světě jenom tam, kde jsou patřičné podmínky (Hong Kong, snad Japonsko, jak tu někdo napsal). |
![]() |
Milda 13.9.2007 7:20k.r.v se smí používat pouze v úvodnících, nikoliv v diskusi!!!!!! |
![]() |
kabinetni mys 13.9.2007 2:42VRATISLAV VYBORNY - BYVALY PRIMATOR JIHLAVY OBCHODUJE S VETRNIKY Kdyz uz byla zminena Vysocina. Ano na Vysocine rostou vetrne lektrarny jako houby po desti, skoro na kazdou vesnici, ktera ma za humny kopec (a ze jich na Vysocine mame) je veden natlak, aby tam postavili vetrnik. Vzhledem k dotacim (a tady souhlasim s Astonem ze by zeleni meli dostat na zadek) je to velmi vynosny byznys a neco z toho ukapne i obcim. Prebornikem v jednanich je byvaly primator Jihlavy Vratislav Vyborny (vylouceny z ODS) ktery po patnacti letech v komunalni politice zna vsechna jeji tajemstvi, a proto presne vi kde zatlacit, aby obecni starostove prijali nabizene penize. Jinak tento pan ex-primator ma na svedomi, ze pod jihlavskymi mestskymi hradbami roste zabavni centrum, jakasi kapitalisticka variace na socialisticky Prior. Kdo je z Jihlavy vi o cem mluvim. Je to naprosty smutek, nikdo o tom nepise, vsichni jsou jen v rolich prihlizejicich. Tady zacina zklamani z politiky jako pece o verejny prostor. |
![]() |
zdeněk 13.9.2007 2:18Opravdu nesouhlasím Zaprvé - kdo může za poblité a jinak znečišťené vagóny? No přeci ho**va**d_a cestující kteří se chovají jako "doma". Když vlaková souprava rychlíku přijede na delší dobu na nádraží, umyje se . Přesto za pár hodin jízdy ukáže co jsou lidé zač. Je to stejné jako s fasádami v Brně, také je každá posprejovaná. Tohle by vyřešila snad jen železniční policie s rozsáhlími pravocemi a tvrdými tresty.(sedadla jsou také často posprejovaná). V autobuse se to neděje, protože cestující tam nejsou tak anonymní a řidič na ně vidí. Zpoždění vlaku - rozhodně ne tak tragické jak tvrdí autor, často má vlak zpoždění již v Budapešti a s tím se těžko něco nadělá. U nás na malém městě jezdí vlak v 90% případů na "minutu". Pokud přijedu někdy pozdě, zpoždění je maximálně 20 minut. Aston nemá rád železnici, neřekne to ale přímo |
![]() |
mike 13.9.2007 2:31Re: Opravdu nesouhlasím Ale houby. Vlaky vyjizdeji odporne uz z nadrazi. Spinave sedacky, smrad v kupe, okna ktera nekdo umyl naposledy v minulem stoleti. Jestli vubec. Tohle je vizitka CD a neni divu, ze se nekteri cestujici chovaji jako hovada, kdyz jim to ten kravin pripomina. Zkuste jet nekdy do zahranici, tam se uklizi i za jizdy, kdyz je to potreba.
|
![]() |
Fatman68 13.9.2007 6:16Re: Opravdu nesouhlasím Přesně tak, lokálka kterou pravidelně jezdím do práce a která má naprosto pravidelně sekeru, ji nabrala už v Budapešti ! I kdyby to zpoždění bylo jen 10 minut (bývá víc), tak je to za rok cca 200 x 10 min, tedy cca 33 hodin. Více než jeden den , který strávím čekáním na zpožděné vlaky. |
![]() |
lucina 13.9.2007 1:37železnice je troglodyt Kombinace MHD v Praze se železnicí byl mazaný tah, jak papírově vylepšít image ČD, které zabírají obrovské plochy, rozdělují město jako berlínská zeď a přitom nejsou městu povětšinou k ničemu. Na trati Mas.nádr.-Bubny-Dejvice-Ruzyně projíždějí vlaky několikrát denně prakticky prázdné. Původně se koryto drážního tělesa ve Stromovce mělo použít pro automobilový tunel, navazující na Strahovský. (asi v r. l985) Už tehdy masově protestovali "ekologové". Tak nám zůstal prázdný vláček a tunel se začíná po mnoha letech pracně a draho razit pod Letnou. No, jak vidět, "ekologové" si nevidí na špičku nosu, což jim vůbec nevadí, a jejich voličům zřejmě taky ne. |
![]() |
Kanuk 13.9.2007 2:34Re: železnice je troglodyt To vyprávějte těm tisícům lidí, kteří denně dojíždějí do Prahy železnicí. A čím byste chtěl aby dojížděli? Vlastními auty, která by neměla kde v Praze zaparkovat? Už takhle je to galimatyáš. |
![]() |
Jenda 13.9.2007 20:09Re: Re: železnice je troglodyt Autobusama. Jako ty desetitisice dojizdejicich co uz se na CD vykaslaly davno. |
![]() |
Ladislav N. 13.9.2007 1:26Aston do posledních zářijových úvodníků dává víc "šťávy". Čím to? Přitvrdil a střílí docela přesně. |
![]() |
Nika 13.9.2007 1:23No, mohl by někdo objasnit, jak je možné, že my jim z daní doplácíme miliardové ztráty na ten jejich bordel na kolečkách, a odboráři si tam zatím nahospodařili jakési hotely a další nemovitosti, a o ty se teď boxujou.... |
![]() |
Ladislav N. 13.9.2007 1:29Re: No, mohl by někdo objasnit, O čem si myslíte, že se spolu baví nejvyšší odborářští bossové (Štěch a spol.), když se někde sejdou nebo jednají se spřízněnými politiky? O tom, jak si snadno namastit kapsu. Aby to fungovalo, musí jednou za čas pro své odboráře zahrát divadlo o "hájení práv pracujících"... |
![]() |
Pavel Kořenský 13.9.2007 0:55Njn, Duška by bylo vhodné oběsit reálně na nejbližším semaforu a nikoli imaginárně. Jeho následovníky postupně semafor od semaforu dál a dál směrem z Prahy na Českou Třebovou. A co se týká Zelených, není divu, že někteří řvou. Už si malovali zářivou budoucnost bez energie, ve které všichni svorně chcípají s rovností v bídě a on se najednou objevil někdo, kdo na té jejich slabomyslné ideologii vydělává. To tak holt v životě chodí, když se někdo snaží pomocí ideologie lajnovat život. |
![]() |
Dag Badman 13.9.2007 1:04Re: Njn, Oběsit vás by ovšem dalo mnohem méně práce než se tahat s odboráři až do České Třebové. Navíc Dušek je přece seriózní pan podnikatel |
![]() |
Pavel Kořenský 13.9.2007 5:02Re: Re: Njn, No, pokud chcete, můžete to vyzkoušet. Donesete si provaz svůj nebo Vás mám sponsorovat a koupit si vlastní ? Ale Vy to vlastně nechcete zkusit a jen tak kecáte. Tak laskavě nekecejte, protože by se mohlo jednoho krásného dne stát, že si to někdo méně tolerantní než já vezme osobně a po krátkém uvažování dojde k závěru, že problémům je lépe předcházet. |
![]() |
jepice 13.9.2007 5:55Re: Re: Re: Njn, To abyste si teda začal na ajznboňáky dávat bacha. Co kdyby je napadlo provést preventivní akci? |
![]() |
zk 13.9.2007 6:48Re: Re: Njn, "Navíc Dušek je přece seriózní pan podnikatel" - to říká kdo? |
![]() |
TBB - falešný mormonský kněz 13.9.2007 8:48Re: Njn, Běž se oběsit. Jungwirth. (Volná citace ze Švejka, platná i dnes - jenže semaforů je málo) |
![]() |
Kanuk 13.9.2007 0:46Pár poznámek "Hnusná poblitá nádraží plná kurev a bezdomovců. Špinavé vagóny." Proč asi? Protože určitá skupina lidí odmítá přijmout skutečnost, že dráhy provozující osobní a kusovou nákladní dopravu jsou pasivní na celém světě, a snaží se za každou cenu udělat z drah výdělečný podnik. Dráhy jsou výdělečné v USA, kde po jedné trati přejede za den pár vlaků velkonákladní dopravy (možná s výjimkou východních USA) a ne jako v ČR, kde vlaky předměstské dopravy jezdí několikrát za hodinu. Na trati Praha-Brno projede denně nejmíň šest osobních rychlíků v obou směrech. Je bohužel pravda, že tyto vlaky nejsou tak nabité, jako bývaly, ale jednak je víc aut a autobusů, jednak dráhy jsou oproti silniční dopravě drahé. A čím budou dražší, tím míň lidí bude jimi jezdit. |
![]() |
Fafa 13.9.2007 3:28Kanuku, Zajimave ovsem je, ze v Japonsku jsou Japan Rail "publicly listed company", provozuji osobni dopravu, intervaly mezi dalkovymi vlaky se blizi intervalum prazskeho metra, vlaky jezdi na minutu presne a na nadrazi je poradek. A akcionari dostavaji zaplaceno. |
![]() |
Kanuk 13.9.2007 6:44Re: Kanuku, Jo. Ale mnoho lidí ví, že ekonomika hromadné dopravy kriticky závisí na hustotě osídlení.(Zdá se mi, že vy buď mezi ně nepatříte, nebo to záměrně zamlčujete). Japonsko má 5x větší rozlohu než ČR, ale 10x víc obyvatel. V konglomerátu Tokyo-Yokohama bydlí 35 milionů lidí. Tam se dá na hromadné dopravě vydělávat. Takže neračte srovnávat jabka a pomeranče. |
![]() |
zk 13.9.2007 6:53Re: Re: Kanuku, Ekonomika hromadné dopravy nezávisí jen na hustotě osídlení. Kdyby ty vlaky jezdily alespoň trochu načas, jezdilo by s nimi více lidí a pak by nebyly ČD tak prodělečné. Jenže takhle, kdo může jezdí autem nebo autobusem, protože má větší jistotu, že se dostane do zaměstnání včas. Vím o čem mluvím, dojíždím každý den a každý den má vlak tak 10-15 minut zpoždění. Čeká se až projede skoro prázdné Pendolino a pak dva až tři rychlíky. Takže žádná jablka ani pomeranče |
![]() |
Kanuk 13.9.2007 7:03Re: Re: Re: Kanuku, Můžete mít pravdu. Ale proč jsou zpožděné ty rychlíky, a proč je Pendolino poloprázdné? Výpravčí nemůže pustit na trať osobní vlak před rychlíkem. |
![]() |
zk 13.9.2007 7:08Re: Re: Re: Re: Kanuku, To samozřejmě nemůže, ale grafikon by měl být nastaven tak, aby všechny vlaky jezdily podle jízdního řádu. Když má jet Pendolino v 15,08 a osobní vlak v 15,14, nemělo by Pendolino jet v 15,20, pak další dva rychlíky, které měly jet bůhvíkdy a pak teprve osobní vlak, který tímto způsobem nabere 15-20 minut zpoždění. Když to budete absolvovat každý den celé roky, tak při první příležitosti dáte sbohem ČD a budete se do práce dopravovat jinak |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=zMLI7YlI6N1YvDF&p=h974HbtG%7cDArmKOFDYx%7cHNHYmAJFBY%7cF76FwgG3FHgx680Ktg%7cHF9szQQRB%7cg9MNIsVPPA&x=9xiqv8)