18.6.2024 | Svátek má Milan


Diskuse k článku

Vstanou noví Duškové

"Podle předem připraveného scénáře jsem byl dnes popraven pučisty na základě vykonstruovaných argumentů," řekl dosavadní předseda železničních odborářů Dušek. Myšlenka imaginární popravy tohoto muže je mi sympatická.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pegas 13.9.2007 11:11

Re: Duška nejspíš nevyrazili

To libero: škodění, to je slovo do pranice!;-D

www racek 13.9.2007 8:58

vlaky jsou jen tak dobré,

kolik peněz se do nich nalévá. málo peněz ... horší vlaky. pan autor prostě žádá větší dotace.

co se týče duška, byl velmi schopný, dokonce bych řekl všeho schopný a všichni se ho báli. na druhou stranu co se dohodlo, to platilo. nop, myslím že stávku z jeho nástupců již nezorganizuje vůbec nikdo.

ostatně, nedávno jsem jel vlakem do budějic. nebylo to vůbec špatné a jel docela na čas. jezdím též často pro svou drahou na hlavák. zpoždění vlaků? snad minuty, jinak se docela mohu spolehnout. tedy, ostatně, článek je vskutku veliká fabulace nějaké představy člověka, co v něm naposledy seděl v roce 1974.

libero 13.9.2007 9:17

Re: vlaky jsou jen tak dobré,

"kolik peněz se do nich nalévá."

A nemohl by být problém v tom, jak se nalévá? Dušek a podobní vyžírkové chtějí jednak nalévat státem, za druhé nalévat nedotknutelné bandě početných flákačů.

Do rohlíků stát nenalévá a koupím si ty chutné. Výrobci nechutných jdou "od válu". Třeba by to s železnicí bylo lepší, pokud by existovala podobná možnost. Co jsem tak zaslech a přečetl, usilovně tomu brání ČD a nesmírná spousta spíše buzeračních předpisů.

www racek 13.9.2007 9:42

Re: Re: vlaky jsou jen tak dobré,

no, jako klišé to zní hezky. konec konců, všechny dotace jdou duškovi do kapsy, tak tomu mám rozumět? 

klišé je bezva. tím člověk vyřeší vše. ono ovšem české dráhy jsou složitý organismus a ti lidé tam své věci rozumějí. no a ve srovnání se silnicemi, které nevynášejí nic, jen žerou státní dotace ...

R 13.9.2007 8:54

Co kdyby se zavedlo nové rčení?

Co kdyby se zavedlo nové rčení?  Místo "Rozumí tomu jako koza petrželi"  by se mohlo říkat "Rozumí tomu jako Ondřej Neff  železnici" ;-D

kapitán 13.9.2007 8:58

Re: Co kdyby se zavedlo nové rčení?

Myslím, že koza petrželi a ostatním rostlinám rozhodně rozumí víc.

Taky se říká - mlsná koza - prostě ví co si z vegetace vybrat

cid 13.9.2007 8:52

Pan Dusek si urcite spravi naladu na golfu

za penize odboraru, ze soudruhu? :))

kapitán 13.9.2007 9:00

Re: Pan Dusek si urcite spravi naladu na golfu

BOSOVÉ odborů jsou na Západě celkem bohatí, Dušek si vzal jen příklad

R 13.9.2007 8:52

Aston a železnice !!!!!!!!

Tak na Duška konečně došlo, pane Švejku. A na kterého, toho, který provozuje tu vodní elektrárnu nebo toho v odborech. .....?  Koneckonců ani jednoho není škoda.

Ale jinak Aston se pravděpodobně svezl vlakem naposledy tak před 30 lety.  Vlaky se od té doby hodně zlepšily. V současné době jezdí včas a čistota je taky v rámci možností, ty staré vagóny z dob socialismu, co ještě jezdí, jsou evidentně na koncových stanicích čištěny a cena je taky pořád víceméně konkurenční s jinou levnou dopravou, aspoň na více frekventovaných tratích.

R 13.9.2007 8:52

Re: Aston a železnice !!!!!!!!

V současné době jsou podle mně dráhy na rozcestí a bude záležet na politickém rozhodnutí, kam půjdou. Jestli zůstanou více jako eventualita pro dojíždění do práce pro střední a chudší vrstvu obyvatelstva, cena zůstane, protože to budou jako dnes jsou osobní, spěšné a horší rychlíky  vlaky dotované a stávající čistota a jiné podmínky se bude jen mírně zlepšovat v rámci zavádění nových "dělnických" souprav nebo jestli se půjde více cestou nedotovaných "přepychových" vlaků typu Pendolino a Intercity, kdy se bude konkurovat leteckému vnitrostátnímu provozu, co se týká cestujících, čistoty a vybavení a co se týká ceny, bude se to blížit třeba švýcarským železnicím.

PP 13.9.2007 9:04

Re: Re: Aston a železnice !!!!!!!!

Problém je, že na trase, kde jezdil celkem slušný "expres" najednou jezdí (ve stejném čase) "obyčejný rychlík" se starými vagóny - právě proto, že je dotovaný, zatímco na "expres" se dotace dát nesmí.

R 13.9.2007 9:13

Re: Re: Re: Aston a železnice !!!!!!!!

Já mám trochu jiný problém. Dokud nejezdilo Pendolino z Ostravy do Prahy, mohl jsem jet do Prahy ze své stanice co hodinu až dvě hodiny rychlíkem. Jak začalo jezdit pendolino, začalo jezdit místo těch rychlíků, jenže Blbolino stojí v Ostravě a potom až v Olomouci. Na Prahu mi zbyly jen asi 4 - 6 rychlíků za celý den nebo se trmácet o dvě hodiny déle vlakem do Ostravy nebo Olomouce za trojnásobnou cenu, protože na Pendolino neplatí slevy - nemá ty dotace. Ještě že na Brno zatím Blbolino nejezdí, nedávno jsem jel do Brna a hned tentýž den zpátky, celkem asi 320 kilometrů za nějak 260 korun.

PP 13.9.2007 9:02

Re: Aston a železnice !!!!!!!!

Vlaky jezdí "skoro včas" (=na pravidelné trase mají pravidelné, předvídatelné zpoždění), čisté jsou jen některé vozy a nové soupravy ("CityElefant"...), na rychlíkách jezdí vagóny 30 let staré, s koženkovými záplatovanými sedadly, bicykl jako zavazadlo pošlete jen někde, jízdenkové automaty byly zrušeny a pro jistotu snížen počet otevřených "okének" pokladen, osobáky končí uprostřed trasy s nelogickým přestupem, protože "kraje si objednaly různé počty vagónů"...

Přesto je železnice stále konkurenceschopným druhem dopravy. Jen nevím, kolik toho ještě vydrží.

libero 13.9.2007 9:05

Re: Re: Aston a železnice !!!!!!!!

Konkurence schopným pokud konkurencí je cesta pěšky.

A být dodována jako vlaky, tak snad i ta bude výhodnější.

PP 13.9.2007 9:08

Re: Re: Re: Aston a železnice !!!!!!!!

No, jestli mne lístek do Prahy (do centra, na "Wilsoňák") stojí stejně, jako bus + metro, trvá to stejně jako bus + metro, jede to pravidelně (s pravidelným, stéle stejným zpožděním) každou hodinu a je to o dost pohodlnější než přecpaný bus (+ metro)... - tak je to stále "konkurence schopné".

J.M. 13.9.2007 9:06

Re: Aston a železnice !!!!!!!!

Vlakem jezdím denně. Osobní vlaky na trase Děčín - Chomutov a normální rychlíky Děčín- Praha jsou stejný, ne-li horší hnus, jako býval. Jestli se uklízí v rámci možností, jak píšety, tak jich patrně ČD mnoho nemají.

R 13.9.2007 9:17

Re: Re: Aston a železnice !!!!!!!!

Na severní Moravě, na Vysočině a na trase Ostrava - Brno a Ostrava Praha se čistota vlaků za posledních 20 let rozhodně zlepšila.

Andyo 13.9.2007 8:49

ježišmarjá Astone

nepřeháníte poněkud ? Taková vášeň v tom vašem "příííííííííšedné", to se hned tak nevidí. Snad ještě u Chytilové, ale vy snad hysterická baba nejste. Nebo jo ?

Mimochodem, odborář sem, odborář tam, od té doby, co se odbory montují do politiky je každý vnitroodborový boj vítán- měli se na té schůzi třeba umlátit plácačkama, škoda by jich nebyla.

huhu 13.9.2007 8:46

Dušek nese své odvolání "po bolševicku"

včera jsem se díval na TV s Duškem. Netuším, proč mám přispívat povinně na TV předvádění se tohoto psychopata. Dušek je bezskupulozní bolševický vůdce ala Paroubek či Rath, z každého má něco.

Poklop 13.9.2007 8:57

Re: Dušek nese své odvolání "po bolševicku"

Souhlasím,že také netuším,proč mám přispívat povinně na TV.Koukat třeba ještě na Duška ujde,ale koukat na toho primitiva Topolánka a nebo narcise Klause je moc.

libero 13.9.2007 9:06

Re: Re: Dušek nese své odvolání "po bolševicku"

Občas vám přece ukáží i primitivního soudruha Paroubka, ne?

Poklop 13.9.2007 9:20

Re: Re: Re: Dušek nese své odvolání "po bolševicku"

Dokonce i geniálního soudruha Tlustého.

huhu 13.9.2007 9:12

Re: Re: Dušek nese své odvolání "po bolševicku"

že bychom se shodli v tom, že ČT je nutno privatizovat ! ? ;-)

Poklop 13.9.2007 9:17

Re: Re: Re: Dušek nese své odvolání "po bolševicku"

Privatizovat t.j. rozkrást?Dopadlo by to jako s Novou a zase by jsme platili.

antineff 13.9.2007 8:45

Povstanou noví Neffové...

...až pana Neffa vezme čert. ČD a Duškův podíl na jejich stavu je charakterizován celkem výstižně, jen s typickým přeháněním autora sci-fi. Avšak dál ...: socialismus je strašné svinstvo, proto mladý svazák Neff tak usilovně plnil předlistopadovou MF, čehož docela obratně využil hlavně po listopadu a zdatně se na ní napakoval ... větrníky jsou hrozné svinstvo a nesmysl, proto je stavý celá Evropa ... Mohou si s Duškem podat ruce

libero 13.9.2007 9:12

" větrníky jsou hrozné svinstvo a nesmysl, proto je stavý celá Evropa ... "

Proto ne. Protože v některých zemích nalezlo do vlády tolik melounů, že si prosadili naprosto nesmyslné finanční podmínky stavby a provozování.

A také proto, že slavná EU zmagořila a vydává (ku prospěchu svého ouřednictva a jejich kámošů) nesmyslné direktivy o dohnání a předehnání, o povinnosti x procent energie z neefektivních zdrojů ....

Neff na to jenom poukázal, ať už svazák byl, či ne.

antiaston 13.9.2007 9:21

Re: " větrníky jsou hrozné svinstvo a nesmysl, proto je stavý celá Evropa ... "

Dobrá, může být, že EU a všichni občas magoříme ... Ale co je na využívání větrné energie v principu špatného? Subvencování obnovitelných zdrojů je tak strašně nepatrnou součástí všeobecného rozhazování z tzv. veřejných zdrojů, že pohoršovat se nad tím je naprosto zbytečné. Navíc je šance, že se rozvine nová technologie ... Aston je velkým zastáncem atomové energie - a ta se prosím pěkně nesubvencuje??? Je to pořád dokola ... Na co je nám státní ČEZ, když si stejně dělá co chce??? Víte na co? On si platí své pacholíky ve státní administrativě a taky různé Astony, zve si je, štědře hostí atd. Ale všem pořád vadí hlavně ti teplákoví "ekologisti" a ohavné větrníky ...

krmič 13.9.2007 10:13

Re: Re: " větrníky jsou hrozné svinstvo a nesmysl, proto je stavý celá Evropa ... "

Že by se atomová energie subvencovala? Prosím, prosím, povídejte!

Co je na využívání větrné energie v principu špatného? To už tu bylo diskutováno tisíckrát. (Napovím: ono někdy nefouká... u nás skoro pořád.)

antiaston 13.9.2007 10:30

Re: Re: Re: " větrníky jsou hrozné svinstvo a nesmysl, proto je stavý celá Evropa ... "

v době, kdy se do Temelína nacpala jubilejní stá miliarda ze státního rozpočtu ČR činil rozpočet ČR zhruba 500 mld. ... stačí? Dnes Temelín vydělává - údajně snad až milion dennně... ano, když zrovna jede, jenže on dosti často nejede, tudíž nevydělává ... stačí? Že by si někdo stavěl větrníky tam, kde nefouká? To by tedy musel být pěkný trouba, protože tak by mu ani těch subvencí moc nepřifouklo. Méně papouškování nesmyslů a demagogie!

Kylchap 13.9.2007 8:44

Aston

bohapustě lže stejně jako Komárek v Junge Front Heute . O aktuálním zpoždění vlaků se můžete dozvědět zde:

http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa