7.6.2024 | Svátek má Iveta, Slavoj


Diskuse k článku

Volič rozhodne

Ministr zahraničí Karel Schwarzenberg má bezpochyby pravdu se svou domněnkou, že je před námi koaliční spor o dalším postoji vůči Evropské unii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 26.6.2012 19:49

Re: Tohle je rozumné opatření,

Ano, máte pravdu někdy v EU kravinách umíme udávat i krok. Naštěstí tu psychedelickou bejkárnu zrušili.

J. Boleslav 26.6.2012 19:51

Re: Tohle je rozumné opatření,

Ano, to opatření je vrchol rozumnosti. Až třeba s nějakým v současnosti skoronovorozenětem pojedete za půl roku opět ven, budete mu muset pořídit nový doklad, protože na současném si už dávno nebude podobné a tudíž ven nevycestovatelné. Toto veskrze vtipně opatření má dle Bruselu údajně zabránit únosům dětí. Můžete mně prozradit, jak?

K. Drobková 26.6.2012 19:56

Re: Tohle je rozumné opatření,

Nesvádějte všechno na Brusel. I dle ODS a našeho parlamentu.

J. Anděl 26.6.2012 20:11

Re: Tohle je rozumné opatření,

No prosím, tohle je aspekt, který mi nedošel, viz můj příspěvek z dřívějšího času, ale níže :)

J. Anděl 26.6.2012 20:14

Re: Tohle je rozumné opatření,

Ohledně těch únosů: nevím, jak zabránit, zabránit tomu určitě nemůže (viz pašování v kufru atp.). Ale zkomplikovat některé ty situace, kdy rozvedený rodič čapne bez velké přípravy "zapůjčené" dítě a frnkne s ním, to asi dokáže. Ani nevím, jestli je to správné, ale ono rozvody vůbec nejsou ideál správnosti, takže tam se nějaké to řešení hledá obtížně.

Samozřejmě ty nejtvrdší kriminální živly si jistě s nějakým tím falešným průkazem snadno poradí.

J. Ryba 26.6.2012 20:16

Re: Tohle je rozumné opatření,

za půl roku? Co zase matete? :-) Platí 6 let...

J. Ryba 26.6.2012 19:49

Re: Dnes od půlnoci

svázali vám tkaničky...bastardi!

K. Drobková 26.6.2012 19:50

Re: Dnes od půlnoci

Bývalý ministr vnitra Ivan Langer (ODS) si od toho slibuje, že podle dětských pasů bude možné skutečně ověřit, že pas je skutečně dítěte, které cestuje. Opatření tak zabrání obchodu s dětmi. "Zpřísňujeme tím ochranu cestovních dokladů, před jejich zneužitím a snažíme se minimalizovat dopady, které jsou s tím spojeny pro děti, stanovením věkové hranice šest let," vysvětli při schvalování zákona ve sněmovně Langer.

J. Anděl 26.6.2012 20:09

Re: Dnes od půlnoci

Já na tom v zásadě nevidím nic extrémního. Chci říct: jaký je zásadní rozdíl chtít, aby měl průkaz patnáctiletý člověk, ale že ho nemusí mít čtrnáctiletý? Nebo u pasů je to možná jinak, tohle je u občanek, ale ten princip je podobný. Je nějaký zásadní důvod, aby bylo dítě chráněno před tím mít vlastní průkaz? Možná je, často se mi stane, že mi něco nedochází.

Kromě toho mi to třeba přijde jako dobrá ochrana před únosem dětí (i když vzpomenu-li si na film Král zlodějů, tak tyhle děti stejně byly propašovaný, takže v tom to nepomůže). Ale spíš nevím, co je na tom taková hňupovina.

Ironické "šťastné slepice" jsou nešťastný obrat. Myslím, že ani ve větším, ale pořád obecně mrňavém prostoru nebudou vysloveně šťastné. V civilizované společnosti dbáme na to, aby neodsouzení lidé ve věznici měli důstojné životní podmínky, stejně tak dbáme na to, aby důstojné podmínky měla zvířata, ze kterých máme užitek.

Samozřejmě formality a to, že je to nějaký diktát úředníků z EU, můžeme zpochybňovat. Ale třeba pro mě není vůbec otázkou diskuze to, zda si živé cítící bytosti zaslouží alespoň nějaké ohledy.

J. Anděl 26.6.2012 20:17

Re: Dnes od půlnoci

neodsouzení lidé ve vazební věznici....... a i v té normální věznici jsou nějaké hranice, které se nám příčí překračovat, nebo by se měly příčit (podle mě).

K. Drobková 26.6.2012 19:12

Zadluženost Velké Británie stoupla oproti loňsku o 17 procent.

 Naše vláda rozpočtové odpovědnosti má zářný příklad ......

http://www.guardian.co.uk/business/2012/jun/26/uk-government-borrowing-higher-expected

J. Ryba 26.6.2012 19:19

Re: Zadluženost Velké Británie stoupla oproti loňsku o 17 procent.

jednodušší člověk na Psu (nebudeme jmenovat...) by řekl, že se tam platí eurem, viďte? :-)))))

K. Drobková 26.6.2012 19:25

Re: Zadluženost Velké Británie stoupla oproti loňsku o 17 procent.

 Tak, euro,  " unijní rada ", Merkózy ..... ti mohou za všechno.

V. Hajková 26.6.2012 19:26

Re: Zadluženost Velké Británie stoupla oproti loňsku o 17 procent.

http://www.novinky.cz/ekonomika/265561-zadluzeni-v-eu-i-v-eurozone-stouplo-cesko-ma-sedmy-nejnizsi-dluh.html

J. Ryba 26.6.2012 19:29

Re: Zadluženost Velké Británie stoupla oproti loňsku o 17 procent.

vhledem k tomu, že pravice a levice u nás zvyšovala duhy cca 1:1, tak asi nevědomky hrajete na ruku argumentaci socanů :-)

K. Drobková 26.6.2012 19:30

:-)))

 Ani to netrvalo dlouho, pane Ryba. Je to tu. :-)))

S. Lazárek 26.6.2012 18:59

Jeden chronickej ekoterorista

hrál včera v O2 areně a prý byl skvělej, škoda, že jsem u toho letos nebyl.

J. Ryba 26.6.2012 19:24

Re: Jeden chronickej ekoterorista

jiný terorista (personální, proto oněch 18 různých formací), kapelník Jethro Tull, bude zase v Lokti pod hradem....škoda, že nejsem doma, to by mohlo být velmi poetické :-)

P. Hofman 26.6.2012 18:40

Odpůrci Zelených

Všichni odpůrci trvale udržitelného život tvrdí, že oni mají strašně rádi přírodu, ale to, co dělají Zelení ne. Je to lež. Bez aktivního přístupu k ochraně přírody by byly jakékoliv aktivity na nic. Jedinec nezmůže naprosto nic, musí se organizovat. Jejich odpůrci jsou zorganizovaní u dávno a většinou skvěle a používají veškerou brutalitu a jakékoliv lži a úskoky k tomu, aby ony Zelené zastrašili, zahnali a zdiskreditovali. Kdo je proti Zeleným, je proti přírodě. To neznamená, že by měl člověk souhlasit se vším, co dělají.

J. Boleslav 26.6.2012 18:45

Re: Odpůrci Zelených

Proti přírodě rozhodně nejsem, proti zeleným ekoteroristům ano. Škodí jí víc než prospívají.

V. Hajková 26.6.2012 18:50

Re: Odpůrci Zelených

Naprostý  souhlas  p.  Boleslav.

J. Kombercová 26.6.2012 19:12

Re: Odpůrci Zelených

Být majorem Terazkym, zeptala bych se vás, čo si predstavujete pod takým oným ekoteroristou. Jestli je tenhle název určen jisté skupině nebo jestli se hážou všichni sympatizanté "zelených" do jednoho pytle či čo.

S. Lazárek 26.6.2012 19:23

Re: Odpůrci Zelených

Ano číčo, do jednoho pytle!.....:-))

Podle posledních výzkumů se jedná o tzv. melouny. Někdo do jejich dutiny nastrká úplně všechny.....:-)

J. Ryba 26.6.2012 19:31

Re: Odpůrci Zelených

"oni" označují za "teroristu" každého, kdo je byť jen trochu obtěžuje při tom "vládnutí přírodě"

P. Hofman 26.6.2012 19:35

Re: Odpůrci Zelených

To jste napsal naprosto přesně. Jinými slovy - kdo jim hatí plány.

J. Ryba 26.6.2012 19:38

Re: Odpůrci Zelených

...ani je nemusí hatit...

J. Boleslav 26.6.2012 19:46

Re: Odpůrci Zelených

Ekoteroristi jsou pro mně například lidé, kteří brání kácení kůrovcem napadených stromů na Šumavě nebo dostavění D8.

J. Ryba 26.6.2012 19:53

Re: Odpůrci Zelených

nezaráží vás aspoň to, že 98% všech kůrovců se nalézá v hospodářsky využívaných lesích? Já si nejsem tak jist

J. Boleslav 26.6.2012 19:56

Re: Odpůrci Zelených

Nijak zvlášť ne.

S. Lazárek 26.6.2012 20:10

Re: Odpůrci Zelených

Tak zrovna těmhle fandím. Stránský je pako, který by měl tak maximálně pečovat o šnitlik za oknem, víc bych mu nesvěřil.