3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Snadná odpověď

Prezident Václav Klaus odpověděl na otevřený dopis padesáti celebrit, které po něm žádají podporu referenda. "Nevím, zda signatáři otevřeného dopisu žádají referendum, nebo žádají-li odpověď NE," konstatoval diplomaticky. Samozřejmě, že žádají "Ne". Klaus se musí diplomaticky tvářit, že to neví. Byl by padlý na hlavu, kdyby to nevěděl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vlk 14.7.2007 15:00

Stále Vám uniká,

že je to jejich ropa a plyn...

Ivan Nový 14.7.2007 15:11

vlku,

pokud podepsali smlouvu o dodávkách, tak už to není jejich ropa, byla už prodána.

vlk 14.7.2007 15:13

Ne, dokud nebyla zaplacena...

Taras 14.7.2007 15:15

Re: Tarasi,

a co navrhujete vy Rusku, když NATO porušilo závazek a rozšířilo se za hranice Německa? Vy tady teoretizujete coby kdyby, ale Rusko závazky plní, texaský kořala je porušuje. A vy se pak rozhořčujete nad REAKCÍ Moskvy.

Ivan Nový 14.7.2007 14:48

vlku,

Vy to právo nemáte. Zkuste odmítnout kupce, který je třeba Rus, protože je Rus, a který vám chce zaplatit sjednanou cenu obvyklou na trhu.

vlk 14.7.2007 14:49

Nemám tedy právo nakládat se svým majetkem. Děkuji, stačí :-)

Ivan Nový 14.7.2007 14:59

vlku,

takový prodej není etický. A vlku znáte nějakého obchodníka, který by činil rozdíly mezi svými kupci podle rasy, či národnosti a ne podle ceny?

vlk 14.7.2007 15:02

Ano, Vy ne?

Namátkou - jistě si vzpomenete kam nesmíme prodat Tamaru a Věru, do jakých oblastí se nesmí vyvážet zbraňové systémy, kam vláda USA zakazuje prodat výkonné počítače a šifrovací algoritmy... Mám pokračovat?

Ivan Nový 14.7.2007 15:15

vlku,

proto jsem nemluvil o státech, ale o vás. Ale na tom, že prodej zbraní bude takto regulován se dohodla většina států. Nic neplatí absolutně. Trh s energetickými surovinami je zatím volný a pokud nebude, budou se o suroviny vést války.

vlk 14.7.2007 15:18

Aha, tedy nekonečný počet jiných situací ;-)))

Tak to vzdávám, jak se má chudák starý vlk vyznat v tom, která že ze zrovna platných situcí nastala ;-)

Nechápu sice, proč nevyvážení radiolokátoru je v pořádku a nevyvážení ropy již ne, ale s tíám mnoho nenadělám ;-)))

Ivan Nový 14.7.2007 15:26

vlku,

dohody se neposuzují, jsou-li, či nejsou-li v pořádku, jsou to dohody :-))) Jste pro to, aby obchod s energetickými surovinami nebyl volný?

vlk 14.7.2007 15:33

Uvědomujete si, že jste kapitalismuzrádce?

honzislav 14.7.2007 16:41

Re: Prosím o vysvětlení ....

radar tu neni proti muslimum,ale proti radikalum......

celeron 14.7.2007 17:08

Re: Re: Prosím o vysvětlení ....

Honzislave, to je skvělé.

A ti radikálové mají k dispozii mezikontinentální rakety včetně veškeré nezbytné složité logistiky pro jejich vývoj,  výrobu, odpalování, navádění, pro výrobu atomových pum a jejich kompaktních verzí pro  hlavice raket ?

Nezavání to trochu schizofrenií, maniakální depresí, fantasmagorií, ohlupováním veřejnosti ?

;-€;-€Rv

Ivan Nový 14.7.2007 14:02

Tarasi,

no to je fajn, konečně ukázali karty, snad konečně EU dostane rozum a začne dávat na zbrojení 6% HDP a opustí zelené a socialistické nesmysly a začne řešit opravdu důležité problémy a to je naše společná obrana proti Rusku.

vlk 14.7.2007 14:09

Dodržovali partneři smlouvu?

Tehdy navrhl na plnění podmínek CFE uvalit moratorium, neboť západní partneři Ruska prý podmínky smlouvy neplní a odmítli ratifikovat modifikovanou dohodu podepsanou roku 1999.

Pokud ji nikdy neratifikovali, vypadá to skoro jako jednostranný závazek Ruska...

Ivan Nový 14.7.2007 14:16

vlku,

no a co. Rusko chce mít konvenční zbraně schopné aktivního útoku a my si musíme klást otázky na koho je potřebuje a jaký vliv s nimi chce získat. Jak je vidět dohoda není možná, protože ji Rusko nechce, chce mít převahu umožňující útok. Bude se třeba tomu přizpůsobit a nebo kapitulovat.

vlk 14.7.2007 14:22

No a co?

Vždycky jsem si myslel, že jako argument používáte různě přizpůsobenou logiku, což je svým způsobem zajímavé. Použitý argument o smlouvě je (podle dostupných informací z různých zdrojů) zcela evidentně lživý - s někým uzavřu smlouvu, že snížíme zbraně na polovinu, sám nesnížím nic a trvám na snížení druhé strany. Když ji to přestane bavit, křičím, že nedodržuje smlouvu ;-)

Nejsem pacifista a chci-li dosáhnout svých cílů - i kdyby to mělo být jenom udržení míru - musím být silný. O tom není sporu. Ale zakazovat jiným dělat to samé je demagogie nejhrubšího zrna a v době internetu - dokud se nepodaří zavést cenzuru - nakonec se vždy obrátí proti autorovi.

Dost to také vypovídá o tom, co si myslí autor o svém okolí a konec koncům také o okolí, které tento postup nadšeně akceptuje ;-)

Ivan Nový 14.7.2007 14:32

vlku,

logiku ohýbáte vy :-))) Přece to bylo tak, že SSSR mělo stavy tanků takové, aby jimi mohlo obsadit Západní Evropu. Smlouva měla zajistit, aby měli jen tolik tanků, kolik je potřeba k zajištění jejich dostatečné obrany. Rusové na ni přistoupil proto, že měli sice hodně tanků, ale NATO mělo zbraně, které byly schopny je rychle a účinně zničit, takže byly vlastně zbytečné. Ovšem teď se ta smlouva Putinovi hodí, tak ji vytáhl. Motivace jsou podle mého názoru takové, jaké jsem popsal. Jde o vliv ve Východní a Střední Evropě.

vlk 14.7.2007 14:36

Já ohýbám logiku?

Smlouva je smlouva - podle Vaší teze se najednou Putinovi hodí :-)))

Když se mu podle Vašeho názoru nehodila, tak nevadilo, že nebyla dodržována ze strany členských států NATO? Vždycky jsem se domníval, že smluvní strany jsou nejméně dvě a stále jste se nevypořádel s tím, zda byla dodržována ze strany západu nebo ne, o ratifikaci ani nemluvě. Ze strany Ruska dodržována byla, to snad nepopřete.

Chápu, že NP hodně upadl, ale na diskuzní agitky jsou stále ještě vhodnější servery ;-)

Ivan Nový 14.7.2007 14:12

Tarasi,

a co říkáte na takový scénář: ruská tanková vojska obsadí několik litevských okresů, aby chránila ruskou menšinu. Jak na to zareaguje EU? Jak USA? Půjde EU do otevřené války s Ruskem? Rakety jistě hned lítat nebudou.

Jiří K. 14.7.2007 15:19

Re: Tarasi,

Ivánku, Ivánku, pokud kecy tohoto druhu myslíte opravdu vážně a není to recese, tak se prosím raději okamžitě dobrovolně hlaste u docenta Chocholouška. Není Vám už pomoci.

wombat 14.7.2007 13:24

Demokracie odcamcat az pocamcat a ani o chlup vic.

Vazeni, je cas si nalit ciste vody. Vsichni inteligentni lide vedi, ze jsou  fundamentalni, emocialne nabite veci, o kterych se referendum delat neda. Tyto veci resi radne zvolena vlada. Jednou takovou veci bylo rozdeleni Ceskoslovenska. Dalsi veci, ktera patri do teto kategorie, je radarova stanice USA.     

Ivan Nový 14.7.2007 13:28

wombate,

no právě, vědí to i komunisté, proto jsou pro všeobecné referendum, aby pomocí referenda mohli zablokovat důležitá rozhodnutí.

Jiří K. 14.7.2007 13:42

Re: Demokracie odcamcat az pocamcat a ani o chlup vic.

Přesně naopak, wombate. Právě o těchto věcech by referendum být mělo především, na to jsou příliš významné a dotýkají se opravdu každého.

Zejména za situace, kdy vláda k takovémuto kroku nedostala jednoznačný mandát ve volbách, neboť takový krok nebyl jasnou součástí volebního programu. Takovýto mandát neměly vlády Klause ani Mečiara v roce 1992 (politici a reprezentace přicházejí a odcházejí, státy by měly zůstávat!) a takovýto mandát rozhodně nemá vláda Topolánkova dnes.

Kde si vůbec osobujete právo mluvit za všechny inteligentní lidi?

wombat 14.7.2007 13:51

Re: Re: Demokracie odcamcat az pocamcat a ani o chlup vic.

Dekuji za reakci. Jiz reakce sama je dukazem toho, proc o dulezitych vecech nemuze rozhodovat ulice.   

Jiří K. 14.7.2007 15:09

Re: Re: Re: Demokracie odcamcat az pocamcat a ani o chlup vic.

Už zase jsme ulice? Hmm, pán je jak vidno demokrat každým coulem. A navíc ještě dost nafoukaný, on sám se zřejmě za ulici nepovažuje, že? To jste se učil u Miroslava Štěpána?

Na tu ulici prosím pozor, s Vaším přehlíživým a arogantním postojem můžete tu ulici snadno zradikalizovat tak, že si pro Vás dojde a žádný radar Vás před ní neochrání. Na to je v minulosti příkladů dost, i v té české. Zejména v Praze by mohlo být nebezpečno pohybovat se poblíže oken. Defenestrace, vzpomínáte?

Takže vážený, žádná ulice. 10 000 000 rovnoprávných a svobodných občanů, vybavených všeobecným a rovným volebním právem. Píše se rok 2007, nacházáme se v civilizované části světa.

P.S.: Vaše myšlénkové pochody stran důkazu o neschopnosti ulice jsou mi opravdu záhadou.

Wombat 15.7.2007 1:16

Re: Re: Re: Re: Demokracie odcamcat az pocamcat a ani o chlup vic.

Dekuji za dalsi dukaz toho, ze TGM mel pravdu, kdyz prohlasil, "ze nejhorsi vlada, co lidem muze vladnout, je vlada lidu". Koncim diskuzi. Preji vam zabavnou defenestraci.