Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Případ Urválek
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Boublíková 13.1.2020 7:39Pohlová zase moderuje. |
T. Koleři 13.1.2020 7:37Držte pysky, soudružko! Nebo vám natečou. |
J. Vobr 13.1.2020 7:37SYNEK, já popisuji jak to "chodilo" ... nevymýšlím si nedoložené fabulace jak chodila Válková s Urválkem na kávu či dokonce,že s Urválkem píchala !!! |
P. Boublíková 13.1.2020 7:37Abyste a byl zástupcem ředitele, tolik věcné opravy No a jestli si ho vybrala ke spolupráci dobrovolně nebo přišla ke spoluautorství jak píšete, prostě nevíme. Jenom někteří VÍ. |
T. Koleři 13.1.2020 7:35Vy jste jako ta Válková. Stejná ježibaba. |
P. Boublíková 13.1.2020 7:34Další pablb do houfu. Válkové nezlomilo vaz členství v normalizační ksč (ač sama toto vysvětlení své rezignace nabídla) - to by tak hrálo! Končí kvůli 40 let starému článku s Urválkem a všichni normalizační komouši mají pré. No a vy tomu s Hájkovou tleskáte, protože vám ulítl mozek. |
T. Koleři 13.1.2020 7:33Čuli, máš problém? |
T. Koleři 13.1.2020 7:33Tak Válková je kariérní specialistka. Napřed vlezla do Strany, pak do OF a vyšetřovala smrt Pavla Wonky, no a pak vlezla do ANO. Samozřejmě vše z kariérních důvodů, nikoliv z přesvědčení. A tak je tady se vším. |
J. Vobr 13.1.2020 7:32KOMOLENÍ JMEN SE DĚLALO NA ZÁKLADCE !!!
|
M. Němec 13.1.2020 7:32A Vobr, vodkud víš, že se Válková s Urválkem neznala a nestýkala ? Že to dneska sama zatlouká, je lógo. Ty bys ses taky nechlubil s tim, žes chodil denně na kávičku s Heydrichem. Pokud by se tak stalo |
M. Varadinková 13.1.2020 7:31Páteční Události, komentáře. Byli tam oba. |
J. Vala 13.1.2020 7:31ti vsichni clenove KSC byli ve strane dobrovolne a kvuli vyhodam pracovniho postupu nebo diky ekonomickym vyhodam. Diky tomu je jejich moralni profil posramoceny, at byli jejich pohnutky ke vstupu do KSC ideove nebo ekonomicke..... |
M. Němec 13.1.2020 7:28A Varadinková s drzostí sobě vlastní tvrdí, že Válková pracovala na ochranném dohledu pro vrahy a násilníků , a nikoliv disidentů. Odkud to víte ? Byla jste u toho ? Nalhala vám to Válková ? Znáte Gruntorádův případ dopodrobna ? Meletehovna. |
J. Vobr 13.1.2020 7:28TAK POZOR , NĚCO VÁM POVÍM !!! Aby jste mohli za bolševika publikovat a to hovořím o odborném tisku (!!!) museli jste zamýšlený článek mít signovaný od vedoucího pracoviště !!! Např. vedoucího katedry na VŠ. Byl zde zažitý usus , že tento vedoucí byl dokonce uváděn jako autor na 1.místě. Samozřejmě,že Válková nemohla jako právnické "ucho" sama o sobě cokoliv publikovat. Potřebovala nutně souhlas a podpis vedoucího. A tím byl JUDr.Urválek. Ten ve skutečnosti nebyl žádným spoluautorem, pouze byl takto označen "vis maior" !!! Ergo Válková s žádným Urválkem nespolupracovala,ten byl prostě šéf ústavu. Tečka. A protože "právo" není exaktní věda, ale in factum toliko "slouha" režimů lze snadno být nazván zločincem,pakliže dojde ke změně režimu !!! To byli de facto všichni právníci, snad s výjimkou některých advokátů a podnikových právníků !!! |
T. Koleři 13.1.2020 7:28Smečka starých fen hájí další starou fenu. Bumbrlíková s Paradínkovou hájí Urválkovou.. |
T. Koleři 13.1.2020 7:26Soudružka Paradínková si koleduje o žalobu na ochranu osobnosti. "Gruntorád se podílí na Šikaně Válkové" To se bude líbit. |
P. Boublíková 13.1.2020 7:26Zkuste citovat to "bití". |
T. Koleři 13.1.2020 7:23To je přesné. Polovina v KSČ z prospěchu, druhá polovina díky IQ chladničky Calex. No a ta první polovina, je zase u koryt a druhá je obhajuje v diskusích. |
M. Varadinková 13.1.2020 7:22Přesně tak. |
I. Mertl 13.1.2020 7:22To je taky úvaha plná kouzel, pane Tomáši! |
M. Varadinková 13.1.2020 7:21Není doloženo, ba zda se to být přímo vyloučeno (vzhledem k její pozici mladé vědecké pracovnice ve vyzkumáku), že by se Válková jakkoliv podílela na šikaně disidentů. Naopak je doloženo, že se někteří bývalí disidenti ( Gruntorád) dnes podílejí na šikaně Válkové. O novinářích, kteří o ní píšou lži, jako by ona sama byla Urválkem, ani nemluvě. Nejdrzejší mi ovšem připadá mladý hnědokošiláč Minář, který sice byl "na houbách" ještě třicet let poté, co Válková dělala ten svůj výzkum týkající se nikoliv disidentů, ale vrahů, násilníků apod. , ale s drzostí sobě vlastní tvrdí, co ona prý musela v té době všechno vědět. Já ale tu dobu pamatuji a tak vím, že to vědět nemusela. Já sama nemohu s jistotou říct, kdy jsem to jméno Urválek zaslechla poprvé tak, abych si ho zapamatovala. Jestli od rodičů, kteří mi o padesátých letech i o popravě Horákové vyprávěli, nebo z médií ještě v 60. letech,, kdy se mluvilo o rehabilitacích (silně pochybuju, byla jsem malé děcko), nebo až jako dospělá z Hlasu Ameriky někdy v 80. letech. Notoricky známým se to jméno ale stalo až po roce 1989. Lidská paměť je věc ošidná a člověk u většiny informací neví, kdy a kde přesně je pochytil. Narozdil od mnohých suverénů nemohu tedy pronést silné tvrzení: já jsem o Urválkovi už tehdy věděla, tak o něm musela vědět i Válková. Vím jen tolik, že po roce 68 se o Urválkovi neučilo ani ve škole, ani nemluvilo v médiích. Takže ho lidé z generace Válkové rozhodně znát nemuseli. StB zneužívala k šikaně disidentů úplně všechno, co se jí hodilo. Zákony nezákony. Zneužívala tedy i ochranný dohled, určený pro skutečné kriminálníky a recidivisty, Činit za to zodpovědnou Válkovou je nesmyslné. Ti, co dnes šikanují Válkovou za její výzkumnou práci, se dnes chovají stejně, jako tehdy ta StB. |
M. Němec 13.1.2020 7:21Možná , že Boublíková pracovala taktéž v justici jako Helenka V. |
I. Mertl 13.1.2020 7:19Jakoby jste si i Vy nenabíhala na vidle tím, že se za Válkovou "nebijete". |
S. Tomáš 13.1.2020 7:17Kádrovat s rozmyslem! Polovina lidí byla ve straně KSČ formálně, kvůli prospěchu, více vyznavačů komunistického režimu bylo mezi nekomunisty. Zatímco fanatičtí komunisté byli v soudních síních jako diváci, fanatičtí nekomunisté řvali před soudní budovou Dejte jim provaz. Je ovšem pravdou, kdo byl v KSČ na výhody a možnosti o něčem rozhodovat, které mu strana poskytla, zapomenout nemůže. |
J. Karlík 13.1.2020 7:15Přečetl jsem si úvodník a výjimečně i reakce na něj v diskuzi. 99% diskutujících by mohlo s Urválkem spolupracovat mnohem těsněji, než to učinila p. prof. Válková. Ten úvodník četli s brýlemi mámení. Napadají p. prof. stejně, jako Urválek své oběti v procesech. Měli by se stydět. |
M. Němec 13.1.2020 7:07Což si ovšem oni, jsa bez svědomí, nepřipouštějí |
M. Němec 13.1.2020 7:05" Ale je třeba dodat, milá Helenko, že i bezpečnostní pětka v čele s Klémou dostávala přes sovětský poradce instrukce z Kremlu, takže když se to vezme kolem a kolem, byli jsme a jsme všichni úplně nevinní, milá Helenko. To tam do těch pamětí napiš. My nic, my jen obyčejní pracovníci v justici." |
J. Vala 13.1.2020 7:03ve svete, kde byvaly clen KSC kadruje byvalou clenku KSC jako "nevhodnou kandidatku" je neco v neporadku (something rotten in the state of Denmark) Za sebe osobne si myslim, ze vsichni soucasni a byvali clenove KSC jsou nevhodni kandidati na verejne funkce, at prezidentske, premierske nebo na predsedy snemovnich vyboru atd. Howgh |
V. Hájková 13.1.2020 7:02Veliký souhlas |
J. Havelka 13.1.2020 7:01Musela se klepat celý politický život u vědomí existence zmíněného článku. Urválka bych" krájel po kousíčkách" a to nejsem sadista, jenom ta jeho dikce! Takhle nějak to muselo znít při čarodějnických procesech. Jak se mu asi usínalo? |