1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Otvírák na oči

Protože všechno zlé je k něčemu dobré, aspoň se to tvrdí, zkusme najít něco pozitivního na situaci na našich silnicích a najmě pak na dálnici D1, spojující českou a moravskou metropoli. Šéf dopravní policie o situaci jednal s ministrem dopravy. Jako obvykle, když stát pro občany nic zásadního a konkrétního nedělá a dělat nehodlá, dostane se občanovi ujištění, že „situace je monitorována“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Béda 20.12.2005 11:04

Re: eroplejn,

Otázka do kvízu:
Proč v ČR na dálnici D1 nehoří tunely?
Neo 20.12.2005 11:03

Jak dlouho byl Aston zapadly na dalnici?

Myslim ze Aston zustal nekde viset na dalnici v te kalamite a ted si to projektuje do clanku. Slysel jsme ze kdyz nas Norove slysi mluvit o kalamite na silnicich tak se jen usmivaji
Ladislav N. 20.12.2005 11:03

Re: ono se např. za Protektorátu nešmelilo?

Nebyl Protektorát zřízen násilím vlády Národně socialistické strany Německa?
Čumil 20.12.2005 11:02

Re: Čumile, je to jeden ze symptomů choroby

Pane Nový, až budete mít trochu času, zkuste rozvést tu svou strmou myšlenku vztahu sociálních jistot a zimních pneumatik na náklaďácích. Možná se tu ještě navečer stavím, abych se zasmál. Vřele děkuji předem.
Béda 20.12.2005 11:00

Re: Čumile, je to jeden ze symptomů choroby

A ještě, Ivane Nový, zřejmě jste tady včera na diskuzi nebyl, zimní pneumatiky pro kamiony nedokázal vymyslet ani von Hayek.
Čumil 20.12.2005 10:58

Re: Čumile, zdravím,

Bédo, díky za kreativní rozvedení. Máte naprostou pravdu - tyto dva aspekty onoho složitého problému nelze v žádném případě zaměňovat!
Béda 20.12.2005 10:58

Re: Čumile, je to jeden ze symptomů choroby

Ivane Nový, mírný nesouhlas, ovšem, jak je vidět, tak i na léčbu choroby, pod kódovým označením D1, platí Hayek. Kde je, k čertu, mistr Janyška.
Jarda Musil 20.12.2005 10:58

Re: Re: Re: Musilovi

ale já napsal "přímo" ...
Ivan Nový 20.12.2005 10:57

eroplejn,

no v létě to v Rakousku není o nic lepší. To zase hoří tunely.
Jarda Musil 20.12.2005 10:57

Re: Re: Re: Re: vnucujete vládě, aby řešila zrovna tu Vaši potřebu Ladislave

Ladislave, já s Vámi souhlasím ... jenom mi připadá trochu úsměvné, když zde píšete o zájmu většiny (nepřesně cituji) a úkolování vlády coby zastánce spíše pravicového pojetí hospodaření státu - i když od Kajana máte hodně daleko . Přeji hezký a úspěšný příští rok!
Ladislav N. 20.12.2005 10:56

Re: Jenže

Přečtěte si už konečně (!!!) tu včerejší diskusi o zimních pnerumatikách pro kamiony, pro jaké podmínky se (jenom) mohou použít a jak by dopadly na českých silnicích...
Ivan Nový 20.12.2005 10:55

Čumile, je to jeden ze symptomů choroby

zvané EU. Neprůjezdná dálnice je výsledkem evropských sociálních jistot, které alokují zdroje, které se pak nedostávají jinde, například na zimní pneumatiky pro kamiony. To je celé. Socialismus nefunguje a vede k absurdním situacím.
Jiří K. 20.12.2005 10:54

Kamióňáci způsobují většinu problémů ale za užívání dálnice prakticky neplatí.

Jedna statistika mě totiž dokázala pořádně vytočit.
Pouze jedna třetina peněz vybraných za dálniční známky, totiž má pocházet od majitelů  kamionů a zbytek  tedy platíme hlavně my, troubové s osobními auty.
 
Když porovnám např. škody, jaké kamióny způsobují už jenom samotným faktem jízdy tisíců mnohatunových monster na vozovce s tím co může způsobit osobní auto tak se ptám, zdali si z nás někdo dělá legraci.
 
Už aby bylo elektronické mýtné - ať si s těmi obludami jezdí, ale ať platí!!!
eroplejn 20.12.2005 10:52

nynejsi stav

nefunkcni mytne, transitni stred Evropy, silnicni komunikace v silenem stavu, nefungujici zeleznice, nefungujici lodni doprava. Mytne v Rakousku, mytne v Nemecku, A pak fabriky jako Skoda, PSA, Kia, Philips atd., narust prumyslu na Slovensku, Polsku, Rumunsku - secteno, podtrzeno mi ten nynejsi stav celkem vychazi
Ladislav N. 20.12.2005 10:52

Re: Re: Musilovi

Znáte nějakého občana ČR, který by (byť zprostředkovaně) nebyl na silniční a dálniční síti závislý?
Dušan 20.12.2005 10:51

Re: Re: Re: Re: Jenže

Z Egypta se do Teplic jezdí běžně, skoro jako MHD.
 
Vážně: musí počítat s tím horším, co může nastat.
BTW: Taková diskuse skončí teprve tehdy, až budou zimní pneumatiky uzákoněny, anebo, až pojišťovny nebudou proplácet plnění v případech, že by zimní pneumatiky zabránili pojistné události. Jako v německu.
Béda 20.12.2005 10:50

Čumile, zdravím,

ovšem klíčové problémy ČR jsou dva (střídavě):
1. dálnice Praha-Brno
2. dálnice Brno-Praha
NoName 20.12.2005 10:50

Re: Re: ale no tak,

A sorry, že jsem se dvakrát podepsal jako Vy. Přisahám, že nevím, jak se to tam dostalo ;-)
eroplejn 20.12.2005 10:49

Re: Re: onlookere,

nefunkcni mytne, transitni stred Evropy, silnicni komunikace v silenem stavu, nefungujici zeleznice, nefungujici lodni doprava. Mytne v Rakousku, mytne v Nemecku, A pak fabriky jako Skoda, PSA, Kia, Philips atd., narust prumyslu na Slovensku, Polsku, Rumunsku - secteno, podtrzeno mi ten nynejsi stav celkem vychazi
Ladislav N. 20.12.2005 10:49

Re: Re: O dálnici na Brno není třeba dlouze hloubat.

Potíž je v použitém výrazu PŘEMÝŠLET... Mnozí politici netuší, co to znamená.
eTony, 20.12.2005 10:48

Re: ale no tak,

I nick se mi líbí, i to nadšení, i to tYpování  Ale jinak, když jsem si to přepočítal, tak z toho Szombathelye bych to, co ušetřím na rakouském mýtném, projel na naftě.  Takže by rozhodl čas, a ten rozhodne pro Rakousko. DÁVÁM VÁM ZA PRAVDU.
Ladislav N. 20.12.2005 10:47

Re: Re: Re: vnucujete vládě, aby řešila zrovna tu Vaši potřebu Ladislave

No a teď zkuste to samé s pastelkami. Na ně trh neplatí? Je to výsostně důležitější úkol pro vládu, než dopravní infrastruktura země? Pokud chcete silnice přenechat trhu, jsem pro. Ale potom ať se vláda do "trhu" neplete a peníze na "pastelkovné" ať si vybere od svých voličů... Jinak totiž riskuje vznik extrémních stran, které dokáží používat účinné prostředky i k prosazení zájmů těch, co zůstávají v menšině a jejich oprávněné zájmy jsou arogantními politiky ignorovány. (Dálnice a dopravní infrastruktura rozhodně mezi "menšinové zájmy" nepatří.)
Jara London 20.12.2005 10:46

Re: Hm, pořád jsem nevěděl, co je klíčovým problémem ČR.

Cumile, delate cest svemu nicku.
Béda 20.12.2005 10:44

Re: Re: Souhlas s Rudou

A ještě:
Střelců může být (pro jistotu) i více; pokud se trefí jinam, než do pneumatiky, prohlásíme to za "politováníhodnou" nehodu.
Ivan Nový 20.12.2005 10:43

Průjezdná silnice není mediálně zajímavá, nezapadá tedy do

konceptu evropského modelu sociálního státu, který je tu především proto aby občany dostával do průšvihu a pak je za ně řešil, ať už jde o nezaměstnanost, nebo o dopravu. Buldozer musí buldozerovat :-)))
jezevec 20.12.2005 10:42

Re: Nevím, co říkají statistiky, ale tvrdím, že za 90% problémů

na co kameru.
stačí ten nejblbější dětský mobil s fo´táčkem a v případě potřeby zmáčknout spoušť.
problém je, že to nikoho nezajímá.
Čumil 20.12.2005 10:42

Hm, pořád jsem nevěděl, co je klíčovým problémem ČR.

Teď už to vím: Je to dálnice Praha-Brno. Ještěže toho Psa máme. Díky!
Béda 20.12.2005 10:40

Re: Re: Souhlas s Rudou

Ještě bych doplnil:
Okamžik odstřelu odsouhlasí "in line" komise sestavená z vybraných účastníků zdejších Podpsích diskuzí. Kritériem bude zejména, že nejméně 300 metrů za VyVoleným nic nepojede. 
jezevec 20.12.2005 10:40

Re: Re: Re: Jenže

ještě byste mohl naznačit, co má nazout kamion, který jede z egypta do teplic.
Ruda 20.12.2005 10:39

Re: O dálnici na Brno není třeba dlouze hloubat.

Pri efektivite ceskych dalnicnich krtku to bude ale trvat 20 let.....
Ja bych byl spis pro vyhaneni certa dablem :-) Napriklad ve Spanelsku je vybudovana spickova dalnicni sit, vybudovali ji Amici a taky za to kasirujou mytne, nevim jak je to presne majetkopravne osetreno, ale bylo by to kazdopadne radikalni a rychle reseni. Mozna by o tom mohli ti nasi sasci v kasparkove teatru zacit premyslet, pac stavet by se melo zacit nejpozdej 1990.....