26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Ano, žijeme v nejlepším období naší země

Žijeme v něm od 17. listopadu, kdy se prolhaný a zlodějský komunistický režim začal hroutit. Václav Klaus ve svém novoročním projevu měl samozřejmě na mysli období současné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jája 2.1.2008 0:59

Re: Re: dvě poznámky na okraj

Jenomže v ten moment, kdy by Parub dostal šanci na sestavení vlády, tak by se k němu přidali jak lidovci, tak zelení khmérové a bylo by to v pytli neřku-li v bruseli

Vasekpasek 2.1.2008 1:04

Re: Re: Re: dvě poznámky na okraj

Jak říkám, nevěřím, že by se k němu přidali. A pokud ano, ze socbolševického programu by stejně moc neprosadili. Ale mohu se samozřejmě mýlit, je to věc názoru

Stanislav 2.1.2008 1:28

Re: Re: Re: Re: dvě poznámky na okraj

Je i možné vám věřit, ale jsem názoru, že reformy potřebuje tahle země jako sůl, takže byť za cenu volebního zatracení, dělá ODSka správnou věc a Klaus ji docela pomohl ...

Vasekpasek 2.1.2008 3:02

Re: Re: Re: Re: Re: dvě poznámky na okraj

Problém je ovšem v tom, že tato země potřebuje reformy dlouhodobé a ty není možné prosadit během čtyřletého období se současnou "většinou" a ještě je v následných obdobích udržet. Tedy si myslím, že toto řešení je krátkozraké

Kanuk 2.1.2008 3:34

Re: Re: Re: Re: Re: dvě poznámky na okraj

Vypadá to na to, že finance ČR skutečně potřebují reformu. Ovšem problem "reformy" ODS je, že na státních financích nic podstatného nemění, jen snižuje reálné příjmy  chudých a zvyšuje je bohatým. To považuji za jádro pudla. (možná, že výraz "reálné příjmy" není ten pravý).

Fleischer 2.1.2008 6:26

Re: dvě poznámky na okraj

Stachanove, nevrátil stát církvi to, co jí kdysi ukradl?

miláno 1.1.2008 21:13

president

 Astone, ale já se mám opravdu nejlepe v mém životě a moji rodiče je jím  téměř osmdesát let , říkají to samé.  Samozřejmě obava co bude letos u nich zůstává, to je přirozené . O tom všem pan president  mluvil , také o moji povinnosti k mým rodičům a zodpovědnosti mých dětí k mojim vnoučatům. Pan president mluvil také o svobodě a demokracii, v které ač si toho mnozí neváží ,dnes žijeme. Jeho projev se mi líbil, byl o osobní zodpovědnosti  a také o národní hrdosti - bohužel toto mnoho komunistů a socialistů nikdy nepochopí( viz reakce p. Paroubka). Dovoluji si tedy popřát  všem svobodným a sebevědomým lidem naší krásné země mnoho úspěchů a zdraví v tomto roce.

Jája 2.1.2008 0:09

Re: president

miláno, já bych se k vašemu názoru přidala. SouhlasR^

Fanda Procházka 2.1.2008 0:21

Re: president

Ano plný souhlas,i já se mám nejlépe ve svém životě.Stačí se jen snažit.

Pepa 2.1.2008 0:29

Re: Re: president

Máte se dobře chlapci, jako důsledek posledních á let vlády ČSSD. Ona Vám ale už ODS zatne tipec.

Jenda 2.1.2008 4:05

Re: Re: Re: president

Rozhodne. Vzdyt je jasny, ze ODS voli zasadne ti co se maji blbe, takze je v nejvlastnejsim zajmu ODS aby se co nejvic lidi melo spatne. Nebo ze bych si spletl zkratku?

Kanuk 2.1.2008 0:37

Re: Re: president

A najít nějaký šikovný tunýlek.

Kanuk 2.1.2008 0:28

Re: president

Miláno. kolik bylo vašim rodičům za první republiky? Těch, kteří tuto republiku pamatují, je velmi poskrovnu, a těm ostatním se nedivím, že v současné době "se mají nejlíp ve svém životě". Protože nic jiného než poválečnou mizerii nepamatují.

Kanuk 2.1.2008 0:34

Re: president

Dost dobře nechápu, jak může o národní hrdosti mluvit někdo, kdo podporuje výstavbu USA radaru v ČR. Češi nevyhnali ruskou armádu proto, aby se jim tam nastěhovala americká. (I když to "vyhnání" bylo spíš symbolické).

Vasekpasek 2.1.2008 0:41

Re: Re: president

To je ovšem nesmysl. Právě tehdy budu cítit národní hrdost, až tu ten radar bude stát. Protože to, že tu má někdo svou základnu, přece apriori neznamená, že jsem jeho otrok, sluha,... Zde jde o našeho spojence, není tudíž co řešit.

Btw, ti, kteří jsou proti radaru, ještě nepředložili jediný rozumný ARGUMENT proti

Pepa 2.1.2008 0:48

Re: Re: Re: president

Co víc, ti, kteří jsou pro radar předkládají každý týden jiný "rozumný" argument. Byla to Korea, potom Iran, teď Rusko. Ani Jiří Čunek neumí lépe lhát než pan Klvaňa. V podstatě se ale jedná o abstinenční příznaky jisté části populace, která se nutně musí zasouvat někomu do řitě, jinak jim to chybí.

Mimochodem, kdyby Vás Váš dobrý přítel požádal o zapůjčení dcery, manželky nebo maminky na jednu noc, tak byste jistě neodmítnul, že?

Vasekpasek 2.1.2008 0:52

Re: Re: Re: Re: president

Jasně, to je neustálé omílání dokola, prý lézt někomu do řitě. Bez dalších diskuzí tento argument jednoduše odmítám.

To přirovnání je trochu přitažené za vlasy, takto věc opravdu, ale opravdu nestojí

nosál 2.1.2008 0:53

Re: Re: Re: Re: president

Pepo, co si dát na přirození studený obklad? Možná by to pomohlo.

Kanuk 2.1.2008 1:36

Re: Re: Re: president

Zde je o spojence...Z čeho tak soudíte? Že podepsali nějaký papír? To Francie kdysi podepsala také. Že vstoupili do války proti fašizmu až když byli napadeni Japonskem a Německo jim vyhlásilo válku? Máte dost divná kriteria.

A přesto, že v ČR nežiju, svůj argument pokládám za platný.

Jenda 2.1.2008 4:09

Re: Re: Re: Re: president

A oni snad meli s nekym pred druhou svetovou nejake spojenecke smlouvy???

A prave proto, aby se na nas nemohli vykvajznout jako zabozrouti tak by bylo vyhodne tady ten radar mit. Prtaveho nepodstatneho mozna obcas teda vlastne ze ano kdyz se NAM to hodi spojence se zbavit klidne muzou ... tuplem pokud budem sami lizt Rusum do zadele. Ovsem zakladnu dulezitou pro ochranu vlastniho uzemi si branit budou.

Kanuk 2.1.2008 4:53

Re: Re: Re: Re: Re: president

Nikdo rozumný nechce, aby se Rusům lezlo do zadele. Ale také ne Američanům. A jak jsem napsal: Jestli Karlovy Vary budou hlavním městem Putinova protektorátu, o tom se bude rozhodovat v Moskvě a nikde jinde. O tom, co si obyčejný (Čecho)Američan myslí o případném zákroku USA v Evropě, jsem už napsal. A USA si nemůže dovolit vstoupit do nějaké akce, pokud by američtí občané nebyli přesvědčeni, že USA byly napadeny. Kdyby nebylo 9/11, nemohl by si p. Bush dovolit poslat americké vojáky do Iraku.

parchant emigrant 2.1.2008 1:31

Kanuku

Jestli veris tomu ze Cesi vyhnali ruskou armadu, tak jses vetsi komik nez jsem predpokladal ;-D;-D;-D

Mia 2.1.2008 1:42

Re: Kanuku

presne tak. vzdyt oni se jen jeli podivat na rodiny a jsou zpatky, to si asi nikdo nevsiml. Jsou v celych mestech, okupuji Karlovy vary a jina mesta. Maji v rukou kapital a kdykoliv  se to muze zase obratit. ten radar bude trochu zarukou, ze neudelaji puc. Vzdyt jsem cetla, ze v CR je jen 300 tisic ilegalnich Ukrajincu a to CCCP mela tech statu vice. radi tam mafie a lidi to snad nevidi? 200 Amiku jim vadi, ale 2 miliony Rusaku ne?? Jdete se vycpat. I s Klausem, starym priteloem komousu.

Kanuk 2.1.2008 1:56

Re: Re: Kanuku

Kdyby Karlovy Vary byly od USA co by kamenem dohodil a ostatní doběh, byl by tam kapitál americký. Ohledně záruky proti puči, jeden pán to tu jasně napsal: Jeden černý americký voják je mu milejší, než milion Čechů. Že jeden bílý americký voják je mu milejší než 10 milionů Čechů už raději nepsal.

Kanuk 2.1.2008 2:06

Re: Re: Kanuku

Kdepak jste vzala ty 2 miliony Rusáků? Kromě toho, z Ukrajiny do ČR se dá pomalu dojít pěšky. Proto jich tu je tolik. A vy si jako myslíte, že v USA jsou samí Mirkové Dušínové? Prosím vás, kde bydlíte? V Česku mají teď 2 hodiny ráno.

Tony 2.1.2008 22:41

Re: Re: Re: Kanuku

Kanuk! Are you so stupid or you just pretend to be?

Kanuk 2.1.2008 1:48

Re: Kanuku

Asi nečtete to, co je v závorce.

NevericiTomas 2.1.2008 2:20

Re: Re: president

Pomatence, Rusa z Cech nevyhnali Cesi ale ti Americani. Uz si proboha, kluci, dejte dohromady alespon zakladni fakta.

Kanuk 2.1.2008 3:58

Re: Re: Re: president

Já vám vaší víru neberu, ale věřím si svoje. Ke všem faktům je možné vymyslet si padesátosm důvodů (hypotez, teorií, podle toho, kam kdo chodil do náboženství. Já jsem bez vyznání)

P.M. 2.1.2008 2:22

Re: Re: Narodni hrdost?

Kdyz dava v potaz ceskou narodni hrdost ( v souvislosti s eventuelnim americkym radarem umistenym v Cechach ) Kanadan, musim se smat. Nez reknu, ze jen pokrytec do pisku strkajici hlavu pred realitou muze rict tuto nehoraznost, musim se omluvit vetsine (?) Kanadanu, kteri si uvedomuji, ze prave sousedstvi se Spojenymi Staty jim umoznuje pohodlny a spokojeny zivot. Ne vsak vsichni maji vyhodu spolecnych hranic s U.S.A. Jestli je tedy americky radar s obsluhou citajici desitky zamestnancu nesnesitelnym soustem, alternativou muze byt skutecnost, ze hlavnim mestem Putinova protektoratu se mohou stat uz nyni rusky hovorici Karlovy Vary. Obavam se, ze Kanada v teto kauze nebude novemu ruskemu carovi prilis nebezpecnym odpurcem. Mohu se vsak mylit, treba soudruh podporucik (v.v.) Kanuk svola sve byvale muzstvo a americke pomoci nebude potreba. . .