26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Ano, žijeme v nejlepším období naší země

Žijeme v něm od 17. listopadu, kdy se prolhaný a zlodějský komunistický režim začal hroutit. Václav Klaus ve svém novoročním projevu měl samozřejmě na mysli období současné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jaroslav 2.1.2008 8:51

Re: Re: Re: Je paní Švejnarová blbá,nebo jen od Paroubka navedená ? :-)

Ona řekla ,že jste blbej?;-D

Jiří 2.1.2008 8:21

Prezident přednesl svůj novoroční projev a hospodské vemeno Roko přitrouble zabučelo.

Čekal snad někdo něco jiného?;-D

Jaroslav 2.1.2008 8:26

Re: Prezident přednesl svůj novoroční projev a hospodské vemeno Roko přitrouble zabučelo.

To nebylo "bučení",nýbrž zatroubení z RaJe ;-D

Alex 2.1.2008 8:35

Re: Prezident přednesl svůj novoroční projev a hospodské vemeno Roko přitrouble zabučelo.

Klaus přitrouble zabučel a PAN Paroubek to pouze věcně a výstižně komentoval.

Jaroslav 2.1.2008 8:48

Re: Re: Prezident přednesl svůj novoroční projev a hospodské vemeno Roko přitrouble zabučelo.

Jo jo ,to on Jyrka umí ,"věcně a výstižně komentovat" jenže ono to fakt zní jako bučení dobytka ;-D

libero 2.1.2008 8:59

Re: Re: Prezident přednesl svůj novoroční projev a hospodské vemeno Roko přitrouble zabučelo.

Soudruh Paroubek, když už.

Trouba volící 2.1.2008 8:07

Kšeftaři na plac divadlo začíná

A k volbě prezidenta.....Astone bude to obchod a kdo to lépe prokšeftuje ten zvítězí....Ale to Aston dobře ví...........................|Ale proč to troubum říkat že;-D;-D;-D;-D

fany 2.1.2008 8:13

Re: Kšeftaři na plac divadlo začíná

Ten alkohol je sviňa, že? No nic, znám člověka, který po silvestru nevystřízlivěl ani na 3 krále...;-P

Nebojte se, všechno dobře dopadne, jako v těch pohádkách, kterých bylo zase požehnaně....

Trouba 2.1.2008 8:20

Re: Re: Kšeftaři na plac divadlo začíná

Jo fany ,mě je ale uplně jedno kdo bude sedět na hradě ...Fakt a snad proto to vidím tak jak se to odehraje.......Fany zkus to taky....Ale to musíš přestat fandit......:-D;-DA věř jde to nedělat troubu:-)

€ hujer 2.1.2008 8:06

Výhružka,nebo jen předzvěsť výsledku prezidentské volby? :-)

Švejnarová: Manžel to zkusí znovu

Pokud neuspěje v únorové volbě prezidenta, zkusí se o post ucházet i za dalších pět let. Je o tom přesvědčená manželka Jana Švejnara Katherine, která to potvrdila serveru iDnes.

fany 2.1.2008 8:10

Re: Výhružka,nebo jen předzvěsť výsledku prezidentské volby? :-)

Mezi tím si to může vyzkoušet v USA;-)

Mirek 2.1.2008 8:34

To bude švanda

Vzhledem k tomu, že si na post presidenta za 5 let, s největší pravděpodobností brousí zuby Paroubek, tak se dozvíme ještě hodně zajímavých věcí. Třeba to, že pan Švejnar vůbec nerozumí místním poměrům a že tato země potřebuje presidenta, který je schopen národ pochopit a ne nějakého služebníka amerického imperialismu.

Buvol 2.1.2008 8:01

Jak kdo ....

Trouba volící 2.1.2008 7:58

A bylo to o čem.......

Tak troubo,,Jaký to byl projev""..Krásný opravdu krásný a státnický..Dobře troubo dobře a jak to zapusobylo  na tvou rodinu..""Má žena se štěstím rozplakala a já dlouho nemohl promluvit...Tak to má být troubo ano ty si ideál..........A jak si tomu rozuměl!!!!!!!

Nejlepší období,ano a chtěl bych tímto poděkovat ČSSD že nás do tohoto období přivedla..Vezměte si například Slovensko,,některé vesnice tam  vypadají  jak  odkladiště  duchodcu.Chytří  a mladí utíkají za pomyslné hranice...To se u nás nestalo a díky komu troubové..A pan prezident nikdy neřekl ,,Slovensko náš vzor a už to neřekne!!!!

Pak jsem nerozuměl tomu otevření hranic,,Tak tomu nerozumí z pohledu ODS snad nikdo""

Takže politikou CssD která vládla zde 8let jsme se dostali do nejlepšího období a jak je známo každé období má svuj konec a o tom nám náš pán prezident neřekl..A ani neřekne,,budou volby:-D:-D:-D...A fandit se nemá .............

Trouba volící 2.1.2008 8:03

Re: A bylo to o čem.......

A dodám máme nejméně chudých.............Ale nebude to tak prostě nebude,,,,,,Musí se to zrušit,prostě zbourat..Nejde o to mít všichni stejně,jde o to cítit se všichni stejně...A to se musí tak zvaná česká pravice:-D:-P:-DNaučit..................;-D;-(;-(Jinak připravte vidle Vše do času;-O

eTony 2.1.2008 7:50

Jak tak koukám,

tak na Psu žádná změna. Opět aktivisté blbosti nabírají své IQ z kýblu pod stolem .......

Mjr. Terazky 2.1.2008 8:02

Ano, nabírám z projevu pana prezidenta a vím, že po 8 letceh vlády ČSSD se máme nejlépe, jak jsme se kdy měli.....

pepa 2.1.2008 8:05

Re: Ano, nabírám z projevu pana prezidenta a vím, že po 8 letceh vlády ČSSD se máme nejlépe, jak jsme se kdy měli.....

ale za nase Rv

Mjr. Terazky 2.1.2008 8:10

Ale to proberte s Václavem Klausem...

pepa 2.1.2008 8:20

Re: Ale to proberte s Václavem Klausem...

oh jak najivne jsem myslel ze to muzete pochopit(Y)

Buvol 2.1.2008 8:04

Re: Jak tak koukám,

.. a jak to děláte, to "nabírání IQ z kýblu pod stolem"?

korýš 2.1.2008 7:43

žádné chyby nebyly

Klaus nějak nemluvil o tom, jak se on osobně podílel na rozkvětu této země - když pominu peníze osobní, co je vlastně lepší ? Nikdy nebylo tak dobře - stát má miliardy dluhů, žádný majetek, nefunkční a zdevastovanou armádu, důchody na krach, drogy a mafie všude, modrou planetu, rozkradené fabriky, zničené zemědělství,  úžasné morální vzory politické reprezentace, žádnou národní hrdost atd. Nechci hájit žádný režim a ten minulý už vůbec ne, jen konstatuji. Ostatně někteří si vzpomenou na výrok :    "Znám jen jedny peníze - žádné špinavé...." Pro řadu lidí je  nesvoboda politická nahrazena nesvobodou ekonomickou a těm může vyprávět, jak se mají lépe.

fany 2.1.2008 8:07

Re: žádné chyby nebyly

To píšete o které zemi? Osobně žiji střídavě ve dvou vyspělých zemích a ta naše (česká) patří k těm velice slušným. Vánoce jsem trávil výjimečně na venkově na Vysočině, ale to, co popisujete jsem tam neviděl. Kupodivu celkem slušně prosperující zemědělská společnost a vedle dva farmáři. Jeden z nich opravil statek, který si pamatuji jako rujnu, kde soudruzi jezedáci skladovali hnojiva. Před tím ovšem rozkradli, co se dalo odnést, či odvézt. Druhý farmář si postavil nové objekty. A že by se lidem ve vsi žilo nějak špatně, jsem také nepozoroval. Jak drží pohromadě jsem poznal na společné oslavě konce roku. V místní škole (přestavěné na hospodu a přechodné ubytovací zařízení) se sešla skoro celá obec 80 lidí a každý přinesl něco k jídlu a k pití. Obec dala k dobru točené pivo. Hrála harmonika a občas to vystřídali dva hoši s kytarou.

Ta Vaše země, o které píšete, to je někde na Balkáně?

jarda 2.1.2008 8:15

Re: Re: žádné chyby nebyly

ale no tak ... zkuste si to projít v klidu ... a zjistíte, že máte pravdu oba :-))  ... i dnes se dá najít spousta znehodnoceného majetku v důsledku "privatizací" podobně jako dříve v důsledku "kolektivizací" ... chce to jen nedívat se na problémy stranicky :-))  ... no a jesli je vrcholem slasti chlast a Eda s Vaškem? ... tož tak ...

fany 2.1.2008 8:25

Re: Re: Re: žádné chyby nebyly

Myslel jste jistě Evu s Vaškem, ale to není můj obor.;-)

Víte, jak poznáte, zda se tu něco mění k lepšímu? Odjeďte vždy tak na rok pryč a pak se zase na chvilku vraťte. Budete vše vidět jinýma očima. Na oslavě měli na chodbách výstavu fotografií z hystorie obce. Bylo to se na co dívat a co porovnávat.

Ono celkově byla ta oslava zajímavá. Jednak se ti lidé dokáží bavit a pak jsem se mnohé dozvěděl. Malá obec, kde je celkem asi 120 obyvatel je velice hezká, dokonce byla i v nějaké soutěži na třetím místě. Lidé mají velice pěkné baráky, kde se ctí místní architektura a i veřejná prostranství. Tyto lidi ani tak moc nezajímá, zda bude presidentem Pavel, nebo Karel a zda si nějaký potentát bere třetí manželku...... oni žijí svým životem. A budete se divit, takových je většina.;-)

Mjr. Terazky 2.1.2008 8:16

Osobně žiji....zkoušel jste žít neosobně..to muselo být zajímavé...

V tomto případě jsou signifikantní ti, kteří nepřišli..i za bolševika se Kulturní domy na vesnici  na Silvestra zaplnily...kromě těch neš´tastných, co měli příbuzné v kriminále...

korýš 2.1.2008 8:25

Re: Osobně žiji....zkoušel jste žít neosobně..to muselo být zajímavé...

máte pravdu, nepamatuji padesátá léta, ta musela být hrozná - nedokážu si představit nechat si vše sebrat

dnes ale není asi vše bez chyb, že ano ?

cestovatel 2.1.2008 10:57

Re: Re: Osobně žiji...zlepšení podmínek obyvatel venkva i pomocí pachtovného za půdu

V Americe probíhla kapitalizace majetku, s nelehkými dopady pro venkovany, u nás socializace, také s nelehkými dopady na předcházející generaci..Produktivita práce v zemědělství u nás je velmi vysoká. Zemědělství se po revoluci nerozpadlo a zůstaly velkovýrobní technologie. Chemizuje se výrazně méně než v západní Evropě. 

Jak se podařilo představitelům obcí změnit "Rozpočtová určení daní" a tím získat pro venkov další peníze, tak bude postupně potřebné a vhodné, aby stejná skupina lidí (představitelé obcí) usilovali o změnu vyhlášky o  "výši nájemného za zemědělskou půdu - pachtovné", které je ve srovnání se starými zeměmi EU u nás někde až nicotné. Výše dotací do zemědělství to postupně umožňuje.

Tímto se mohou dostat k vlastníkům půdy (v ČR pronajato cca 90 % z. p.) žijícím převážně na venkově, další finanční prostředky. Zatím vlastníci půdy sponzorují nepřímo kdekoho - proč ?.

Vládnoucí garnitury mohly po roce 1990 podíly v zemědělských družstvech převést na stát (cca 150 miliard Kč ? nebo kolik ?) - když banky byly sanovány cca 600 miliardam (Le Monde) a družstveníky a další vyplatit, následně privatizovat. Pomoc venkovu nebyla priorita - venkov prý kolaboroval

PS   - prostřednictvím dotací do zemědělství se plošně dotují konzumenti potravin v celé EU          -  vládnoucí garnitury by neměly prodávat zem.půdu cizincům ,ale dbát na potravinovou   bezpečnost ( v roce 1990 se vyvezlo zem. produktů za 2,3 miliardy Kč, loni za 32 dovezlo)

korýš 2.1.2008 8:21

Re: Re: žádné chyby nebyly

Tak se pojeďte podívat kolem Prahy, kolik je ruin nyní a prokšeftované té nejlepší půdy na haly, sklady atd. Já neřekl, že nemáme dobré hospodáře. Mám pár přítel, kteří se zemědělstvím živí a snad dobře. Já mám na mysli celkový stav. Vše je věcí názoru. Vemte kolik majetku se nechalo zničit špatným politickým rozhodnutím a jak dnes stouply ceny tak, že se sem vyplatí dovážet třeba máslo. Můžu Vám říct, že se na západě báli jednotného zemědělství. Nechci nikomu upírat majetek, ani zásluhy. Jen říkám, že rozbití velkých hospodářských celků byla chyba a proti všemu trendu venku. Pokud chcete hodnotit podle zábavy v hospodě .... ( ostatně takový jezeďácký ples byl fakt pecka v tom dobrém - a s tím nemá režim nic společného)

fany 2.1.2008 8:31

Re: Re: Re: žádné chyby nebyly

Dobré zemědělské společnosti přežily a daří se jim dobře. O jedné z nich jsem psal a není malá. Tuším, že obhospodařují asi 1800ha. Pokud vím, tak jsou to tři vesnice a mají snad přibrat ještě nějakou další, která je v likvidaci. Vždy to bylo o lidech. Jen tržní systém vyselektoval ty zemědělce, kteří na to nikdy neměli.

Ano, lid se dokázal byvit i za první republiky, za bolševika a zrovna tak i nyní. Ovšem dnes je to trochu vzácnější. Neboť mnoho lidí závidí druhým jejich úspěchy. Na vesnici to tak většinou není a to je dobře...