29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Ano, žijeme v nejlepším období naší země

Žijeme v něm od 17. listopadu, kdy se prolhaný a zlodějský komunistický režim začal hroutit. Václav Klaus ve svém novoročním projevu měl samozřejmě na mysli období současné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Fojt 2.1.2008 9:26

Re: Re: klaus ani svejnar KSCM nepotrebuji / dvougeneračí řadový domek

Učinil jsem v sedmdesátých létech totéž, takže o tom něco vím, ale domnívám se, že jde spíše o inflační přepočet......;-€

MM 2.1.2008 9:27

Re: Re: klaus ani svejnar KSCM nepotrebuji / dvougeneračí řadový domek

S měsíčním platem cca 3 tis.brutto to byl vskutku mimořádný výkon.

jarda 2.1.2008 9:32

Re: Re: Re: klaus ani svejnar KSCM nepotrebuji / dvougeneračí řadový domek

v sedumdesátých letech to bylo spíše okolo dvou tisíc ... :-((

Ivan Nový 2.1.2008 9:37

pamětníku,

vy byste se chtěl do 70. let vrátit a neustále přemýšlet o tom co smíte říci?

pepa 2.1.2008 9:42

Re: pamětníku,

ivane, bohuzel jak to pozoruji, tak hodne by se do 70-tych let vratit chtela, bohuzel;-(

jarda 2.1.2008 9:50

Re: Re: pamětníku,

spíše si myslím, žýe občas nepochopíte, co chtěl autor vyjádřit - ale chyba může být na obou starnách - ne vždy se autor vyjádří dostatečně důkladně vzhledem k schopnostem čtenářstva :-))

pepa 2.1.2008 10:01

Re: Re: Re: pamětníku,

ktereho autora myslite?

omlouvam se ale vasi odpoved jsem nepochopil, ale nevim na ktere strane je chyba

Ivan Nový 2.1.2008 9:56

pepo,

to věřím, tehdy to bylo pro mnohé jednodušší, stačilo své oponenty utlouct oficiálním frázemi. Ale ani dnes nejsou bez šance, totéž jim poskytuje EU a veřejně prezentovaná eurofilie.

westík 2.1.2008 10:14

Re: Re: pamětníku,

pepo, bohužel-máte pravdu, neboť mnoho lidí-vycházejíce  z toho, že státní ,družstevní atd.majetek je nás všech, tak že všichni mohou krást /tedy -pokud mají příležitost/.Jednou jsem zde na diskusi vyprávěla svůj příběh, kdy jsem fošny, určené k rekonstrukci baráku, urychleně musela přestěhovat ze skladu místního JZD( kde, jak mně bylo řečeno, by zmizely během týdne).Zde je také vysvětlení, proč tolik lidí  -zejména na vesnici-si mohlo postavit vlastní domek.  Asi hodně lidí tedy s nostalgií vzpomíná na "staré dobré časy"

pepa 2.1.2008 10:23

Re: Re: Re: pamětníku,

je prirozene, ze urcite procento lidi krade. u nas to ale vypada ze to procento lidi je velice velke.

jak jinak pochopit ze kazdy chce vsechno zadarmo? bud ti lidi jsou totalni debilove, ze nechapou pokud mi stat neco dava zadarmo, nebo levneji, tak to musi jinemu ukract. nebo jsou ti lide zlodeji.

nejsem proti solidarite a malem zasahovani statu, ale to co se tu delo (bohuzel jeste deje) je presouvani penez od schopnych do kapes vzehoschopnych, maskovane ulidbou nepatrnych dotaci lenochum

nezaujatý 2.1.2008 10:21

Re: pamětníku, / dokončené byty v ČR v roce 1975 a 2003 /vývoj nezastavíme

V roce 1975 bylo dokončeno 97 tisíc všech bytů.

V roce 2005 bylo dokončeno  27 tisíc (výrazně větších) všech bytů.

PS  nejde o vracení se, spíše připomenutí podpory výstavby (i rodinných domků) 

      

brok 2.1.2008 10:08

Re: Re: klaus ani svejnar KSCM nepotrebuji / dvougeneračí řadový domek

Dneska se kolem Prahy staví řadové domky již od 1,5 milionu.

Stařec 2.1.2008 9:03

Když jsem slyšel

novoroční projev p.presidenta a uvědomil si, kolik bylo p.Klausovi v r.1948 let, tak se nedivím, že blábolí.

Ivan Nový 2.1.2008 9:02

Vystoupení komentátorů mě zklamalo,

vystupovali jako by byli v roli politiků.

libero 2.1.2008 9:22

Re: Vystoupení komentátorů mě zklamalo,

Náhodou mne docela příjemně překvapili.

www racek 2.1.2008 8:51

no, nechci hodnotit

astonův úvodník, ale mě se projev docela líbil. takový normální projev v normální zemi ... by se chtělo říct ... a tak to má být. žádné revoluce, žádné šílené vize, žádné budoucí štěstí lidu ... jen takové ... není to tak nejhorší, co říkáte?:-D

pepa 2.1.2008 8:57

Re: no, nechci hodnotit

kontroloval jsem IP adresu a sedi;-D

no to jsou teda veci - to je novorocni predsevzeti?

Arnošt 2.1.2008 9:21

Re: Re: no, nechci hodnotit

Zkontroloval jste si i trencle?;-D

pepa 2.1.2008 9:46

Re: Re: Re: no, nechci hodnotit

ne mel bych?

jarda 2.1.2008 8:46

fany :-))

jo, možná je to Eva s Vaškem - také to znám jen ze zdejší diskuze :-))   ... jasně, je to zde celkem dobré - o tom není sporu, ale jsou zde i problémy - a o tom také není snad nutné se vzájemně přesvědčovat?  ... podle mne je důležité, abychom ty problémy alespoň viděli a v druhém stupni vývoje se snažila vládnoucí skupina udělat něco proto, aby se aspoň část těch problémů řešila a pokud možno úspěšně a trvale nebo aspoň na dlouhou dobu ... zatím se snaží tato vládnoucí skupina jen o to, aby ty problémy svedla na vlády ČSSD - což není příliš produktvní činnost :-(( ...  O.K.???

libero 2.1.2008 8:47

Re: fany :-))

Reformy jste si zřejmě nevšiml ...........

Já to také tvrdím, že měla být tvrdší!

jarda 2.1.2008 8:52

Re: Re: fany :-))

ano - reformy jsem si nevšiml - jak sám připouštíte - žádná není :-((

libero 2.1.2008 9:01

Re: Re: Re: fany :-))

Ne, to nepřipouštím, že by nebyla, to by všichni socani a komuši neřvali jak protržené. Jen by měla být tvrdší.

jarda 2.1.2008 9:05

Re: Re: Re: Re: fany :-))

co to je "tvrdší"?  ... měla a musí být promyšlená, hnad na začátku musí být jasně definovány i poslední kroky a ne se splohat na to, že "to nějak dopadne" ... vemte si třeba část zdravotnictví - to je naprostý nic neřešící paskvil ... privatizací nemocnic se do zdravotnictví dostává skupina ocelářů a v podstatě znemožňuje konkurenci v oboru - z toho už nebude jiné východisko než "znárodnění" ... :-))

libero 2.1.2008 9:19

"... privatizací nemocnic se do zdravotnictví dostává skupina ocelářů a v podstatě znemožňuje konkurenci v oboru "

Proboha, proč?

Ona tam nějaká konkurence je?

jarda 2.1.2008 9:27

Re: "... privatizací nemocnic se do zdravotnictví dostává skupina ocelářů a v podstatě znemožňuje konkurenci v oboru "

ano - lékař, který nenajde "konkurenci" v této kotlině, odejde za konkurencí do starých států EU ... máte pocit, že je to dobře?  (tedy myslel jsem to na úrovni platové v nemocnicích)  ... dá se vypozorovat, že tím ubývá kvalita u nás ... :-((

JH 2.1.2008 9:37

Re: Re: fany :-))

Samozřejmě měla být "reforma"tvrdší a to hlavně k podnikatelské současné zlodějské sebrance, k nezřízeným tantiemám politiků a dnešních  rádoby"umělců" a země mohla být za půl roku v blahobytu pro ty, kteří skutečně něco odevzdávají včetně vyšší úrovně zdravotnictví!!!Bohužel zrůdy, zloději a varzi jsou již 17 let u moci-nemůže to vypadat jinak. A pseudopublicicté jako Aston tomu jen přisluhují aby si zasloužili mrzký vlčí halíř.

pepa 2.1.2008 8:55

Re: fany :-))

no jo jardo mas pravdu on to takovej standa resil aspon castecne.

on zvladl vyresit tu cast kde se bude mit dobre on, na tu cast kdy se budou mit dobre i ostatni mu nezbyl cas, ze

ale vazne, urcite je potreba zacit problemy resit a to jinak jak durazem na osobni zodpovednost lidi (to cemu se socani brani jako cert krizi)  to nepujde

jarda 2.1.2008 8:58

Re: Re: fany :-))

samozřejmě, že jedině taková cesta je trvale správná (osobní odpovědnost sám za sebe a rodinu) ... jen mi prostě u Topolánkovy vlády tenhle směr chybí :-((

pepa 2.1.2008 9:01

Re: Re: Re: fany :-))

je to kompromis ( a myslim hodne velkej) bohuzel nas nemuze pri 15% blokovani KSCM podkat nic jineho.