4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

105 procent alibi

Tak se jmenovala jedna z prvních detektivek natočených komunistickou kinematografií a s naším případem opravdu souvisí jen názvem. Následný vývoj kauzy Staněk opravdu nabyl už čistě groteskní podoby. Zatímco Jan Hamáček tvrdí, že krize je věcí premiéra a ten ji má vyřídit, Andrej Babiš oponuje, že je pouhým zprostředkovatelem ve věci, která se ho v podstatě netýká. Příští týden se oba pánové vezmou za ruce, půjdou před prezidenta Zemana a ten je vyhodí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Franke 17.7.2019 7:37

Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

V noci někteří zaznamenali zatmění měsíce a Astona asi postihlo zatmění palice. Tak nějak na mne úvodník působí a přežvykování prázdné slámy už tolik týdnů je i v okurkové sezóně trochu moc.

I. Mertl 17.7.2019 7:45

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

Ba, už toho přihlouplého divadýlka jako kouřové clony reálných Babišových problémů bylo dost! Ale Neff se z přirozených důvodů nemůže zabývat takovými záležitostmi jako je policejní vyšetřování daňových úniků kolem Čapího hnízda.

J. Franke 17.7.2019 7:58

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

No, samozřejmě by se mohl poohlédnout po jiné doméně, která není svázána s Burešovou Mafrou. Jediné mé vysvětlení je nechuť starého psa ku změně a vzájemná výhodnost pro obě strany. Lidovky tu inzerují své články a Pes má za to ty kostičky v podobě místa na jejich serveru. Beztak trošku ubohé...

J. Kombercová 17.7.2019 8:45

Re: Dobré ráno z prosluněné Svobodné Republiky Králický Sněžník

No a co kdyby pana Neffa prostě přestalo tenhle web vést bavit? Kam půjdete? A kam půjdu já?!

Na kritiku máte právo, bezesporu, jen mi to nepřijde fér.

J. Vobr 17.7.2019 7:36

EVROPANI NAZDÁÁÁR !!!

:-)))

R. John 17.7.2019 7:55

Nazdááár....

...cos mu zase v noci provedl ? ... že již za korupění nepastuje ?..žes mu ucmrndnul do kafe trošku z nočníku... přiznej se...

P. Jansky 17.7.2019 7:26

dnešním úvodníkem se Neff zařadll

mezi bulvár nejhrubšího zrna.. hluboko pod Parlamentní listy.. přestávám číst NP..

I. Kellner 17.7.2019 7:27

Re: dnešním úvodníkem se Neff zařadll

Tak nashle, mějte se pěkně, a za pár let se přijďte zkusmo podívat.

V. Hájková 17.7.2019 7:44

Re: dnešním úvodníkem se Neff zařadll

Máte pravdu! Už delší dobu- se snažím omezovat svou přítomnost na PSU - je to čím - dál větší hnojník PRIMITIVNOSTI!!!

J. Holíček 17.7.2019 7:49

Re: dnešním úvodníkem se Neff zařadll

Ta nepřítomnost by byla přínosná. Jen, kdyby to byla pravda. :-))

R. Brzák 17.7.2019 8:00

Re: dnešním úvodníkem se Neff zařadll

jak může být přínosné, když se někdo diskuze nezúčastní? Diskuze je základní kámen demokracie, absence diskuze vede k totalitě.

J. Holíček 17.7.2019 8:09

Re: dnešním úvodníkem se Neff zařadll

Copak Hájková někdy diskutuje?

F. Egerer 17.7.2019 7:26

Podstata věci? Tu vidíme každý asi někde jinde.

Astone, není spíš podstata věci v tom, že Staněk strkal prsty tam, kam neměl a za to musí od válu? Čert ví, kde měly ty peníze z Fajtovy "sebeodměny" skončit. Třeba jel s Hamáčkem na půl :). Ale nedá se vyloučit ani nějaký černý fond strany. Všichni, Astone včetně Vás, řešíte postoje Zemana, ale tohoto tématu jako by se každý bál.

P. Čech 17.7.2019 7:33

Re: Podstata věci? Tu vidíme každý asi někde jinde.

On do něj už jednou někdo píchl a následoval Sarajevský atentát. Neustále zde musím opakovat, že základ problému je v celkovém politickém systému,kde volby nejsou schopny vygenerovat jednoznačného, nadpolovičního vítěze voleb a kdy je následně nutno handlovat neschopné a povětšinou protismyslné koalice, přičemž ani není řečeno, že koalice musí sestavovat vítěz voleb. Je to typický systém "chytré" horákyně, který ovšem v reálném životě nefunguje a ani fungovat ze své podstaty nemůže.

V. Hájková 17.7.2019 7:20

TAK TO JE SÍLA

" Pokud by Milion chvilek a Demokratická opozice dosáhly odchodu Babiše z

politiky, to bychom teprve mrkali na drát, koho by Zeman naporoučel do

vlády!""

Takže p. NEFFE- touto větou chcete říci, že se myslící část národa má třást strachy , aby fízl BUREŠ - vypadl z politiky ???? A to se do měsíce čeká , že jej státní zástupce postaví před soud ! Podle Vás p. NEFFE- je tu jen proruská hradní banda s duševně narušeným starcem ZEMANEM- který muže vše??????????????????

P. Hofman 17.7.2019 7:31

Re: TAK TO JE SÍLA

O tom, že by první housle v takovém případě hrál prezident Zeman, nelze pochybovat. A vláda koalice ANO/ODS, která by už nepotřebovala třetího, by asi jeho prioritou nebyla. Ty zbylé možnosti raději nedomýšlet.

P. Čech 17.7.2019 7:40

Re: TAK TO JE SÍLA

"...se čeká"? Vy čekáte a s Vámi pár hlupáků, kteří si myslí, že žaloba na premiéra se dostane k soudu.. Svatá prostoto! Ale i kdyby se to nakrásně stalo, nic to ještě nebude znamenat. Pan Rychetský se nedávno odvolával na ústavní pořádek. Součástí tohoto ústavního pořádku je i Listina základních práv a svobod. Ta ovšem m.j. praví, že nikdo není ničím vinen, pokud není soudem odsouzen. Odsouzen, nikoliv pouze obžalován. A prezident Zeman? Ten dozajista nemůže vše. Může však to, co mu umožňuje text ústavy a také toho přirozeně využívá.

P. Čech 17.7.2019 7:13

"Je kupodivu, jak málo pozornosti budí podstata věci."

"V parlamentním systému je typická koaliční vláda. Koalice politických

stran je záruka, že se do vlády dostanou lidé ze širšího politického

spektra".

Za prvé to není pravda, nikde není psáno, že se parlamentní demokracie neobejde, a to úsúěšně, bez koalice politických stran a za druhé , u nás zatím vždy je koaliční vláda zárukou nefunkčnosti celého systému. Skutečnost, že se do koalice a do vlády dostanou lidé ze širšího politického spektra je příčinou toho, že se v krátkém časovém období celá koalice rozhádá a následně rozpadne. Dopadlo to snad od roku 1993 někdy jinak? Ono totiž podstatou věci je věc sama. Tou věcí je volná soutěž politických stran, které mezi sebou volně soutěží o moc nad občany. V podstatě jde o to, že politické strany nezískávají moc na základě výsledku voleb, ale na základě handlování povolebních koalic, které nikdo nevolil. Tak je možné vytvoření a následné vládnutí koalice, složené ze stran a hnutí, které ve volbách prohrály a nic se neděje. Potom ovšem jsou volby, jako základní demokratický institut zcela zbytečné, protože o vládnutí nerozhodují občané (rozpor s čl. 2, odst.1 ústavy), ale politické strany za součinnosti prezidenta republiky. Ten jim zatím vždy vycházel vstříc, protože mu nic jiného nezbývalo. Kdyby se totiž nepodvolil povolebnímu handlu politických stran, parlament by mu jím jmenovanou vládu neschválil. A jsme u jádra pudla.Moc zákonodárná se zde vměšuje do moci výkonné, aniž by v postavení nadřazenosti stála nad ní.. Tady je základ nefunkčnosti celého našeho systému.

E. Pawlica 17.7.2019 7:12

Přesdržkáč Aston.

Jak sem byl sám nedávno napsal, nějaká přesdržku by někomu měla padnout. Zatím si dává přesdržku sám. A není to jen jeho babišistický masochismus, je to jeho obyčejná blbost.

Měl by se věnovat zase foťákům a podobným věcem, kterým rozumí - za více slov dnes tenhle trotl nestojí.

P. Hofman 17.7.2019 7:04

"Jeden exot

je ekoaktivista, druhý profesionální šašek."

Takhle hovoří majitel tohoto webu a přední český novinář o prezidentech Slovenska a Ukrajiny (jinak nám spřátelených zemí), kteří se zatím dopustili pouze toho, že ve svých zemích vyhráli (na Slovensku bezesporu) demokratické volby.

A tak někdy těžko nedat prezidentu Zemanovi za pravdu (ač to docela bolí), když říká: „Jsem přesvědčen, že inteligence českých novinářů je někdy na úrovni blbouna nejapného".

E. Pawlica 17.7.2019 7:15

Re: "Jeden exot

Tenhle vzteklý ratlík a přední český novinář?

Jistě, milášku - viděno Ovčáčkovým prismatem, ... je pak všechno možné

P. Čech 17.7.2019 7:15

Re: "Jeden exot

Nadčasová pravda.

M. Moravcová 17.7.2019 8:27

Re: "Jeden exot

Neff má pravdu. Ekoteroristka a profesionální šašek.

P. Hofman 17.7.2019 8:41

Re: "Jeden exot

Tak, on to píše pro nevzdělané, národovčické čtenáře vašeho naturelu. Takže bodejť by u vás pravdu neměl.

P. Kučera 17.7.2019 6:47

Staněk, nebo EU?

Nevím (narozdíl od Astona) proč ještě denně mlátit prázdnou slámu, tedy případ, o němž už dávno víme vše a v němž se nic podstatného neděje. Tak raději něco k VĚCNÉ diskusi: budoucnost EU, tedy moje vize.

Jsem jednoznačně pro směřování k federalizaci přibližně podle modelu USA. Co to obnáší? Především tedy jednoduchou celounijní ústavu a na ni navazující zákony, které se budou zabývat pouze opravdu důležitými záležitostmi, vše ostatní bude subsidiarizováno: 1) Každý stát odevzdá do rozpočtu EU ne 1, ale 20% svého vlastního rozpočtu (pozor, nikoli HDP!). 2) Federální vláda bude z těchto peněz zajišťovat celé unii bezpečnost (ochranu hranic) a zahraniční politiku, energetiku a nadregionální sítě, tedy všechny dálnice a vysokorychlostní železnice, leteckou dopravu. 3) Každý stát bude mít svoji sociální politiku, zdravotnictví, školství, kulturu (včetně ochrany památek), ochranu přírody. 4) Případné dotace (kohezní fondy) užívat jen na projekty nadregionálního významu, nikdy do soukromého sektoru. 5) Průmysl a zemědělství zcela v soukromých rukou, tedy v konkurenčním prostředí. 6) Stanovit pro celou unii jeden společný komunikační jazyk vedle jazyků národních. 7) Možnost za přesně stanovených podmínek vstoupit z unie (referendem i parlamentem, vždy 3/5 většinou, to vše opakovaně 2x po 3 až 5 letech). Podobně i vstoupit - to se souhlasem orgánů EU.

Co vy na to? Nebo je lepší náš nedůstojný politický mišmaš, jaký permanentně prožíváme? Dobrý den.

K. Ignacio 17.7.2019 6:55

Každé impérium jednou padlo. Asi bych se přidal na stranu povstalců a bojoval proti imperiu.

V. Hájková 17.7.2019 7:09

Re: Staněk, nebo EU?

JÁ NAPROSTO SOUHLASÍM!

Z. Rychlý 17.7.2019 7:20

Re: Staněk, nebo EU?

Ukažte jedinou vícejazyčnou federaci, která se nerozpadá. Jak chcete volit třeba španělského zástupce, který neumí česky?? Jak moc rozumíte problémům třeba Portugalska??

To už by bylo lepším řešením stát se x-tou německou zemí.

Vynechte argument o Švýcarsku, které je konfederací a téměř nemá vládu (vejde se prý do tří budov se všemi ministry). Většina daní zůstává v národním kantonu.

P. Kučera 17.7.2019 7:29

Re: Staněk, nebo EU?

Pane Rychlý, ale vždyť píšu, že v unii musí existovat jediný komunikační jazyk (angličtina?), který budou ovládat všichni, tedy i kandidáti z Portugalska, které budeme i my volit. A problémy Portugalska by si řešili Portugalci, unie pak jen problémy unijní!

Z. Rychlý 17.7.2019 7:57

Re: Staněk, nebo EU?

V tom případě by to možná fungovalo. Jenže píšete SciFi. Sice anglicky, ale pořád naštěstí scifi. Umíte si představit Frantíky jak zavádějí angličtinu jako úřední řeč? Teď jsem se při té představě zasmál. Nebo jinou řeč, to je jedno. Ani esperanto se neuchytilo, a že to byla mimořádně dobrá myšlenka.

Proč tak toužíte po zániku národů? Nic jiného by centrální řeč neznamenala.