26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub Roth 13.3.2009 12:12

Re: právo na svobodu slova a právo na odpověď

To se ovšem netýká komentáře, tedy polemiky. Tudíž - nemohu tlačit na médium, aby mi vydal komentář jen proto, že mám jiný názor, než eventuální oponent. To totiž právo na odpověď samozřejmě neřeší. Vyhledejte si, prosím, jeho znění a výklad.

fox 13.3.2009 12:10

Re: A kdyby jenom to,

To by také musel skoupit celý náklad neboť jinak jde list do khelu.

Jakub Roth 13.3.2009 12:08

Re: Svoboda slova

Ano, ale je to věc jen jeho a jeho čtenářů, tedy zákazníků. Nikoliv věcí politika, který byl odmítnut. Takže - ať si udělá názor čtenář. Nátlak politika (kohokoliv) je nepřípustný. Mimochodem, jistě svůj názor adresujete i komunistickým HaNo.

Reflex 13.3.2009 12:05

Re: Kdy co kloudného Paroubek řekl ?

A co chytrého jste slyšel od té druhé strany. Slyšel jste snad někdy od Topolánka, že radar nechce 70% národa. Napsala to někde MF Dnes bez přihlouplého komentáře, který tuto skutečnost zpochybňuje. Ano to je ta demokracie a svoboda novinářů - když se to hodí mému svědomí a názoru, tak to zvěřejním a naopak. Je to komunismus naruby a tito novináři určitě v převážné míře lezli komoušům do pr..... Až přijdou číňani, tak nebude poznat, kde mají štěrbiny očí a kde začína štěrbina jiná.

miki 13.3.2009 12:05

Re: právo na svobodu slova a právo na odpověď

kdyby měli novináři všech deníků vyhovět všem Paroubkovým tiskovým prohlášením, tak by nedělali nic jiného

Starý J. 13.3.2009 11:58

Ludva

....To víte, když "novinář" hned v úvodu napíše, kterou stranu by nikdy nevolil, tak je nezávislý jak prkénko na WC ......

Za prvé nevím o tom, že by pan Vosáhlo někde psal, že je nezávislý novinář. Za druhé - to že by nikdy nevolil ČSSD by ještě neznamenalo, že není nezávislý.

A za třetí: Vy snad znáte nějakého "nezávislého novináře", novináře nezávislého na svém politickém názoru, u kterého by se nepoznalo, na které straně "kope"? Zkuste nám někoho jmenovat! Nebo snad je to Hanák, Uhl, Keller, Mitrofanov, nebo dokonce šéf Britských listů???

:-) 13.3.2009 11:56

Re: právo na svobodu slova a právo na odpověď

xtl je další specialista na výklad ústavy. A nebo sockomoušský dement?

hafusak2 13.3.2009 11:53

Re: Svoboda slova

Jenže co je a co není nejapný slint záleží na úhlu pohledu. Záleží na tom, kdo to vyslovil a na tom, kdo to bude číst, jaký si udělá vlastní názor. Vydavateli by mělo hlavně záležet na čtenářích, kteří si ty noviny koupí. Pokud ovšem chce otiskovat pouze jednostranné a patřičně předžvýkané informace, neměl by se vydávat za nezávislého a objektivního.

Pešek 13.3.2009 11:48

Re: Pán spadl s višně ?

On je ve vládě, kterou zmiňujete?

Pešek 13.3.2009 11:46

Re: autorek tady mluví o svobodě slova

Jak víte, že proběhly zelené čistky, když média mlčí? Zřejmě jste si našel zdroj informací jinde. Stejně jednoduše si najdete články pana předsedy v jiných, než "provládních" novinách, ne?

xtl 13.3.2009 11:38

právo na svobodu slova a právo na odpověď

Pan Vosáhlo si plete právo na svobodu slova s právem na odpověď, které i Paroubkovi zaručuje český zákon ve stejné míře jako zmíněný ("Ficův") slovenský zákon. To, co pan Vosáhlo svým názorem prezentuje ve skutečnosti znamená, že právo novináře stojí nad právem nenovináře, který na novinářské nesmysly může podle něj odpovídat pouze kdesi na svém blogu a nikoliv na stejném místě, kde byla prvotně uvedena nejspíše nedostatečná nebo zkreslená informace, jak je u českých novinářů osvědčeným zvykem. Tím ovšem je rovná podstata ústavou zaručeného práva na svobodu slova popřena a pokud je taková praxe novináři používaná, pak se skutečně neliší od práva na svobodu slova z doby platnosti socialistické ústavy.

Pešek 13.3.2009 11:36

Re: pane Vosáhlo

Nekupujte jeho noviny! Jednoduché.

kopec 13.3.2009 11:36

Re: No, Paroubkovi jde o to aby ho četlo co nejvíc lidí

pane huhu, neunavujte sebe ani ctenare argumentem, ktery lze prostou zamenou jmena obratit. Jiste neuverite tvrzeni, ze vyuzivat zavist a nenavist je programem Topolanka a jeho pratel, stejne tak, jako ja vasemu.Prazdrojem vaseho prispevku je nenavist,

BuBu 13.3.2009 11:33

Re: no, teď už jenom čekám na podobné zhodnocení vztahu

Zalez už konečně někam do (Y) - Ty sociál-bolševiku . . . a přestaň zde blít ty své Rudé výkaly !!! A vypláchni si hubu  . . . .táhne Ti z ní - jako delfínovi z (Y) !!!

Nemusíš se chvástat a předvádět - jaký jsi neskutečný Magor !!! To snad každý vidí, . . . . že jsi obyčejný výplodek z taneční přestávky na plese Rudoarmějců !!!RvRvRv

Pešek 13.3.2009 11:31

Re: Výstižné

Protože je to Ing.Jiří Paroubek, předseda největší opoziční strany, tak si každý sedne na pozadí?  Noviny mají profit podle čtenosti. Zřejmě šéfredaktor rozhodl, že tento článek náklad nezvýší. Nařídíte mu to? Milovníci JP přece budou kupovat noviny, kde ho tisknou a ne noviny pana Porybného, který tím pádem zkrachuje. Tento způsob je něco jiného, než vyhrožovat přesunem inzerce státních firem jinam. To je vydírání a zneužívání moci a lezení do pravomoci ředitelům oněch firem. Jenže to je u JP v pořádku, že? 

Jakub Roth 13.3.2009 11:30

Re: Svoboda slova

Pardon - média si rozhodují sama. A pardon i za další překlepy.;-(

Nomen 13.3.2009 11:30

Přáetelé, připusťme si, že Jiří Paroubek prostě katastrofálním způsobem rozšířil řadu českých hloupých politiků -

Klaus, Zeman, Topolánek, Langer, Kavan - kteří ze svých selhání obviňovali média.

Samozřejmě, že i novináři se mýlí, ale napadnout Porybného proto, že jeho komentátoři nefandí některým Paroubkovým a Rathovým nápadům, to poněkud přehnal...

Jakub Roth 13.3.2009 11:28

Re: To je řevu

Milý pane, aniž bych se chtěl zastávat novinářů, tak vzhledem k tomu, že se profesionálně pohybuji ve sféře komunikace, mohu říci, že řada oněch údajně nepravdivých informací je zaviněna respondentem, který zkrátka neumí s médii komunikovat a poskytuje informace natolik zašmodrchaným způsobem, že se jednoduše a přehledně bez nějakého i neúmyslného překroucení ke čtenáři dostat ani nemohou.

huhu 13.3.2009 11:27

Re: To je řevu

především vliv medií s rozvojem svobodného internetu klesá, zejména u vzdělanějších lidí - zejména dávno už rozhlasu, teď tištěných novin a TV.  Je pravda, že ten vliv klesá pomaleji u cílových socanských voličů, kteří PC neovládají, na TV se dívají více a kupují nejvíce bulvárního tisku - TV+bulvár jsou jejich převážnými zdroji informací..

huhu 13.3.2009 11:24

Re: pane Vosáhlo

"pisálek" to je ono ! jak z RP... :-D(Y)..s tou charakteristikou máte  pravdu... nebo si myslíte, že - Zeman není hulvát a neříká o Buzkové, že je k..a, Špidla není psychopat a Gross zázračně nezbohatl a Paroubek je nejlepší R^

Jakub Roth 13.3.2009 11:24

Re: Svoboda slova

Tak znovu - privátní média si rozhodují sami (šéfredaktor, jeho zstupci a editoři (vedoucí vydání/rubrik), co zveřejní a co ne. Nemají povinnost publikovat politické (a jakékoliv) pindy kdykoliv a komukoliv. Takže - svoboda slova neznamená, že někdo (kdopak asi?) přikáže médiím, aby ten či onen kyd zveřejnila. Já když napíšu komentář, tak s tím oslovím jedno médium, když jsem odmítnut, oslovím jiné a obvykle komentář otisknou. Stejně tak Paroubkovy pindy MfD zveřejnila několikrát a nic jí nenutí k tomu, aby tak dělala pokaždé. Stejně tak právo a kdokoliv jiný.

kopec 13.3.2009 11:20

Re: autorek tady mluví o svobodě slova

Manipulace obcanu medii nespociva v tom o cem novinari pisi,ale hlavne o cem nepisi co zamlcuji a tabuizuji.V dnesni dobe psat o populismu Paroubka je velice zastupny problem . Zatim co ve strane zelenych probehly bezprecedentni politicke cistky  a zeleni vypustili kryci mlhovinu -odvolani Vesecke, provladni  noviny zatvrzele mlci.Take zpuch a splask americkeho radaru nikdo nekomentuje.No jeste ze mame tu neznicitelnou vatu Paroubka, kterou lze nacpat vsude .

:-) 13.3.2009 11:09

Re: no, teď už jenom čekám na podobné zhodnocení vztahu

Že jsem se ale trefil, socbolševičku, do vašich prázdných makoviček. :-)

Ludva 13.3.2009 11:09

Re: pane Vosáhlo

To víte, když "novinář" hned v úvodu napíše, kterou stranu by nikdy nevolil, tak je nezávislý jak prkénko na WC na (Y).

Jiřík 13.3.2009 11:06

Re: no, teď už jenom čekám na podobné zhodnocení vztahu

Zato Ty milé Modré hovádko,jsi přehnaně inteligenní.Pozná se to na první pohled.Topolánek Těrazky Tvůj vzor-viď chudáčku.

Ludva 13.3.2009 11:05

Re: Pán spadl s višně ?

Jo, a poslanec Benda kope za koho?

Jiřík 13.3.2009 11:03

Re: pane Vosáhlo

A o to tady přece našim pisálkům jde.Zeman byl strašný,Gross byl "zloděj",Špidla byl "psychopat",No a Paroubek je úplně nejhorší.Jejich zločinem je,že stojí v čele levicové strany.No a soukromá media+zazobaní manažeři ČT nechtějí aby vyhráli volby.A k tomu slouží prolhaná novinářská sebranka.I pan Vosáhlo

:-) 13.3.2009 11:00

Re: no, teď už jenom čekám na podobné zhodnocení vztahu

Ty chceš od socbolševického pukavce, aby použil mozek, který mu evidentně chybí?

:-) 13.3.2009 10:53

Re: Na co tolik slov?

Stačilo napsat, že podle tebe je svoboda slova povinnost zveřejnit kdejaký nejapný slint.

Cricket 13.3.2009 10:38

To je řevu

Media už dávno ani u nás, ani ve světě nejsou hlídačem demokracie, ani hlídačem čehokoliv. Chtějí být a taky jsou, tvůrcem a hybatelem dění. Co nenapíšou, jako by senestalo, ale také napíšou že se stalo, i když je to jinak, nebo kolikrát i vůbec ne, protože to tak potřebují.  Dnešní media skoro bez výjimky pro mne znamenají póvl a ač nerad, musím souhlasit s výroky chlápka, kterého zrovna nemusím - Miloše Zemana, o novinářských žumpách a hyenách. Proto se již podstatně víc, jak dvacet let divím, jak někdo může sám pro sebe použít informaci jako pravdivou s tím, "že se o tom přece psalo v novinách (vasílalo v TV či rozhlase)". Dávno se k těm klevetám stavím tak, že není kouře bez ohně, ale je třeba si padesát procent umazet a z toho zbytku padesáti procentům s rezervou věřit. Co je ale ta čtvrtinová "takypravda", to je otázka instinktu, porovnávání, zkušeností a mírné detektivní práce. Tudíž je pak spousta témat, které s radostí pouštím k vodě, aniž bych je dále zkoumal. Tahleta Paroubkovina patří mezi ně. Je to jen další nevýznamná kostička do mozaiky ukazující Paroubkovu, ale i novinářskou dušičku.