27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub Roth 13.3.2009 13:33

Re: ČSSD koupila pro Paroubka

Vzhledem k flexibilitě MK bych se nedivil. ;-) Ostatně, bylo podáno již několik stížností na to, že MK list dotuje i přesto, že pod vedením Patočky to literání periodikum dávno není a jde o ryze politické médium. A prď.;-D 

Jakub Roth 13.3.2009 13:29

Re: Pomatený článek

Ano. Takže je zjevné, že se to netýká komentářů k politickému dění ani běžných polemik. Děkuji, že jste mi dal za pravdu.

Spirit 13.3.2009 13:25

Re: Pomatený článek

Mýlíte se skoro ve všem. Moji rodiče a další příbuzní byli do zrušení ČSSD v červnu 1948 jejími členy. Po tom násilném "sloučení" oni a třetina všech sociálních demokratů do KSČ nevstoupili. Stejně se zachovali všichni sociální demokrati, kteří emigrovali. KSČ nikdy nebyla bratrskou levicovou partají ČSSD, ale považovala ČSSD za oportunisty, zrádce a skryté pravičáky, které nenáviděla (a nenávidí) upřímněji, než své "třídní nepřátele". Vidím, že historie se dál úspěšně falšuje - jen jiným směrem, než tomu bylo za komunistů.

Eva D 13.3.2009 13:24

Re: Pane Vosáhlo já Paroubka nemusím......

MFD nechce dát rozhovor Paroubkovi, paroubek nechce dát rozhovor HN : http://hn.ihned.cz/2-35680610-500000_d-da   ;-D;-D

Eva D 13.3.2009 13:15

Re: Je dobre se obcas podivat do na zpravy do sveta a sledovat chovani ...

karasi R^R^R^

xtl 13.3.2009 13:15

Re: Pomatený článek

Doporučuji, abyste si nastudoval platné znění tiskového zákona, který právo na odpověď zajišťuje. Ústavně zaručená svoboda slova neplatí jen pro několik idelogicky pomatených jedinců, tiskový zákon při specifikaci povinností nerozlišuje, zda jde o privátní subjekt. Ze zákona Vám ocituji § 10 Odpověď:

(1) Jestliže bylo v periodickém tisku uveřejněno sdělení obsahující skutkové tvrzení, které se dotýká cti, důstojnosti nebo soukromí určité fyzické osoby, anebo jména nebo dobré pověsti určité právnické osoby, má tato osoba právo požadovat na vydavateli uveřejnění odpovědi. Vydavatel je povinen na žádost této osoby odpověď uveřejnit.

(2) Odpověď se musí omezit pouze na skutkové tvrzení, kterým se tvrzení podle odstavce 1 uvádí na pravou míru nebo neúplné či jinak pravdu zkreslující tvrzení se doplňuje nebo zpřesňuje. Odpověď musí být přiměřená rozsahu napadeného sdělení, a je-li napadána jen jeho část, pak této části; z odpovědi musí být patrno, kdo ji činí.

kopec 13.3.2009 13:15

Re: autorek tady mluví o svobodě slova

pane Pesku, jisteze  kdo ma cas a prostredky , vzdycky si potrebne informace najde. To platilo ovsem i za bolsevika. Jak lze z praxe videt i informace na internetu lze zahalovat informacnim sumem a pravdiva informace se k obcanovi dostane stejne tezce jako za minuleho rezimu. Hroziva je pro mne skutecnost, ze zacina zase fungovat septanda, tedy nahradni svoboda projevu.

Starý J. 13.3.2009 13:05

Re: Přáetelé, připusťme si, že Jiří Paroubek prostě katastrofálním způsobem rozšířil řadu českých hloupých politiků -

Klaus někdy nadával na média? Slyšel jste ho včera večer na Nově?

Starý J. 13.3.2009 13:03

Re: ČSSD koupila pro Paroubka

Nikdy dotace nestačila na to, aby se noviny zaplatily. Proto také krachují pod vedením Patočky.

A pochybují, že když je koupila politická strana, bude moct je MK sponzorovat! To určitě ne, aby MK platilo noviny politické strany! To jako kdyby chtělo sponzorovat noviny ODS! To by byla mela!

Starý J. 13.3.2009 13:00

Re: Váš článek....

Takže vlastně o nic nejde, když většina lidí se stejně nebude "nějakými Vosáhlovými radami" řídit! Takže netuším, proč Vám Vosáhlův článek vadí?ˇPřece se říká, že "psův hlas do nebe nejde"!

....Tak píše novinář,který využívá své možnosti šířit své politické názory a z vysoka kašlat na nějakou novinářskou etiku a nestrannost.....

Už jsem se zde ptal jednoho, jestli zná nějakého novináře, který snad "nevyužívá své možnosti šířit své politické názory ". Tak níám je tady vyjmenujte, ať se pobavíme! Komentátoři Práva (nevím jestli je všechny znáte), podle Vás nešíří své politické názory? Četl jste je někdy? Nebo třeba Kotrbu v Britských listech?

Starý J. 13.3.2009 12:53

Re: Pomatený článek

Nevím, co neví pan Vosáhlo, ale Vy asi zase nevíte, že sociální demokraté sborově a dobrovolně napochodovali do náruče KSČ po únoru 1948, takže nevím, o jakých "zločincích pro komunisty" mluvíte.

A také asi nečtete  Právo, nebo schválně lžete, jinak byste věděl, že donedávna bylo Právo de facto Paroubkovým osobním listem, kde měl  článek snad každý den a každou chvíli celostránkový rozhovor! Než vůči Právu  použil to, co je mu vlastní - vyhrožování, že je vlastně zničí tím, že nebudou dostávat inzerci od polostátních podniků, až vyhraje volby, protože asi dva komentáře v Právu ho nechválily tak, jak by si on sám představoval. Stejné vyhrůžky používá Rath (a Paroubek je opakuje, jako opakoval ty vůči ředitelům zdravotních pojišťoven). S tím, jak se všemi zatočí, až vyhraje volby, operuje každou chvíli! To muselo hnout dokonce i z doposud naprosto servilním Právem.

Také jste si asi nevšiml, že jeho poručníkování mají dost i komunisté (...mám stovku hlasů...)a nedávno mu to jak Filip, tak Kováčik, dali již řádně najevo prohlášením, že jsou samostatnou svéprávnou stranou a ne béčkem ČSSD.

Takže nemůžete tu nechuť k Paroubkovi svalovat jen na "modráky" a "modrá média". Paroubek dokázal otrávit svým chováním (jak vidíte) i servilní levicové noviny a "bratrskou" levicovou partaj. Ani se jim nedivím!

Jakub Roth 13.3.2009 12:48

Re: Váš článek....

Asi jste nepochopil, o co v článku jde. Totiž o to, že někdo (v tomto případě Paroubek) má za to, že privátní médium (ať Právo či MfD) má jednoznačně povinnost jeho články tisknout. Nic víc.

Jakub Roth 13.3.2009 12:45

Re: Pomatený článek

Milý pane, vy stejně, jako řada dalších pletete svobodu slova s povinnosti privátního subjektu otisknout kdejaký komentář politického cintala. V tom minulost Porybného nehraje žádnou roli, je t právě jeho plátek, který byl doposud hlásnou troubou sociální demokracie. On jen ví (stejně jako MfD), že Paroubkovy články (jejich jazyk a množství) začínají odrazovat i levicové čtenáře Práva a to je znát na prodejích listu.

Jakub Roth 13.3.2009 12:42

Re: ČSSD koupila pro Paroubka

Proč by je někdo kupoval, kdy dostávají dotaci jako "literární" časopis od MK?;-D

vlasta 13.3.2009 12:41

Re: ČSSD koupila pro Paroubka

R^

Honza II 13.3.2009 12:41

Váš článek....

pane Vosáhlo,je něco jako návod,koho lidi mají v příštích volbách volit a koho rozhodně ne.Tak píše novinář,který využívá své možnosti šířit své politické názory a z vysoka kašlat na nějakou novinářskou etiku a nestrannost. Ale většina lidí má svůj názor a nepotřebuje rady nějakého Vosáhla.:-D:-D

lary 13.3.2009 12:41

Re: pane Vosáhlo

Jsou to nejen pisálkové, ale také ztroskotanci a zaprodanci. :):-D

Jakub Roth 13.3.2009 12:39

Re: Přáetelé, připusťme si, že Jiří Paroubek prostě katastrofálním způsobem rozšířil řadu českých hloupých politiků -

Pane Kubeši, jsou hloupí ve svém přístupu k médiím. Především ve svalování viny za svá komunikační pochybení (velice jemně řečeno).

j 13.3.2009 12:39

Re: Pomatený článek

Ing. Paroubek:-D:-D:-D tím jste mě pobavil. Paroubkovi někdo zakazuje být slyšen?

Spirit 13.3.2009 12:33

Pomatený článek

pomateného autora. Proč by se měl Paroubek hněvat na Právo, když mu odmítla zveřejnit článek MFDnes (nebo jak se ty podivné noviny jmenují)? Spor byl mezi Ing. Zdeňkem Porybným, šéfredaktorem a majitelem Práva, a Ing.Paroubkem, zřejmě o něco podobného. Je pikantní, že Porybný býval jako někdejší první zástupce šéfredaktora předlistopadovéoho Rudého Práva skalním komunistou. Je otázka, jestli pouze tiše nepokračuje v tendencích předlistopadové KSČ, pro niž byli sociální demokrati horšími zločinci, než všichni kapitalisté a imperialisté dohromady. Proto je ani Dubček nepovolil. To ovšem pan Vosáhlo neví. Nevyčítám mu, že to při svém mládí nezažil, ale že si to aspoň nenastudoval. Jinak svoboda slova BEZ MOŽNOSTI BÝT SLYŠEN, čili jen pro někoho, je paskvil. To se netýká jen politiků, ale nás všech.

Starý J. 13.3.2009 12:30

Re: Ludva

Naopak veřejnoprávní čt a čt24 také nejsou nezávislí. Paroubkovi přenáší každý den tiskovky, jako nikomu jinému, vládě jen jednou týdně po zasedání!!

Starý J. 13.3.2009 12:28

Re: přeparoubkováno

Vaše tvrzení ohledně toho, jak mu tiskne MfD články a odpovědi, mohu plně potvrdit!

Starý J. 13.3.2009 12:25

ČSSD koupila pro Paroubka

už celé noviny - bývalé Literární noviny, ze kterých už Patočka udělal naprosto nečtivé noviny.

V nich se může Paroubek vyřádit na všech stránkách, které ty noviny mají.

Jde jen o to, zda je bude někdo kupovat! Ale snad to může se svou obvyklou praxí nařídit alespoň všem straníkům. No a až vyhraje volby, může uzákonit povinný odběr pro všechny domácnosti, stejně jako musíme platit koncesionářské poplatky! Rath mu to určitě poradí!

Ludva 13.3.2009 12:22

Re: Ludva

Nezávislí na politických stranách by měli být především pracovníci tzv. veřejnoprávních médií. Už proto, že je platí všichni daňoví poplatníci. Jinak máte pravdu, v soukromých novinách platí - koho chleba jíš.........

Starý J. 13.3.2009 12:21

Re: Kdy co kloudného Paroubek řekl ?

Až Vy budete mít svoje noviny ve vlastnictví, tak si necháte diktovat, co budete, nebo nebudete tisknout? To nemá s komunismem nic společného! Právě proto, že noviny vlastní soukromé subjekty, nemůže jim nikdo diktovat, co budou psát (pokud neporuší zákony) a koho články budou tisknout!

To, že dokázal Paroubek na.rat i Právo, donedávna jeho nejspolehlivější hlásnou troubu, mluví za mnohé a měl byste zkusit se nad tím zamyslet. Už ho zřejmě mají všude až po krk! Pokud by ho odmítaly jen jedny, nebo dvoje noviny, bylo by to normální! Zkuste ale vymyslet, proč ho nechce tisknout a psát o něm, jak by si přál on sám, už téměř nikdo! To přece mluví naprosto jasně!

xxxKubeš 13.3.2009 12:19

Re: Přáetelé, připusťme si, že Jiří Paroubek prostě katastrofálním způsobem rozšířil řadu českých hloupých politiků -

Jmenovaní politici Nomenem a označovaní jako hloupí dává jasný obrázek o něm samotném.

novaz 13.3.2009 12:14

přeparoubkováno

MfDnes tiskne Pupíkovy články často. Před nedávnem s ním dělal pan Buchert celostránkový rozhovor, pravidelně jsou tištěny Pupíkovy odpovědi na články pánů Párala, Komárka, Steigerwalda, paní Bendové aj. Don Pupík prostě jenom lže a poštěkává. Touhou po moci se mu až uzlují střeva. Ovšem třicetikorunáče ty jeho útočné eskapády oslovují, to zase jo.

Starý J. 13.3.2009 12:13

Re: Svoboda slova

Pokud vím, Klausovi také nikdo nic netiskne, musí si psát vše na své stránky a psát knihy, které mu nikdo zdarma nevydá!

Paroubek jako jediný z politiků má každý den nějakou tiskovou konferenci na čt24, kde jsou snad schopni přenášet mu těch tiskovek kolik bude chtít. Z našich politiků je nejčastěji v čt dotazován na názor na cokoli. Jestliže dokáže zahltit během krátké chvilky MfD desítkou "tiskových zpráv" (jak si každou chvíli stěžují), nedivím se, že už ho tam nemou ani "cejtit"!

xxxKubeš 13.3.2009 12:13

Re: právo na svobodu slova a právo na odpověď

Ai ten dement.

Kecal. 13.3.2009 12:12

Re: právo na svobodu slova a právo na odpověď

Určitě.