11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

PSI: Pořad ČT Psí život škodí psům i lidem

Od začátku roku 2008 můžete v nedělní podvečer sledovat na ČT1 pořad Psí život. Pořad, jehož cílem je dle stránek České televize pomoci všem, kteří milují psy, se setkal s ostrou kritikou odborné veřejnosti už během svých příprav (své připomínky poslaly 28. listopadu i Kočky-online.cz); první díl, odvysílaný v neděli 6. ledna, vzbudil nevoli i mezi diváky, útulkovou praxí nijak nepostiženými.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
radanova 29.1.2008 11:08

Re: taky mam radanovu

už jsem začínala bejt smutná z týhle diskuze, ale tahle dedukce mě vrátila do pohody, dík a hezký den;-D

Musil 28.1.2008 23:46

Re: nebojte neschudnete

Petře, sponzora pořad má pouze v tom, že novým majitelům asi rok bude dávat krmení, ale tento neetický a nezodpovědný pořad Psí život byl koupen za peníze koncesionářů v zahraničí (asi Španělsko, které je nota bene známé ne právě dobrou vizitkou v ochraně zvířat) a jeho natáčení televize platí. A jestliže u odborné kynologické veřejnosti a ochránců zvířat vzbudil velkou vlnu nevole, tak to asi o něčem svědčí. Zřejmě jste nepochopil podstatu problému tohoto pořadu, rovněž jeho amatérské zpracování. Redakce Psího života se obracela na odbornou a záchranářskou veřejnost  bez úspěchu, to také o něčem svědčí, když byli odmítnuti, kvůli obsahu. Proč tento pořad má tolik odpůrců, nesvědčí to o něčem ?

špekáček 29.1.2008 1:02

Vydáváš se tu za víc lidí !!!!

Vedle jména máš IP adresu. Je vidět že sem píšeš pod několika nickama. Proč to děláš ??? To jako aby vás bylo víc? (Y)

Musil 29.1.2008 10:15

Re: Vydáváš se tu za víc lidí !!!!

Vážený špekáčku, za více lidí se nevydávám, ale kolega používá můj počítač, neb nemá internet. Navíc si myslím, že není třeba aby nás bylo víc, neboť je nás opravdu mnoho, kdo tvrdí o pořadu PSÍ ŽIVOT, že je dosti nepatřičný.

radanova 29.1.2008 11:20

Re: Re: Vydáváš se tu za víc lidí !!!!

Tady už je asi jedno kolik lidí  pořadu nefandí a kolik fandí, řešit to diskuzemi, které se stáčejí do napadání je zbytečné,já se včera spletla, když jsem se snažila vysvětlovat proč jsem proti.Promiňte mi rozvinutí téhle hloupé diskuze.

Ari 29.1.2008 11:55

Re: Re: Re: Vydáváš se tu za víc lidí !!!!

Neomlouvejte se, já vás chápu. Člověk má prostě pořád pocit, že musí někomu něco vysvětlovat a obhajovat se.. po milionech podobných debat jsem už pochopila, že to nemá smysl.

Ale počkejte, až se některý z takto udaných psů dostane jednou do útulku. To všichni ti křiklouni stáhnou ocas mezi nohy, protože dobře vědí, že by je ostatní roztrhali na kusy. A právem.

Petr 29.1.2008 12:57

Re: Re: Re: Re: Vydáváš se tu za víc lidí !!!!

Dobrý den, mila ARI, je vidět že by jste si to ze srdce přála aby se psi z nových rodin dostali do útulku. Opravdu mě to na vás mrzí. Z vašeho příspěvku to přímo stříká. Máte pravdu - opravdu nemá smysl být zlá a nepřející. Pokud máte ráda miliony debat - tak debatujte užitečně. Pište petice proti lidem co týrají zvířata (např. nedávný případ z Frýdku Místku kde nějaké zrůdy opili kočku a nechali jí roztrhat psem) - takovou petici vám rád podepíšu. Nezapomeňte se zastat pana Housky, Musila či Mráze - který posílá všechny příspěvky z jednoho počítače. Ale účel (i když morálně invalidní) světí prostředky že? Já jsem z této diskuze také smutný.

Já přeji hodně štěstí pořadu Psí život a pejskům vrcení ocáskem.

Ari 29.1.2008 17:19

Re: Re: Re: Re: Re: Vydáváš se tu za víc lidí !!!!

Vy jste takovej super podsouvac neceho, co nikde receno neni. R^R^ To je fakt usmevny. ;-D

S poradem souhlasite, ale lezete do diskuze, ktera je proti a ostatnim tady budete rikat, co maji delat. Co kdyby jste vy, pro zmenu, pomahal deckam v Africe? Blbe kecat umi kazdej trouba. A vy se sakra cejtite, dokazovat stodvaceti prispevkama, jak jsme tu vsichni mimo.

Muj prispevek smeroval na ID radanova, takze vy take pisete pod vice identitama nebo jste si za den nechal zmenit pohlavi, ze se chytate prispevku, ktery pro vas navic ani neni?

Jste prostoduse naivni, jestli si myslite, ze zadny z tech psu nakonec spatne neskonci, az treba zestarne nebo ze si nektery z tech nezodpovednych troubu, co se zbavuji psa, co tak *miluji* nevezme dalsiho psa, ktereho se pak snadno zbavi. A to nikoliv proto, ze si to nejaka Ari udajne preje, ale proto, ze zodpovedne vybrat majitele ve frasce pred kamerou, kdy se vsichni vyborne pretvaruji proste nejde.Rv

Pokud si myslite neco jineho, je mi vas lito. Vrele Vam doporucuji nejakou jinou diskuzi, nejlepe politickou. Tam se vas podsouvacny talent zajiste uplatni skvele. Ma ucta. (Y)

Petr 31.1.2008 13:14

Odpurci poradu Musil, Mraz a Houska - jsou jedna a taz osoba.

Pokud pominu Vase osobni utoky, tak Vas chci zdvorile upozornit ze zde tu pisu pouze za sebe - coz se muze kazdy presvedcit podle IP adresy ktera udava identitu pocitace. Mate tady ovsem hodne prikyvovacu (pan Musil, pan Mraz, pan Houska) ktere jsou ve skutecnosti psane z jednoho pocitace. Ja tyto veci nesleduji ale jsou lide co si toho vsimli (spekacek).

Neprekvapuje me ze pokud Vam dojdou argumety tak se snizite k urazkam a k vyrazum ze bych mel pomahat detem v Africe.  Tim chcete jiste naznacit ze Vy detem v Africe samozrejme pomahate (a jse diky tomu velice slechetna) - a ja ne. Chci se zeptat jak to muzete tvrdit jestli pomaham nebo ne. Snazim se pomahat psum tim ze podporuji porad ktery ma dobrou myslenku - zatim vy jen skodite a jste plna nenavisti.

Ari 3.2.2008 19:21

Re: Odpurci poradu Musil, Mraz a Houska - jsou jedna a taz osoba.

Joo, mate pravdu, jsem plna nenavisti. Jsem plna nenavisti k lidem, kteri tyraji zvirata, k lidem nezodpovednym, k lidem co nezodpovednost schvaluji a podporuji ji. Mezi ne se svymi nazory pocitate i vy. Takze dekuju opet za podsunuti toho spravneho slova a doufam, ze se se svou afektovanosti uz konecne pujdete tam, kam patrite.. (Y) (To abyste mel proc tvrdit, ze pouzivam urazky, kdyz mi dosly argumenty)

Čárlí 27.1.2008 20:27

?????

Přečetl jsem si vsechny vase příspěvky a shlédl tv pořad. Jen mi pořád nedochází o co vám vlastně jde?Mě nepřipadne, že by se měl tento pořad rušit. Ano, taky se mi nelíbí když se někdo chce zbavit jakéhokoliv domácího miláčka jen proto, že už ho omrzel, ale chápu když se stane nějaká nepředvídatelná situace a člověk se musí svého miláčka vzdát. Pořád je lepší, když se to bude dít tímto způsobem, než aby je lidi vozili do lesů a nebo je někde týrali a nechali umírat v bolestech. Všichni se tady opíráte o zákony a o etiku vůči zvířatům, ale zameťme si všichni před svým prahem. Věřím tomu, že kdyby kdokoliv z vás se dostal do jakékoliv tíživé  situace,a nebudete se moci o psíka postarat tak uděláte to samé a co, že je to přes tv?!?!  Vždyť tam jsou kolikrát daleko větší hovadiny na které si nestěžujete.

Houska Jiří 27.1.2008 22:49

Re: Čárlí trochu přemýšlejte

Tento pořad se půl hodiny amatersky věnuje jednomu psovi a pořad jiný CHCETE MĚ,který je dělán na mnohem vyšší úrovni je neustále krácen. Navíc případy, kdy nějaká rodina se už nemůže starat dál o svého psa, to běžně řeší ochr.spolky. Ale pořad PSÍ ŽIVOT v podstatě nabádá lidi k tomu, že při sebemenším problému se psa mohou zbavit díky televizi. Čárlí, proč žádný jiný pořad nemá tolik negativních ohlasů, jako PSÍ ŽIVOT, to přece o něčem svědčí. A především ochranáři a kynologičtí odborníci si přejí jej zrušit, to také o něčem svědčí. Čárlího názory svědčí spíše o tom, že nepochopil a nebo, že by znal štáb tohoto pořadu?

Petr 28.1.2008 11:01

Re: Re: Čárlí trochu přemýšlejte

Dobrý den pane Jiří Housko,

minulý týden jsem si přečetl článek za zrušení pořadu Psí život spolu s peticí na zrušení tohoto pořadu na ČT1. Jelikož sám mám pejska – na této tématice mi velmi záleží a chtěl jsem se přidat pro dobrou věc a případně se podepsat na petici, pokud jde o dobrou věc. Jelikož však nedám na zprostředkované názory a informace – jsem zvyklý si vše sám ověřit a nejít jak se tak říká „s davem“ :o)

 

Plný dojmů z internetové diskuze jsem včera viděl díl kde šlo o adopci samičky chrta ze Španělska. Překvapilo mě že pořad je naprosto pořádku a vůbec nenabádá k tomu aby se lidé zbavovali psa při sebemenším problému jak vy a Vám podobní píšete. Trochu mě to rozčililo – protože to co jsem naprosto odporovalo tomu co se zde píše. Myslím že máte asi nějaké jiné pohnutky o kterých se nezmiňujete. Nerozumím proč tady nafukujete nějakou vlastní bublinu. Na jednu stranu se vám nelíbí že pořad je povrchní a na druhou stranu vám vadí že se celý věnuje jen jednomu pejskovi – protiřečíte si.

Musil 29.1.2008 0:03

Re: Re: Re: Čárlí trochu přemýšlejte - odpověď Petrovi

Ta slečna si fenku dovezla v domění, že bude na ní vydělávat. Bohužel se fenka projevovala velmi plaše (není divu, když byla dlouho zavřená) a začala s ní mít trochu více práce, což je u plachých zvířat normální, že vyžadují trpělivost (navíc toto plemeno je trochu k plachosti náchylné), tak jí dá pryč. Takže televize v pořadu Psí život pomůže této nezodpovědné ženě. Půl hodiny se promarní amatérským provedením umístit jednoho psa, kterého by snadno udala pomocí inzerce, nebo pomocí klubu tohoto plemene a pořad CHCETE MĚ, který pomáhá mnoha zvířatům je vysílací čas zkracován a přesouván na nevhodné vysílací časy. A to nejdůležitější, dívá se dítě, mami klidně si pořídíme psa, když to nepůjde, tak PSÍ ŽIVOT nám ho udá. Takovéto reakce od dětí již byli. Pokud někdo z velmi vážných důvodů (úmrtí, odchod do domova důchodců, atpd.) nemůže mít dále svého psa, tak to běžně řeší ochranářské spolky.

Ohledně mého protiřečnění, jak mi podsouváte, zřejmě nechápete vůbec nic a to je zbytečné s Vámi diskutovat.

Petr 28.1.2008 11:04

Re: Re: Čárlí trochu přemýšlejte

Včera jsem, (hlavně díky Vám) přemýšlel o celé problematice. Víte je to hlavně o lidech, a proto předem šmahem apriori zatracovat důvody „adopce psa“ jsou nesmyslné. V petici se píše že „odborná veřejnost“ odmítala pořad ještě před tím než vznikl. Abych uvedl problematiku do souvislostí jsou důvody v petici podobně nesmyslné jako kdyby někdo tvrdil:

Zrušte útulky – protože dávají lidem možnost se psa jednoduše a anonymně zbavit když se jim přestane líbit nebo je už nebaví. Že svou existencí podporují nezodpovědnost lidí. Jsou to takové „odkládací stanice“.

Zakažte odborný chov psů – chovatelé pro peníze rozšiřují populaci psů (většinou jednu rasu – která se dobře prodá). Lidé si pak tyto psi pořizují jako módní doplňky (viz. vlna chovu Dalmatinců před několika lety), místo toho aby si brali pejsky z útulků. Chovatelé nemají k psům žádný vztah. Věřím že si to nemyslíte a musíte uznat že je tyto i názory (i ty v petici) jsou postavené na hlavu.

Podle mého názoru jde především o to že pejsek skončí v rodině která ho bude mít ráda a stane se jí novým členem. To pořad Psí život dělá a myslím že na jedničku - hluboce jim smekám. A to že v něm neúčinkují slavní lidé jako pan Srstka a pani Kubišová není na závadu. Proti nim nic nemám, právě naopak, ale o to tady nejde. Psí život se na druhou stranu věnuje více tomu když si lidé pejska přivezou domu. Ukazuje že adopce není zas až taková legrace a je to velký závazek.

No a na závěr chci popřát hodně štěstí tvůrcům pořadu, novým páníčkům a hlavně adoptovaným hafákům. Nenechte se znechutit podobnými peticemi a zlými samolibými lidmi které organizují petice aby si jich někdo všiml. Když sem někdo napíše jiný názor tak si myslí  že jsou to hned tvůrci pořadu – to je fakt zoufalé :o))). Věřím že většina lidi přemýšlí vlastní hlavou a udělá si obrázek sama.

radanova 28.1.2008 11:55

Re: Re: Re: Čárlí trochu přemýšlejte

Petře třeba jste přemýšlel nad nesprávnými argumenty. Vy i Čárlí. Ale máte pravdu v tom, že je potřeba řešit množení psů. Také je potřeba, aby lidi pochopili,že útulky nejsou k odkládání psů. Mě přijde zvláštní, že vždy když se objeví protest nějaké skupiny a protestní skupina může osvětlovat a vysvětlovat své důvody jakkoli obsáhle - v téhle diskuzi jsou důvody protestů vypsány mnohokrát a řádně, objeví se názor, že se jedná o zájmovou skupinu se skrytým záměrem likvidace nějakého protivníka. To je v našem společenství systém na potlačení protestů. Srdceryvný pořad včera večer Vás prostě dostal, tak je taky zamýšlen. Nebo Vás lze také považovat za někoho kdo má své důvody zatracovat z nějakých pohnutek protesty lidí co se zabývají zvířaty jak svými tak těmi,o které se jejich páni či chovatelé odmítli starat? Důvody zbavování se psů v pořadu PSÍ ŽIVOT jsou z těch nesvědomitých, způsob vydání psa do dvou různých cizích prostředí v krátkém časovém úseku není pro zvíře dobrý. Přimlouvám se za to, abyste zkusil znovu přečíst důvody protestu a znovu popřemýšlet a tentokrát třeba potlačit  myšlenku, že by třeba útulkům mohlo jít o konkurenci, nebo nevím co za tím asi vidíte, pro útulky je konkurence sen, ale PSÍ ŽIVOT tím snem není. Ideálním krokem pro pochopení by mohlo být obětovat třeba ty nedělní večery a místo koukání na televizi jít pomáhat někam, kde se starají o odložená zvířata. Za tři návštěvy byste na věc koukal jinak. A to byste ještě musel překonat nedůvěru lidí, kteří se o zvířata starají, většina z nich si už tolikrát naběhla s tyranama nebo hlupákama, že se bojí neprověřených osob. Víte je to složité pořad, o který jde, za neúměrně vysoké náklady řeší příliš málo. Využití času, na který musí lidé přispívat si představují prostě jinak. Razance, kterou protest nyní má je způsobena naprostou ignorací těch, kteří mohou skladbu pořadu ovlivnit.

Petr 28.1.2008 13:05

Re: Re: Re: Re: Čárlí trochu přemýšlejte

Promiňte asi jste mě nepochopila, já nejsem žádná „skupina“ – na rozdíl od Vás, jak sama ve vašem příspěvku píšete. Názor si dělám sám na základě vlastního úsudku podle dostupných informací. Pokud Vám jsem trnem v oku tak to se omlouvám – jen kvůli tomu názor měnit nebudu. Váš příspěvek mě totiž v ničem nepřesvědčil. Jsem zvyklý se bavit konkrétně. Nebudu tvrdit že je pořad špatný jen proto že jste to řekla Vy či nějaká organizovaná skupina co posílá dopisy a petice. Jde mi především o psy a jsem rád že ve včerejším díle našla fenka super rodinu Dvořákových (pokud si to jméno dobře pamatuji). Jak vidím Vy s tím máte nějaký problém. Rodiny ze včerejšího dílu si velice vážím, obzvlášť v dnešním světě paranoii jsou lide co vystoupí na televizní obrazovku a vezmou veřejně na sebe břemeno odpovědnosti a adoptují pejska. Budou pod drobnohledem nejen jejich okolí ale bohužel i vydání napospas různým „protestním skupinám“. Klobouk dolu nevím jestli po této smrští těch „co mají vždycky pravdu“ bych do něčeho takového šel.

 

Váš server (nebo server vaší skupiny) - http://oris2.idnes.cz   kde je uložen otevřený dopis nefunguje - taktéž server s peticí http://www.changenet.sk sekce „kampaně“ nejde otevřít. Takže si ho znovu nepřečtu, již jsem ho četl minulý týden. Opakování je sice matka moudrosti v tomto případě to neplatí. I když někdy omílaná nepravda se stává pravdou – v mém případě to díky bohu neplatí.

radanova 28.1.2008 13:58

Re: Re: Re: Re: Re: Čárlí trochu přemýšlejte

Zřejmě jde o oboustranné nepochopení. Trnem v oku mi nejste. Je asi fajn, že pejska má páníky a doufám, že nebude mít problém s novým prostředím, doufám že s í nový majitelé budou mít dostatek trpělivosti a že se shodnou a bude jim dobře. Každýmu člověku i zvířeti přeji aby se měl nejlíp jak to jde.  Ani já se necítím být člen skupiny, nevím jak jsem Vás o něčem takovém přesvědčila a nejsem si ani vědoma že bych do nějaké řadila já Vás. Protestní skupinou jsem asi hloupě nazvala množinu lidí, kteří mají snahu se vyjádřit k negativnímu vlivu pořadu,kterého se na základě zkušeností bojí oni a já taky. Já sama jsem přesvědčená, že tady jde o hlahol jednotlivců se stejným názorem. To mi hlava nebere- jsou-li věci špatně, každej řekne tak se ozvi něco s tím udělej pokud bude dost lidí s stejným náhledem máte šanci názor prosadit a když se teda jednotlivci dají dohromady jsou obviněni ze seskupování do "profesních skupin těch co vždycky mají pravdu" a tím pádem asi i nekalé úmysly nebo co. Názor rozhodně neměňte kvůli tomu, že já mám jiný. Jestli můj předchozí příspěvek vyzněl jinak než, že bych si přála abyste se na věc podíval z širšího hlediska tak se omlouvám. Obávám se že lidi obecně nemají představu jak moc je rozsáhlý problém opouštěných psů?Je to jednoznačně zlý.Čas poskytnutý televizí pořadu o psech, když už se k tomu TV odhodlala  a je toho času pořád děsně málo,by měl pomáhat více než jednomu konkrétnímu psu za týden. A to u toho ještě jako nehezký vedlejší produkt omluvají páníky z minulých dílů, například paní  od jezevčice kvůli mimču nebo tu paní co kvůli partnerovi "musela" dát pryč psího kamaráda. Ani ten starý pán si neměl pořizovat velké temperamentní štěně. Je třeba říci, že ti lidé se zachovali hloupě nebo nepěkně, když už se za ně ten problém řeší za peníze těch co mají pořad konzumovat. Třeba těm lidem kolem pořadu prostě nedochází, že dávají špatný příklad. 

radanova 28.1.2008 13:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čárlí trochu přemýšlejte

Nevím proč nelze odkazy otevřít, já posílala dopisy s mým názorem nejprve pořadatelům a později panu Janečkovi a paní Fričové.

Čárlí 28.1.2008 17:02

Re: Re: Čárlí trochu přemýšlejte

Teď jsem se fakt celkem pobavil. Jak jde vidět co člověk - to názorR^

Co se týká tohoto pořadu, tak je mi to celkem jedno jestli ho bude Čt 1 vysílat, nebo ne. Ale myslím, že bude víc lidí tento pořad podporovat než aby jej zavrhlo. Ikdyž se každý týden jedná "pouze" o jednoho pejska. Já osobně jsem  na tyto stránky přišel, neboť mě zaujmul pořad a hlavně tato diskuze. Určitě pane Housko máte taky pravdu a věřím že máme v něčem stejný názor  a možná jsem to nepochopil, ale  co se týká negativních ohlasů na jiné tv pořady, myslím že na to žádné statistiky nejsou a hlavně to je už jiná kategorie. A proto si myslím, že bysme měli než se tady dohadovat jestli je to správné nebo ne, něco podniknout  aby k takovým pořadům nedocházelo, ne?

jitka součková 27.1.2008 18:40

psí život

jitka součková 27.1.2008 18:40

psí život

  Pořad ČT Psí život, jehož autorem je bývalý šefredaktor prvního bulvárního zpravodajství Tv Nova Jan Vávra,těžko můžeme očekávat něco jiného.

  

FSuchoř 26.1.2008 20:37

zákon nezná především pojem týrání člověka zvířetem, zejména psem

a k tomu dochází běžně bez jakékoliv možnosti dovolání se nápravy. Degradace problému do roviny občanského soužití je současně i degradací lidské osobnosti a důstojnosti. Téměř v každém paneláku štěká a vyje pes

nad hlavou bezbranného člověka v jeho soukromí po celé hodiny a když je ten pes osamělý, pak i v noci, zatímco

jeho panička si jde na flám. Blízko vchodu do lékárny nebo mnohé samoobsluhy nelze

žít, protože zde celý den štěká nějaký uvázaný pes. Nikdo nezkoumá

utrpení takto týraných lidí a majitelé jsou proti nim ještě arogantní

Ari 26.1.2008 21:26

Re: zákon nezná především pojem týrání člověka zvířetem, zejména psem

Jste vedle jak ta jedle. Za takové chování nemůže nikdy pes ale vždy a pouze člověk! Rv Sám píšete o psí paničce, která si jde na flám. Ten pes za to nemůže, že je nevychován. Ani za psí exkrementy na chodníku nemůžou psi, protože ti si, jak známo, na záchod nedojdou. Mohou za to majitelé, kteří se tváří, že se nic nestalo. Tak hodně zdaru a nepleťte si pojmy ;-P

Ari 26.1.2008 21:28

Re: Re: zákon nezná především pojem týrání člověka zvířetem, zejména psem

PS: U nás v baráku řvou denně od šesti od rána do desíti do večera sousedovic haranti. To už radši toho psa! ;-O Nevyměníme si to?

FSuchoř 27.1.2008 8:23

Re: Re: zákon nezná především pojem týrání člověka zvířetem, zejména psem

to je známé klišé samotných nezodpovědných chovatelů. Ti škodolibě nechávají své psy štěkat po baráku a znečišťovat okolí s tím, že stejně na ně nikdo nemůže. Nikdo zde netvrdil, že za týrání člověka může jen sám pes. Je vždy týracím nástrojem v rukou takových lidí, kteří svévoli takového počínání chtějí mít ještě uzákoněnou.

Řvoucí haranti nejsou v každém paneláku a nejsou uvazováni za krk před samoobsluhou. Typická výmluva nezodpovědných chovatelů, aby mohli svými psy způsobovat lidem zlo. Existence jednoho zla není důvodem k tomu, aby existovalo jejich zlo ještě větší.

Ari 27.1.2008 18:29

Re: Re: Re: zákon nezná především pojem týrání člověka zvířetem, zejména psem

velká škoda, že haranti nejsou uvazováni za krky...

Mráz F. 26.1.2008 18:40

Psí život je třeba zrušit

Půl hodiny vyplencaných na jednoho bezproblémového psa s amatéerskými aktéry za naše peníze. Paní progr.ředitelka na svém postu škodí veřejnoprávní televizi. Vzniká snaha kupovat nekvalitní zahraniční pořady, chce konkurovat komerčním televizím, což je špatně, veřejnoprávní má mít objektivní pořady a hlavně se zaměřovat na vlastní tvorbu, která je pomalu vždy kvalitnější, než ta zahraniční. Pořad CHCETE MĚ je někomu trnem, protože na něm nepracují lidé blízcí p.Fričové, tak má málo prostoru a špatné vysílací časy, hraje se na to, že je málo sledován a tak jej zrušíme. Přitom PSÍ ŽIVOT nemá ani procento kvality CHCETE MĚ. Stačí se podívat na nejvyšší počet stížností pořadu PSÍ ŽIVOT, které lidi zaslali Radě ČT. To už něco znamená, doufám, že dojde ke zrušení tohoto pořadu, jsou to vyhozené peníze koncesionářů.

Sara 24.1.2008 22:47

Omlouvám se,

nějak mi to tu dneska zlobí V!

Sara 24.1.2008 22:42

Příspěvek 2x měř + 1x řež

patřil sem: Re: Re: Pokud bude českým zákonem :

Autor: tosca, Datum: 24.01.2008 09:06