2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

VÝROČÍ VÁLKY: Rusko Ukrajinu napadlo, ale …

Půlroční trvání války na Ukrajině jsem si připomněl tím nejkomornějším způsobem. Ve svém nitru. Hrdý sám na sebe, že opět stojím na správné straně – agrese z 24. 2. 2022 je pro mě od prvního dne agresí, Ukrajina obětí. Není to tak samozřejmé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Gramblička 26.8.2022 10:14

Mohl by nám pan Stejskal napsat, jak pomáhal, či horoval pro pomoc, Líbyi nebo Sýrii či Jemenu?

L. Novák 26.8.2022 10:13

Pardon, ty umíš dobře rusky, tam je to měkké i správně, a česky ses ještě pořádně nenaučil. Nebo ty bludy sem pereš přes překladač? Jsi rusoBot? :-P

A. Renjascu 26.8.2022 10:13

Opět lžete:

https://m.youtube.com/watch?v=JvzMC8rQgYU

https://www.stalose.com/item-64191-usa-stav%C3%AD-v-t%C4%9Bsn%C3%A9-bl%C3%ADzkosti-krymu-n%C3%A1mo%C5%99n

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/majdan-ukrajina-exposlankyne-rusko-spojene-staty.A190228_115336_zahranicni_fort

P. Pepax 26.8.2022 10:13

R^ souhlas, krymským tatarům, lovcům otroků, se téměř podařilo vylidnit obrovské územi dnešní Ukrajiny.

K. Křivan 26.8.2022 10:13

Tatarských otrokářů nemůže být nikomu líto. Zvlášť ne ve dvacetkrát přelidněném světé.

P. Brecík 26.8.2022 10:13

USA - SSSR, Ano. Smlouva o půjčce a pronájmu. Jasně, pomohla Rusku. ALE: Materiál byl placen po dodání na palubu lodi v USA přístavech. ZLATEM !! Kolik % nedoplulo ? Konvoj PQ 17!! Obchodní námořníci západu skákali do záchranných člunů, už když zahlédli bombardovacího "Kondora". SSSR = Rusko půjčku splatilo do posledního centu - jako vítěz II.sv. Kdo si myslí, že [UA] cosi splatí, ať jde do .. Brusele ;-D PS: USA firmy vlastní na [UA] více půdy, než má celá Itálie. PROTO byl problém s vývozem obilí/slunečnic/oleje. Když se teď vyváží, [UA] z toho má - ( píp )

L. Novák 26.8.2022 10:10

Jasně. "...obyvatelé Krymu byli to pozůstatky Zlaté hordy a před nimi tam byli Slovanské kmeny..."

Ve které třídě tě vyplivla ZŠ na ulici? ;-D

A. Renjascu 26.8.2022 10:10

Na tu entitu nemá smysl reagovat. Níže jsem jej usvědčil ze lži (nebylo to poprvé) a stále trolí nesmysly. Vypadá to na pionýra, protože si nedokážu představit, že by jej za ty nesmysly někdo platil

L. Novák 26.8.2022 10:08

Sprostá lež hlasatele ruské propagandy!

L. Ryšavý 26.8.2022 10:08

Už radši nepište, když nic nevíte pořádně !! Tataři vůbec nebyli původní obyvatelé Krymu byli to pozůstatky Zlaté hordy a před nimi tam byli Slovanské kmeny a před nimi Keltové,ale i jiní !!!

P. Brecík 26.8.2022 10:07

R^R^

A. Renjascu 26.8.2022 10:06

Česká republika stejně jako Slovensko se na mezinárodní scéně zřetelně etablovaly jako nástupnické státy Československa. Následně tyto osamostatněné státy podepisovaly desítky dodatkových dohod, které potvrzovaly platnost dřívějších dvoustranných smluv uzavřených federací s jinými státy. Roku 1996 podepsaly Česká republika a Slovenská republika protokol, který vymezoval rozdělení povinností vyplývajících z mnohostranných smluv uzavřených bývalým Československem.

L. Novák 26.8.2022 10:04

Blbko, kolikrát je to tady pro exoty vašeho typu nutno vylepovat, když pak stejnou lež zopakujete hned za hodinu nebo druhý den? :-P

D. Laurencikova 26.8.2022 10:02

Vite, ze me to skutecne bavi, nastavovat zrcadlo zmatenym lidem, jako jste vy?

L. Novák 26.8.2022 10:02

Jasně, Rusové "krotili" původní obyvatelstvo Krymu. Za komunistické totality obzvlášť. O totéž se snaží i dnes na Ukrajině. ;-)

L. Ryšavý 26.8.2022 10:02

Asi jste duševně nemocný, tak radši nic nepište a věnujte se léčbě !

D. Laurencikova 26.8.2022 10:01

Jak to vite co na koho plati a co ne? Vy jste jeste zadny argument nerekl, nerku-li dolozil. Zatim si vystacite s urazkama. Rv

A. Renjascu 26.8.2022 10:00

A to nepočítám stavbu vojenské základny USA v Ochakivu, kterou rusové hned první den války vybombardovali.

L. Novák 26.8.2022 9:59

Na pitomce z vaší ruské ;-O DEZINFO party žádné argumenty neplatí. Melete lži a nesmysly pořád dokola. Rv

L. Ryšavý 26.8.2022 9:57

Skoro 90% obyvatelstva je Ruské ! a to že tam byli Tataři, je černá minulost Krymu, přibližně 2 miliony Rusů, Ukrajinců, Poláků, atd. zabili a další statisíce prodali do otroctví, až je Rusové zkrotili !

L. Novák 26.8.2022 9:55

Hádavá dezinformační německá babice

D. Laurencikova už je ve svém živlu... ;-D

J. Ganaur 26.8.2022 9:54

Ten obrázek odpovídá vašemu charakteru!:-PAle jinak, počínání Putinstánu naprosto přesně odpovídá počínání Hitlerstánu!:-P:-P:-P

L. Novák 26.8.2022 9:50

Krym rozhodně nebyl "čistě ruský" region. Takovou blbost napsat, to vyžaduje hlubokou neznalost osídlení Krymu v minulosti.

L. Ryšavý 26.8.2022 9:48

Rusko Ukrajinu napadlo, ale ...kdyby za SSSR k Ukrajině nepřidělili, zcela nesmyslně, čistě Ruské regiony (Krym, Doněck,atd.),kdyby Ukrajinci neudělali puč a nesvrhli řádně zvoleného prezidenta, kdyby nezačali zakazovat ruštinu, kdyby 8 let nezabíjeli Ukrajinské Rusy na Donbasu a jinde, kdyby Ukrajina dodržela Minské dohody a kdyby se s Ruskem snažila dohodnout, když po tom půl roku volalo ....válka být nemusela !!!

P. Pospisil 26.8.2022 9:45

Když bude obnovovat Rusko v jeho hranicích, nikdo mu v tom bránit nebude. A že je na území Ruska hodně co obnovovat.

M. Grundmann 26.8.2022 9:45

Churchill prohlásil, že pokud by Hitler napadl peklo, tak se s Ďáblem proti Hitlerovi spojí. A to také udělal. Stalin se také spojil s Churchillem, kterého považoval sice za velmi schopného, ale podle Stalina by z něj dobrý komunista nebyl.

P. Pospisil 26.8.2022 9:41

...což taky není úplně pravda, protože práva a závazky ČSFR převzala (až na pár výjimek. Myslím, že nějaké drobné tahanice byly okolo Gabčíkova, kdy smlouvy mezi Maďarskem a tehdejší ČSSR byly konkrétně navázány na území Slovenska, takže ČR je nemohla převzít) Česká republika.

M. Vaněk 26.8.2022 9:41

...co je tohle zase za bramboračku?

L. Novák 26.8.2022 9:40

"V roce 1990 vyhlásila Verchovna rada Ukrajiny (parlament) suverenitu země, nezávislost pak byla oficiálně vyhlášena 24. srpna 1991 současně s rozpadem Sovětského svazu"

M. Grundmann 26.8.2022 9:39

Zde se nejedná o racionální úvahu, ale o Váš povahový rys. Souhlasit s Vámi budou lidé, kteří jsou Vám povahově podobní. Lidé, kteří mají povahu zcela jinou, mohou být zcela přesvědčeni o opaku, a neexistuje žádný způsob, jak je přesvědčit o něčem jiném.

Protože žádná povaha nemá sama o sobě pravdu, diskuze je velmi obtížná. Všechny politické úvahy založené na psychologických pseudoanalýzách jsou nesmyslné. Není pravda, že kdo lže, ten krade, nebo že když někdo udělá to, pak udělá i ono, pokud proto není nějaký racionální důvod. To, že by Putin pokračoval po Ukrajině dál, by znamenalo, že válka na Ukrajině vypukla jenom proto, že Rusové válčí pouze proto, že se jim válčení líbí a že se v něm vyžívají. Takoví lidé samozřejmě existují všude, ale státy se tak nechovají.

Hitler válčil, protože ho válka bavila. Válčil však pořád a při každé příležitosti. Putin nehledá každou přiležitost k tomu, aby se mohl s někým porvat, a dokáže žít v míru. Proto jsou všechny úvahy o rváči posedlém chutí se pořád všude rvát nesmyslné.