3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

VÝROČÍ VÁLKY: Rusko Ukrajinu napadlo, ale …

Půlroční trvání války na Ukrajině jsem si připomněl tím nejkomornějším způsobem. Ve svém nitru. Hrdý sám na sebe, že opět stojím na správné straně – agrese z 24. 2. 2022 je pro mě od prvního dne agresí, Ukrajina obětí. Není to tak samozřejmé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kučer 26.8.2022 11:13

Od získání nezávislosti stopl počet obyvatel Sýrie více než 5x a když jim zdražili chleba začala občanská válka.

A. Renjascu 26.8.2022 11:13

Nebylo to 500 mil, ale 5 mld U$, jak ukázaly zveřejněné odposlechy Nuland a US velvyslance na Ukrajině, když diskutovali, koho dosadí do Ukrajinské vlády. Odstřelovači pak byli najati z Gruzie přes Sakašviliho, jak ukazuje dokument italské TV, kde je s nimi i rozhovor. Pěknej převrat, tak nějak jako obvykle po americku. Výsledek také tak nějak po americku, chaos, válka, zničená země, mrtví lidé, rozdělená společnost, nepřátelství mezi zeměmi... Byl to geniální nápad vyvolat válku mezi rusy navzájem, protože se dalo čekat, že malorusové budou stejně houževnatí jako velkorusové, nakonec je to jedno plemeno...

A. Pakosta 26.8.2022 11:13

To číslo, co jste, pane Brecíku, napsal, je třicet biliónů. Na biliardy byste musel ještě tři nuly přidat.

Pozor při překladu z angličtiny - anglické číslovky totiž ty "-jardy" neznají, mají jen million, billion, trillion atd.

A pak, jak řekl náš velký myslitel Jiří Paroubek - tyhle státní dluhy se stejně nikdy neplatí.

V. Kuhaj 26.8.2022 11:12

Tak to už stačí, Nováku! Běž na chvilku za dveře, běž!

L. Novák 26.8.2022 11:08

Tak nám tady proběhla nejméně dvě kola kopírování a vylepování pořád stejné ruské putinovské propagandy známými individui, jdu se kouknout na jiné lokality. :-P

V. Kuhaj 26.8.2022 11:07

Možná to ruská totalitní propaganda vidí ještě horší. Možná si myslí, že bude hůř nejen na Ukrajině, ale i v celé Evropě, která nadšeně sype peníze vedle grýndýlu a podobných neefektivních kravin ještě do černé díry zvané Ukrajina. A to tím více, čím dražší energie, bydlení... atd. máme.

M. Valenta 26.8.2022 11:06

Tady se vážená paní nic nerozděluje, tady se snaží jeden druhému násilím ukrást kus země. Když jde o Izrael dokážete zpravidla věci pojmenovat správně, když jde o ruskou agresi tak máte evidentně problém.

A. Pakosta 26.8.2022 11:05

No však taky ten Křivanův komentář je na úrovni pětiletého dítěte.

L. Novák 26.8.2022 11:04

A chudák ruská imperiální ovečka trpěla zločinnou politikou USA. ;-D

P. Brecík 26.8.2022 11:04

Nováko - žváste. [UA] = Zelenskij dal polákům na území [UA] plná práva, mimo právo volit. Částečně příprava na zatažení NATO do konfliktu, částečně - až žádný UA nebude chtít bojovat, nasazení fanatických poláků. Když Zelenskij skončí - a drží ho už jen USMC ochranka, tak potom dojde k tomu rozparcelování [UA] Je to jedna z možností. Až bhudeš psát v prosinci další žva-komenty na PC při svitu petrolejky, uvidíš sám;-D PS: Jak sleduji končící podniky v ČR / SR / Polsku z energetických důvodů, tak nezaměstnaných na "boje" bude dost ;-(

V. Němec 26.8.2022 11:03

Obyčejní lidé na Ukrajině by se možná přátelsky rozdělili, stejně jako to udělalo Československo, nesměl by ale do toho od samého začátku strkat frňák největší exportér západní "demokracie" a ze záhrobí vylezlí zombi Banderovci.

A. Pakosta 26.8.2022 11:02

V jednom máte pravdu, pane Vlčku. Ta operace v Kosovu a Jugošce se mi taky nelíbila. Kosovo podle mne patřilo a patří Srbsku, ale když halt se OSN usnesla jinak, nic s tím nenadělám. Taky kdyby se byl Voloďa omezil na poskytnutí vojenské pomoci Doněcké a Luhanské republice, nebo jak se ty pastátečky jmenují, byl bych to mlčky skousl. Voloďa nicméně napadl Ukrajinu jako celek, a mandát OSN k tomu nepotřeboval - to je oproti kosovskému případu přece jen rozdíl, aspoň podle mého názoru. Za "humanitární bombardování" jsem se vždy do hloubi duše styděl - už i jen za to slovní spojení....

M. Grundmann 26.8.2022 11:02

Lidé s rozdílnou povahou nejsou nepřátelé, ale pouze mají jiný přístup k životu a jinak svět vnímají. Proto není důvod, abychom si mezi sebou nadávali. Myslím si, že mezi námi zde žádní nepřátelé nejsou. Každý by se měl snažit pochopit, proč ten druhý vidí věc jinak a přitom není nepřítel. A lidé by neměli argumentovat pouze tím, že jediným správným řešením situace je přístup daný jejich povahou a žádné jiné.

V. Kuhaj 26.8.2022 11:02

Doufám, že tohle si uvědomují i v Izraeli, jen to z pochopitelných důvodů neříkají oficiálně. Ale potichu a pilně se zařizují. Aby je to nesemlelo, až se USA rozsype na jednotlivé státy se všemi problémy s tím souvisejícími.

F. De Winter 26.8.2022 10:59

Ukrajina a Rusko se také a rozdělili pokojně. Ten konflikt byl vyvolán až později a velmi k němu přispěly USA, které přelévaly olej do ohně s cílem oslabit Rusko pohraničními konflikty.

P. Brecík 26.8.2022 10:58

Četl jsem - NE Asadovi vojáci ( Syřané ) ale nějaká náplava z Iránu a Jemenu, bojující na straně Assada. Za své zájmy. Tragédie - jasně. Stejně jako to video z [UA] kde střílí ruské zajatce do kolen ( nohou ) Prý to byli Arménci ( kavkazené ) které potom rusové zjistili a eliminovali. Každé násilí je špatné.

A. Renjascu 26.8.2022 10:57

V době napadení Srbska ze strany USA a NATO už žádná válka čtyři roky neprobíhala a území Chorvatska, Srbska, Bosny a Hercegoviny i Slovinska byly již dávno etnicky "vyčištěné". V této době Srbsko pouze chránilo své obyvatele v jedné z částí své země zvané Kosovo před přistěhovalivšími nájezdníky z Albánie. Srbsko dokonce přijalo téměř veškeré ponižující podmínky ze strany USA (kdo jim vůbec dal právo klást nějaké podmínky suverénnímu státu?). Přesto bylo barbarsky napadeno a dokonce okradeno o své území.

Válka se Slovinskem 1991, s Chorvatskem 1991-1995, s Bosnou 1992-1995, občanská válka v Kosovu 1997-1999, napadení ze strany NATO 1999, válka v Makedonii 2000-2001. Takže za podpory západních zemí probíhal rozpad Jugoslávie a v době, kdy byl tento rozpad již čtyř roky završen bylo Srbsko napadeno ze strany NATO a bylo mu ukradeno kus území na základě zcela vylhaných argumentů o masakru v Račaku. Ihned poté co toto území NATO ukradlo zde USA zřídily největší vojenskou základnu a podporovalo zločinecký režim kšeftující s drogami a lidskými orgány.

https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/1436802-zivotopis-finske-patolozky-vrha-nove-svetlo-na-masakr-v-kosovskem-racaku

https://www.denik.cz/ze_sveta/finsko_kosovo20081024.html

https://www.citarny.cz/knihy-lide/svet-a-knihy/chovani-lidi/humanitarni-bombardovani-podle-vaclava-havla-a-podvod-jmenem-srebrenica

https://kostlanova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=326840&setver=touch

V. Kuhaj 26.8.2022 10:56

Oč méně reagujete argumenty, o to více používáte tyhle hloupé urážky. Těší mě, že každý patříme do jiného tábora.

H. Lukešová 26.8.2022 10:54

Válka proti západní civilizaci neprobíhá na východě, ale na samotném Západě, ničící vše, co je nám svaté, co milujeme a na čem nám záleží, pomocí ideologie "kultury rušení", "kritické rasové teorie", "teorie intersekcionalismu", kterou hlásají neomarxisté.

Všechna tato falešná učení jsou založené na nenávisti k bílé západní civilizaci, běloch je a priori utlačovatelem, dědičným rasistou se zločinnými geny.

Tito neomarxisté se podílejí na cenzuře knih, mnozí autoři mizí z knihoven, pravicově-konzervativní učitelé a profesoři na univerzitách jsou často vylučováni ze zaměstnání, po bílých lidech se vyžaduje, aby se zřekli své víry, hrdosti na svou kulturu a svůj původ a aby prosazovali masovou imigraci černochů a muslimů do Evropy a Severní Ameriky.

Tlačená sebenenávist se před ničím nezastaví, v USA se v rámci kritické rasové teorie učí idea o "stupni bělosti", založené jednoduše na tom, že čím je kdo "bělejší", tím je větším zločincem.

V. Kučer 26.8.2022 10:53

Pokud skončíte jako oběť sebevražedného atentátu bude vám ideologie houby platná. Ve válce platí my nebo oni.

V. Kuhaj 26.8.2022 10:53

No no! Když se vám líbí zákeřná vražda mladé novinářky, ostatně naše ministryně obrany se v tomto směru vyjádřila také, tak si takovéhle poznámky nechte od cesty. Vyplývá z nich totiž, že pro obhajobu svých názorů používáte naprosto účelové argumenty.

V. Kuhaj 26.8.2022 10:51

Jestli na někoho neplatí argumenty, tak na vás, válečný fanatiku!

K. Křivan 26.8.2022 10:49

Jak zaa Protektorátu. Rv

H. Lukešová 26.8.2022 10:49

Mezi roky 2011-2020 zahynulo v Sýrii podle Syrské observatoře lidských práv 586 100 Arabů, ovšem stojí za to zmínit, že se většinou Arabové povraždili mezi sebou, Asadovy jednotky likvidovaly teroristy z Al Kaidy i civilisty, kaidisté zabíjeli Asadovy vojáky a rovněž civilisty.

Včera pronikla do Českých novin a Novinek zpráva, že to včera bylo 10 let, co Asadovi vojáci povraždili v městečku poblíž Damašku 700 lidí.

L. Novák 26.8.2022 10:49

To bude asi tím, že nikdo v tomto sporu nebyl imperiální agresor, a česká vláda měla dost rozumu, aby spory zbytečně nehrotila a nechala Slovákům možnost zařídit se podle sebe.

A. Renjascu 26.8.2022 10:46

Máte pravdu i když jsem kdysi byl dost naštvaný, tak se to ukázalo jako nejlepší řešení z těch variant, které byly na stole. Škoda, že se stejně nedokázala dohodnout Ukrajina s DLR a LLR a území se tak v klidu nerozdělilo. Na stole byla i varianta referenda o autonomii, ale Ukrajina jí veřejně odmítla. Můžeme tak v přímém přenosu vidět, že Klaus byl tehdy moudřejší než dnešní vládci Ukrajiny.

V. Kuhaj 26.8.2022 10:45

No vidíte, jak jste se odkopal! Jen tak dál,vy údajní milovníci diverzity, pestrosti, rozličných kultur a Bruselu.

K. Křivan 26.8.2022 10:45

V Afganistánu, Libye, Sýrie, Iráku zdechli především muslimáci. Fanatičtí muslimáci. Takže žádná škoda. Škoda byla jen GIˇs.

P. Hák 26.8.2022 10:45

Churchill taky považoval Stalina za schopného, ač si o něm nedělal iluze. Zdá se, že se oba pánové, sir i soudruh, docela shodli.

V. Kuhaj 26.8.2022 10:43

On chce, abyste se před ním skláněl?! Od kdy máte přesně ten pocit?