16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

VÁLKA: Přijde doba, kdy se Rusko omluví

Za agresi, zvěrstva, ničení země, vraždění civilistů. Proč si to myslím? Taková je „logika“ moderních dějin. Zlo je zapotřebí nazvat zlem a za spáchané zlo se omluvit. Kdy?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Heidlerová 11.7.2022 9:33

Omluvě Ruska nevěřím, neuskuteční se. Národ, který žije staletí ve lžích a násilnostech, nelze předělat. Spíš si myslím, že Rusko rozpoutá světovou válku, když se mu nedaří jeho současné záměry s Ukrajinou. Rusko je velikánský, obrovitý Babiš - nikdy neodstúpím, nikdy neodejdu z funkce, nilkdy se neomluvím....Říši zla nelze předělat.

P. Čech 11.7.2022 9:06

Žádná omluva ani politování nikomu nevrátí ztracené životy, a zničené životy přeživším. Také neuvedou na pravou míru hospodářství takto napadaných zemí. Omluvili se snad Rusáci či USA Afganistánu? Omluvily se státy NATO LIbyi, USA Iráku a pod? I kdyby tak učinily, nikdy tímto způsobem nenahradí škody, které způsobily. Jediné, co se proti tomu dá dělat je neuznávat žádné velmoci a jejich sféry zájmů. Je třeba naprosto suverénní a svobodné politiky ze strany naprosto všech států. Nic jiného světu nepomůže.

P. Diviš 11.7.2022 9:19

No, neuznávejte. Schválně, co to udělá ... :-P

V. Heidlerová 11.7.2022 9:37

I když ten stát se kloní k nacismu, loupí, vraždí v cizí zemi - i ten má právo na suverénní a svobodnou politiku?? USA do toho netahejte, to aspoň způsobené škody zaplatí a zajistí obnovu země. Kdežto rusák zničí vše do poslední mrtě. a odškodné žádné. Taky z čeho.Rv

A. Renjascu 11.7.2022 9:53

Máte pocit, že když USA dle vás zaplatily způsobené škody a obnovu země (to by mě zajímalo, jak zaplatily ty škody v Afghánistánu, Iráku, Sýrii, Lybii a Srbsku...), tak to vrátí život těm milionu mrtvých, které v těchto zemích zabily? Máte pocit, že rodinám těch zabitých to přinese nějakou úlevu? ČR si užila dvacetileté okupace od sovětů a dodnes nezapomněla na ty více než dva tisíce mrtvých, které zde zabili, jak si asi myslíte, že se cítí Afghánci, kde jen za prvních deset let USA zabily přes 220 000 tisíc lidí a kdy AI obvinila USA a Obamu z válečných zločinů a z toho, že jejich drony b 90% zabíjely civilisty. Jak si myslíte, že se cítí v Iráku, kam USA vlezly na základě vylhaných argumentů o ZHN a způsobily za osm let smrt více než 460 000 Iráčanů a z toho přes 70% násilnou smrtí (o zřízených mučírnách ani nemluvě, odkazy jsem zde dával včera) a to ještě nezmiňuji Sýrii, Lybii, Srbsko... a další země. Asi máte pocit, že ti mrtví, které zabily USA jsou nějací podlidé, kteří tvoří jen nějakou změť čísel v nepohodlné statistice a hodnotu mají jen ti mrtví, které zabily rusové...

P. Diviš 11.7.2022 10:12

Pes jitrničku sežral, pořád jak flašinet opakujete ty ruské lži o Afghanistánu, Sýrii, Lybii, Iráku, Srbsku...

A. Renjascu 11.7.2022 10:34

To vy opakujte stále to samé bez jediného důkazu. Já jsem o tom zde sice psal vícekrát, ale vždy s nějakými aktuálními odkazy...

https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/valka-svet-nesmi-jen-prihlizet-vrazdeni-ukrajinskych-civilistu.A220701_112330_p_zahranici_nef/diskuse/8

https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/valka-svet-nesmi-jen-prihlizet-vrazdeni-ukrajinskych-civilistu.A220701_112330_p_zahranici_nef/diskuse/7

V. Petr 11.7.2022 11:14

V Syrii, Lybii a bývalé Jugoslávii vypukla občanská válka. Za ty mrtvé mohou z 90% místní fanatici, kteří se nechtěli dohodnout.

Afganistán napadl USA, protože poskytl své základny Al Kajdě.

Válka s Irákem r. 2003 byla jen pokračováním války z let 1990-1991, kdy Saddam Hussain napadl Kuwait.

A. Renjascu 11.7.2022 11:44

Zkuste ty odkazy, které jsem uvedl a kde o tom píšu, ať nemusíte psát nesmysly o nápadnější USA ze strany Afghánistánu, kam se pak USA zapaekovaly dočasně na dvacet let, ani o Iráku, kam vlezly USA naprosto svévolně na základě falešné zprávy o ZHN (točí se o tom i filmy a odkazů na tu falešnou zamniku najdete také spoustu), ať nemusíte zmiňovat Sýrii, kam USA opět vlezly na základě falešné a dodnes nevyšetřené zprávy o použití chemických zbraní ze strany Asada, o Lybii, která se provinila pouze tím, že již nechtěla poslouchat Francii či o Srbsku, které v té době již jen chránilo své občany v Kosovu před přistěhovalivšími kosovskými nájezdníky (zkuste dokument ČT Uloupené Kosovo) a které u když přijalo téměř všechny ponižující podmínky ze strany USA (a nechápu proč USA určuje nějaké podmínky jiné nezávislé zemi) bylo stejně brutálně napadeno, o zfalšované zprávě o masakru v Račaku či ukradeném Kosovu ani nemluvě (najdete tam i odkaz na rozhovor s tou finskou patoložkou, kterou nutili zfalšovat zprávu)... Prostě a jednoduše západ si třicet let lezl svévolně do suverénních zemí, zabíjel lidí, odtrhával území, porušoval sliby a závazky, vraždil nepohodlné osoby a nyní se diví, když si z toho někdo vzal příklad.

J. Lukavsky 11.7.2022 19:43

"o Iráku, kam vlezly USA naprosto svévolně na základě falešné zprávy o ZHN" No a ty neexistující ZHN likvidovala anglická armáda na lodi na moři. To měli asi snadnou práci! Saddam prokazatelně použil ZGN proti Kurdům. Přitom ale stačilo se ho zeptat: "Máte ZHN?" On by se zamyslel a pravil "Čestné pionýrské že nemám". A bylo by to jasné. PS: první válku proti Saddámovi posvětila OSN. J.L

A. Renjascu 11.7.2022 22:05

Našly se jen staré "vykopávky" z osmdesátých let. Tehdejší aktéři přiznali, že si to vymysleli. https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/clanek/chemicke-zbrane-v-iraku-americti-vojaci-je-nasli-ale-museli-mlcet-245831

https://denikreferendum.cz/clanek/33273-colin-powell-adonald-rumsfeld-jak-sevylhavala-valka-viraku

https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/blair-pry-vedel-ze-irak-nema-zbrane-hromadneho-niceni_200911271049_mtaborska

https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2424859-pred-patnacti-lety-zacala-druha-valka-v-zalivu-zbrane-hromadneho-niceni-se-v-iraku

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/saddamovy-zbrane-vymysl-inspirovany-filmem-s-connerym-a-cagem-40001514

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/valka-v-iraku.A110216_072207_zahranicni_ipl

https://www.lifee.cz/tv-a-filmy/nejvetsi-lzi-historie-falesne-dukazy-o-zbranich-hromadneho-niceni-vedly-k-ilegalni-valce-ta-pripravila-o-zivot-tisice-lidi_206993.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

https://www.theguardian.com/media/2004/may/26/pressandpublishing.usnews

https://echo24.cz/a/wSq9t/pribeh-velke-lzi-jak-odstartovala-valka-v-iraku

https://www.idnes.cz/zpravy/archiv/zbrane-v-iraku-se-nenasly-priznaly-usa.A050426_110753_zpravy_irak_lkr

J. Lukavsky 12.7.2022 7:22

Ani vy ani já jsme tam nebyli, čili jsou to zprávy z třetí ruky. Nicméně trochu si odporují, něco se našlo = nic se nenašlo? Jiné zprávy říkají, že se našly, jen staré jiní říkají, že i nové a likvidovali je Angličané na moři. Takže kdož ví. Ale pokud Saddám ZHN neměl proč kličkoval rok před inspekcí? A určitě je užil proti Kurdům. A nakonec válka proti Iránu a proti Kuweitu by nestačila? USA měly s Kuweitem nějaké smlouvy a tudíž pomáhali svému spojenci. Že OSN posvětilo první ale ne druhou válku? Nu je to organizace poněkud jen dekorační, jak vidíme v současnosti. Odsoudili a oběsili si Saddama jeho lidi a měl řádný soudní proces. J.L. end

A. Renjascu 12.7.2022 22:20

Zbraně se samozřejmě nenašly, protože by se to dobře peopagandisticky použilo v době, kdy velice rostl odpor k přítomnosti USA v Iráku. A Kuvajt ani Írán s tím neměli nic společného, protože šlo o zcela jiný konflikt. Ten s Kuvajtem proběhl o třináct let dříve a ten a Íránem probíhal v roce 1980-1988 a také s tím nic neměl nic společného.

J. Lukavsky 13.7.2022 7:02

ZHN se našly a dokonce to proběhlo v médiích. Ale neopakovalo se to 48x denně takže to tak nějak zapadlo. Oni je Amíci od nějakého asi Iráčana prostě potajmu kupovali. A pak je zlikvidovala myslím Anglická armáda na moři. Války s Iránem a Kuweitem měly společné se ZHN to, že v obou byl aktéren Irák čili Saddám. Jinak i dnes se dá najít článek na: https://www.armyweb.cz/clanek/facka-konspiracnim-teoretikum-chemicke-zbrane-v-iraku-opravdu-byly Jistěže tomu nemusíte věřit jako já nemusím věřit, že tam nebyly. J.L. end

P. Diviš 11.7.2022 11:59

Afghanistán hlavně napadli Rusáci (tehdy sověti), to byl začátek, ne USA.

A. Renjascu 11.7.2022 12:10

Melete už opakovaně nesmysly o Afghánistánu. Sověti odešli z Afghánistánu v roce 1989 po desetiletém pobytu, kdy už tam nějakou dobu neválčili, protože jim došli prachy. Bojovali proti mudžahedínům, které vyzbrojovaly a cvičily USA. USA vpadly do Afghánistánu na základě záminky AL Kajdy, kterou ovšem za pár měsíců v Afghánistánu zničily, ale přesto se tam zaparkovaly na dvacet let. Ve skutečnosti USA bojovaly právě a těmi mudžahedíny, které předtím cvičily a vyzbrojovaly. Válka SSSR proti Afghánistánu měla společného s válkou USA proti Afghánistánu právě jen ty mudžahedíny, které USA vyzbrojily a cvičily, jinak to byl zcela jiný konflikt.

O. Kaucký 11.7.2022 18:22

Fanatikovi nic nevysvětlíte, to je uhlířská víra, s tou nehnete. Říkali to v ČT a „šmytec”.

P. Nemec 11.7.2022 11:54

lidská zrůdo

A. Renjascu 11.7.2022 12:02

Souhlasím, pokud jsou pro někoho lidské oběti svévolně zabité vojsky USA a NATO bezcennými a nevýznamnými a pláče pouze nad těmi co zabili rusáci, tak je to amorální zrůda s pokryteckým dvojím metrem.

V. Pokorný 11.7.2022 12:37

S vypatlanci, jako je někdo P. Němec, bych se já vůbec nebavil. Mají, v tomto případě, v palici jen jeden závit, když už.

V. Heidlerová 11.7.2022 11:40

Nemám pocit, že všechny ztráty na lidských životech jdou na účet USA. Islám a kmenová společnost arabských a muslimských zemí je rozdělena a pokud vím, probíhaly boje právě mezi nimi. Nevím, z čeho čerpáte své informace, byla bych vděčná, kdybyste mne nasměroval na informační zdroje. Srbsko se svou klamnou vizí Velkého Srbska pokleslo na úroveň vražedných komand, nebýt zásahu zvnějšku, řežou si tam hlavy dodnes. Válečné zásahy v Srbsku schválila vláda Miloše Zemana a neprávem byl pan president Havel obviněn, že vynalezl humanitární bombardování. Bude zajímavé, jak ruští vrahové nazvou Ukrajince - už to jsou nacisté, fašisté a bezpochyby i podlidé - a lidské ztráty po necelých 5 měsících jsou strašlivé. A to je Rusko členem Rady bezpečnosti s právem veta, která má dbát, aby na zeměkouli vládl mír a pokoj. Váš příspěvek je veden nenávistí k USA, argumentace mrtvými jsou liché - sovětské Rusko a SSSR, má na svědomí 60 miliónů obětí "díky" bolševickému režimu - gulagy, popravy, odsuny, genocida atd.atd. Tak se trochu zamyslete a přečtěte si třeba Solženicyna nebo Černou knihu komunismu. Sláva Ukrajině[UA][>-]EUR^V

A. Renjascu 11.7.2022 11:53

Žádné sovětské Rusko jako nějaký stát neexistovalo, ale existoval sovětský svaz, kde největší zvěrstva prováděl nějaký Gruzínec Džugašvili a kde rusové trpěli podobně jako ti z ostatních republiky tohoto svazu.

Srovnávat mrtvé za celou dobu SSSR je poněkud zpozdilé, ale pokud už to děláte, tak by bylo dobré zároveň připomenout těch minimálně 72 milionů mrtvých, které zvládli vaši soukmenovci během pouhých šesti let.

A odkazy jsou v těch diskuzích na které jsem odkazy dával výše. Samozřejmě pokud chcete, tak vám poskytnu mnohem více odkazů a pokud možno z mainstreamu, abyste neměla pocit, že vás chci šidit, koneckonců jsem těch odkazů jen za poslední tři měsíce uvedl minimálně už desítky, stačí si jen pročíst starší diskuze a použít Google

J. Lukavsky 11.7.2022 19:51

"Srovnávat mrtvé" No srovnávat zabité nacionálním socializmem a inaternacionálním socializmem asi jde. Pokud započítáme i Čínu a Pol-Pota tak ale internacionální socializmus vede o pár snad i desítek milionů. No ale islám se také může chlubit. Sunití, Šíté aj. větve islámu také se vesele vraždí navzájem, všichni ale rádi vraždí i nevěřící. Je to prostě taková libůstka tvora co se pojmenoval Homo sapiens. J.L. end

K. Křivan 11.7.2022 9:03

Přijde doba, kdy Česko omluví Rusku. A Nejen Česko, ale mnoho evropských zemí. Včetně Německa.

P. Diviš 11.7.2022 9:05

Jo, to máme nacvičené, přibližně tak od roku 1969. Zřejmě vám to chybí.

J. Urban 11.7.2022 9:10

muhehe, vy ste brácha kadyrova?;-D

V. Heidlerová 11.7.2022 9:39

To Ti křiváku našeptal kdo? Za ta ruská svinstva by se mohl omluvit nanejvýš tak komunista, což ty určitě jsi. Fuj.

K. Křivan 11.7.2022 10:07

1) Jako emigrant z roku 1969 těžko mohu být komunista. ;-D To si může myslet jen alternativně inteligentní samice skotu domácího.

2) Západ se bude muset omluvit protože bez plynu by v zimé zmrzl. Papaláši v Bruselu budou mít teploučko, a prostý lid, na ten fašouni z výšky kálí.

L. Kuča 11.7.2022 16:24

Západ byl hlavně blbej, když se paktoval s evidentně potížistickou zemí kvůli výši zisků. Přitom si nezajistil žádný pořádný plán B. Třeba chladová terapie ekoteroristické mozky vyléčí z vypínání jaderných elektráren a vrátí je do reality. A uhelky se třeba taky naplno rozjedou, vždyť byly před odstavením světová špička v čistotě a záchytu imisí i popílku a byly vypnuty dříve, než se vůbec zaplatily.

Ovšem musím uznat, že jako emigrant ze socialistického tábora míru působíte pro mne nepochopitelně poměrně výrazně coby 'chápač Putina'. Trochu mi to hlava nebere. Ten 'věčný prezident' mohl za ta léta podpořit budování průmyslu, modernizaci výroby a místo toho žije kromě prodeje zbraní kdekomu hlavně z vrtání děr do země a přeprodávání holých vytěžených surovin. Ani celkem slušnou výrobu jaderných reaktorů si nemůže moc připsat, to zvládali už za socíku. A politicky žije hlavně z neuvěřitelně hloupých chyb západu. Takže nic moc persona. Domnívám se, že obejití se bez Ruska stojí za pokus. Jsem tedy též alternativně inteligentní samec TURA domácího?

O. Kaucký 11.7.2022 18:35

Říkávám něco ekonomie, ekonomika? Každé obchodní smlouvě předchází hledání akceptovatelné ceny. A tom to je. Když nakupujete suroviny, materiál nebo suroviny a chcete na tom maximálně vydělat, tak se nezabýváte tím, zda je prodejce fešák, homosexuál, komunista nebo fašista. Američané obchodovali z Německem ještě pár měsíců, kdy už s ním byli ve válce. Sověti obchodovali s Německem do 22. června 1941, dokonce se traduje, že se poslední vlak míjel s vojenským směřujícím na východ. Obchodník hledá cenu a ne nepřítele.