23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

VÁLKA NA UKRAJINĚ: Cíl ruské agrese

Západní propaganda stále ruskou pozici zesměšňuje a nechce přiznat, že má Rusko k naplnění tohoto cíle všechny předpoklady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Roldan 5.1.2024 23:25

Kdyby Ukrajinci nechtěli být svobodní, tak nebojují. Od první minuty invaze, kromě zrádců na jihu, se Ukrajinci chopili zbraní a podařilo se jim třídenní operaci drzhé nejsilnější armády světa dost prodloužit. Na to konspirátoři blouznící o americké válce trošku zapomínají. Já bych taky nechtěl žít pod Putinem. Vy ano? Ukrajinci si zaslouží veškerou naši podporu a ze zdejší diskuse se mi dělá blivno.

A. Teplý 6.1.2024 0:34

Nikdo Vám nemůže dát, co my Vám můžeme slíbit...

A tomu bohužel Ukrajinci (spíš jejich "zainteresovaní" představitelé) uvěřili.

Takto si část území vezme Rusko, část území bude zdevastováno, a co bude mít nějakou cenu - si vezmou americké fondy na úhradu amerických půjček (poskytnutých USA na zbraně).

Víc svobody si Ukrajinci snad ani nemohli přát...

D. Laurencikova 6.1.2024 11:35

Kdo jsou ti "zradci na jihu" a proc jsou to zradci? Zit pod Zelenskym pry take neni zadny med. Pro narodnostni mensiny je to dokonce o dost horsi, nez zivot pod Putinem. Mozna proto ti "zradci na jihu"?

J. Uher 5.1.2024 17:38

Ale prd.O Ukrajinu nikdy Putinovy nešlo.Jen potřebuje Ukrajinu bez členství v NATO.Putin je diktátor,ANO,přesně takového Rusové chtějí.Problém není v Ukrajině ale je to,nebo spíš už jen,bylo, v nějaké rozumné dohodě mezi Východem a Západem polokoule.

V. Čermák 5.1.2024 17:46

Ano, válka vůbec nemusela být. Putin se chtěl dohodnout s USA, že Ukrajina zůstane neutrální a bude dodržovat Minské dohody. Ale USA se nechtěly vzdát svých mírových vojenských základen a špinavých laboratoří na Ukrajině. Ta u toho jen Statovala. Sama si zato může..

D. Mach 5.1.2024 18:35

Putler se na ničem dohodnout nechtěl. 24. února 2022 začal válku, i když ještě den předtím tvrdil, že Ukrajinu v žádném případě nenapadne.

V. Čermák 5.1.2024 19:55

Tak jestli myslíte Putina, tak se dohodnout chtěl. Přiznal to sám Stoltenberg, ale USA se nechtěly vzdát svých mírových základen a špinavých laboratoř a Zneužitá Ukrajina jim zapanáčkovala. Dobře jí teď tak...

D. Mach 5.1.2024 18:34

Ne, problém je v Russku. Už Václav Havel říkal, že Russko neví kde začíná a kde končí. Přestože je velkou zemí, trpí pocitem méněcennosti. A z toho se chce dostat tím, že zabírá území svých sousedů. Ukrajina je jen zemí, která je na řadě.

O. Kaucký 5.1.2024 19:54

Václav Havel toho říkal. Také říkal něco o cenzuře. O humanitární bombardování. Někdy povídal blbosti, někdy měl pravdu.

V. Čermák 5.1.2024 19:56

R^

O. Roldan 5.1.2024 23:20

A proto v roce 2014 obsadil Krym. A pak vyvolal povstání v Luhansku a Doněcku. To dá rozum8-o

I. Teren 5.1.2024 17:12

Autor cudne zamcal, ze existuju plany ako rozsirovanim NATA vyprovokovat Rusko - vojensk,y hospodarsky ho porazit a rozdelit na 5 casti. Nejde o ziadnu "konspiraciu", ale podbne sa vyslovilo niekolko zapadnych politikov. Na to pouzili durakov z Ukrainy. Vysledkom je 500 000 mrtvych, tisice zmrzacenych a miliony utecencov. A Europa nasledkom 4x zdrazenych energii pomaly prepada do hospodarskej recesie.

V. Čermák 5.1.2024 17:48

Ano, až na to, že mrtvých Ukrajinců je přes milion, podle UK zdrojů..

D. Mach 5.1.2024 18:36

A kdě sú tie plány?

I. Teren 5.1.2024 18:52

https://www.atlanticcouncil.org/content-series/atlantic-council-strategy-paper-series/welcome-to-2033/

D. Mach 5.1.2024 19:19

To si pěkně vymýšlíte. To nejsou žádné plány, ale pouze anketa mezi 160 experty na zahraniční politiku. A ti se shodují, že Russko je zemí, které do roku 2030 nejvíce hrozí kolaps díky občanské válce nebo krachu hospodářství. Žádný plán na rozdělení do 5 menších států samozřejmě neexistuje.

O. Kaucký 5.1.2024 19:57

Nejspíše to byli podobní experti jako byli ti při covidu.;-D

I. Teren 5.1.2024 20:11

https://www.reddit.com/r/imaginarymaps/comments/14oowur/proposed_allied_plans_for_the_division_of_russia/?rdt=44688

J. Kalina 5.1.2024 14:39

Začínají se objevovat mapky co si kdo utrhne z Ukrajiny. Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Rusko. Na Poláky jsem speciálně zvědavý neb: co kdyby se s nároky ozvalo Německo???

Jinak mi to připadá, že USA různě po světě moc nevadí konflikty mezi státy, hlavně ty dlouhodobé neb jim to umožňuje pomáhat "oběma" stranám resp nenechají nikoho vyhrát, aby je soupeři potřebovali nebo aspoň jeden z nich. Viz Izrael, Kosovo. Jestli se rozebere Ukrajina a zbyde z ní nějaký očesaný stát - to by bylo to pravé ořechové.

P. Diviš 5.1.2024 16:50

Ty mapky mají vesměs původ v Rusku.

Připadá vám to mylně, některé konflikty prostě nelze ukončit zvenčí. USA zajisté nejsou státem andělů, ale obvykle dávají přednost míru a svému ekonomickému a kulturnímu vlivu, ne válce.

V. Čermák 5.1.2024 17:54

Mapka jako mapka. V USA se zase objevila mapka s Ruskem rozparcelovaným na 5 kusů. Kterápak ta mapka má větší šanci? Mimochodem, ti Mírotvůrci z USA v poslední době rozvrátili Irák, Libyi, Sýrii, Afganistan a rozbombardovali Srbsko, celkem miliony mrtvých. Neříkali vám ve škole Šášo? ;-D

D. Mach 5.1.2024 19:23

Jste ji tam někde našel?

O. Kaucký 5.1.2024 20:02

To byly mírové bomby a ti mrtví byli určitě zloduši, jinak to být nemohlo.;-)

D. Laurencikova 5.1.2024 21:28

Ty miliony mrtvých amerických humanitárních válek, to byly "kolaterální skody". "Když se kácí les, tak létají třísky", na toto vysvětlení si každopádně pamatuji z Kosovské války.

V. Kolman 5.1.2024 23:35

...na 5 kusů.

A není to málo???

D. Mach 5.1.2024 18:37

To jsou ty mapky, které kreslí k.kotek Forejt?

L. Šimon 5.1.2024 14:39

Jj. pane Bartoni podle většiny komentářů ( a já s nimi souhlasím) se zdá, že se svým názorem můžete jít tak na dosah ruky. Kdo totiž alespoň povrchně od oranžové revoluce sledoval ukrajinskou politiku tak si na tu Banderovdkou zemi a její loutkovodiče udělal správný názor už dávno. To neznamená, že by se nám líbila válka jen je nám jasné v jakých souvislostech vznikla. Víme od začátku kdo je v pozadí, jsme přesvědčdni, že J.B. splnil svůj slib a nechal vyhodit Nord Stream a tím definitivně odstřihl evropu od levného plynu. Jak nedávno někde řekl americký politik nám válka nevadí vždyť 90% peněz, kteté půjčíme na ukrajinu zajišťuje lidem v americe práci........

PS. Proč se nezmiňujete o mírové iniciativě hned na počátku války, o neplněných minských dohodách, o Angele, která prosekla, že využili čas na výcvik ukr. vojáků, o B. J., který ukrajině vysvězlil, že žádný mír nebude ? Asi se to nehodí že.

L. Kocián 5.1.2024 15:35

To by mu nevydali. V ČR je stále příliš emocí. Tančí mezi střepy.

P. Diviš 5.1.2024 16:52

Víte a jste (množné číslo)? Vy, a kdo ještě? Putin, Medveděv, když sem píšete jejich pohádky?

V. Čermák 5.1.2024 17:56

Ale za Baviče jste tady přece Vy...;-D