26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

VÁLKA: Na okraj zprávy AI o Ukrajině

Amnesty International (AI) se snaží vytvářet dojem, že je objektivní a používá jeden metr. Dle svého vyjádření „musí stát vždy na straně lidských práv, padni komu padni“. Působivá slova. Je tomu ale opravdu tak?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Kaucký 11.8.2022 19:23

Já také ne.:-P

K. Křivan 11.8.2022 9:30

Nic. Levičácká organizace. Rv

J. Vintr 11.8.2022 9:10

Ta propaganda, která obhajuje použivání lidských štítů ukrajinskou armádou, zároveň usvědčuje ze lži propagandu, že Rusové bezohledně vraždí ukrajinské civilisty a schválně ničí civilni objekty. Kdyby to byla pravda, tak by schovávání za civilisty bylo ukrajinským vojákům houby platné....

L. Novák 11.8.2022 9:35

Vintře, vaše vnímání reality a vytrubování v komentářích je na úrovni duševně nemocného člověka. Jinak byste nemohl tvrdit, že NewYorkská dvojčata (WTC) si Američané odstřelili sami... :-P

P. Vychodil 11.8.2022 10:05

samozřejmě že si je odstřelili sami...ty tomu snad nevěříš ?

P. Vychodil 11.8.2022 10:21

a ještě taky, ládi, věříš že se amíci fakt s plechovkou dokázali strefit na měsíc, v době, kdy měli k dispozici jenom logáro ? mimochodem, umíš na logáru sčítat a odčítat ?

L. Novák 11.8.2022 10:56

;-O Troubo, na "logáru" se násobí a dělí... ;-D :-P

P. Vychodil 11.8.2022 11:00

ládínku, dobrý, prošel jsi testem, postupuješ do druhého kola ! hip hip hurááá !

J. Lukavsky 11.8.2022 13:14

Jde tam i sčítání a odčítání, ale je to hodně komplikované, no ale dneska to už asi nikoho nebere. J.L. end

P. Vychodil 11.8.2022 18:08

máš pravdu, já jsem jenom testoval troubu nováka...pamatuješ dobu, kdy kalkulačka TI, napájená ze sí'tového adaptéru, neb jinak displej neměl šanci, stála v tuzexu, v době, kdy plat byl tak 1500 Kč, cca 7000 ? Rodiče mi ji koupili poté, co jsem se dostal na vejšku, a to ještě museli podplatit nějaké prodavače...

S. Kalužík 11.8.2022 12:19

Logáro jedno chytré, v té době byly počítače už i u nás!

P. Vychodil 11.8.2022 12:27

v roce 1969 ? ale vlastně byly, sčoty...

S. Kalužík 11.8.2022 12:40

Být omezený není chyba, chybou je to dávat najevo! Počítače měli (byť primitivní) amíci už za druhé světové války a jejich vyřazené počítače UNIVAC jsme dokonce koncem šedesátých let dovezli a používali, logáro chytré!

J. Vintr 11.8.2022 13:24

Program Apollo právě posunul vývoj počítačů a mikroelektroniky o hodný kus dopředu.

P. Vychodil 11.8.2022 13:30

posunul...což ovšem neprokazuje fakt, že na měsíci se objevila lidská bota...zatím nikdo tuto akci nebyl schopen zopakovat, včetně amíků, kteří tvrdí, že tak za 20 let by to znovu zvládli...neb veškerá dokumentace byla údajně zničena a blablabla...měsíční kameny se ztratily v muzeích...snad člověk nemusí být velkým fanouškem detektivek aby pochopil, že tady něco smrdí...

J. Lukavsky 11.8.2022 14:00

"snad člověk nemusí být velkým fanouškem detektivek aby pochopil, že tady něco smrdí..." ano, Amíci nikdy na Měsíci nebyli, ten laserový odrážeč tam poslali poštou a ty stopy viditelné i ze satelitů tam vyrobili Měsíčňané aby si z nás vystřelili. A Země je placatá. J.L, end

L. Novák 11.8.2022 15:20

;-D R^

J. Vintr 11.8.2022 15:16

Já bych přítomnost Američanů na Měsíci nezpochybňoval. Sice by asi bylo možné to zfixlovat, ale proti mluvi i třeba to, že těch přistání bylo několik. Tím by se výrazně zvětšila pravděpodobnost, že to praskne. A přitom by měli po nehodě Apolla 13 dobrou záminku ten program předčasně ukončit. To, že se od té doby nikdo na Měsíc nepodíval, se dá jednak vysvětlit obrovskou nákladností takového projektu a nedostatkem motivace utratit za to tolik peněz a také tím, že se od těch dob mnohonásobně zvýšily bezpečnostní požadavky. Dnes už by nikdo do takového hazardu, jaký tenkrát posádky lodí Apollo podstupovaly, asi v žádném případě nešel.

I. Schlägel 11.8.2022 15:36

Člověče nešťastná, k Vám ta příroda moc milosrdná nebyla. Na druhou stranu je obdivuhodné, jak si to dokážete spontánně užít.

V. Kučer 11.8.2022 18:08

Moje babička přistání na měsíci také nevěřila.

K. Křivan 11.8.2022 9:35

Ano, to je logické. Ale požadujte logiku od příznivců Zelenskýho ! ;-D ;-D ;-D

P. Smetana 11.8.2022 9:42

Ruské fašistické hordy nemají hlavně na Ukrajině co pohledávat.

P. Vychodil 11.8.2022 10:09

je zde menší takříkajíc zádrhel...ne všichni ukrajinci vnímají útok stejně jako ty...samozřejmě propaganda dělá všechno proto, aby zakryla skutečnost, že toto je především občanská válka...no, na jedné straně pomáhá RF, druhé straně pomáhá celý vyčpělý západ...jak prosté, milý Watsone...

P. Smetana 11.8.2022 10:40

Žádný zádrhel tu není. Ukrajina je suverénní stát, který byl napaden. Že je tu vždycky nějaká minorita obyvatel nespokojená je celkem běžné. Přepadávat kvůli tomu ale sousední zemi?

P. Vychodil 11.8.2022 10:58

nebylo to na vyžádání těch separatistických republik ? Nebo taky říkáme, že RF přepadla Syrii ?

samozřejmě je to obtížné pochopit...když tě soused požádá o pomoc proti svému jinému sousedovi, ten druhý to samozřejmě bude vnímat jako útok...mezinárodní právo je gumové, odsoudili jsme útoky na Irák, Libiy, Afganistán, Srbsko ? A to nemluvím o Vietnamu...

S. Kalužík 11.8.2022 12:26

Ano, on Hitler také jenom pomáhal svým utlačovaným krajanům v Sudetách :) A když už Vietnam, oficiální vláda na základě smlouvy požádala USA o pomoc a na rozdíl třeba od Francie v roce 1938, USA smlouvu dodržely.

P. Vychodil 11.8.2022 12:29

zákonné orgány republik doněcka a luhanska požádaly o pomoc RF...

S. Kalužík 11.8.2022 12:41

Zákonné nebo samozvané? Druhé je správně!

P. Vychodil 11.8.2022 12:55

pro někoho samozvané, pro jiného zákonné...každému podle jeho gusta...kontrolní otázka soudruhu, bylo referendum na Krymu podle mezinárodních dohod o právu na sebeurčení v pořádku ?

S. Kalužík 11.8.2022 13:25

Formálně bylo referendum pod bodáky v pořádku. Ostatně Hitlera vítaly nadšené davy na Václavském náměstí!