10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

VÁLKA: Mělo/má Rusko důvod bát se invaze?

“Wargaming” nemožného úkolu, aneb mělo/má Rusko důvod bát se invaze? Podle mě nemělo, a pokusím se to zdůvodnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 22.8.2022 19:56

R^ R^ R^

R. Tichý 22.8.2022 17:55

Hele, ty chytraku. Kdybys nemel hlavu v zadu dole, tak bys tu neobhajoval neobhajitelne. Varsavskou smlouvu ZCELA ovladali soveti a ti taky vydali povely k okupaci ČSSR. Nezkousej tady vyjmenovavat "Ukrajince".

J. Krásenský 22.8.2022 19:25

Zajímavé je, kolika, jinak vcelku rozumným lidem, záleží na tom, aby Brežněv byl Rus a ne, jak je i doklady potvrzeno ( https://news.pn/ru/blogs/91188 ) Ukrajinec. Copak na tom záleží? Nebo snad chcete tvrdit, že co Rus to "mongoloidní primitiv" a co Ukrajinec to světec? To by byl nacizmus jak vyšitý!

[>-]

J. Vintr 22.8.2022 19:41

Podle některých živočichů, kteří se poslední dobou na internetu zvlášt hlasitě a emocionálně prezentují, to tak je. Rus je hnůj , podčlověk, rozený zločinec, který by měl býr vyhuben. A všichni Ukrajinci jsou svatí, i když se dpouštějí zločinů, protože za to samozřejmě můžou ti proklatí Rusi.

D. Laurencikova 22.8.2022 20:06

Ja take zasnu, kde se v tolika lidech najednou vzala ta nabozna ucta k Ukrajincum, doposud pomerne v Cechach opovrhovanych, jak jsem si v minulosti mohla vsimnout. Pronajimam byt v Praze a byla jsem casto varovana pred pronajimanim na Ukrajince.... Ted jsou to najednou nadlidi a jejich cesti devotni ctitele polozi i zivot za "slavu Ukraniny".... Clovek nevychazi z uzasu!

P. Pepax 22.8.2022 20:41

R^ moc jich není, je to jen taková skupina uřvaných a blbečků, kteří celý den vytrvale buši na růžných internetovývh diskuzích ty svoje bláboly. Takový dotěrný hmyz.

J. Vintr 22.8.2022 21:14

Ono se to zřejmě opravdu jen tak jeví podle internetových diskuzí, kde jsou všechny odlišné názory cenzurovány. NP je světlou výjimkou.

P. Diviš 22.8.2022 20:44

Člověk hlavně nevěří blábolům o nábožné úctě a nadlidech. Z úžasu nevychází leda magor(ka).

D. Laurencikova 23.8.2022 9:17

Vzdyt se tady tak mnozi chovate. Mate jenom cernou a bilou. Bili Ukrajinci, cerni Rusove - a sice bez vyjimky. Kdyz nekdo upozorni na to, ze jsou i jine barvy, vrhnete se na nej jak harpyje. To je magorina, pane Divis.

L. Novák 22.8.2022 19:50

To je reakce na Putinovy prodejné prolhance jako jste vy. :-P

V. Havelka 22.8.2022 20:18

Zbytečně trotlům něco vysvětluješ.

R. Tichý 23.8.2022 17:03

Ne. Rozumnym lidem je to sumak. To jen rusifilove zkouseji odvadet pozornost od ruskeho vrazdeni na Ukrajine a aplikuji ukrajinskou narodnost na sovetske vudce. Pripadne zkouseji vojska ukrajinskeho frontu pri okupaci ČSSR v roce 1968.

D. Laurencikova 22.8.2022 20:01

Ukrajinci nebyli soveti?

P. Diviš 22.8.2022 18:15

Už zase lžete, s tím Brežněvem. A tehdy nebyla ani tak důležitá národnost, jako spíš oddanost bolševismu. Co jiného čekat od ̶k̶r̶e̶t̶e̶n̶a̶ Vychodila.

L. Novák 22.8.2022 19:14

;-D R^ !!

J. Lukavsky 23.8.2022 7:32

"Brežněv - Ukrajinec" Továryš Brežněv byl Rus narozený na Ukrajině....J.L. end

J. Vintr 22.8.2022 17:19

Rozhodlo dvanáctičlenné polytbyro komunistické strany v čele s Ukrajincem Brežněvem, v němž bylo ještě šest Ukrajinců a po jednom zástupci některých dalších republik. Rus tam byl pouze jeden a byl jako jediný proti....

L. Novák 22.8.2022 17:36

Další BLB, Vintr, který tady opakuje nesmysly pořád dokola a není schopen si dohledat, že Brežněv byl RUS...

J. Vintr 22.8.2022 19:32

Normálně je na vaše dementní výkřiky zbytečné reagovat, ale udělám výjimku. Ukrajinec byl například i ministr obrany Grečko a samotné invaze se zúčastnili především ukrajinští vojáci a vojáci jiných národností. Rusů tady v srpnu bylo velice pomálu.

L. Novák 22.8.2022 19:53

Jasně. A Američané si 11. 9. 2001 odstřelili WTC sami, že troubo! :-P

R. Tichý 22.8.2022 17:57

Ne, v cele se sovetem Breznevem.

I kdybys to zopakoval 1000x-na to vy bolsevici mate cas, pravdu neprekroutis. Okupaci ČSSR vedli a ridili sovetsti bolsevici, zadni Ukrajinci .

J. Vintr 22.8.2022 19:47

A jaké vysvětlení máte pro těch dalších šest Ukrajinců v politbyru, kteří tam sami o sobě tvořili většinu? Jak to, že Rusi, kteří ten Sajuz údajně vedli, tam měli jen jediného zástupce?

L. Novák 22.8.2022 19:59

Tady je úplně jedno, jakou kdo měl národnost. Přepadlo nás Rusko (tehdy SSSR), a národnost jednotlivých představitelů nemá žádnou důležitost. Že to byly komunistické zrůdy, to má důležitost o řády vyšší.

Jenom blb jako ty bude pořád dokola omílat (přestože je to JASNÁ LEŽ), že Brežněv byl Ukrajinec. :-P

D. Laurencikova 22.8.2022 20:15

Naopak. Jenom blb - abych pouzila vas vyraz - napise: "Prepadlo nas Rusko, tehdy SSSR a narodnost jedotlivych predstavitelu nema zadnou dulezitost". SSSR, pane Novak, to nebylo jen Rusko. SSSR byl svaz patnaci republik.

To jako byste dnes zprostil Slovaky za neco zodpovednosti slovy: "Udelalo to Cesko, tenkrat Ceskoslovensko a ze to byli Slovaci, nema zadnou dulezitost." Blb jste tedy prokazatalne vy. Uz vas agresivni a vulgarni slovnik mluvi pro tento fakt. Na tom Breznev, at uz Rus nebo Ukrajinec, vubec nic nezmeni. ;-)

O. Kaucký 22.8.2022 20:25

Toho už propaganda dostala. Jestli je něco pravda nebo ne, to je potom už úplně jedno.

R. Tichý 23.8.2022 17:12

Nevim, asi to byli mezi bolseviky nejvetsi svine a meli nejostrejsi lokty. On i soudruh generalisimus-nejvetsi masovy vrah Stalin Džugašvili byl Gruzinec a bandita.

Zejmena se tedy jednalo o sovetske bolseviky, to je pdstatne. A jak se Putin priznal-CCCP je jeho ideal. Aby ne, kdyz je to zakomplexovany KGBak.

V. Kučer 22.8.2022 17:47

Rozhodli sovětští generálové z důvodu preventivní bezpečnosti aby se případná válka odehrála daleko od Moskvy. Brežněv tím nadšen nebyl, uvědomoval si že je to konec mezinárodního dělnického hnutí, zatím to byl začátek konce Sovětského svazu.

P. Diviš 22.8.2022 18:17

Nadšen možná nebyl, ale spustil to.

V. Kučer 22.8.2022 19:52

Mírová holubice nebyl ale neměl absolutní moc jako Stalin nebo dnes Putin. Nakonec měl státní pohřeb, sledoval jsem to v televizi.

L. Novák 22.8.2022 20:13

Státní pohřeb měli snad všichni "generální tajemníci" KSSS, pokud ve stáří neupadli v nemilost... ;-) Viz Brežněvovi následovníci, geronti, co byli ve funkci až do smrti... Tehdy už se na jejich účet dělaly vtípky...