21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

SVĚT: Zbitá a znásilněná Ukrajina

V občanské válce na Ukrajině jde o všechno možné, jen ne o Ukrajince. Ti umírají za americké a eurounijní ego, hospodářskou nekonkurenceschopnost a přeměřování si orgánů sociopatů u nás i za velkou louží, kteří se dostali k moci. U

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Luboš 6.2.2015 11:57

Re: Další fašobolševický

Fašobolševický....? TDos dobrý...! To Němci měli něco podobného: „židobolševický“... Ve vymýšlení takových ptákovin byl dost dobrý Goebbels, ale zdá se, že to jde to i p. Urbanovi. Nechodil jste náhodou do Hitlerjugend, Herr Urban?

R. Langer 6.2.2015 11:37

Aha, tak na Ukrajině

se umírá pro EU. No to jsou mi novinky, zajímavé je ale je, že mí Ukrajinští přátelé to pořád hází na toho chudáka Putina. :-P

J. Urban 6.2.2015 11:38

Re: Aha, tak na Ukrajině

Jestli oni nejsou "pomýlení"?

K. Luboš 6.2.2015 11:52

Myslíte ty Vaše přátele...

...z Doněcka a Luhanska?

R. Houška 6.2.2015 11:03

Po přečtení podobných výronů kremelské propagandy

už snad musí být každému jasné, že podobnost SSO a ostatních fanoušků Václava Klause s komunisty nejhrubšího ražení, není čistě náhodná. Dračice trousila vejce v letu, a ta se teď postupně líhnou. Stále se operuje tím, že VK nikdy nybyl v KSČ, nicméně rodinnou Mištinovskou čest, zachraňovala babička Livie, která svou rudou knížku odložila až v době, kdy už bylo jasno i generálu Lorencovi.

P. Rada 6.2.2015 11:57

Re: Po přečtení podobných výronů kremelské propagandy

Takto natvrdo jak píšete, by to asi fungovalo jen v primitivních situacích. Obávám se spíše scénáře, že podoně jak svého času byl u nás formálně hitlerovci podržen u moci  Hácha - tak dnes jsou to zas zdánliví ale jinak podobně bezmocní až impotentní prominenti - kteří ale opět jen udržují region jen jako klidnou výrobní základnu prostředků pro cizí zájmy. 

Nežijeme zde pece ani nyní s naší podstaty vázané dominantně na lokálních zdrojích případně s dostatečně diverzifikovaných abychom si mohli vybírat a proto souřadným způsobem spolupracovat. Nežijeme víceméně odděleně bez zásadního transportu efektivity naší činnosti jinam a s možností volby kam naše prostředky směrovat.

Konkrétně jen za dodávky energetických surovin odvádímě ročně 200 miliatd do zahraničí s tohodo Ruska jen za rpu rolik že si dennodenně může koupit čtveřici modrních tanků (psal jsem už dříve). Takto se stáváme pro jiné jen defacto užtečnou fabrikou a naše vnitřní situace relativně pracovitého a proto konzumem krmeného ale nikol už svébytného obyvatelstva je proto jen dočasně tolerována.

O. Rychlík 6.2.2015 10:58

Ahistorický nesmysl

Občanská válka na Ukrajině je jen další kapitola restitucí mocenského uspořádání ve střední a východní Evropě. Logicky následuje rozpad Jugoslávie, Československa atd. Útvarů, které nevznikly spontánně dlouhým historickým vývojem, nýbrž nějakým poválečným uspořádáním, dohodou mocností, jejichž váha v dohodě byla závislá na výsledku té které války. Mantra jednotné Ukrajiny je ptákovina a boj za ní přinese jen oběti na životech. Území západní Ukrajiny patří historicky k Západu. Vždy bylo relativně chudé, ale kultura a civilizace je naše. Východ patří k orientální despocii, kdysi Byzantské, dnes ruské říši. USA s tím nemají nic společného. Daný stav je z doby, kdy jeśtě území USA nebyla ani koloniemi.

J. Václavíková 6.2.2015 10:54

To je kvikotu nad rozšlápnutou bábovičkou!

Putlerjugend v akci.

H. Gene 6.2.2015 10:53

Se zlodějem se neobchoduje.

Už Rusko vrátilo ukradený Krym?

K. Luboš 6.2.2015 11:50

Nechápu, co by ti Turci...

...teď dělali s tím Krymem. Vždyť ho ani nechtějí.

Ale možné je, že ho Rusko vrátí, až USA vrátí Mexičanům Texas a Kalifornii. No a když budou v tom „vracení“, tak ať vrátí i indiánská území... A taky by mohli vrátit Havaj... a konečně i tu Floridu...

H. Gene 6.2.2015 12:20

Re: Nechápu, co by ti Turci...

U kterého z těch území USA garantovalo, že patří jinému, a pak ho ukradlo?

J. Schwarz 6.2.2015 16:58

Re: Nechápu, co by ti Turci...

když už jste se tak rozmáchl, neměli by Rusové vrátit Sibiř? "Indiánská území" nebo Sibiř, vždyť jde prakticky o totéž! A pokud jde o Havaj, Floridu... to jsou území, která USA zabrala v posledních letech navzdory smlouvám, které o pár let spíš podepsaly? Čím to, že mi ti proruští aktivisté čím dál víc připomínají západní levičáky, bojující proti "Americké agresi ve Vietnamu".  Třeba severokorejci si své štěstí proti USA vybojovali a jak se jim dnes žije!

L. Křivan 6.2.2015 12:26

Re: Se zlodějem se neobchoduje.

Ano, vrátilo si co Chruščov ukradl.

H. Gene 6.2.2015 12:33

Re: Se zlodějem se neobchoduje.

Mýlíš se. Ukradlo, co garantovalo, že neukradne.

K. Luboš 6.2.2015 13:05

Jo, to američtí indiáni taky měli smlouvy....

...které jim také cosi garantovaly... No a jak ti indiáni dopadli..? No pokud se ukázalo, že jejich území může přinést sebemenší prospěch, tak blbě dopadli...! Ale Evropa je na tom stejně! Kdyby evropské státy dodržely všechny dohody, které spolu uzavřely, tak by v Evropě nemohla vypuknout žádná válka, a to nejméně od 10. století.

Takže jak to uděláte s tou ukradenou Floridou? Ale je to asi fakt dost těžké nevzít si něco, když si to mohu vzít, že ano! Takže nebuďme na ty Rusy tak přísní!

K. Janyška 6.2.2015 10:44

Otázka je, co to je Ukrajina.

Ty sovětské čáry na mapě nebo to území, které obývají Ukrajinci a které jsou ochotni bránit také s puškou v ruce... Dzp.

J. Václavíková 6.2.2015 10:51

Re: Otázka je, co to je Ukrajina.

Další snaživý užitečný idiot! Adolf Putler musí být unešen.

S. Netzer 6.2.2015 10:53

Re: Otázka je, co to je Ukrajina.

Chudák kajan. Ten už není ani užitečný.

S. Ševeček 6.2.2015 10:55

Re: Otázka je, co to je Ukrajina.

http://stans.rajce.idnes.cz/Policy/#USSR1925.jpg

R. Houška 6.2.2015 10:55

Re: Otázka je, co to je Ukrajina.

To je fakt, ten už je jen kompozitivní.

J. Farda 6.2.2015 11:04

Re: Otázka je, co to je Ukrajina.

Zakládající stát OSN 24. října 1945 v Dumbarton Oak, USA, dobrý muži, zakládající stát OSN! Na tom nezmění nic žádní blbečci, (čímž pochopitelně na Vás neukazuji, od toho jsou jiní znalci geopolitiky), prohlašující ji za neexistující stát.

P. Rada 6.2.2015 10:37

Pláštík pro mocipány ušitý Matějkou.

Většina ukrajiců je skutečně v roli znásilnovaných... ale svádět místní podstatu na neadekvátnosti a vyzdvihovat jen brutálnosti je bud jen projevem hlouposti nebo spíš křivosti která by v seriozní demkracii měla být adekvátně pranýřována.

Podstata dnešního sporu, začla totiž dávno a znovuaktivovaná byla v době oddělení bývalé části sovětského Ruska. Ukrajina byla do té doby úzce hospodářsky napojená na Rusko totalitně ovládající své okolí se všemi důsledky. Dosah této mocnosti sahal tehdy až do Československa a dodnes ani v Čechách zcela nezkončil - jen zeslábl a dnes zas sílí.

S poklesem sovětské moci si bývalé vázané satelity začli vytvářet vlastní mocenskou strukturu a nutně se začali přeorientovávat. Pochopitelě i na ten "západ" a jen okolnostmi zpětného vlivu Matějka  argumentuje.

Energovody na kterých Ukrajina závisí nebyly do doby dělení na hranicích monitorovány. Rozdělením pod různé zájmy oligarchů na obou stranách hranice pak začlo docházet ke sporům o množství surovin a právě mocenský boj nově nastolených oligarchů v oblasti je podstatou i dnešního konfliktu, kdy je obyvatelstvo na obou stranách Rusko-Ukrajinského prostoru mediálně manipulováno a hnáno tak do zdánlivě nepochopitelné války "bratr proti bratru".

Vliv Západní Evropy i USA zde sice je ale zhruba odpovídá míře hospodářských vstahů a tzv "národních zájmů". Podstata tamí války ale tkví ve snaháh oligarchů Ruska zlikvidovat oligarchy Ukrajiny a znovurozšířit oblast mocenských zájmů Ruska. Smutně analogické k situaci Ukrajiny přitom je, že mocenskou pozici Ruska podporuje de facto i Česká republika nákupem zejména ropy a plynu. Ročně do světa za energie totiž alokujeme právě do tatalitních regionů hodnotu zhruba 200miliard korun a s toho konkrétně jen Rusko za ropu od nás dostává tolik, že si za to může pořídit denně čtveřici moderních tanků. Toto právě také Rusko dělá a lidé jak pan Matějka mu k tomu šijí propagandistický pláštík kryjící podstatu válečných zvrhlostí - což se mi velice hnusí.

K. Frauknecht 6.2.2015 11:01

Re: :-)))

Já bych se na ty energie vyprd. A to rovnou na větrníky (zvýšila by se účinnost), přitom bych loučema svítil na FV panely a Rus by byl nahranej!

Socani a zelený v jednom šiku za lepší zítřky! To zas bude malér :-))!

P. Rada 6.2.2015 11:36

Re: :-)))

Vy "prdíte" už nyní především na logiku věci která opakovaně odpozorovaně říká, že tam kde jsou snadno dostupné zdroje energií - tam se aktivizuje lidské ego do výbojů až totalitních úrvní.

Tam kde se žije s ruky do huby .... málo kdy vznikne mocensky organizovaná vákla. Opakem jsou jen boje o vodu a prosté přežití ale ty mívají lokální projevy.

lidnější proto bývají regiony menší kde se obtížněji dá koncentrovat moc. Čím jsou lokálně a trvaleji soběstačnější - ale přitom si nemohou "vyskakovat" - tím jde o klidnější oblast.

Tam kde naopak tvůrčí prací nezaměstnané ego bují tak, že nezná hranice... tam život eskaluje až do válečných projevů.

"Lepší zítřky" ve smyslu pohodlnosti a zárven bezpečí od "bližního" - proto sotva kdy v kulturách druhu homo s.s. nastanou. Je proto pro pana K.F. příznačné, že podstatu která lidstvem hýbe od nepaměti přehlíží a svou hloupost naopak podsouvá jiným.

K. Frauknecht 6.2.2015 11:51

Re: Fakt veselá kopa :-)))

nebo korunovanej :-).

Pusťte si libovolné video z východu UA a znova si po sobě přečtěte: "Tam kde naopak tvůrčí prací nezaměstnané ego bují tak, že nezná hranice... tam život eskaluje až do válečných projevů."

No comment!

V. Venc 6.2.2015 10:35

Výborný článek

A majitelé té jediné, opravdové, euroatlantické pravdy kvičí a spílají! Co také mohou jiného, argumentů nemaje?

Už dokonce ani oblíbenému politickému geografovi a politologovi (z naší/vaší TV) Romancovi nejde televizní performance o Ukrajině a sankcích, jak jsme bývali zvyklí.

R. Houška 6.2.2015 10:48

Re: Výborný článek

Fakt vynikající rozbor situace. Chybí tam snad jen zmínka o americkém broukovi a vrazích z Volstrýtu. My, co to pamatujeme, se musíme vážně ptát, není-li pan-soudruh Matějka náhodou v pokrevním vztahu se soudruhy Kojzarem a Brožem, blahé paměti. Ani od Jakešových bojlerů, milých holek a Jandů, to nemá daleko.

M. Kosejk 6.2.2015 10:13

--------

Já bych k tomuhle článku ještě něco dodal:

A za 2. světovou válku může Polsko, Francie a Británie! Polsko se nemělo tak trapně bránit (a ty vysílače nacistům taky určitě zničili). A je chybou Británie a Francie, že nedonutily Polsko převzít tak krásný postoj ČSR - vzdát se bez okolků. Pearl Harbor? Ten leží tak blízko Japonska, že na tento útok mělo vlastně právo (jen chránilo svou svou sféru vlivu před zlými Američany).

- poznámka pro blbé - jedná se o sarkasmus

K. Frauknecht 6.2.2015 10:12

Jednou bude líp ... snad

The New York Times: "...v této souvislosti musí dát Západ panu Putinovi jasně najevo, že pokud je jeho cílem federace, Spojené státy a jejich spojenci aktivně využijí svých dobrých vztahů s Kyjevem k dosažení životaschopné dohody..."

Zdroj: http://www.nytimes.com/2015/02/02/opinion/mr-putin-resumes-his-war-in-ukraine.html?_r=2

P. Dvořáček 6.2.2015 10:09

pan Matějka napíše pravdu

a prasátka kvičí