Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Proč Kreml bojkotuje jaderné odzbrojení?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Novák 12.4.2016 11:38Re: Asi dobře ví, že jinak budou chtít nejmenované Ale houby memorandum! Memorandum - kdybyste se obtěžoval si ho přečíst, věděl byste to - už chválí Ukrajinu za to, že podepsala NPT a jaderných zbraní, k nimž přišla jak Pilát do Kréda, se zbavila. Čili se jich zbavila na základě podpisu NPT - což jí umožnilo provozovat její jaderné elektrárny, neb na celý palivový cyklus nemá prostředky ani odborníky. |
F. Houžňák 12.4.2016 12:03Měl byste odkaz na to memorandum? Já jsem to onehdy krátce hledal, ale našel jsem jenom spoustu keců. |
V. Novák 12.4.2016 13:22Re: Měl byste odkaz na to memorandum? Třeba tady: http://www.larouchepub.com/eiw/public/2014/eirv41n08-20140221/34-35_4108.pdf |
F. Houžňák 12.4.2016 13:24Díky, bohužel starej LaRouche mi není moc solidní. Ale stejně děkuju. |
V. Novák 12.4.2016 15:30Re: Díky, bohužel starej LaRouche tak tady http://www.cfr.org/nonproliferation-arms-control-and-disarmament/budapest-memorandums-security-assurances-1994/p32484 |
L. Popovský 12.4.2016 8:42Pohled na mapu Pohled na mapu mi říká, že pokud Rusko přistoupí na jaderné odzbrojení, tak bude velmi brzy minimálně bez Sibiře... |
J. Fridrich 12.4.2016 9:08Re: Pohled na mapu Nebojte se nic, pane Popovský, mám pro vás dobrou zprávu - po stovkách, ba tisících létech máme - a to v blízkém sousedství hrdinného reka, jakého svět ještě neviděl. Kdepak Achilleus, Hérakleus a další starořečtí hrdinové. Ba ani stateční a neporazitelní ruští bohatýři Ilja Muromec, Ilja Volžanin a především velký Čurila Plenkovič - přemožitel Ptáka Velikána Velikánoviče ( jejichž nadlidské hrdinské skutky tak krásně popsal náš František Ladislav Čelakovský ) - se nemohou měřit se soudruhem rozvědčíkem Vladimírem Vladimírovičem Putinem. Snad nejvíce mne zaujalo jeho kroužení na nebi v čele hejna jeřábů - Daidalos hadra, ale i uspávání tygra a ledního medvěda mohlo být také hezké. Také nález amfor, které mu tam naskládali kolegové z rozvědky bylo úžasné. No a nyní vážně - tato adorace BOHA-VLÁDCE je pro tuto asijskou, nebezpečnou zemi zcela charakteristická - je to cesta od carů, přes Lenina, Stalina, Chruščova, Brežněva, Gorbiho ( snad s jedinou výjimkou Jelcina-skoro demokrat) po Putina.. |
F. Houžňák 12.4.2016 9:15Čurila Plenkovič je v zemi svého původu synonymem líného bohatého floutka a povaleče. Jak na to ten Čelakovský přišel, udělat z něj bohatýra, pámbu ví. Asi se mu líbilo to jméno. |
R. Gramblička 12.4.2016 9:23Re: Pohled na mapu ...až to tak vypadá že Púťovi ty radovánky závidíte |
L. Popovský 12.4.2016 9:24Re: Pohled na mapu Zapomněl jste pane Fridrichu ještě na perfektní sportovní výkony v judu a v hokeji. Nám to přijde samozřejmě směšné, ale kdo ví, jak bychom se chovali na jeho místě my. Sedí na tygrovi a z toho se sesedá dost špatně. Pana Putina nechci hodnotit. Doufám, že se nám po něm nebude brzy stýskat. Když se podívám na vývoj v Iráku, Libyi, Sýrii, tak si říkám, aby nebylo hůře. A Rusko je samozřejmě řádově úplně někde jinde. A má jaderné zbraně, takže chaos v Rusku, to je zlý sen. |
V. Novák 12.4.2016 9:25Re: Pohled na mapu Jistě - Jelcin nechal Rusko rozkrást - tak byl "skoro demokrat"... Přesně demonstrujete západní pohled na Rusko - ovšem Rusové mají svůj. A mají na něj právo, ač to Západu přijde nepochopitelné. |
M. Prokop 12.4.2016 9:48Re: Pohled na mapu Pohled jim nikdo nebere. Horší je, když oni berou jiným území. |
J. Mrázek 12.4.2016 11:11Připomínám vtípek: Agresor je ten, kdo nějakou zemi napadne dřív, než USA .... |
F. Houžňák 12.4.2016 11:11No, já si nepamatuju, že by v poslední době Rusko někomu vzalo nějaké území. Obyvatelé Krymu si změnu státní příslušnosti odhlasovali v referendu podle své platné ústavy, pokud narážíte na to. Jenom vidím, že Ukrajina má kus Polska a Československa, které dostala za bolševika po druhé světové válce. Hovořili něco o vracení? |
V. Novák 12.4.2016 11:41Re: No, já si nepamatuju, že by v poslední době A Rumunska, když na to přijde řeč... To je pozoruhodné, s jakou zarputilostí se tihle deklarovaní antirusáci a antikomuoši drží stalisko-chruščovovského uspořádání... |
L. Šarina 12.4.2016 10:13Re: Pohled na mapu Jo to oni mají právo, napadli Finsko, napadli Polsko, napadli Čínu na Usuri, vymazali Prusko s mapy, na pozvání 100lidí vtrhli pod hlavičkou WS k nám, před tím 1954 do Maďarska, nedávno na Ukrajinu no mají svůj pohled. Apropos všechny státy přidružené do CCCP přidružili násilně! Carl von Clausewitz řekl cituji: Válka je pokračování politiky státu jinými prostředky!!a oni to akceptují. |
F. Houžňák 12.4.2016 11:23Máte to trošku popletené, Prusko se rozpustilo roku 1871 v Německé říši. Za Bismarcka, pokud pamatujete. Všechny státy přidružené do CCCP přidružili násilně - no, bolševik se s tím nepáral, to máte pravdu. Pamatujete si, jak to bylo se sjednocením Německa do Říše v 19 století? Všechny státy přidružené do Německé říše přidružili Prusové násilně, abych použil vaši dikci. všechny státy přidružené do CCCP přidružili násilně! V Americe Anglosasové a Němci ty Španěly a Francouze a Indiány taky moc neukecávali, to by toho moc nezvládli. Smiřte se s tím, že takhle to ne světě chodí, kdo má velký klacek, dobude větší území, a je jedno, co si o tom Šarinové myslí. Je prostě třeba pracovat na tom, abych byl velký národ a měl ten velký klacek, nebo aspoň byl kamarád s nějakým tím vedlejším velkým národema měl k tomu taky nějaký ten klacek, největší, jaký zvládnu. Když ale pracuju - jako teďkonc Evropská Únie - abych měl ten klacek co nejmenší, tak se nesmím divit. |
S. Rehulka 12.4.2016 11:18Re: Pohled na mapu Zdravím pane Fridrichu, holt ona to není sranda zbrojit a přitom vládnout ožralým mužikům. K tomu nestačí se jenom párkrát pokřižovat, když z toho KGBáka neznaboh čiší ! Ale jak je vidět, má úspěchy i u mnoha českých kolaborantů, kteří by se rádi vinuli k tomu mohutnému slovanskému dubisku ! |
F. Houžňák 12.4.2016 11:26Jenom tak na okraj, pane Rehulko, myslíte si, že jsou lepší poměry ruské nebo syrsko-libyjsko-alžírsko-egyptské? Kdybyste si musel z těchhle variant vybrat, kam byste šel? |
J. Šimek 12.4.2016 11:50Re: Jenom tak na okraj, pane Rehulko, Já bych zůstal v euroatlantické civilizaci... |
J. Mrázek 13.4.2016 12:01TOHLE má být civilizace? Bankrotující nefunkční moloch se sebevražednými sklony, zadlužený na úroveň, kdy měnová reforma je nezbytností? Děkuju, nechci ! |
R. Gramblička 12.4.2016 9:21Re: Pohled na mapu dobrý postřeh. Zdali-pak tam na kongresu byla i Čína a jaké asi prezentovala stanovisko. |
M. Prokop 12.4.2016 9:47Re: Pohled na mapu Na Sibiř jim lezou Číňani za čínské peníze a ne s atomovkami. |
K. Frauknecht 12.4.2016 7:58Už zase? Černá - bílá, dobro - zlo :-)). Obamova "jaderně bezpečnostní sešlost" byla dost o ničem. Závěr? Výstup? Kde nic, tu nic :-). Výtky NYT o neúčasti Ruska okomentoval lakonicky Obamův poradce Ben Rhodes tak, že USA s Ruskem „dlouhodobě a nepřetržitě pracují na otázkách jaderné bezpečnosti“. |
M. Valenta 12.4.2016 8:47Re: Už zase? To je normální, že se komentují počiny jaderných velmocí a černobílé, to máte pravdu, to jistě není. Ovšem světlo - tmavé určitě. Nemít Rusko rakety, tak nemá na světovém kolbišti větší váhu než Nigérie. Minulé léto na vyhlídkové lodi u Kréty byl jediný, ale na první pohled bohatý, Rus. Na tričku portrét Putina, přes rameno Canon, na nohách "adidasky" a na zápěstí "Švýcary". Že mu to není trapné, říkali jsme si ženou. Ale evidentně nebylo. A tohle vypovídá o Rusku víc než všechny dlouhé články dohromady. |
F. Houžňák 12.4.2016 9:08No, to samé můžete vidět v řadě jiných států, i v těch Spojených. Tak bych tomu nepřkládal až zas takovou váhu. Odkud je nafta a benzín, co si lejete do auta, a plyn, kterým se ohříváte? |
I. Mertl 12.4.2016 9:51Re: No, to samé můžete vidět v řadě jiných států, Kdopak to dneska ví, pane! Vám se dělají v plamenech nad sporákem hvězdičky? |
F. Houžňák 12.4.2016 11:08No já jenom že podle oficiálních statistik EU bere ČR 81.7 (nebo možná 87.1, teď už nevím, v jakém pořadí ta čísla byla), tedy prakticky všechen plyn z Ruska. Na to nikdo nepotřebuje hvězdičky, musí jenom trochu zamyšovat. |
J. Šimek 12.4.2016 11:55Re: No já jenom že podle oficiálních statistik EU Je to 75% a na diverzifikaci se intenzivně pracuje. Ukrajina je příklad toho, kam to jde se surovinovou závislostí na Rusku dotáhnout ... |
V. Novák 12.4.2016 13:04Re: No já jenom že podle oficiálních statistik EU Na diverzifikaci zdrojů nebo cest? Já jen, že NS2 se asi musí těm západním firmám dost vyplatit, když o něj tak stojí. Prozatm Poláci akorát platí a tratí, Litevci platí a tratí - a že by se tím vymotali ze závislosti na ruském plynu - tak to ani náhodou. Ale prosím - závislost je vždy nepěkná věc. U té Ukrajiny nejen na surovinách, ale především na odběru výrobků. Ukrajinský průmysl nešel do kopru kvůli nedostatku surovin, ale zakázek. Ruských zakáze, které mu EU nenahradila. Ani to nezkusila. |