28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

SVĚT: Proč Kreml bojkotuje jaderné odzbrojení?

Předminulý týden ve Washingtonu probíhal čtvrtý a poslední summit o jaderné bezpečnosti, na němž hlavy více než 50 zemí probíraly kroky k přísnější kontrole jaderných materiálů – tak, aby se nedostaly do rukou teroristů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 12.4.2016 16:56

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

Ty první dva body jsou jen ohraná tvrzení ruské propagandy. Většina ostatního světa to vidí jinak. Těmi jadernými zbraněmi vyhrožoval docela nedávno ruský ministr zahraničí Lavrov. A to, že Rusko něco vyváží, ještě vůbec nemusí znamenat, že toho mají jeho obyvatelé dostatek. My jsme to konec konců zažili za bolševika také ...

V. Novák 12.4.2016 17:14

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

Ty první dva body jsou realita, kterou viděl každý, kdo se zajímal o vývoj situace a nespolehl se pouze na západní propagandu.

Prosil jsem o odkaz na zdroj - ne na vaše představy.

Pokud chcete vědět, jak je v Rusku, tak si tam zajedte - nebudete muset spoléhat na, ano, budu se opakovat, propagandu západních presstitutů.

Ale velmi jsme se vzdálili tématu - takže zopakuji, summit nebyl o jaderném odzbrojení, jak lže Fištějn, Putin se ho nezúčastnil, protože se tam nic podstatného nemělo projednávat (a taky neprojednávalo) a kromě toho, USA odmítají plnit své závazky ohledně definitivního vyřazení zbraňového plutonia a Rusko nepovažuje za rozumné o čemkoli jaderném jednat dokud tak USA neučiní.

Čili celý Fištějnův článek je lež. navíc trapný tanec mezi slovy, jak co nejvíc uškodit Putinovi a přitom co nejmíň pochválit Obamu.

12.4.2016 20:34

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

pro tebe je nováku realita to co vidíš s perspektivi řiti psychopata puťky. Krym byl brutálně obsazen, a je dosud okupován. To, že okupantské rusácké zrůdy za pomoci kolaborantů až následně po okupaci (a to zdůrazňuji, protože na to ty novák rád zapomínáš) "zorganizovaly" jakési referedum na tom nic němění.

F. Houžňák 13.4.2016 8:25

Nadávky a vulgarity nedodávají argumentům

větší váhu nebo průraznost, i když si to řada lidí myslí.

F. Houžňák 12.4.2016 17:30

No, já nevím, já jsem se na to referendum koukal v německé

televizi, a propaganda nikde, Němci (ARD, ZDF, RTL a další) mi ukazovali normální lidi, jak ukázněně stojí ve frontě, aby mohli odevzdat svoje hlasy. Samozřejmě to mohlo být celé nahrané ruskou propagandou a nějak propašováno do německých televizních studií, ale tomu asi nevěříte ani vy. Stejně tak ten bod dva, Němci ukazovali ledacos (a ukazují tu a tam dodnes), samozřejmě to provázejí eurounijním jásotem a propagandou, ale co jsem viděl, to jsem viděl, třeba takovou dlouhou zeď nebo plot na Majdanu polepený plakáty s nacistickými hákovými kříži. I v těch komentářích občas probleskla nějaká ta pravda, když se komentátor ukecl a odchýlil od skriptu. Lavrov ničím nevyhrožoval, to si živě pamatuju. Dokonce si myslím, že to nebyl ani Lavrov, ale nějaký redaktor, který prohlásil, že Rusko je jediná země na světě, která může obrátit USA v radioaktivní rumiště (nebo nějak tak) a že by to všichni měli brát v úvahu. Byla to odpověď už nevím na co. To není žádné vyhrožování, to je prostě fakt. Nikdo neříkal, za pět minut začneme bombardovat (jako to kdysi řekl můj oblíbený Ronald Reagan, aby trošku nadzvedl ty přítomné novináře). Jestli obyvatelé Ruska něčeho exportovaného mají nebo nemají dostatek, nevím a vy to nevíte taky. Když bude pro majitele výrobku výhodné ho prodat v Rusku, prodá ho tam, když jinde, prodá ho jinde. Tak funguje svobodný svět, jestli jste si nevšiml. Jeďte se do Ruska podívat a pak můžete rozdávat rozumy. Co vy jste zažil za bolševika, je v tomhle případě zcela irelevantní.

M. slavík 12.4.2016 15:59

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

Rusko se chová zcela racionálně. Chová se jako každá velká říše. To se nám, malým, nelíbí ale nic s tím nenaděláme. Můžete si najít války rozpoutané Spojenými Státy třeba jen od II. SV a budete asi překvapen. Kupodivu to nikomu zvláště nevadí. Jadernými zbraněmi vyhrožují všichni jejich vlastníci. Od toho je mají. A taky díky tomu jsme přežili pár desítek let v pohodě. Jestli dokáže své lidi nakrmit a co vaváží, nemá s otázkou nic společného. Ani naše zem nás nedokáže nakrmit, hmmm?

J. Vintr 12.4.2016 16:53

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

Ještě k té racionalitě. Ano, Rusko provádí svou všiváckou politiku velice racionálně. Podobně jako třeba vedlo hitlerovské Německo racionálně válku nebo masově vyvražďovalo lidi po milionech. Ovšem v obou případech je hlavní záměr zcela iracionální.

V. Novák 12.4.2016 17:16

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

S čím v ruské politice srovnáváte nacistické vyvražďování po milionech?

J. Mrázek 12.4.2016 14:34

Začíná být celkem známou skutečností

..Vaše nesmyslná zaujatost proti logice a naprosto nedostatečné využívání duševních schopností, které určitě mají na víc ...

M. slavík 12.4.2016 15:17

Re: Je celkem známou skutečností

A vy, jste placený anebo obyčejný blb?

B. Hamáček 12.4.2016 20:22

Re: Je celkem známou skutečností

Nejhorší je kombinace obou : placený blbec !

S. Netzer 12.4.2016 11:26

Pan V. Novák

opět šíří kremelský JPN?

Za tu obětavou činnost byste měl být alespon odměněn nějakým metálem.

R. Gramblička 12.4.2016 11:30

Re: Pan V. Novák

mno, od něj se aspoň něco dozvíme, od vás jsme něco přínosného neviděli již dlooooouho...

V. Novák 12.4.2016 11:34

Re: Pan V. Novák

K věci opět nic?

Že se vůbec ptám, že, Frau Netzer...

R. Langer 12.4.2016 12:50

Re: Pan V. Novák

Bla bla bla, pátá kolono... :-P

J. Mrázek 12.4.2016 11:08

Americké základny verzus ruská základna.

Když budu žít v no go zóně, obklopen nepřátelským prostředím, tak jen v případě ztráty pudu sebezáchovy si v tomhle prostředí dovolím říci, že se nehodlám bránit a že zlikviduji své obranné prostředky. Co je na tomhle nepochopitelného ? Rusko je obklopeno základnami a jejich majitel požaduje, aby se vzdalo své obrany ? Po zásluze vztyčený prostředníček na "jedničky" amíky...

J. Vintr 12.4.2016 11:25

Re: Americké základny verzus ruská základna.

Západ není a nikdy nebyl pro Rusko nepřítelem. Západ si nepřeje a nikdy si nepřál nic víc, než prosperující Rusko, které se bude chovat jako civilizovaný stát a normální obchodní partner.

R. Gramblička 12.4.2016 11:48

Re: Americké základny verzus ruská základna.

jste si tím nějak jist...

L. Popovský 12.4.2016 11:55

Re: Americké základny verzus ruská základna.

Nedávno jsem v diskusi na NP našel tento odkaz na video s Georgem Friedmanem: https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE&feature=youtu.be

Západem chápete pane Vintre pouze západní Evropu? Děkuji.

J. Vintr 12.4.2016 14:07

Re: Americké základny verzus ruská základna.

Račte vzít na vědomí, že ruská propaganda má dlouhé prsty a působí i na západě. Západní univerzity jsou prolezlé rusofily a to se samozřejmě projeví i mezi politiky, kteří jsou vesměs produkty těchto univerzit. Takže pokud nějaký západní "vzdělanec" nebo politik plive na USA a velebí Rusko, nemůžete to brát za bernou minci. Rozhodující pro orientaci v těchto věcech je řídit se zdravým rozumem a ptát se po motivaci, proč se to či ono lidé dělají.

Západem samozřejmě chápu celý západní svět včetně USA, jako jeho hlavním představitelem.

V. Novák 12.4.2016 15:21

Re: Americké základny verzus ruská základna.

Správně!

Jen co projde Vintrovou lustrací (tzv. vintrací) je směroplatný!

Někdy může vintraci nahradit netzerace...

F. Houžňák 12.4.2016 12:00

No, ale zvonku to tak nevyzerá.

K. Frauknecht 12.4.2016 12:06

Re: No, ale zvonku to tak nevyzerá.

ani z vnútra.

PS: Pan Gramblička gramaticky opraví, dík :-).

R. Gramblička 12.4.2016 12:41

Re: No, ale zvonku to tak nevyzerá.

máte to v poriadku :)

V. Novák 12.4.2016 9:23

Tak předně to nebyl summit o jaderném odzbrojení,

ale o kontrole jaderného materiálu. Gospodin Fištějn jako obvykle kecá.

Středně se tam nemělo projednávat nic obzvlášť závažného, co by vyžadovalo přítomnost šéfů vlád - Obama si jen staví pomníček a dělá čárku pro historii.

A zadně USA neplní své závazky ohledně likvidace zbraňového plutonia, resp. vypískovaly se na výstavbu závodu na výrobu MOX paliva z něho a vykládají cosi o "jiné metodě", která by jim ovšem umožnila snadno to zbraňové plutonium zpět získat - z MOXu je to mnohem složitější. A Rusko považuje za zbytečné jakékoli jednání na nejvyšší úrovni, dokud toto nebude vyřešeno.

http://vz.ru/news/2016/4/11/804793.html

R. Gramblička 12.4.2016 9:25

Re: Tak předně to nebyl summit o jaderném odzbrojení,

no vida, hned sme chytřejší :-)

díky pane Nováku

S. Ševeček 12.4.2016 9:18

"Kreml bojkotuje jaderné odzbrojení" ...

... zvonka to vyzerá, že nikoliv - ale že bojkotuje tu Oušinktonskou šaškárnu.

F. Houžňák 12.4.2016 9:06

Asi dobře ví, že jinak budou chtít nejmenované

síly uspořádat v Moskvě Majdan. Nakonec, jak jsem se onehdy dočetl, vlhký sen "našich" Ukrajinců je občanská válka v Rusku, obsazení půlky Polska, pobaltských republik a Krymu Ukrajinou a vyvraždění Rusů (to poslední mám od Timošenkové). Já být na místě Rusů, taky bych nijak neodzbrojoval.

M. Prokop 12.4.2016 9:46

Re: Asi dobře ví, že jinak budou chtít nejmenované

Ano, jistě. Ukrajinci jaderně odzbrojili, měli na to slavné memorandum a jak dopadli! :-P

F. Houžňák 12.4.2016 11:04

Víte, to jsou takové řeči,

když chcete být atomová velmoc, musíte udržovat celý aparát v chodu, bomby, nosiče, občas něco přezkoušet, a to v tom ukrajinském bordelu není možné. Při zkušenostech s Ukrajinou už mohli mít celý atomový arzenál taky v ruce Arabáši, Ukrajinci prodali všecko, na co jim ruka padla. Buďte rád, že ty atomovky Rusové převzali, měl byste na to konto třikrát denně děkovat směrem ke Kremlu.