27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

SVĚT: Proč Kreml bojkotuje jaderné odzbrojení?

Předminulý týden ve Washingtonu probíhal čtvrtý a poslední summit o jaderné bezpečnosti, na němž hlavy více než 50 zemí probíraly kroky k přísnější kontrole jaderných materiálů – tak, aby se nedostaly do rukou teroristů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Mrázek 13.4.2016 12:01

TOHLE má být civilizace?

Bankrotující nefunkční moloch se sebevražednými sklony, zadlužený na úroveň, kdy měnová reforma je nezbytností? Děkuju, nechci !

F. Houžňák 13.4.2016 8:27

Nerobte se hloupým na způsob Švejka,

komunistický Sovětský svaz byl dílem Stalina, Lenin jim na to moc brzo umřel.

F. Houžňák 13.4.2016 8:25

Nadávky a vulgarity nedodávají argumentům

větší váhu nebo průraznost, i když si to řada lidí myslí.

12.4.2016 20:34

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

pro tebe je nováku realita to co vidíš s perspektivi řiti psychopata puťky. Krym byl brutálně obsazen, a je dosud okupován. To, že okupantské rusácké zrůdy za pomoci kolaborantů až následně po okupaci (a to zdůrazňuji, protože na to ty novák rád zapomínáš) "zorganizovaly" jakési referedum na tom nic němění.

12.4.2016 20:23

Re: Jo a ještě něco, on ten "ruský" mocenský bolševismus

... přičemž je zajímavé, že všichni tito "nerusové" prováděli v celém sssr, i mimo něj, brutální rusifikaci, vedenou takovými prostředky jako masové vyhánění a masové vraždy původního obyvatelstva. Neruské země té rusácké zrůdnosti zvané sssr, dodnes nesou těžké důsledky těchto rusáckých zločinů.

B. Hamáček 12.4.2016 20:22

Re: Je celkem známou skutečností

Nejhorší je kombinace obou : placený blbec !

12.4.2016 20:20

Re: No, to je možné, stejně tak se ovšem nezměnily záměry

Vzhledem k tomu, že na rozdíl od těch rusáckých záměrů nevedly záměry americké, norské a jiných zemí k 40 letému poklonkování rusáckému impériu, které bylo známé pod názvem sssr, a k okupaci Československa tímto impériem, je každému jedinci s alespoň průměrným IQ jasné, že záměrů těchto zemí se netřeba bát ... na rozdíl od rusáckých záměrů, které se od dob sssr opravdu nijak nezměnily. Ještě bych zmínil záměry německé, ty byly změněny násilím z vnějšku po té co se německo 12 let chovalo jako psychopatická zrůda. Rusácké impérium sssr se jako psychopatická zrůda chovalo 70 let, přesto nedošlo k násilné změně záměrů tohoto zločinného impéria z vnějšku, a to je ten problém. Německo bylo poučeno, rusácko nikoliv.

J. Lancik 12.4.2016 20:10

Re: Jo a ještě něco, on ten "ruský" mocenský bolševismus

Nevedel jsem, ze lenin byl Gruzinec. Dekuju za "informaci" pane Houznaku.

F. Houžňák 12.4.2016 17:30

No, já nevím, já jsem se na to referendum koukal v německé

televizi, a propaganda nikde, Němci (ARD, ZDF, RTL a další) mi ukazovali normální lidi, jak ukázněně stojí ve frontě, aby mohli odevzdat svoje hlasy. Samozřejmě to mohlo být celé nahrané ruskou propagandou a nějak propašováno do německých televizních studií, ale tomu asi nevěříte ani vy. Stejně tak ten bod dva, Němci ukazovali ledacos (a ukazují tu a tam dodnes), samozřejmě to provázejí eurounijním jásotem a propagandou, ale co jsem viděl, to jsem viděl, třeba takovou dlouhou zeď nebo plot na Majdanu polepený plakáty s nacistickými hákovými kříži. I v těch komentářích občas probleskla nějaká ta pravda, když se komentátor ukecl a odchýlil od skriptu. Lavrov ničím nevyhrožoval, to si živě pamatuju. Dokonce si myslím, že to nebyl ani Lavrov, ale nějaký redaktor, který prohlásil, že Rusko je jediná země na světě, která může obrátit USA v radioaktivní rumiště (nebo nějak tak) a že by to všichni měli brát v úvahu. Byla to odpověď už nevím na co. To není žádné vyhrožování, to je prostě fakt. Nikdo neříkal, za pět minut začneme bombardovat (jako to kdysi řekl můj oblíbený Ronald Reagan, aby trošku nadzvedl ty přítomné novináře). Jestli obyvatelé Ruska něčeho exportovaného mají nebo nemají dostatek, nevím a vy to nevíte taky. Když bude pro majitele výrobku výhodné ho prodat v Rusku, prodá ho tam, když jinde, prodá ho jinde. Tak funguje svobodný svět, jestli jste si nevšiml. Jeďte se do Ruska podívat a pak můžete rozdávat rozumy. Co vy jste zažil za bolševika, je v tomhle případě zcela irelevantní.

V. Novák 12.4.2016 17:16

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

S čím v ruské politice srovnáváte nacistické vyvražďování po milionech?

F. Houžňák 12.4.2016 17:16

No, to je možné, stejně tak se ovšem nezměnily záměry

politiky německé, francouzské, americké (USA), švýcarské, italské, norské, řecké a spousty jiných. Možná byste mohl sesumírovat, jaké že to ty záměry jsou a čím se liší od záměrů politiky jiných států, třeba těch, co jsem vyjmenoval? Zajímalo by to jak mě, tak i určitě řadu jiných diskutérů. Nezapomeňte na zdůvodnění, proč si to či ono o dotyčné politice dotyčného státu myslíte, aby nelétala sem tam jenom prázdná slova.

V. Novák 12.4.2016 17:14

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

Ty první dva body jsou realita, kterou viděl každý, kdo se zajímal o vývoj situace a nespolehl se pouze na západní propagandu.

Prosil jsem o odkaz na zdroj - ne na vaše představy.

Pokud chcete vědět, jak je v Rusku, tak si tam zajedte - nebudete muset spoléhat na, ano, budu se opakovat, propagandu západních presstitutů.

Ale velmi jsme se vzdálili tématu - takže zopakuji, summit nebyl o jaderném odzbrojení, jak lže Fištějn, Putin se ho nezúčastnil, protože se tam nic podstatného nemělo projednávat (a taky neprojednávalo) a kromě toho, USA odmítají plnit své závazky ohledně definitivního vyřazení zbraňového plutonia a Rusko nepovažuje za rozumné o čemkoli jaderném jednat dokud tak USA neučiní.

Čili celý Fištějnův článek je lež. navíc trapný tanec mezi slovy, jak co nejvíc uškodit Putinovi a přitom co nejmíň pochválit Obamu.

J. Vintr 12.4.2016 16:56

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

Ty první dva body jsou jen ohraná tvrzení ruské propagandy. Většina ostatního světa to vidí jinak. Těmi jadernými zbraněmi vyhrožoval docela nedávno ruský ministr zahraničí Lavrov. A to, že Rusko něco vyváží, ještě vůbec nemusí znamenat, že toho mají jeho obyvatelé dostatek. My jsme to konec konců zažili za bolševika také ...

J. Vintr 12.4.2016 16:53

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

Ještě k té racionalitě. Ano, Rusko provádí svou všiváckou politiku velice racionálně. Podobně jako třeba vedlo hitlerovské Německo racionálně válku nebo masově vyvražďovalo lidi po milionech. Ovšem v obou případech je hlavní záměr zcela iracionální.

J. Lancik 12.4.2016 16:50

Re: Proc?

Pane Gramlicko Vy zcela ignorujete vuli obycejnych Ukrajincu uplne se odpoutat od Ruska. Po straslivych zkusenostech s Ruskem, genocidy Ukrajincu umelym hladomorem je zcela pochopitelne rozhodnuti Ukrajincu a Gruzincu prejit na Zapad. Nemuzete pochopit, ze Ukrajinci a Gruzinci chcou jenom to co jsme uz udelali my, Polaci, Litevci, Lotysi, Esstonci atd. To je zajistit se pred ruskou panovacnosti a roztahovacnosti clenstvim v zapadnim obrannem spolecenstvi?

J. Vintr 12.4.2016 16:50

Re: Hm, kdy jste byl naposled v Rusku?

Vyjádřil jsem se poněkud nepřesně. Samozřejmě se Rusko změnilo - tak jako se mění celý svět. Ale záměry ruské politiky se nezměnily.

M. slavík 12.4.2016 15:59

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

Rusko se chová zcela racionálně. Chová se jako každá velká říše. To se nám, malým, nelíbí ale nic s tím nenaděláme. Můžete si najít války rozpoutané Spojenými Státy třeba jen od II. SV a budete asi překvapen. Kupodivu to nikomu zvláště nevadí. Jadernými zbraněmi vyhrožují všichni jejich vlastníci. Od toho je mají. A taky díky tomu jsme přežili pár desítek let v pohodě. Jestli dokáže své lidi nakrmit a co vaváží, nemá s otázkou nic společného. Ani naše zem nás nedokáže nakrmit, hmmm?

F. Houžňák 12.4.2016 15:35

Hm, kdy jste byl naposled v Rusku?

V. Novák 12.4.2016 15:32

Re: Taky se Fakt se nechci přít,

Takže většina Rusů jsou bohatci poflakující se po lodích a vybavených zahraničním vším od bot přes hodinky po... řekněme paruku?

V. Novák 12.4.2016 15:30

Re: Díky, bohužel starej LaRouche

tak tady

http://www.cfr.org/nonproliferation-arms-control-and-disarmament/budapest-memorandums-security-assurances-1994/p32484

V. Novák 12.4.2016 15:29

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

1) Krym se od Ukrajiny odtrhl a připojil k Rusku dle přání jeho obyvatel jasně vyjádřeného v referendu i volbou velmi proruského vedení republiky.

2) Občanskou válku na východě Ukrajiny rozpoutali kyjevští pučistě a zejména pravosektorníci, které tam poslali za účelem likvidace místních minimajdanů. Kdyby se místní nebránili, dopadli by jako v Oděse.

3) Kdy a kdo z Ruska vyhrožoval jadernými zbraněmi? Prosiul bych odkaz na zdroj.

4) Rusko je jedním ze světových vývozců obilí a díky reakci na kontrasankce se stává už i vývozcem (byť v malém měřítku - chovy se zvětšují pomaleji než plochy polí) vepřového a drůbežího masa. Zaostává v hovězím, protože tam to trvá ještě déle. Tudíž vaše poslední věta je nesmyslná.

Máte tam ještě nběco?

V. Novák 12.4.2016 15:21

Re: Americké základny verzus ruská základna.

Správně!

Jen co projde Vintrovou lustrací (tzv. vintrací) je směroplatný!

Někdy může vintraci nahradit netzerace...

M. slavík 12.4.2016 15:17

Re: Je celkem známou skutečností

A vy, jste placený anebo obyčejný blb?

J. Vintr 12.4.2016 15:05

Re: Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

Co je racionálního na anexi Krymu a rozpoutání občanské války na Ukrajině? Co je racionálního na vyhrožování světu jadernými zbraněmi? Zemí, která ani nedokáže pořádně nakrmit své obyvatele a je ekonomicky závislá na vývozu surovin ...

J. Vintr 12.4.2016 15:01

Re: Jo, ale možná by nebylo od věci si uvědomit,

Řekl bych se, že se dost pletete. V Rusku se nic zásadního nezměnilo. Takzvaná perestrojka byl jen klamný manévr, který měl oklamat Západ umožnit Rusku realizovat jeho politiku za výhodnějších podmínek.

F. Houžňák 12.4.2016 14:36

Upřímně řečeno, myslel jsem si, že jste chytřejší a

informovanější a takovéhle fráze nebudete vytahovat. Jestli jste si nevšiml, tak ruská politika jedná za posledních tak 15 let VELMI racionálně. Koukněte se jenom na poslední tři roky, jak s tím slepičím kurníkem EU a Obamou Lavrov s Putinem vyjebávají, o Ukrajině s jejími oligarchy nemluvě. Proč? Protože jsou zjevně - ať se nám to líbí či nelíbí - chytřejší a racionálnější. Pokud to nevidíte a domníváte se, že Obama s Junckerem, Merklovkou a Hollandem jednají chytřeji, nemá smysl diskutovat.

J. Mrázek 12.4.2016 14:34

Začíná být celkem známou skutečností

..Vaše nesmyslná zaujatost proti logice a naprosto nedostatečné využívání duševních schopností, které určitě mají na víc ...

F. Houžňák 12.4.2016 14:30

Jo a ještě něco, on ten "ruský" mocenský bolševismus

byl většinou zcela nebo částečně neruský, jen se koukněte: Džugašvili, Brežněv, Chruščov, Berija, Dzeržinskij, a tak dál, všechny národy Sovětského svazu v tom jely a měly tam své zástupce. Ten, co to založil, byl Gruzínec. Tak proč pořád rajtujete jenom na těch Rusech?

F. Houžňák 12.4.2016 14:26

Jo, ale možná by nebylo od věci si uvědomit,

že ruský mocenský bolševismus je minulostí. Jak onehdy někdo poznamenal, dnešní bojovníci proti Rusům bojují proti brežněvovskému Sovětskému Svazu z doby před čtyřiceti lety. A já dodám, nevidí pro svoji protiruskou zaslepenost dnešní, daleko větší nebezpečí. Prostě si takhle v tichu své komůrky postavte otázku: chci radši být kamarád s Rusem a nepřítel s islámským Arabem a Turkem a Afgháncem, nebo naopak? Od koho se můžu dočkat lepšího zacházení a vůbec vztahů? A v tom tichu se nevykrucujte tím, že chcete být kamarád se všemi, dobře víte, že to nejde.

J. Vintr 12.4.2016 14:07

Re: Americké základny verzus ruská základna.

Račte vzít na vědomí, že ruská propaganda má dlouhé prsty a působí i na západě. Západní univerzity jsou prolezlé rusofily a to se samozřejmě projeví i mezi politiky, kteří jsou vesměs produkty těchto univerzit. Takže pokud nějaký západní "vzdělanec" nebo politik plive na USA a velebí Rusko, nemůžete to brát za bernou minci. Rozhodující pro orientaci v těchto věcech je řídit se zdravým rozumem a ptát se po motivaci, proč se to či ono lidé dělají.

Západem samozřejmě chápu celý západní svět včetně USA, jako jeho hlavním představitelem.