28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

SVĚT: O tancích kolem horké kaše

Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je ze zemí, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Harabaska 23.4.2019 9:29

Re: Útoky na kostely a na mešity

A pracuje pro něj osoba označující se jako Netzer.

S. Netzer 23.4.2019 9:35

Re: Útoky na kostely a na mešity

Že o tom nevím!

Děkuji za informaci.

R. Tesařík 23.4.2019 9:45

Re: Útoky na kostely a na mešity

Vy jste osoba nestoudná.

S. Netzer 23.4.2019 9:48

Re: Útoky na kostely a na mešity

A vy blb.

J. Sedlář 23.4.2019 10:16

Re: Útoky na kostely a na mešity

Fšichni sme blbci, jen Nesser je letadlo. Pardon ještě Cemper.

R. Tesařík 23.4.2019 10:33

Re: Útoky na kostely a na mešity

Po všech vašich intelektuálních výkonech zde, je váš výkřik trapně směšný.

R. Brzák 23.4.2019 10:34

Re: Útoky na kostely a na mešity

zmiňovaný odkaz na manipulátorech by byl celkem v pořádku, až na závěrečné dva odstavce - které bohužel potvrzují výtku vůči manipulátori.cz - totiž, že jsou sami manipulativní. Jinak si nemůžu vysvětlit jejich snahu relativizovat počet útoků na křesťanské kostely ve Francii počtem útoků na mešity ve Francii (počet minimálně sedmkrát menší v případě mešit) "statistickým" pohledem (množství kostelů ve Francii je mnohonásobně větší, než počet mešit, takže vyšší počet napadnutých kostelů je vlastně logický - vážně???).

M. Moravcová 23.4.2019 11:27

Re: Útoky na kostely a na mešity

Kartágo musí být zničeno

M. Valenta 23.4.2019 8:43

Jiskřička

Já bych to nechal na policii, protože to jinak může vypadat, že onu jiskřičku se snaží zažehnout sám autor, ale možná jen neznám poslední vývoj.

P. Jášek 23.4.2019 8:48

Re: Jiskřička

Nic nevyřeší:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/notre-dame-katedrala-pozar-kostely-vandal-sulpice.A190417_092124_zahranicni_remy

..jako tady

T. Hraj 23.4.2019 11:02

Re: Jiskřička

Souhlasím, že není možné dělat závěry bez důkazů. Ale na policii v tomto bohužel příliš spolehnutí nebude. Lze to vidět na jejím postupu při vyšetřování ničení těch stovek jiných kostelů. Spekuluji, že v tomto konkrétním vysoce citlivém případě bude mít policie přímo určité politicky korektní zadání.

M. Valenta 23.4.2019 11:26

Re: Jiskřička

Souhlasíte, ale děláte. Kostely, hřbitovy, památky i nepamátky jsou tečem útoků běžně. Souhlasím, že když někdo zapálí kostel z blbosti a jiný z důvodů náboženských, tak ten druhý případ, ač se stejným výsledkem, je mnohem horší a právě i proto je třeba mít důkazy.

T. Hraj 23.4.2019 11:31

Re: Jiskřička

Nedělám. Jak říkám spekuluji. Důvod domnívat se, že kauza a její vyšetřování bude ovlivněno politikou je po zkušenostech zcela namístě.

K. Janyška 23.4.2019 8:35

Ať je to jak chce, požár katedrály Notre-Dame je obří

obžalobou francouzského šlendriánu. Pokud tedy naopak, to nebyl sofistikovaný a promyšlený čin v zájmu vyšších zájmů Macronových, tedy Bilderbergu, kde Macron pilně pracoval v administrativě... Dzp.

A. Hrbek 23.4.2019 9:38

Re: Ať je to jak chce, požár katedrály Notre-Dame je obří

Ať je to jak chce, požár Národního divadla je obří

obžalobou českého šlendriánu. Pokud tedy naopak, to nebyl sofistikovaný a promyšlený čin v zájmu vyšších zájmů.

R. Tesařík 23.4.2019 9:45

Re: Ať je to jak chce, požár katedrály Notre-Dame je obří

A co o černoších by tam něco nebylo?

K. Janyška 23.4.2019 15:13

Re: Ať je to jak chce, požár katedrály Notre-Dame je obří

Sice srandovní srovnání při dnešních monitorovacích možnostech, ale možné jsou všechny šlendriánské možnosti a také úmysly... Dzp.

R. Meišner 23.4.2019 8:00

jiskřička instalatérova

to klidně být mohla---bylo by zajímavé zjistit, jaké národnosti a vyznání ten instalatér byl. :-) jinak obecně pustit na památku starou téměř 900 let kdekoho, a ať si tam dělá co se mu zlíbí, nepovažuji za příliš šťastné. vždyť kolik takových památek po světě máme. já osobně bych ji střežil jako oko v hlavě. .opravdu zvláštní lidé, ti Francouzi.

J. Hruška 23.4.2019 8:31

Re: jiskřička islamatéra

Čtěte pozorně - a islamomontéra nebo islamamatéra nebo islamaskemotéra. Ta subdovatelská firma zaméstnává z "humanitních" úmyslů muslimské přistěhovalce.

P. Harabaska 23.4.2019 9:28

Re: jiskřička instalatérova

Ano. To je to francouzské "laisser faire". Prý "nechat dělat". Můj překlad zní: "s*rem na to".

D. Polanský 23.4.2019 7:58

Pan Frýbort to myslí s námi křesťany dobře,

jenomže Hospodin nám nějak přestává věřit, že jsme opravdoví křesťané. Jak říkají Mexičané: Ne vrah, ale zavražděný je vinen.

P. Jášek 23.4.2019 7:47

vydal Hamáček eurozatykač na pana Frýborta?

P. Khail 23.4.2019 8:32

Re: Už

Vy byste měl dostat pozvánku do Bohnic :-)))

P. Jášek 23.4.2019 8:46

Re: Už

Já?

„V souvislosti s teroristickým útokem na Novém Zélandu bych chtěl ujistit veřejnost, že Policie ČR se od včerejška věnuje všem aktivitám, které by se daly vykládat jako schvalování trestného činu, pečlivě je prověřuje a zajišťuje důkazy pro případné trestní řízení,“ uvedl šéf vnitra na svém Twitteru.

Jeho slova následně potvrdil i policejní prezident Jan Švejdar, který dodal, že žádné projevy souhlasu s terorismem, extremismem nebo podněcováním nenávisti nebude policie tolerovat.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/tomio-okamura-spd-novy-zeland-policie-nenavistne-komentare-podpora-terorismu.A190319_105129_domaci_lre

S. Netzer 23.4.2019 7:34

"Nevymýšlejme

si bajky o instalatérovi, co mu odlítla jiskřička od vercajku", vymýšlejme si bajky, jak "oni" zapálili Notre Dame. Súra Krávy, verš 187, je určitě ten nejpřesvědčivější důkaz, že instalatérovi neodlítla jiskřička od vercajku.

:-(((

P. Dvořák 23.4.2019 7:47

Re: "Nevymýšlejme

Přijdou a budou Netzerovat, že muslimové ne-e-e-e!:

Autor: P. Dvořák Datum: 23.4.2019 4:13

P. Harabaska 23.4.2019 9:32

Re: "Nevymýšlejme

Tak nevím, jak si "přeložit" vaše slova. Tak nebo tak? Anebo že byste přece jen cítila, že tak nějak pocházíte z Evropy, ať už je jakákoli?

M. Koutný 23.4.2019 7:31

Problém je v tom,

že machometánské zločiny jsou systematicky tajeny a bagatelizovány. Že levičáci, ať už v politice či v médiích, lžou tak, že strčí do kapsy i Rudé právo. Není pak divu, že vznikají konspirační teorie a málokdo věří i tomu, co je náhodou pravda. A překotná prohlášení ve chvíli, kdy v katedrále ještě zuřil požár, důvěryhodnost rozhodně nezvýšila.

K. Wágner 23.4.2019 6:10

A co střecha Národního muzea?

Tak na té katedrále hořela střecha při rekonstrukci. Podobně jako nedávno u nás hořela střecha Národního muzea. Srí Lanka s tím nemá lautr nic společného. Tam útočili džihádisté na křesťany (v kostelích)a na turisty ze západních zemí (luxusní hotely). A od začátku bylo jasné, že šlo o islamisty, i když to naše "korektní" sdělovací prostředky jaksi nechtěly přiznat. A už se k těm útokům přihlásil tzv. Islámský stát, i když ten se hned přihlásí prakticky ke všem útokům džihádistů, ať už byl do toho zapojen nebo ne.

J. Holíček 23.4.2019 6:39

Re: A co střecha Národního muzea?

Těžko říci, co si z toho vybrat, ale já bych v každém případě vsadil rovným dílem na dělnickou třídu i náboženské fanatiky. Dělnická třída má ke kulturním a historickým hodnotám úctu jen do té míry, kolik za opravy dostane do kapsy. Škůdci z islámského prostředí by se nemuseli, když by na to přišlo, drápat do podkroví. Proč? A rádi se přihlásí k čemukoli špatnému, co křesťanství škodí, i když v tom prsty mít nebudou. :-))