30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mr 7.7.2008 21:35

Lukesova jsi ubozak.

Zmizel tady prispevek o tom, ze US administrativa je zlocinna tak jeste jednou:US General Accuses Bush Administration of War Crimes Wednesday 18 June 2008 In 2004, Taguba released a classified report detailing abuses committed at Abu Ghraib Prison. The "Taguba Report" (executive summary) urged Pentagon officials to follow up on its findings by enforcing adherence to the Geneva Conventions in interrogations. Maj. Gen. Taguba led the US Army's official investigation into the Abu Ghraib prisoner abuse scandal and testified before Congress on his findings in May 2004. Lukesova ty jsi ubozak, uz popiras i vysetrovani US general?;-D;-D

Harpyje 7.7.2008 21:53

Re: Lukesova jsi ubozak.

And your name is?

mr 7.7.2008 22:04

Re: Re: Lukesova jsi ubozak.

Voni jsou hlava Harpyje. Jsem prece Aron Jefim Lukes.;-D;-D

kopretina 7.7.2008 22:30

Re: 75.125.163.xxx IP primitiva měnící si nicky.

Mr jsi hloupý, primitivní, nevzdělaný primitiv.

Flanderka 7.7.2008 22:38

Re: Re: 75.125.163.xxx IP primitiva měnící si nicky.

Ja ja zatim co ty se prezentujes pouze pastovanim zidoceskyho Eretz a umis "pasivne' anglicky teleeee rudy.;-D;-D;-D

kopretina 7.7.2008 22:40

Re: Re: Re: 75.125.163.xxx IP primitiva měnící si nicky.

Rudohnědý xindle přestaň kvákat. ;-€

Moshe 7.7.2008 23:09

Re: Re: Re: Re: 75.125.163.xxx IP primitiva měnící si nicky.

 TY TU ZIDUUULI  privedes do blazince i presto, ze umi "pasivne "anglicky. Lukesova zamec a vyskoc!!!!

Jakub S. 7.7.2008 23:13

ZIDUULI...

Tímhle krásným slovíčkem se bleskově každý odkope... Svým způsobem to lze závidět: jediným slovem ukázat svou úroveň a svou neschopnost samostatně myslet. Kdo umí, ten umí - A ubezpečuju tě, chudáčku, že vtipný  n e j s i . Ani náznakem...

Kublachan 7.7.2008 23:25

Re: ZIDUULI...

Kdo umí, ten umí, pravdu dis, ty ale neumis a uz se nenaucis podlehl jsi te te nejubozejsi propagande, stejne, jako za bolsevika ty Kubo. Lukesce se tak moc nedivim ta svym vizdomem a inteligenci dokazuje uz dlouho, ze nevi o cem placa a ty, no te pic;-D;-D

kopretina 8.7.2008 9:25

Re: Re: Muslimovi měnící si nicky

Ty neumíš vůbec nic, primitivní, nevzdělaný, rudohnědý xindle. Jsi muslim a to vypovídá o všem. Nevíš o čem kvákáš.

kopretina 8.7.2008 9:23

Re: Re: Re: Re: Re: 75.125.163.xxx IP primitiva měnící si nicky.

Ty MUSLIME si vezmi tabletku a nelez na diskuse. Rudohnědý xindle.

Jakub S. 7.7.2008 23:10

Re: Re: Re: 75.125.163.xxx IP primitiva měnící si nicky.

Co todle má být, Flanderka - ?! Starejte se vo svou strážnici a vachcimru v Putimi a nesnažte se vést inteligentní řeči! Rozuměno?!

Pazdera 7.7.2008 23:18

Re: Re: Re: Re: 75.125.163.xxx IP primitiva měnící si nicky.

Von ten Flanderka vede  inteligentni reci ma na to zatim co ty a Lukeska jste hlupaci. Jeste nedavno z vas padala zodobelsevicina a dnes, jak lehky z vas udelat votroky.Uz jste prispeli na zlodejnu zida Zeleznyho a spol?;-D;-D

kopretina 8.7.2008 10:54

Re: Re: Re: Re: Re: 75.125.163.xxx IP primitiva měnící si nicky.

Ty jsi pazdero, primitive měnící si nicky primitivní, nevzdělaný, muslimská idiot. Jsi rudohnědý xindl.

Magor Milda Mgr. etc. 7.7.2008 21:06

Jako katolík navštěvuji pravidelně Lomeček u Vodňan

poutní místo s opravdu mimořádnou atmosférou. Jel jsem tam naposledy zejména proto, že kardinál Vlk, právě zotavený po nemoci, tam možná naposled sloužil mši před odchodem do důchodu. Zajímavé bylo zejména jeho kázání, které vycházelo ze Starého Zákona a navazovalo na Nový Zákon, čili Evangelium. Stejně, jako našemu primasovi nám musí být jasné, že Ježíš Kristus byl etnicky Žid a založil křesťanství. Proto nemůže být rozporu mezi oběma náboženstvími, to novější je vlastně sektou toho starého. Starý Zákon i Evangelium jsou jedna společná linie.

Jara London 7.7.2008 21:12

Re: Jako katolík navštěvuji pravidelně Lomeček u Vodňan

Nejsou. Jediná přímá linie mezi třemi "náboženstvími knihy" je judaismus a islám. Nový a Starý zákon jsou jako oheň a voda, zatímco Korán v podstatě kopíruje Talmud.

gh 7.7.2008 21:21

Re: Re: Jako katolík navštěvuji pravidelně Lomeček u Vodňan

mohamad jakožto masový vrah a terorista páchající genocidy a beroucí otroky po tisících dokonale zapadá mezi  podobné figurky ze starého zákona

Pavel Urban 8.7.2008 15:56

Mohamed jako masový vrah

asi jako Karel Veliký, na jehož odkaz se občas odvolává dnešní Evropa.

kopretina 7.7.2008 22:18

Re: Re: Jako katolík navštěvuji pravidelně Lomeček u Vodňan

Křesťanství vychází z judaismu. Křesťanství je nejbližší právě judaismus. Mezi judaismem a křesťanství je rozpor pouze v otázce osoby Ježíše Krista. S Židy sdílíme Starý zákon. Všichni proroci, Ježíš, apoštolové, panna Marie jsou Židé.Apoštol Pavel řekl: "Jsou to Izraelci, jim náleží synovství, sláva i smlouvy, jim byl dán Zákon, bohoslužba a zaslíbení a z nich podle těla pochází Mesiáš, který je nade vším, Bůh požehnaný na věky" (Římanům 9:5). Nový zákon naplňuje Starý zákon. Bez Starého zákona by nebylo Nového zákona. Jako oheň a voda je Bible (Starý a Nový zákon) a Korán. Judeo-křesťanská civilizace je odlišná od islámu.

gh 7.7.2008 21:19

Re: Jako katolík navštěvuji pravidelně Lomeček u Vodňan

to je vtip nebo už jste z toho modlení tak mimo? onen váš ježíš o judaismu(jmenovitě o farizejích tj.přímých předchůdcích sionistů) prohlásil že je to synagoga satanova , judaismus i sionismus je fanaticky antikřesťanský (v talmudu se píše že křesťané jsou modloslužebníci  a mají být všichni zavražděni a ježíš že se v pekle vaří ve výkalech -  to zřejmě podle vás znamená tu společnou linii heh), všechny ty antikřesťanské výplody 20.století jako nacismus a komunismus mají jednoznačně judaistický kulturní backround - vpodstatě skrze tyto ideologie  a skrze jejich podporu judaisticko-sionistické elity vedly boj proti křesťanství "v zastoupení" , onen ježíš by dnes byl jednoznačně označen jako "selfhating-jew" a vyobcován tak jako se to stalo před 2000 lety ( nejsem křesťan ale toto je tak evidentní že to nelze nevidět )

woka 7.7.2008 21:57

Re: Re: Jako katolík navštěvuji pravidelně Lomeček u Vodňan

gh, no tak, uklidněte se, vždyť je to jen diskuze. Ještě z toho rozčilování tady nebudete moct usnout...;-)

kopretina 7.7.2008 22:23

Re: Re: Jako katolík navštěvuji pravidelně Lomeček u Vodňan

Ježíš prohlásil že spása je ze Židů, Lukáš prohlásil, že spíše padne nebe a země, než aby padla jediná čárka Zákona, apoštol Pavel řekl: "jsou to Izraelci, jim náleží synovství, sláva i smlouvy, jim byl dán Zákon, bohoslužba a zaslíbení a z nich podle těla pochází Mesiáš, který je nade vším, Bůh požehnaný na věky. Ježíš kritizoval pokryteckou praxi farizejů, ale nikdy nezpochybnil biblický judaismus své doby. Antikřesťanský je jednoznačně islám. Nacismus a komunismus mají svůj základ v islámu. Jsou mesiánští Židé, kterých přibývá a ti uznávají Ježíše jako mesiáše Izraele. A i zbývající Židé mají k Ježíšovi neutrální vztah. Přestaňte lhát.

Branik 8.7.2008 16:57

v talmudu se píše že:

...křesťané jsou modloslužebníci  a mají být všichni zavražděni a ježíš že se v pekle vaří ve výkalech'

To jste si vymyslel uplne sam nebo vam nekdo pomahal? Vy umite cist talmud v originale? A kde jste se to docetl? Uvedte prosim presny zdroj. Dekuji vam.

Jara London 7.7.2008 21:06

Osobně se domnívám

že judaismus je stejně nedílnou součástí západní civilizace jako islám. Tato náboženství tu byla po celou dobu jejího trvání, stejně  jako buddhismus nebo hinduismus. Otázka zní, co judaismus západnímu světu vlastně poskytl kromě danajského daru zvaného "křesťanství", latentně obsahujícího starozákonní krutost a krvelačnost a vedoucího ve svých důsledcích ke genocidě celých národů.

ps 7.7.2008 21:28

Re: Osobně se domnívám

Myslíš, že národy neznalé křesťanství se k sobě chovaly jinak? Myslíš, že si aztékové brali nějaké servítky, nebo mongolové, hunové, či  římané? Buď je to výraz naprosté neznalosti nebo jen pokus o primitivní demagogii.

gh 7.7.2008 21:39

Re: Re: Osobně se domnívám

mne připadá že vy považujete judaismus za něco výjimečného - nebo tedy vlastně ne když ho tak relativizujete? kolik lidí dnes věří v kult mayů a krvavé lidské oběti? a kolik lidí dnes věří v judaismus? podle jednoho výzkumu je 45 procent Židů alespoň vlažnými judaisty - tj.lidmi věřícími že je správné páchat masové vraždy,genocidy a holokausty,brát otroky,zavádět kněžími řízenou despocii a vyznávat rasistickou nauku o vyvoleném národě apod... - jestli se dá říci že judaismus přispěl něčím originálním do historie tak souhlasím- judaismus přinesl do světové historie jako první dvě věci: rasismus(jakožto víru ve vyvolenou židovskou rasu jež bude v budoucnu despoticky vládnout celé planetě a všem ostatním národům přičemž pro judaisty jsou nežidé jen dobytek a zvířata jež jim podle judaismu v budoucnu budou sloužit jako otroci)  a holokaust( jakožto kompletní vyhlazení národů včetně žen  adětí - stačí si přečíst starý zákon)

kopretina 7.7.2008 22:27

Re: Re: Re: Osobně se domnívám

Judaismus poskytl lidstvu křesťanství, Ježíš, Marie, apoštolové byli Židé. Ježíš miloval Zákon, kritizoval pokryteckou praxi farizejů, ale nikdy nezpochybnil biblický judaismus své doby. Sám Ježíš řekl, že spása je ze Židů. Rasistický a despotický je islám. Bůh Bible (Starý a Nový zákon) je milující, bůh Koránu je krutý, krvelačný a zlý. To Mohamed páchal holocausty, vyvražďoval ty, kdo se mu nepodřídili. Pročtěte si Korán, Nový a Starý zákon.

Jara London 7.7.2008 22:34

Re: Re: Re: Re: Osobně se domnívám

Již jsem četl. A četl jsem rovněž Talmud, který viditelně číst nedoporučujete. Jeho překlad do češtiny běžně není k dispozici, ale vyšel v Praze v letech 1938 a tuším že 1942.

kopretina 7.7.2008 22:42

Re: Re: Re: Re: Re: Osobně se domnívám

A překlady Talmudu obstarávala kolaborantská vláda, mnoho citátu z Talmudu si vymýšlela, aby kolaboranti získali souhlas českého obyvatelstva s konečným řešením židovské otázky. Mnoho rádobycitátů z Talmudu, který prezentují na chetu antisemité jsou vymyšlené.

Jara London 7.7.2008 22:57

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Osobně se domnívám

Mnoho citátů z Talmudu na druhou stranu vymyšlených není.