Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Co má Západ sdělit Rusku
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Kalina 14.3.2014 13:20Re: Teorie her je správná úvaha Nenapsal jsem, že Západ / USA nedělá nebo nedělal nic. Jde spíš o to, co dělá a co by bylo lepší, kdyby dělal. |
J. Šrámek 14.3.2014 10:21Něco může udělat česká vláda sama! například omluvit se M.Topolánkovi za kritiku jeho návrhu na postavení nového plynovodu mimo Ruské území a tento plán uskutečnit.Za ty nevyčerpané miliardy z fondu EU.Zrušit relikt okupace z roku 1968,jakým je ruský konzulát v Brně!Víza udělovat jen na dobu 30dnů a povinnost výstupu v Praze.Další dle situace. |
V. Novák 14.3.2014 12:53Re: Něco může udělat česká vláda sama! A ten plynovod odkud kam? Pokud si vzpomínám, tak Nabucco neskončil kvůli kritice Topolánka, ale protože nikdo nedokázal najít, co do něj napumpovat. A proto soukromé firmy, které tvořily konsorcium, postupně vycouvaly a připojily se k ruskému South Streamu. Tak co - víte? Váš nápad se zrušením konzulátu radši nebudu komentovat. |
J. Fleiszner 14.3.2014 9:59Jen kecy Rusko má dluh asi 10% DPH ČR asi 47%, Polsko asi 56%, Německo 81%, Francie 90%, USA asi 110% Tak mi řekněte, kdo si může dovolit uvalovat sankce Rusku? Možná Zaorálek :-) |
J. Vlk 14.3.2014 12:12Re: Jen kecy Mýlíte se ! Všechny jmenované státy se mohou chovat jako jejich vzor, Velký vůdce USA a na tyto životně důležité účely se dále a dále zadlužovat, dokud nepřije čínský exekutor.:-) |
P. Vaňura 14.3.2014 13:25I normální člověk může exekutora zastřelit, ale dostane se tím do konfliktu se státem a je tedy proti exekutorovi v nevýhodě. ALE pokud stát udělá cokoliv, většinou nad ním už není nikdo. Čínský exekutor by musel vyhlásit USA válku, kde by nesl stejné riziko, jako protivník a záleželo by jedině na poměru sil. Stát si musí to, čemu by chtěl říkat spravedlnost, vybojovat na bojišti a ne u nějakého soudu, který protivník může ale také nemusí respektovat. Je to, jako by si člověk musel spravedlnost zajistit soubojem, kde ovšem nese stejné riziko jako protivník a může snadno prohrát. Pro natvrdlé, nikdo nedokáže dát do exekuce řecké ostrovy ani kdyby byl dluh Řecka desetinásobný. |
J. Fleiszner 14.3.2014 9:50Zaorálkové bezmocně piští Hitler se nedostal k moci proto, že by byl tak chytrej a schopnej, ale proto, že ostatní byli neschopní blbci. To samé se děje i na té Ukrajině. EU se měla okamžitě postavit za Janukovyče, jako za legitimního prezidenta. Ten měl okamžitě ukončit násilí páchané demonstranty a to silou. V případě, že by musel opravdu ze země utéct, tak mu azyl měla poskytnout EU. To co EU předvedla je srovnatelné s tím, co dělá Rusko. No a Zaorálkové se vykecali a teď si s tím neví rady, protože drak už se probudil. Nejdřív se má myslet a pak mluvit a konat. EU čuměla, nemyslela, nemluvila a nekonala, aby nakonec jen bezmocně pištěla. |
J. Vyhnalík 14.3.2014 13:58Re: Zaorálkové bezmocně piští Problém je v tom, že neschopný blbec byl v první řadě Janukovyč, který držel ekonomiku Ukrajiny stálým zadlužováním a ve chvíli, kdy už mu nezbývalo na provoz se pokusil prostředky "vyjednat" lavírováním mezi EU a Ruskem. Občané by mu to možná sežrali, ale on ztratil důvěru bohatých a tak ti zainvestovali do toho, aby se demonstrace udržely čtvrt roku v "ruských mrazech" a Janukovyče svrhli, bez ohledu na jeho ochotu ke kompromisům a dohody s opozicí. Pro politiky EU jde o vítanou kouřovou clonu před blížícími se volbami do EP, kdy si pro sebe mohou snadno získat tak vzácný mediální čas a k tomu ještě auru "ochránců demokracie", pro kterou jim žádná oběť není velká (v řadách Ukrajinců, či Rusů). |
D. Nowodny 14.3.2014 15:02Re: Zaorálkové bezmocně piští To jsem z toho jelen, jak se to mohlo tak "zvrtnout" , že to souzi tak zbabrali a nechali tu sebranku v Praze ovladnout ten Václavák jenom s "klíčema" : Proč nezakročila hrdinný milice a policajti ! Hin by sa ukázalo, kde je právo a síla našeho lidu vůči západním diversantům !! |
V. Petrová 14.3.2014 9:45Rusku jde o Ukrajinu a ta není v NATO. A nám by také mělo jít o Ukrajinu ( případně Bělorusko, ale tam je to zatím složitější ), protože přece nechceme na Ukrajině loutkovou vládu Putina, která se spolu s Běloruskem připojí k Rusku a s ním k jeho Euroasijské unii. Pro 10 - 20 let to bude Rusku stačit. Pak bude chtít zabrat větší kus Evropy a nakonec Evropu celou. Protože Evropa mezitím zpohodlní, zapomene na Hitlera i Stalina a historie, v daleko horším, se bude opakovat. USA má teď dát Ukrajině zbraně, na požádání Ukrajiny chránit její vzdušný prostor a urychleně přijat Ukrajinu do NATO. To přesně může, ani míň, ani víc. |
J. Boleslav 14.3.2014 10:01Re: Rusku jde o Ukrajinu Taky to tak vidím. |
V. Heidlerová 14.3.2014 10:20Re: Rusku jde o Ukrajinu Rusku jde nejen o Ukrajinu, ale hlavně o obnovení ruského impéria v hranicích bývalého SSSR. Nechali jsme se ukolébat neustálým rádoby jednáním, různými smlouvami atd. Tím, že zanikl SSSR neznamená, že zanikly imperialistické choutky Ruska a šílenců typu Putin. Rusko zastaví jen násilná o a rázná odveta. |
J. Boleslav 14.3.2014 9:43První věc kterou bychom měli udělat a můžeme ji udělat i sami, je vykopat odtud všechny rusáky (zrušit jim viza a povolení k pobytu atd.). Druhým zakázat jejich pátou bolševickou kolonu. |
S. Ševeček 14.3.2014 9:36"zvyšujeme výdaje na zbrojení ..." ... i NA TO si půjčíme. |
P. Schuster 14.3.2014 9:30Osobnost Souhlasím s článkem, až na ten poslední odstavec, který poopravují tím, že v současné době chybí politik takového kalibru jako byli Churchill, Adenauer, Kennedy, de Gaulle a Reagan. |
J. Boleslav 14.3.2014 9:46Re: Osobnost Máte naprostou pravdu. Opálený tlučhuba to rozhodně není a bruselští kaspaři jakbysmet. |
L. Šarina 14.3.2014 9:24Článek napsán jasně, ale v dekadentní Evropě ,která se opět nepoučila a zase může vyvolat už třetí světovou válku, se nic takového konat nebude.EU je jenom administrativní kus papíru se kterým si Rusko může ....... ! A Německo tak to je vlivem mindráku z druhé světové tak polarizováno a ekonomiky propojeno s Ruskem, že Merkelová musí líbat Putina i kdyby mu smrdělo (sprominutím) z huby! |
L. Šarina 14.3.2014 9:19Je to všecho sice hezké, ale v dekadentní Evropě ,která se opět nepoučila a zase může vyvolat už třetí světovou válku, se nic takového konat nebude.EU je jenom administrativní kus papíru se kterým si Rusko může ....... ! A Německo tak to je vlivem mindráku z druhé světové tak polarizováno a ekonomiky propojeno s Ruskem, že Merkelová musí líbat Putina i kdyby mu smrdělo (sprominutím) z huby! |
M. Prokop 14.3.2014 8:59Jen bych podotkl, že i jmenovaní státníci (uznávám, že lepší, než máme teď k dispozici) se dostali ke slovu až když si je vyžádalo veřejné mínění, obvykle dost pozdě po vzniku problému, který jejich předchůdci ignorovali. Ona ta důslednost je drahá (na peníze i na lidi) a tedy značně nepopulární. Kecálkové s ostrými prosbami a resety jsou populárnější až do vypuknutí průseru. |
E. Tocháček 14.3.2014 9:13Re: Jen bych podotkl, No jo, ale když lidé se tak rádi oddávají emocím. A kterýpak politik " klidných časů " by měl to srdce jim je odepřít.... |
M. Vondráček 14.3.2014 8:38:-) Ta poslední tučně napsaná věta tak trochu budí hrůzu. Pokud by ve světě došlo k něčemu vážnému asi můžeme těžko spoléhat na současnou politickou garnituru. |
V. Heidlerová 14.3.2014 10:24Re: :-) Proč ne? Pořád nebyly národu vhod pravicové vlády, tak buďte spokojeni s "moudrou" levicovou vládou. Je k zasmání, když titéž lidé, kteří brojili proti radaru a lezli Rusům do konečníku, nyní hlásají nezměrnou podporu EU, jenže jenom slovně. Hááááááááááá |
P. Lenc 14.3.2014 7:57Dobrý článek. A poslední odstavec naprosto přesně vystihuje naši dobu. |
T. Kočí 14.3.2014 8:37Re: Dobrý článek. Ne liga. Okresní přebor. Přinejlepším. |
A. Bocek 14.3.2014 7:56Je to test demokracie. Buď v tomto testu EU + USA obstojí , nebo ztratí tvář a my se sami budeme muset chystat na ochranu "Ruských obyvatel" v Karlových Varech. Na Širokou ruskou duši je účinný jen klacek. |
K. Frauknecht 14.3.2014 7:45Variant je více :-) Mě se nejvíc zamlouvá: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014031101 |
J. Vlk 14.3.2014 12:19Re: Variant je více :-) Myslím, že nejsprávnější varianta pro nás všechny je uklidit si ty hromady hnoje před VLASTNÍMI dveřmí ! |
E. Tocháček 14.3.2014 7:24Na to snad nepotřebujete žádnou teorii. Vyhrožovat němu něčím co nehodláte nebo nemůžete ( v tomto případě dokonce oboje ) udělat, to si přeci samozřejmě koledujete, že na konci budete vypadat dost trapně. A mimo prohry sklidíte i posměch nezúčastněných ( kdo by to tady mohl být a jak se z toho poučí ? ). Když budu jedovatý ( a to já rád ), tak bychom mohli Putinovi vlastně poděkovat, že nám v Sýrii dal lekci ze zahraniční politiky a na Ukrajině lekci z naší vlastní neschopnosti ( a to přehlížím roli západních politiků při rozdmýchávání nepokojů v Kyjevě ). Budeme uražení nebo se poučíme ? |
J. Vyhnalík 14.3.2014 13:34Re: Na to snad nepotřebujete IMHO jde představitelům EU primárně o to, odvést pozornost od problémů EU před blížícími se volbami. |
M. Moravcová 14.3.2014 6:31Díky za článek Dobrá úvaha bez hysterických emocí. |