18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

SVĚT: Bělorusko na hranici, ovšem čeho?

Nebýt Běloruska a Lukašenka, tak bychom až na atraktivně protitrumpovské gangsterské kravály Black Lives Matter neustále slyšeli jen o covidu. Nevím, zda je pravda, že covid-19 napadá i mozkovou tkáň a nervovou soustavu, ale mně ničí nervovou soustavu denní „koronavirové hlášení“ na ČT.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 17.8.2020 11:58

Tak ho trhnul Putin pomocí neoznačených mužíků se samopaly, které následně vyznamenal. Pro koho to není anexe, pro vás? Rv

Pěkný den.

J. Svoboda 17.8.2020 11:55

Tou pátou kolonou jsem myslel vás, přispěvatele v diskusi k článku.

Pěkný den.

J. Krynický 17.8.2020 11:47

Tak že bych obdobně citoval z vašeho komentáře?

J. Svoboda: "My jsem tady před rokem 89 taky dostávali ze Západu minimálně."

J. Krynický 17.8.2020 11:45

Že jim vadí nepochybuji. Pochybuji, že jsou schopní vytvořit a udržet něco lepšího.

J. Krynický 17.8.2020 11:44

Ano, v některých případech právě ty diktátorské režimy. Viz Jižní Korea.

J. Krynický 17.8.2020 11:43

Zárukou svobodného života rozhodně ne, ale zárukou, že vám přijde výplata i příští měsíc být mohou. O to mi ovšem nešlo. Jde o to, že ten COVID je z Číny, tak počítám, že Lukašenkovi vyčítají spolupráci s Čínou.

J. Krynický 17.8.2020 11:41

Mimochodem ještě je tu jeden podstatný důvod toho rozdílu.

Černobyl.

J. Tulejová 17.8.2020 11:39

Ano, to bylo dojemné. Oddaný psík Vystrčil vrtěl ocáskem a oddaně slintal.

I. Schlägel 17.8.2020 11:29

A mladším Bělorusům vadí i ta stávající, měkká totalita, která je stejně nefunkční, jako ta starobolševická. A informací o skutečné totalitě je dost i v Bělorusku. Mladí lidé jsou zvídaví.

I. Schlägel 17.8.2020 11:25

Pokrok v mezích zákona fungoval i u nás, nezavíralo se, nepopravovalo. Stejně se ta shnilotina složila jak domeček z karet. Stejně dopadá i běloruská shnilotina, akorát že ta polochcíplá kobyla víc kope. Čínské investice nejsou zárukou svobodného života nikde na světě, právě naopak.

Š. Hašek 17.8.2020 11:22

Souhlas.

Už dlouho jsem nezažil takového drzouna, kterým ten Američan je. Televize ho ovšem líčila jak hodného, všesvětového dobroděje. Malinko asi vlezl do zelí jinému dobrodějovi z té dálky - jistému všeználkovi a radilovi Švejnarovi.

Úžasné bylo to vzdychání senátorů v Senátu ČR.

J. Krynický 17.8.2020 11:22

Vidíte a přitom do Běloruska jste už několik let mohl, aniž byste musel řešit vízum. Z Prahy byl přímý let. Na letišti vám prohlídli pas, zaplatil jste cca euro na den zdravotního pojištění, dostal jste razítko a vítejte. A pokud nechcete bydlet na hotelu a budete někde déle než 5 dní, tak nám vyplňte formulář na webu.

Většina lidí byla celkem spokojena, primárně protože svou situaci srovnávala s Ukrajinou, Ruskem a s dobou SSSR.

J. Nový 17.8.2020 11:18

Jak jste dal najevo Kataláncům, že jste s nimi a podporujete jejich právo na sebeurčení?

J. Krynický 17.8.2020 11:14

Ten už vám neodpoví, už je na cestě do Běloruska.

J. Krynický 17.8.2020 11:13

Totalita. Hmm. Tahle totalita fungovala stylem "myslete si, co chcete, říkejte si, co chcete, pište si, co chcete, ale nelezte s transparenty na náměstí". Starší Bělorusové si pamatují tu skutečnou totalitu a mají srovnání.

J. Krynický 17.8.2020 11:08

Anexe vypadá jinak.

Krym se pokoušel trhnout prakticky od vyhlášení ahistorického slepence jménem Ukrajina.

J. Pavelka 17.8.2020 11:07

Pokud byly ovšem volby zfalšovány, lze očekávat, že si lidé řeknou, to je dobrý, tady demokracie stejně být nemůže, jedeme dál močálem temným kolem bílých skal....To asi nelze očekávat, i kdyby mělo být potom ještě hůř

J. Krynický 17.8.2020 11:07

Vy jste četl tak možná první odstavec. A ani ten nejspíš ne celý.

J. Krynický 17.8.2020 11:05

1. Kolik z toho jsou dotace EU?

2. Emigrace je u států bez drátů na hranicích podstatně lepším indikátorem toho, jak se tam lidem žije. A ne Bělorusko není zadrátované.

J. Fridrich 17.8.2020 11:03

Mám porovnané - a co vy ? Varuji vás, ono to ale nejde tak rychle se zorientovat ve vývoji Světa za poslední staletí a tisíciletí.. Zkuste to dohnat, ale chce to léta studií reálné literatury faktu a pod....

J. Krynický 17.8.2020 11:02

Protože COVID. Kdyby nepřišel COVID, tak tamní "mírný pokrok v mezích zákona" funguje dál. Takhle spousta lidí buď delší dobu neměla co dělat nebo přišla o práci, ekonomika padá a svede se to na Lukašenka.

A počítám, že mu v téhle chvíli škodí i ty obrovské čínské investice v Bělorusku.

J. Krynický 17.8.2020 10:58

Tak tomu věnujte pár minut a ty fragmenty si porovnejte.

I. Schlägel 17.8.2020 10:45

Do Běloruska tu revoluci dovezli stejně jako k nám v roce 89. Každý papiňák se zarezlým ventilem bouchne, je to pouze otázka času a intenzity plamene pod ním. A v Bělorusku to bouchlo teď, Lukašenko a spol. na tom intenzivně, byť nechtěně zapracovali sami. Totalita je prostě sebedestruktivní.

M. Valenta 17.8.2020 10:37

Pletete si zadrátování s názorem pane Hane.

J. Tulejová 17.8.2020 10:28

Pane Vlku, naprosto s vámi souhlasím. Ono těch 200000 naštvaných demonstrantů bylo i u nás na Letné a o čem to svědčí? O ničem. Kdo prohrál volby, ten štěkal. My také nemáme rádi, když nás někdo poučuje, jak máme žít a koho máme volit a koho tedy rozhodně ne. Jen minulý týden jsme si mohli přečíst, že ten náš Zeman je nemocný a vůbec neschopný stařec a o Babišovi ani nemluvím, jediný kladný hlas byl o hadrech paní Babišové, kterak byla krásnější než paní Pompeová.

P. Han 17.8.2020 10:28

Ne, mně ten článek stačí tak, jak je.

P. Han 17.8.2020 10:27

Ale vy je neznáte, protože nečtete články. Pak skutečně, jako hlupák, pořád dokola omíláte jen to, co máte napevno zadrátované. Pane Váááálento.

Š. Hašek 17.8.2020 10:19

Demokracií je mnoho a různých. Divím se, že televize už nedala k soudu "podivné" země tady v okolí, které třeba nemají senát. No fuj! Poradí si nějak jenom s "jednou komorou". Že, pane Lásko.

Určití mudropolitikpravci si stále myslejí, že tu správnou demokracii určil nějaký Václav Havel na Hrádečku/Obama. Případně to malinko opravuje sbor kolem pana Moravce. Každou neděli.

K. Křivan 17.8.2020 10:10

Ne článek, ale fakta jsou příznivá ke Kremlu i Lukašenkovi.Po zkušenostech s Majdanem, ...

K. Křivan 17.8.2020 10:04

Přidávám se. Pane Vlku, díky ! A těch pár blbů neberte na vědomí.