26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

RUSKO: Vojna i mir

Jednání NATO s Ruskem je více než potřebné. Situace je napjatá a Rusové jako slabší z protivníků nemají jinou možnost než ji napínat, aby se problémy řešily. Jinak by se s nimi nikdo nebavil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Podracký 22.1.2022 13:47

Samozřejmě, že jde o nás na prvním místě, nebo snad ne? Jinak se můžeme dohadovat o čem chceme.

R. Hansmanova 22.1.2022 13:09

Prostě všude kolem Ruska jsou samí zločinci, které prostě Rusko musí okupovat, i když nechce a nechce ;-D ale úplně všude. Vlastně není divu, když jsou všichni kromě ruské věrchušky fašisti ;-D;-D;-D;-D

V. Podracký 22.1.2022 13:18

Naprosto nelogický závěr. Já se snažím vysvětlit realitu a pravdu. Nic víc. Nehájím Putina, ani jeho vládu a zcela jinak budu mluvit o poměrech v Rusku. Jenže Vás naučili ve VUMLu nenávisti a tak neumíte uvažovat nezávisle a pravdivě.

P. Smetana 22.1.2022 13:34

Když dojdou argumenty, VUML se vždycky hodí. Jak může člověk s klapkami na očích hledat pravdu? No, může. Ta pravda podle toho taky vypadá.

V. Podracký 22.1.2022 13:44

Vy jste zatím žádným argumentem neukázal, že klapky na očích nemáte.

P. Smetana 22.1.2022 13:49

Já jsem neargumentoval. Já jsem se vás jen ptal. Ve svých odpovědích jste se do toho sám zamotal.

J. Fridrich 22.1.2022 13:21

To je tedy pěkná " slátanina ", pane Podracký... Ale to snad musíte vědět, že ?

V. Podracký 22.1.2022 13:29

Typický příklad člověka, kterému došly argumenty a tak dehonestuje autora.

J. Fridrich 22.1.2022 14:18

Ne, je to jinak.. Vy se zastáváte Východního agresora, který lidem naší země škodil 41 roků a zlikvidoval ty naše nejlepší vlastenece - například naše piloty RAF, ale i lidi z východního odboje.. Že by jste to nevěděl, nebo jste Jidáš ?

V. Podracký 22.1.2022 16:54

Bojujete minulé války, když se Vám to hodí. K dnešku argumenty nemáte. To můžeme stále dokola omílat, co se kde stalo. Třeba dnešním Němcům předhazovat nacismus. Pořád a stále jako argument na všechno. Co s tím? Jsou to jen bláboly.

J. Fridrich 23.1.2022 8:27

Pro Boha - co je " bojování minulých válek " na minulosti pár desítek let nazpět ? Vždyť ještě žijí lidé, kteří pamatují poválečnou dobu, kdy jsme byli v područí rusácka a statisíce lidí na to doplatili... Učit se tedy historii Světa od starých Sumerů, Egypta, Řecka, Říma, Inků, Aztéků, Mayů dodnes dle vás není nutné ? Ano, lidí vzdělaných v této oblasti historie vývoje Světa ubývá, oni pak neví " kdo je kdo ". A je to na naší společnosti hodně znatelné - i zde na diskuzích na NP.. Jinak - zmiňujete Německo, ale problém našich občanů je ten, že fašismus-nacismus jednoznačně odsuzují, ale komunismus s cca 80-100 miliony nevinných zavražděných lidí jim ani tak moc nevadí...

J. Lukavsky 23.1.2022 8:52

"Bojujete minulé války, když se Vám to hodí." No ty Židy kupř. zlikvidovala Ukrajina loni? Vždyť vy se dovoláváte také minulé války. Navíc byla Ukrajina tenkrát obsazena Hitlerem, takže i na Ukrajině se našli pomahači, stejně jako jinde. J.L. end

J. Jurax 22.1.2022 18:03

No, motáte hruštičky s jablíčkama.

Mmch, ty hrdiny z RAF jsme si likvidovali sami, Sověti nám "jenom" radili jak na to.

Víte, historické reminiscence jsou dobrá věc, zapomínat se nemá. Nicméně pamatujete si, proti komu ti zmínění hrdinové z RAF bojovali? Uplatňujete tatáž měřítka na západního agresora, jenž měl plán nás po konečném vítězství vystěhovat a dílem poněmčit, dílem povraždit a zbytek zotročit a zabránit mu v rozmnožování?

Svět není černobílý.

Kdysi kdosi řekl, že každá generace má mít svou válku. My - naše generace - jsme tomu zatím ušli a nerad bych, aby se tohle úsloví naplnilo. Konflikt s velmocí by nebyl jako bitky lehce ozbrojených band v Jugoslávii, jež se nás dotkly akorát tak, že nebylo lze jezdit k moři do Chorvatska.

J. Fridrich 22.1.2022 14:38

Ne, autor se dnes dehonestoval sám.

J. Kočvar 22.1.2022 15:06

Ano.

V. Čermák 22.1.2022 11:49

Hm, tak Rusové jsou ti Slabší, protože by svět dokázali zničit jen 10x, zatímco Američani 30x? A taky jsou v koutě? No, nevím, nevím. Ukrajina Vy sí rá už od Majdanu a Minské dohody neplní a celé to eskaluje jen proto, že je na tom čím dál hůř a myslí si, že když bude okopávat Medvěda, že je někdo uvede do blahobytu, nebo aspoň vytrhne z chudoby. Ale Kapitalista přece není žádná Charita, to víme, že? ;-DRv

V. Holoubek 22.1.2022 11:38

Pane Podracký, v článku i zde v diskuzi několikrát zmiňujete případy utlačování ruské menšiny na Ukrajině. Mohl byste, prosím, uvést nějaké příklady, pokud možno i se zdroji informací?

V. Čermák 22.1.2022 11:57

Co třeba ten Úřední jazyk, nebo odmítání referenda o autonomii? Že Ruské menšiny jsou ve všech bývalých sovětských státech je jasné, a že tam jsou více, či méně šikanované je zřejmé a pochopitelné i bez důkazů. Nejvíce nejspíše v Pobaltských republikách...:-/

R. Hansmanova 22.1.2022 13:11

Ruské menšiny , tedy pozůstatky okupantů, nastěhované na místa vyvražděných původních obyvatel, jsou skutečně všude, to je fakt. Byla chyba je tam nechat. Ale práv mají všude o hodně víc, než by měly doma v Rusku. Což už některé mají možnost poznat.

V. Podracký 22.1.2022 13:27

Paní Hansmanová má tentokrát z poloviny pravdu. Rusové v Baltských republikách před r. 1945 nebyli, tyto republiky byly samostatné a menšinou tam byli spíše Němci a Poláci. V podstatě tam Rusové nemají co dělat. Ale neznalost historie nedovoluje paní Hansmanové vyjádřit pravdu. Východní Ukrajina patřila Rusku od 17. století a byla osidlována Rusy i Ukrajinci a dokonce různými národy z Evropy. Rusové tam jsou tedy autochronní a jejich diskriminace je zločin. Podobně je to na Krymu, který patří k Rusku od r. 1780 (asi). Tam ovšem převážilo obyvatelstvo hovořící rusky. Tyto oblasti nikdy k Ukrajině nepatřily, protože prostě neexistovala jako stát. Západ patřil Polsku a východ Rusku.

J. Fridrich 22.1.2022 11:16

Pan Podracký dnes píše něco zcela neuvěřitelného - " Myslím si, že Rusko si muselo dlouho nechat líbit různé sankce a diskriminaci ruských menšin i jednotlivců, pomlouvání a lži, západní nabubřelou představu, že se nesmí vůbec míchat do záležitostí bývalých republik SSSR." -

On neví, nebo záměrně ZAMLČUJE, co dělalo rusácko po roce 1917 celá dvacátá, třicátá a čtyřicátá léta s mnoha - téměř všemi národy které násilím zkolonizovali do Říše Zla - SSSR ? Tam zločinec Stalin přemísťoval-vysídloval celé národy jak na šachovnici tam, kam si USMYSLEL... Tam byly JASNÉ PRVKY VELKÝCH GENOCID. Však se mu povedlo vyvraždit cca 20 milionů vlastních obyvatel, tedy porazil Hitlera - a obyvatel těch jeho kolonií-gubernií. A nyní začíná diktovat opět - suverénnímu Rumunsku a Bulharsku s kým mají spolupracovat a s kým ne.. My přijdeme také na řadu, pane Podracký... Vrbětice byla jen předehra.

I. Schlägel 22.1.2022 11:24

Nezlobte se na něj. On se jenom snaží být objektivní. Dějepis ho učila soudružka učitelka a byla v tom evidentně velmi efektivní. Panem Podrackým vstřebané učivo mu vydrželo do dnes. Lenin měl pro tyhle typy přiléhavý název.

A. Renjascu 22.1.2022 11:44

Zkuste rozebrat článek poctivě bod po bodu a každé tvrzení a sdělte nám jaká je tudíž ta správná pravda od vaší soudružky učitelky. Použijte při tom také nějaké relevantní odkazy. Třeba můžete začít Minskymi dohodami a slíbeným reverendem. A na závěr nám můžete potom napsat váš názor na to, co by mělo NATO dělat, pokud se Rusko dohodne s některou středo či jiho americkou zemí na zřízení základny a umístění ZHN. Zájem má zatím Venezuela a Kuba je také stále ve hře. Snad budeme také respektovat svobodné rozhodnutí těchto zemí...

I. Schlägel 22.1.2022 11:55

Zkuste ospravedlnit chování bolševiků po vítězné VŘSR. Pak se můžeme bavit. Jinak ZHN v držení USA kdekoliv na světě mi dělá menší starosti než držení ZHN rusákem v Rusku, Iráncem v Iránu nebo Korejcem v severokorejském ráji. Ano, dám přednost Pershingům v SRN spíše než ruské verzi na Kubě. Máte to nejspíš naopak. Gratuluji.

V. Čermák 22.1.2022 12:03

Proč začínáte hledat Chyby Až po VŘSR? Proč jste nezačal třeba už od Napoleona, nebo dokonce od Otrokářské společnosti? Mimochodem, je všeobecně známo, že 1. chyby udělal Člověk hned jak slezl ze stromů. Někteří dokonce tvrdí, že tam neměl vůbec lést...;-D

I. Schlägel 22.1.2022 12:09

Protože Vám milý bolševický dobytek se choval jako dobytek zejména po získání moci. Stejně jako například československý bolševický dobytek. Vy radši s exkurzí do historie ani nezačínejte, ukázalo by se, že jste ještě větší blbec, než jsme doufali.

V. Podracký 22.1.2022 12:24

Pane Schlagel Vy argumentujete jako všichni, kteří nemají argumenty. Tahají do toho různě upravenou historii. V každé historii velmocí se najdou zločiny a mne fakt nebaví stále opakovat kolik zločinů kdo nadělal od roku nula. A že v Rusové nevedou ví každé malé dítě. K dnešku to ovšem nemá žádný význam a Vy jen hledáte zástupné problémy, prootže se Vám argumentů nedostává.

I. Schlägel 22.1.2022 16:22

Váš omyl pane Podracký spočívá ve Vašem předpokladu, že Rusko jako velmoc je nyní mentálně jinde než byl tehdejší Sovětský Svaz. Mentálně uvázlo ve studené válce. A v mezinárodní politice se chovají jako vždycky. Kde je Rus, tam je Rusko. Dobrou chuť.

A. Renjascu 22.1.2022 21:58

Ano chování bolševiků po VŘSR bylo neospravedlnitelné, protože odtrhli území, které patřily jiným národům a svévolně je přičlenili k území Ukrajiny. Zejména šlo o celé východní území od řeky Dněpr, potom Podkarpatskou Rus, část území Maďarska, Polska, Rumunska - Besarabie, Československa. Udělali takovou sovětskou variantu mnichovské dohody. Byla to pěkná prasárna a to, že to pokračuje je stejné, jakoby"sudety" zůstaly dodnes přivařené k německé říši.

http://www.pozitivnisvet.cz/wp-content/uploads/2015/03/MAPA_od_1654.jpg

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/54302/stanislav-drahny-ma-se-ukrajina-rozdelit-jako-kdysi-ceskoslovensko.html

R. Hansmanova 22.1.2022 13:15

Chyba, Rusové to dělali dávno před rokem 1917. Řádění Rusů v okupovaném Polsku v 19. století zná celá Evropa, jen naši rusáčci o něm nic nevědí. Násilná rusifikace Ukrajinců začala už za Bohdana Chmelnického. Rusko bylo vždycky říše zla, a bohužel asi ještě dlouho bude.