9.6.2024 | Svátek má Stanislava


Diskuse k článku

REAKCE: Lži propalestinských zastánců

Mezi rozšířené lži patří snaha podkopat legitimitu Izraele obviněním, že je „osadnicko-koloniálním státem“. Ti, kdo tuto nepravdu šíří, tvrdí, že Židé nemají k Zemi Izrael žádnou historickou vazbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Hadravek 6.1.2024 19:32

Vážená slečno Hanko, vítr, že se v češtině říká takové rčení: Odříkaného chleba největší krajíc. Nakonec se zamilujete do nějakého chlapce z Hámasu. Založíte s ním

rodinu, budete mít děti a začnete se žít normálně. Máte k Hamásu ostatně blízko. Na jejich pokyn sem přece dáváte ty komické vstupy o věčné zemi izraelské na území Palestiny.

H. Lukešová 6.1.2024 19:40

Ale jděte, vážený pane Hadravku, píšete nesmysly, ale jak píše pan Wenzl, vy mě jen provokujete a máte radost, když se tolik rozčiluji. Jenže s antisemity se nepřátelím, tudíž ani nějaký chlapec od Hamasu mě nemůže oslovit. Vážně ne.

H. Hadravek 6.1.2024 19:47

Never say never. A odříkaného chleba největší krajíc. Přiznejte se, že Vy s blízkovýchodními mladíky či ženami už nějakou zkušenost máte.

H. Lukešová 6.1.2024 19:50

Vážně nemám. Ale tato debata mi přijde naprosto nesmyslná a hloupá. Takže i vám popřeji krásný víkend a s touto hloupou "diskusí" končím.

H. Hadravek 6.1.2024 19:42

Spravně Hamásu. Omlouvám se.

V. Sáňka 6.1.2024 11:58

Paní Lukešová, vy fanaticky obhajujete vše, co dělá izr. vláda a armáda a jste nekritickou obhájkyní sionismu.

Doporučuji vám, abyste si doplnila vzdělání a přečetla si knihu Alfreda Lilienthala "SIONISMUS". Tam najdete vše o novodobé historii Izraele. Je to židovský autor a historik, takže ho nemůžete podezírat z nějakých propalestiských postojů.

H. Lukešová 6.1.2024 12:22

Pane Sáňko, toho pana autora znám a je velmi neobjektivní, zaujatý, sebenenávistný Žid. I Žid může být antisemitou, to se absolutně nevylučuje, každý, kdo nenávidí Židy, je antisemita, ať člověk židovského či nežidovského původu. Ano, pan Lilienthal je antisemitský, propalestinský autor.

Jinak obhajujete neobhajitelné, nejste schopen odsoudit zvěrstva ze dne 7.října 2023. To, co vy děláte je stejné, ne-li horší, jako popírat klasický holocaust.

V. Sáňka 6.1.2024 12:35

Já tvrdím, že nejsou důkazy pro to, že 7.10. byly v kibucech v okolí Gazy upalovány kojenci a sekány hlavičky miminkům, jak vy tvrdíte.

Naopak vy nevidíte nebo nechcete vidět, a popíráte to, že v Gaze byly pod izraelskými bombami zmasakrovány tisíce palestinských dětí. To je v principu stejné, jako byste popírala holokaust.

H. Lukešová 6.1.2024 12:38

Ne, tato zvěrstva byla dokázána a popíráte a obhajujete neobhajitelné.

https://www.novinky.cz/clanek/podcasty-zbytecna-valka-ceska-velvyslankyne-v-izraeli-videla-obrazky-setnutych-deti-bylo-to-opravdu-strasne-40446690

V. Sáňka 6.1.2024 13:37

Tak tady je to tvrzení proti tvrzení.

Osobně si myslím, že kdyby ty důkazy skutečně existovaly, tak by s nimi Izrael už dávno vyrukoval.

Události ze 7.10. se musí důkladně vyšetřit, ale musí to udělat někdo nezávislý. Nezávislý mezinárodní soud.

H. Lukešová 6.1.2024 14:27

Ne, zvěrstva Hamasu jsou dostatečně dokázána. Novináři z celého světa viděli filmy a fotografie, dokazující zl,očiny Hamasu.

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-vyjevy-jako-z-holokaustu-reporter-novinek-natacel-na-izraelske-zakladne-kde-identifikuji-tela-obeti-40448597

V. Sáňka 6.1.2024 13:00

A ke knize Sionismus A. Lilienthala - je mi jedno, kam vy autora zařazujete, to není podstatné. Zdálo by se, že téměř každý, kdo nesdílí vaše extrémní názory, je podle vás antisemita.

Důležité je, že A. Lilienthal má všechna fakta, která v knize uvádí, odzdrojována, to znamená, že uvádí důkazy a zdroje, ze kterých čerpal. Na rozdíl od vás. Dokažte, že tomu tak není.

H. Lukešová 6.1.2024 13:23

Extrémní názory sdílíte zřejmě vy, pane Sáňko, popíráte právo Izraele na existenci, nevyjádřil jste se k extrémním antisemitským výrokům, které zazněly v kázání v českých mešitách. S takovými lidmi, kteří zastávají postoje jako vy, pak není možné uzavřít mír.

Jinak já nejsem u soudu a vy nejste mým soudcem ani žalobcem, nemusím vám nic dokazovat.

Vidím, že když dojde řeč na Židy nebo Izrael, vidíte rudě.

V. Sáňka 6.1.2024 13:53

Nepíšete pravdu.

A ten text jsem nepsal, proto se zdržím komentáře. Ale není antisemitský, jak píšete. Píše se v něm mimo jiné, že "v Gaze dochází k zabíjení, zastrašování a vyhánění nevinných dětí, žen, starců a dospělých, ničení mešit, kostelů, nemocnic a škol, stromů i půdy..." To vidí každý, kdo má oči.

H. Lukešová 6.1.2024 14:34

Víte, že Charta Hamasu mluví o tom, že Izrael je třeba zničit a Židy, žijící kdekoliv na světě, nejen ty izraelské, nutné pozabíjet?

Víte, ti vyvraždění Židé poblíž Gazy byli míroví aktivisté, levicově orientovaní, volili sekulární a levicové strany, na ty v médiích tak zlořečené židovské osadníky v Judsku a Samaří se dívali jako na škodnou, neměli nic společného s pravicovými věřícími politiky Itamarem Ben Gvirem a Bezalelem Smotrichem.

Zvali si Gazany k sobě domů, jedli s nimi, vozili je do nemocnic, tolik si přáli mír, a přesto byli teroristy z Hamasu a pak i těmi samotnými Gazany, které znali vyvražděni.

H. Lukešová 6.1.2024 13:35

To jen, aby nezapadlo...

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-vyjevy-jako-z-holokaustu-reporter-novinek-natacel-na-izraelske-zakladne-kde-identifikuji-tela-obeti-40448597

H. Lukešová 6.1.2024 12:31

Že jste ještě tady, tak Vám položím dotaz, nechtěla jsem to řešit, když tady nejste, přišlo by mi to velmi nevhodné. Něco, co proniklo do médií.

„Ó Alláhu, obracíme se na Tebe kvůli obyvatelům Gazy, abys jim dal zvítězit nad Tvým i jejich nepřítelem. Jsme svědky kolektivní likvidace a do očí bijící agrese.“ To je doslovný přepis částí kázání v české mešitě. MF DNES zmapovala, jaké jsou skutečné reakce místních muslimů na teroristický útok na Izrael.

Kázání druhé: Služebníci Alláhovi, dnes vidíme zločiny proti lidskosti v okupované Palestině a trpělivé Gaze, kdy dochází k zabíjení, zastrašování a vyhánění nevinných dětí, žen, starců a dospělých, ničení mešit, kostelů, nemocnic a škol, stromů i půdy, jsme svědky kolektivní likvidace a do očí bijící agrese, která na sobě nese znak povýšenosti, nadřazování se, arogance a ukazování síly.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/mesita-muslim-izraelec-gaza-reakce-cesko-kazani.A240102_194917_domaci_lisv?h=90CF4E1BDD1257EE25A65662FD2B3ECF

Nezlobte se na mě, ale taková slova fanatizují umírněné muslimy a zasévají u nich protižidovskou nenávist.

H. Hadravek 6.1.2024 20:20

No, jen jste nám ukázala a díky za to, že pan imám káže pravdu. Ona to není legrace Židé a jejich podporovatele v Evropě jako Vy bestialnim způsobem zavraždili 10 000 dětí

. To bude mít dopad na další existenci Izraele a na životy sionistickych Židů v Evropě, kteři Izrael podporují. Nikdo slušný, nikdo, kdo věří v Boha toto nenechá projít bez trestu.

H. Lukešová 6.1.2024 22:09

Ne, stát při Izraeli je věci slušností. Izrael tuto válku nechtěl. Tu začal Hamas svým genocidním protižidovským tažením a Židé se nemusí omlouvat za to, že přežili, že se brání a že bojují za svou zemi. Naopak je to Hamas a ti, co ho podporují, zasluhují potrestání. Bůh nestojí při teroristech, kteří stínali a upalovali děti, kteří čtvrtili a znásilňovali ženy. Máte pokřivené morální zásady.

J. Uher 5.1.2024 17:41

Militantí neofašistický režim v Izraeli je na odstřel.

B. Rudolf 5.1.2024 7:05

K lidskosti podle mne patří i to, že, i když po něčem nevýslovně toužím, nevezmu si to násilím.

O náboženských motivacích si myslím toto: "Věřte si, čemu chcete, ale nezabíjejte kvůli tomu lidi."

K. Křivan 4.1.2024 19:39

Americké tajné služby jsou přesvědčené, že palestinští radikálové měli v areálu největší nemocnice v Pásmu Gazy a v místech ukrytých pod ní své velitelské zázemí a také tam drželi část rukojmích zajatých 7. října v Izraeli. S odvoláním na čerstvě odtajněné závěry rozvědek o tom informoval americký tisk. Hodnocení podporuje prohlášení, kterými Izrael zdůvodňoval listopadový zásah v nemocnici Šífa.

Izraelské jednotky do areálu vstoupily v polovině listopadu, zatímco v nemocnici zůstávaly stovky lékařů a pacientů a také mnoho lidí hledajících útočiště před izraelským bombardováním. Několikadenní razie vyvolala mezinárodní vlnu kritiky, která přicházela zejména od představitelů arabských zemí a OSN.

Washington už tehdy uváděl, že má informace o aktivitách radikálních hnutí Hamás a Palestinský islámský džihád (PIJ) v nemocnici Šífa a v tunelech vybudovaných pod ní. V nové zprávě podle agentury AP tajné služby uvádí, že ozbrojenci v těchto místech měli „velitelskou infrastrukturu“, přechovávali „některé zbraně“ a drželi alespoň „několik málo rukojmích“.

K. Janovská 4.1.2024 17:24

Milá paní Lukešová, šetřete inkoust, resp. prsty a klávesnici, propalestinské zastánce nepřesvědčíte. Izrael je suverénní stát, o nějakém zpochybňování práva na existenci nemá vůbec význam diskutovat, a má plné právo bránit se jakékoliv agresi, a to jak uzná za vhodné, za podmínky dodržování mezinárodních pravidel. Tečka. Tím taky nikoho nepřesvědčím, ale je to kratší. Hezký den přeji.

K. Křivan 4.1.2024 17:39

"..propalestinské zastánce nepřesvědčíte.."

Ty přesvědčí jen pilulka jménem Plumbum.

Paní Lukešová dělá dobrou práci, a dělá ji zadarmo, a i kdyby přesvědčila jen jednoho člověka, udělala by víc dobrého než všechny "neziskovky" dohromady.

J. Černý 4.1.2024 19:31

Co na to Policie ?

K. Křivan 4.1.2024 20:35

Přijde den a udavači budou viset. Jako v květnu 45. Já je věšet nebudu, na to už nemám léta. Ale pokud tu budu, budu se dívat. Dívat a smát.

M. Ilsner 4.1.2024 20:56

já taky, budu se dívat a až budete viset, budu se smát

H. Lukešová 4.1.2024 20:56

Policie by měla stíhat Hadravka za antisemitskou naciislámskou agitaci, za hanobení rasy, národa a přesvědčení, za podněcování ke genocidě (k Židům).

H. Hadravek 4.1.2024 21:07

Také ještě nemám zimní gumy.

V. Církva 4.1.2024 22:13

V kriminále by vám taky byly k ničemu.