Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
KOMENTÁŘ: Zabraňme zplošťování debaty o Ukrajině
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S. Prosek 20.4.2014 4:13co nato (NATO)? Yaakov Dov Bleich, the chief rabbi of Ukraine, warned that the real danger for the Jewish community was provocation from Russia. He said: “We expect provocations, we expect Russians will want to justify their incursion into Ukraine.” |
J. Vintr 19.4.2014 23:48To jsou bláboly Ve skutečnosti je to všude na světě stejné. Normálně lidé chtějí mít co jíst, střechu nad hlavou a pocit bezpečí. Hovadiny, o kterých se tady píše, začnou lidi zajímat až tehdy, když jim to někdo zacne podsouvat spolu se sliby, že se budou mít lip až ... |
S. Prosek 19.4.2014 22:29pro zajimavost <u>http://www.nucleardarkness.org/nuclear/nuclearexplosionsimulator/</u> Co píše nebo nepíše pan profesor Klaus je bezpředmětné. On ani jeho protivníci u spuštadla nejsou. Laskavě si všichni uvědomte že konflikt který je na dosah ruky, nebude mít vítěze. Jestliže někdo kdy prošel opravdovou válkou - tady patrně nikdo, ví že ti co umírají za řevu explozí, smradu z pálených lidských těl, si přeje jen aby to skončilo a rychle i za cenu svého života! Rambové nebo mašírující rudoarmějci jsou kompars, kulisa k apokalipse. Nejsem lidumil, jenže vím voco go. Veselé velikonoce. |
P. Hofman 19.4.2014 22:16Ježíši, to je ale blábol O dějinách Ukrajiny neví vůbec nic a o současnosti lžou jako Rudé Právo. Že já to, vůl, vůbec četl. |
P. Vítek 20.4.2014 9:34Re: Ježíši, to je ale blábol Hoffman je amatersky komunisticky pravnik.Nebrat vazne.Ma sve polivcicky |
J. Boleslav 20.4.2014 11:08Re: Ježíši, to je ale blábol Máte naprostou pravdu, vidím to velmi podobně. |
P. Vaňura 19.4.2014 21:55Pokud Rusko napadne členský stát NATO, bude třetí světová válka NEVYHNUTELNÁ. Protože jak řekl Winston Churchill k Mnichovu, zvolili jste hanbu budete mít VÁLKU! Válce se nejde vyhnout, pokud by později vypukla stejně za pro nás nepříznivějších podmínek (c) Machiavelli. |
M. Prokop 19.4.2014 21:56Re: Pokud Rusko napadne členský stát NATO, bude třetí To asi nenapadne, pokud se Putin nezvencne úplně, ale už i s tou Ukrajinou je zaděláno na dlouhotrvající průser. |
P. Vavruch 19.4.2014 20:51Žofinko když to tady všechno čtu, co vám Klaus udělal? |
M. Prokop 19.4.2014 21:53Re: Žofinko To bude nějaká vrozená vada ..... |
J. Vyhnalík 19.4.2014 21:58Re: Žofinko Lidé nejsilněji nenávidí to, co nechápou a čemu nerozumějí. |
M. Prokop 19.4.2014 22:03Re: Žofinko To by musela nenávidět celý svět (snad s vyjímkou Ivety Bartošové). :-P |
P. Han 19.4.2014 22:10Re: Žofinko Tu také, ty dvě si konkurují. |
P. Vítek 20.4.2014 9:26Re: Žofinko ......a sve spatne vlastnosti u cizich |
J. Jílek 20.4.2014 10:52Re: Žofinko bacha na ty hrábě... |
Š. Hašek 19.4.2014 20:47Perfektní. Pokud to nakrkne Dienstbiera ml., Jelínka a jiné, bude to realita. Takový je život. Nějak se mi jeví, že chladné uvažování Václava Klause má furt něco do sebe. Faktem je, že ti všichni "chytří majdanští" už dávno vycouvali ze svých "jasných stanovisek". |
M. Prokop 19.4.2014 21:55Re: Perfektní. Najdou se tam i chybky, Rusko rozhodně není nějaký nezúčastněný nebo nevinný a hlavně, chybí co s tím. |
J. Vyhnalík 20.4.2014 15:55Re: Perfektní. Nic takového se tam také nepíše. |
B. Mráz 19.4.2014 20:36Mistrná analýza, kterou ovšem a bohužel nedokáže přečíst velká část zdejších"diskutérů".Výrazy jako KGB Klaus aj. svědčí o úrovni těchto nenávistníků. Jejich argumenty kulhají na obě nohy a je docela škoda, že tuto analýzu dokáží rozmělňovat i jinak poměrně inteligentní přispěvatelé. |
P. Vaňura 19.4.2014 21:59Já se lidem, kteří považují Klause za agenta KGB pomalu přestávám divit. Představa, že ten spolek srabů, ovládající USA, o EU nemluvě, bude chtít vyvolat konflikt s Ruskem, jehož spolupráce je pro ně někdy výhodná, je absurduta da kvadrát! |
M. Prokop 19.4.2014 22:01Re: Já se lidem, kteří považují Klause za agenta KGB pomalu Můžou vyvolat i bez chtění. A může vyvolat i Rusko. Klaus holt chce být originální, na úkor své politické věrohodnosti, bohužel. |
J. Vyhnalík 20.4.2014 16:10Re: Já se lidem, kteří považují Klause za agenta KGB pomalu Ten spolek srabů se řídí průzkumy veřejného mínění, které jim říkají, co lidé chtějí slyšet a co jsou schopni pochopit. Navíc viditelný vnější nepřítel je optimální téma pro naléhavou volební kampaň, které jim umožní vyhnout se pojmenování na řešení problémů, které způsobili oni sami. |
P. Vítek 20.4.2014 17:20Re: Já se lidem, kteří považují Klause za agenta KGB pomalu Pane Vyhnaliku zacinam mit dojem,ze jste tady v tehle zemi zustal uz jediny normalni.Mate nejake reseni,jak tady v Cesku stohoven?(Jedno poradne ho.vno je babis) |
J. Vyhnalík 20.4.2014 18:01Re: Já se lidem, kteří považují Klause za agenta KGB pomalu Zdaleka nejsem jediný a právě to, že o sobě a svých názorech pochybuji mi dovoluje vidět i to, co těm co to neumějí, tak často uniká. Bohužel nevidím jednoduché řešení. Lidská psychika je nastavena tak, že se vyhýbá změně názoru. Prostě pokud si lidé na něco jednou utvoří názor, je pro ně obtížné ho změnit. Má to svoje výhody, a pomáhá to rychle a efektivně řešit problémy, pokud lidé žijí v relativně jednoduchém a stabilním prostředí. Naopak pokud se situace mění a problémy jsou komplikované, je to zpravidla na škodu. Bohužel žijeme v mediálním světě, který se specializuje na rychlé a efektivní ovlivňování lidských myslí a složité problémy není schopen reflektovat. Je to ukázkou flagrantního selhání těch, kteří se často považují za součást intelektuálních elit, tedy novinářů a majitelů médií. |
L. Brabencová 19.4.2014 19:51S Klausem souhlasím, je mi jedno,jestli mi bude nadávat p.Sochorová. :-) |
J. Svoboda 19.4.2014 20:14Re: S Klausem souhlasím, S Klausem nesouhlasím ve všem, ale podstata je pravdivá. Podezřívám ho např. z toho, že se mu moc nechtělo psát o tom, že v Krymském referendu vůbec nebyla možnost zachování Krymu jako součásti Ukrajiny. |
J. Boleslav 20.4.2014 8:21Re: S Klausem souhlasím, Podstata je sice i v tomto případě pravdivá, ale není rozhodně úplná. Základní bezpečnostní hrozbou v našem prostoru není Ukrajina ani EU, ale rusáci s kremelskou KGBáckou swiní v čele. |
J. Svoboda 20.4.2014 14:59Re: S Klausem souhlasím, Pane Boleslave, expresivními výrazy mne rozhodně nepřesvědčíte. Rozhodně se nechci zastávat Putina, také mi slušně pije krev. Dále však setrvávám na svém názoru, že Západ (EU s USA) předložil Rusům Krym a dále východní část Ukrajiny na stříbrném tácu tím, že snahou o podpis přístupové smlouvy se s Ruskem začali přetahovat o ukrajinu. V EU vládnou političtí diletanti a hlupáci, kteří si nedovedli domyslet, že jejich aktivity dopadnou tak, jak nakonec dopadly, to je dále rozpoltily Ukrajinu a tak ji připravili pro Putinovy rejdy. |
J. Boleslav 20.4.2014 15:08Re: S Klausem souhlasím, S tím, co píšete, v podstatě souhlasím. V Bruseli vládnou neschopní pitomci, ve Washingtonu opálený užvaněnec a kremelský gauner toho zneužívá. |
J. Kanioková 19.4.2014 19:37Stejně mě fascinuje ta paranoia, že Rusko vstoupí (ofic.) na území Ukrajiny, či dokonce i dál. Zkuste si logicky promyslet, že to by znamenalo vzít na sebe odpovědnost za život tamních lidí, tudíž i za tamní ekonomiku. Dluhy. Rusko na to NEMÁ a nestojí o to. |