29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

IZRAEL: Na dvou frontách

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Adam 14.7.2006 4:17

Re: Re: Re: S tématem článku...

Zas/ranej cechacek kterej si dovoli urazet presidenta USA mi nestoji za to abych ti neco vysvetloval. Patris k te nejspodnejsi luze i kdyz si tu hrajes na neco na co tvuj mozek nestaci. ;-P

cosi 14.7.2006 6:19

Re: Re: Re: Re: S tématem článku...

President USA mi nestoji za to, abych se namáhal ho ptát,  jak moc je demokratické věznit  lidi (i spratky) bez soudu. To dělali komančové, Hitler, GWB a pod.  

Adam 14.7.2006 7:36

Re: Re: Re: Re: Re: S tématem článku...

Doufam ze vic toho marastu v makovici nemas ? ;-D

Sowfiw 14.7.2006 16:33

Re: Re: S tématem článku...

Adame, ptat se uchylneho Alexije na vzdelani, to dopadnes. O tom nedoukovi je preci vseobecne znamo, ze se protekci dostal do Holomoce, kde se ovsem nebyl tupec schopen zapamatovat ani kosti v predlokti, takze mu pekne rychle vylili perka. Poradne neumi,  krome vyrvavani levicackej vyguglovanej hlouposti po netu, vlastne nic. Alexiji, nedodukem jsi a zustanes  i kdyby jsi se possral. Vzdelani jsi nebyl pro svou hloupost schopen nabyt, takze ti ted nezbyva nic jineho nez se vztekat jako starej pavian.  Nakonec diky za toho stejne nedouceho Vachu co? Muzete spolu vylezt na vrbu a vzajemne si notovat.

zalozak 14.7.2006 0:24

Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Ted jeste schazi dalsi propagator Dusan N... aby prilil svoji polivcicku a vysvetlil jak hrdinske armade Izraele nezbyva nic jineho nez z letadel bombardovat civilni objekty (obytne domy, mosty, elektrarny, letiste, televizi) jako odvetu za unost dvou vojaku. (Nekomu by to mohlo pripominat vyhlazeni vesnice za atentat na riskeho protektora... )

Dana 14.7.2006 0:30

Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Nekomu by to skutečně mohlo připomínat vyhlazení vesnice za říšského protektora. Ovšem - musel by to být totální blbec.(Y)

Alex Juchelka 14.7.2006 0:45

Re: Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Mýlíte se, byla byste překvapena, kolik inteligentních lidí s postupem Israele nesouhlasí a nejsou to jen ti, kdo v tomto konfliktu dávají přednost pouze Palestincům...

exulant 14.7.2006 1:34

Re: Re: Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Znate termin "uzitecny idiot", jak se vyjadril V.I.Lenin?

Alex Juchelka 14.7.2006 1:48

Re: Re: Re: Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Znám, Dr. Wolfowitz je jedním z posledních nositelů tohoto hrdého titulu, Fukuyama tomu unikl jen o fous, a některé zlé jazyky jsou toho názoru, že ne, atd., atd. ;-)

exulant 14.7.2006 4:17

Re: Re: Re: Re: Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Inu, tak se neshodneme, ja si to myslim o tech vasich `inteligentech`.

Charlie 14.7.2006 7:46

Totální blbec ?

Tak tuto podmínku záložák splňuje !

wow 14.7.2006 0:35

Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Ani ne tak "hrdinske armade Izraele", ale Izraelcum bojujicim o svuj zivot proti stredoveku a gaunerum, kteri bezproblemove ufiknou hlavu treba Tobe zalozko!

Pochopitelne Izrael jsou zidi - arabsti hrdini bojovnici bojuji za svobodu, mir a sebeurceni, vymlacenim zidu do more.

Tebe zalozko a radu narodnich antisemitu sere, ze se zidi konecne nedaji hnat na porazku jako dobytek, zatim co my cechacci se vzdame treba tem arabum, kdyz k nam pritahnou, jelikoz, kdybychom se nevzdali, tak by to melo "nedozirne nasledky" ;-D;-D zapomen zalozko - Zidi jsou valecnici, at jim Amici pomahaj nebo ne. My jsme sracky tisknouci se k jakemukoliv dubisku a prisahajici vernost komukoliv, hlavne kdyz nam nechaj cementovy chaty, lahvac a moc nam nesukaji maminu! ... jen tak trochu !!

Jses (Y) zalozko!!

zalozak 14.7.2006 1:35

Re: Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Ano , tak na tohle jsem take netrpelive cekal. Na komentar zakomplexovaneho idiota ktery kritiku cehokoliv co jeho milovany Izrael dela oznaci za antisemitismus. Jak ubohe a jak priznacne!

Jo to je to prave!  Pokud si chcete lecit sve komplexy tim ze preferujete jit nekoho strilet pripojte se prosim do nejake zoldacke armady, a nezatahujte do toho ostatni

wow 14.7.2006 2:11

Re: Re: Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

zalozko - titul zakomplexovany idiot patri jedine Tobe!! Blb Tveho rozmeru se najde jedine mezi zaprdenymi zbytkovymi bolseviky! Jses exportni (Y) Rv

Adam 14.7.2006 3:40

Re: Re: Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

>...co jeho milovany Izrael dela..<

Milej zalozaku, prave tenhle vyraz z tebe dela zakomplexovanyho antisemitu. Pamtuj si jedno a zapis si to za usi. Israel ma svoje vnitropoliticke problemy jako skoro kazda zeme, ale byt obklopen mnohonasobnou presilou Arabu kteri usiluji o zniceni Israele dokaze narod sjednotit a udelaji vse pro svou pravoplatnou existenci. Nemusis ten Israel milovat ale patri mu obdiv a tot vse. Ty vostatni pindy co tu keca Juchelka jsou pro starou babu a ne pro cloveka ktery vi o co v te oblasti jde. Capisto? :-/

zalozak 14.7.2006 4:38

Re: Re: Re: Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Zaprve se zcela durazne ohrazuji proti tomu aby jste me nazyval antisemitou. Jednak nemate ani poneti o memu puvodu  ci me pripadne nabozenske prislusnosti a jednak je to presne nalepkovani ktere predvadeji lide neschopni jinych argumentu..

Pro pripomenuti - antisemitismus - je uplatnovani rasistickych nazoru versus zidum. Nikoliv kritika toho co nekteri zide v Izraeli delaji a uz vubec ne kritika militatniho postoje soudobych izraelskych vladnich kruhu.

Zpet do skoly nebo alespon ke slovnikum. :-P

Ben 14.7.2006 6:31

Re: Re: Re: Re: Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Když už posíláte, Záložáku, někoho zpět do školy, naučte se používat podmiňovací způsob v česky psaném textu. V tom však dělá chyby mnoho dalších diskutujících a to soustavně.

lidddy@seznam.cz 14.7.2006 12:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

No - a před a tak, a proto se píše čárka.

Vodník 14.7.2006 8:18

Záložáku, můžete být hrdý

několik sionistických fašistických kriplů Vám nemůže přijít na jméno. To je dobré znamení! ;-)

mik 14.7.2006 22:34

Re: Záložáku, můžete být hrdý

Zato láska bolševickofašistických kriplů je to co potřebuje. :-)

Alex Juchelka 14.7.2006 0:37

Re: Jo tak na tohle jsem netrpelive cekal...

Pan Lahav byl v minulosti poměrně objektivní a s propagandistou Neumannem by mě ho asi srovnat nenapadlo. Pokud v Israeli žije, nedivte se mu, rakety většinou padají na druhou stranu...

Vodník 14.7.2006 1:26

Souhlas

pana Lahava rozhodně nelze nazvat propagandistou, naopak - někdy se pohybuje na hraně. Nemusím s ním sice souhlasit (jako např. dnes), ale jsem přesvědčen, že se u něj jedná o racionální a odůvodnitelné stanovisko.

Jiri Janecek Seattle USA 14.7.2006 6:54

vyhlazeni vesnice za atentat na riskeho protektora

- jen je rozdil v quantite? Kolik tech domu znicili gestapaci - a kolik teroristicky stat Israel - 60 let po nacistech - stovky - svet se na to kouka - a pravicovi burani jasaji

Charlie 14.7.2006 7:50

Furt lepší pravicový buran

než Janeček-blbeček.

Říman 14.7.2006 9:19

Re: vyhlazeni vesnice za atentat na riskeho protektora

Teď promluvil Parteigenosse Himmler (nebo snad Heydrich?).

NevericiTomas 14.7.2006 11:08

Re: vyhlazeni vesnice za atentat na riskeho protektora

Hele ty kaspare.Blbci jako ty jsou duvod proc skutecny genocidy probihaji zcela bez zajmu sveta.Kdyz Rusove systematicky srovnali se zemi Groznyj, kdyz ve Rwande probehla snad nejrychlejsi genocida v dejinach lidstva, kdyz ted v Sudanu umiraji desetitisice lidi, tak to nikoho z vas piisnickejch idiotu nezajima.Nalepite slovo genocida na kazdej zbouranej palestinskej barak a skutecny pohromy jdou kolem vas.Proto vas nazyvame bolseviky, ze mate stejny vztah k lidskemu zivotu.Je to pro vas jen politicky klacek.Nejde vam o to, aby lide neumirali, ale aby se ti mrtvi dali nekomu omlatit o hlavu.Jed se podivat do Grozneho, jak vypada mesto po systematicke genocide, zmetku, a pak uvazuj jak jste ten vyraz zprofanovali.

Sch.glosátor 14.7.2006 14:04

Ne. Je to nevyhlášená válka vedená proti Libanonu jako celku.

Za to, že Libanon na svém území trpí protiizraelské útočníky, jejichž hnutí je zastoupeno i ve vládě. Tak útoky Hizballáhu jsou považovány za útoky přinejmenším strpěné Libanonem. Kdo chrání a podporuje mého nepřítele, sám je mým nepřítelem.

doxa 14.7.2006 0:16

Ty tři zavražděné izraelské vojáky nám naše média zamlčela...

Alex Juchelka 14.7.2006 0:43

Re: Ty tři zavražděné izraelské vojáky nám naše média zamlčela...

Tady byl kolem těch čísel také myslím trochu zmatek. Hlavně kolem israelského tanku v Libanonu, pod kterým vybuchla mina a nějací vojáčci se pokoušeli zachránit posádku. To jsou první, mnohdy nepřesné zprávy z bojiště...