15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kusý 8.10.2010 8:50

Pane Roldáne! Přečtěte si dole

reakce pana Ibn Sauda Kadlece, a zjistíte, že s některými lidmi je diskuze absolutně nemožná.Srdečně bych mu přál multikulturní obohacení islámem, ale někde mimo Evropu.Tady  něj opravdu nestojíme.

O. Roldán 8.10.2010 10:49

Re: Pane Roldáne! Přečtěte si dole

O.Kadlece zajímá pouze můj původ a nemá evidentně v úmyslu přispět do diskuse nějakými argumenty. Nemá tedy smysl na něj jakkoliv reagovat.

Třeba už obohacen islámem je. Jestli není, určitě by mu prospělo prostudovat si například osud Kosova po druhé světové. Nebo osud křesťanské menšiny na současných palestinských územích, atd. atp.

O. Roldán 7.10.2010 23:00

multikulturalisti = užiteční idioti

Multikulturalisti hlásají, že všechny kultury jsou si rovny a je třeba je stejně respektovat. Islám je přesně tím příkladem, který takový přístup usvědčuje z omylu.

Šaría a deklarace lidských práv jsou naprosto neslučitelné. Vždyť všichni křesťani jsou v pojetí šaríi tolerovaní pomýlenci. A jsi-li buddhistou nebo ateistou, pak jsi podčlověkem. Z toho plyne, že západní civilizace a islám jsou naprosto neslučitelné. Vyznavači islámu se tedy buď musí vzdát svého náboženství nebo se vrátit tam odkud přišli.

O. Kadlec 7.10.2010 23:21

Re: multikulturalisti = užiteční idioti

Co budeš dělat když se to nenaplní - tý vole? Buď - anebo! Co se stane? Co když se nevzdají svého náboženství? Co když se nevrátí?Jak se mají vrátit ti co nepřišli? Když se tu narodili? Co budeš dělat?

Zblázníš se? Staneš se muslimem? Povedeš dál tyhle hospodský  řeči? Budeš kolem sebe střílet?

Když sneseme v evropský společnosti takovýhle magory, sneseme i muslimy, neboj. My to sneseme. Co budeš dělat ty to by mě zajímalo.

O. Roldán 8.10.2010 0:36

Re: multikulturalisti = užiteční idioti

Co budu dělat, když se nenaplní co? Faktem je, že šaría a svoboda jednotlivce jsou neslučitelné. Problém je, že až tu bude 50% muslimů (a možná i míň), tak evropská svobodná společnost zanikne - Kosovo je důkaz. Když se nevzdají svého náboženství a nebudou se chtít odstěhovat, tak já, ty, a všichni ostatní budeme stát před volbou - buď vyhladíme my je, nebo oni nás.

Je to smutné, ale evoluce je o tom, že schopnější/bezohlednější přižije. Buď tedy bude evropská civilizace bezohlednější než muslimská, nebo nepřežije.

O. Kadlec 8.10.2010 1:00

Re: multikulturalisti = užiteční idioti

Nevíte o evropské civilizaci evidentně vůbec nic. Buď jste tedy - jak jméno vaše napovídá - odněkud z Bolívie, nebo - jak texty vaše naznačují - z hospody Na růžku. :-)

I. Vitula 7.10.2010 20:51

Souhlas

Souhlasím s autorem. Suďte i mne.

J. Hruška 7.10.2010 20:46

Já to neřek´ ...nemluvím o muslimech.

Kdo chce s vlky jíti, musí s nimi výti, -- a co když ... už mají mou stopu a větří, že kopu si hrob a stloukám si kříž....Podobnost čistě náhodná. Míru zdar, Josef

J. Chvojka 7.10.2010 16:57

Souhlas

naprostý souhlas - co si o sobě ta EU-socansko-fašistická verbež myslí?

V. Pavel 7.10.2010 16:45

Souhlasím s V. Pavlem!

Ve všem! :-)

J. Skotnica 7.10.2010 19:12

Re: Souhlasím s V. Pavlem!

Skromnost sama.

Z. Rychlý 7.10.2010 23:42

Re: Souhlasím s V. Pavlem!

Jeětě existuje jeden takhle skromný - a proto ho tenhle tak nenávidí !

L. Kubeš 7.10.2010 14:34

Hurá do středověku !

A možná i dál. Všichni ti levicoví kavárenští takyintelektuálové s jejich multikulturalismem by nás rádi dovedli zase do středověku. Ukradl jsi něco, usekneme ti ruku, Evropa to už sice jednou zažila, ale proč si to s nadšením nezopakovat v rámci islámské šarii. Ti "užiteční idioti" z našich řad pro to dělají co můžou. A když to ještě zkombinují s nápady zelených, tak se možná dopracujeme až do doby kamenné. Díky nechci, a tak podporuji Wilderse !!

P. Brodský 7.10.2010 16:10

Re: Hurá do středověku !

O miultikulturalismu zřejmě nevíte vůbec nic..

M. Prokop 7.10.2010 16:18

Re: Hurá do středověku !

To by byl šťastný člověk, to už snad dnes ani nejde.

P. Brodský 7.10.2010 16:28

Re: Hurá do středověku !

Multikulturalista je ten, kdo nechce dělat z Evropy Irán.Pan Kiubeš evidentně chce.

M. Prokop 7.10.2010 16:33

Re: Hurá do středověku !

Ještě vám z toho vypadli liberálové. Ti chtějí svobodu (proto se neshodnou se všemi, kteří ji chtějí omezovat), ale pro všechny. U multikulturalistů si nikdy nejsem jist, zda tu svobodu chtějí i pro svou kulturu. Pokud ano, vmanévrovali se bohužel do toho, že jsou chápáni jinak.

P. Brodský 7.10.2010 16:50

Re: Hurá do středověku !

Rozdíl mezi liberály a multikulturalisty je pouze v tom, že liberál nechá toho, kdo nemá sílu si svou kulturu udržet, např. nějaký indiánský kmen, kterému Většinová populace svobodně devastuje jeho životní prostředí, chcípnout (říká se tomu sociální darwinismus), zatímco multikukturalista se pokouší zorganizovat nějakou podporu.

J. Anděl 7.10.2010 17:11

Re: Hurá do středověku !

No já bych řekl, že čestný muž a gentleman nenechá někoho skutečně trpět, ani když je to liberál.

Ovšem je pravda, že liberál by nejspíš neorganizoval tu podporu z daní všech, ale spíš formou nějaké charitativní akce či soukromého sponzoringu atp.

Ale už jsem tu sám sebe přistihl, že občas ve svém chápání liberálního pohledu trochu přestřelím.

J. Anděl 7.10.2010 17:03

Re: Hurá do středověku !

On oficiálně asi multikulturalista neexistuje (není myslím žádné multikulturalistické hnutí či strana atp.).

Existují lidé, kteří respektují jiné kultury, mají přátele a známé z různých konců světa i různých směrů. Přitom mají v sobě jasno, váží si také své kultury a netrpí nemocí viny bílého muže.

Existují lidé, kteří touží, abychom žili ve společnosti, kdy budeme pohromadě veliký mix všech kultur a barev, všichni třeba v jednom městě, pod jednou střechou, ve vzájemné lásce a spolupráci. A komu se to nelíbí, toho je třeba přesvědčit třeba i násilím, protože to je nepřítel. To je ... naivní a člověk musí vykouřit spoustu marihuany, aby mu to dávalo smysl.

Je fakt, že já slovo multikulti používám spíš v tom druhém smyslu, tedy vlastně pejorativně. Abych to odlišil od běžného liberálního pohledu. Mimochodem, zdá se mi to, nebo multikulti a zelená hnutí manévrují liberály do celkem konzervativní pozice?

M. Josífko 7.10.2010 19:03

Re: Hurá do středověku !

Takže ten, kdo nechce fašisty a nacisty vlastně není multikulturalista?

J. Anděl 7.10.2010 21:57

Re: Hurá do středověku !

Teď si nejsem jistý, jestli rozumím Vaší úvaze. Pokud to myslíte tak, že jsem napsal, že multikulturalista snese a touží mít pod střechou všechny směry a pohledy, včetně fašistů a nacistů, tak je vaše dedukce správná.

To jsem ale nenapsal. Spíš se tam ukrývá jakási iluze, že všechny kultury a směry jsou v podstatě dobré, přispívají k barevnosti a kráse světa, mohou spolu vycházet a obejít se bez totalitních řešení, jako je např. fašismus.

Ovšem to já považuji za iluzi, byť vycházející z pochopitelného a vlastně správného předpokladu, že žádná kultura či kout světa nedeterminují člověka k určitému typu chování. Ovšem nemyslím si, že všechny kultury jsou kompatibilní a schopné soužití.

Je nutné vycházet z reality, že lidé jsou nemocní a postižení odtržením od Boha (to lze snadno, možná snáze, i v náboženství). Nejsme toho rajského utopického soužití (zatím???) schopni.

P. Brodský 7.10.2010 13:49

Zavolejte bábu,

Aby podporovala Wilderse, jinak že ji už nikdy nenavštívíte. Určitě Vám vyhoví a budete mít ústavní většinu.

M. Prokop 7.10.2010 13:53

Re: Zavolejte bábu,

Bylo to pohuleníčko?

P. Brodský 7.10.2010 16:06

Re: Zavolejte bábu,

Haf,Haf

M. Jelínek 7.10.2010 12:54

pro idioty

http://www.youtube.com/watch?v=uwqpuUDS6ac

něco pro arabofily

J. Anděl 7.10.2010 12:34

soud

Myslím, že soud sám o sobě není špatný. Jsme kultura, která vnímá právo a soudy jako dost podstatné. Řeší-li se toto téma u soudu, může to být užitečné. Samozřejmě okolnosti soudu, jak je popisuje pan Matějka, nepůsobí zrovna povzbudivě.

Jen chci dodat, že soud neznamená automaticky odsouzení.

M. Jelínek 7.10.2010 12:18

Plný souhlas

Podporuji

Wilderse !!!

J. Kejkrt 7.10.2010 12:15

LISTINA ZÁKLADNÍCH PRÁV EVROPSKÉ UNIE

HLAVA II SVOBODY

Článek 11

Svoboda projevu a informací

1. Každý má právo na svobodu projevu. Toto právo zahrnuje svobodu zastávat názory a přijímat a rozšiřovat informace nebo myšlenky bez zasahování veřejné moci a bez ohledu na hranice.

Je třeba k tomu něco dodávat? Nebo snad Nizozemsko vyjednalo nějakou výjimku?