1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jenda 23.2.2009 13:21

Re: Lisabonska smouva by mela vypadat takto:

Svobodny pohyb zbozi? Jiste. Sluzeb? Proc ne. Kapitalu? Samozrejme. Osob? ... no ja vam nevim. Opravdu touzite po davech cikanu ze Slovenska, turku a kurdu z Nemecka nebo arabu z Francie? Ja bych to s tim volnym pohybem osob az tolik neprehanel. Jiste, dokud se valna vetsina svobodne se pohybujicich chova slusne, tak je to desne fajn. Zrychluje to cestovani, zjednodusuje zivot. Ovsem zakazat statum moznost rict "sorry, vas k nam nepustime" je nebezpecne.

nomad 23.2.2009 2:51

ceske politikareni

tak si myslim, ze kdyby Ceskoslovensko bylo od prvopocatku, '89, pod "patronaci" EU, tak bychom si u nas zili mnohem lepe a radostneji.

honzak 23.2.2009 6:31

Re: ceske politikareni

???? Zbytkový alkohol? Nebo jen pokus o vtip?

eTony 23.2.2009 8:15

Re: ceske politikareni

pokus o myšlení........ :-)

Frankie 23.2.2009 9:51

Re: ceske politikareni

Neúspěšný, bohužel.

Tomas Pluskal 23.2.2009 2:15

Smlouvy

Kazdy software ktery pouzivate, obsahuje licencni smlouvy, kterou pri instalaci kazdy odsouhlasi, aniz by ji cetl. Takova je proste realita, at si pan Vlk rika co chce. Lisabonska smlouva neni neco, cemu by bezny clovek mohl rozumet, to je vec pro pravniky. Jeji dusledky beztak zivot bezneho cloveka vubec neovlivni.

Moloch 23.2.2009 3:50

Re: Smlouvy

Říkáte, že důsledky LS život běžného člověka vůbec neovlivní?

A četl jste ji? A porozuměl?

Protože jinak je vaše tvrzení jen dojmem a zbožným přáním.

honzak 23.2.2009 6:34

Re: Smlouvy

"Jeji dusledky beztak zivot bezneho cloveka vubec neovlivni" - tvoje je království nebeské, abych se vyjádřil slušně. Patrně jsi mlád a nemáš zkušenosti s hlasateli dobra, kteří nakonec dirigují všechno a všem. Zeptej se rodičů např. na uliční výbor, nebo doporučení ZV ROH ke studiu pro děti členů ROH. Něco podobného bude brusel po schválení LS.

Didi 23.2.2009 8:05

Re: Smlouvy

"Jeji dusledky beztak zivot bezneho cloveka vubec neovlivni."

V tom případě život běžného člověka nijak neovlivní ani její nepodepsání a tudíž není žádný důvod ji podepisovat.

Jenda 23.2.2009 13:15

Re: Smlouvy

licencni smlouvy SKORO nikdo necte. Ujistuji vas, ze kdyby si do licencnich podminek (k normalne prodavanemu softu) dala nejaka firma nejaky podfuk (tedy neco jineho nez obvykle "melo by to fungovat, ale pokud nebude a vymaze vam data, tak z nas nic nevysoudite"), tak je o tom do tydne (do nekolika hodin u casteji pouzivaneho softu) sahodlouha diskuze na /. a jen o neco malo pozdeji o tom vi uplne vsichni. Tohle se rozkeca.

Tonda Vidlicka 23.2.2009 1:57

Kdyz zenich podepisuje svatebni smlouvu tak taky nevi co ho ceka

Kdyz zenich podepisuje svatebni smlouvu tak taky nevi co ho ceka - a tu smlouvu necte. Pak se zenich ozeni a po par mesicich se 50% zenichu chce da rozvest.

Dulezite je aby ta Evropska smlouva mela "provizi" na rozvod. :-)>-

Marcela 23.2.2009 8:50

Re: Kdyz zenich podepisuje svatebni smlouvu tak taky nevi co ho ceka

Copak, nevyšlo to?

Tx 23.2.2009 9:05

Re: Kdyz zenich podepisuje svatebni smlouvu tak taky nevi co ho ceka

Jestli ženich smlouvu nečte a podepíše, je vůl. Ať si potom nestěžuje. Tak jako poslanci, pokud si LS nenechají POŘÁDNĚ, bod po bodu i s důsledky vysvětlit a něco odhlasují na doporučení přesedy strany. Pokud ne, pak se ženich i poslanci mohou velice divit, co to vlastně podepsali.

Jenda 23.2.2009 1:06

Napsano dobre, ale zdaleka ne poprve

a zase na houby. Ani kdyby to vyslo v Blesku, Dnesu a Lihovkach najednou a vecer to cetli v hlavnich zpravach na vsech trech celostatnich televizich. Jo takhle mozna kdyby se nepodarilo obejit obyvatelstvo v nektere z tech velkych zemich EU, ale takhle? Tak si prinejhorsim s Iry zopakujem hlasovani. Po patricne masazi a treba nekolikrat.

Loki_F 23.2.2009 1:04

Ano pane Vlku, toto je druhé nejlepší vysvětlení

toho, co Lisabon Treaty představuje...

Primární lapidární "vyvoslení" Euroústavy zpracoval PeS i s upgrade na "Lisabonskou reformní smlouvu".

To již nikdo nepřekoná...  a poslanci by je měli číst povinně, nejméně jedenkrát denně! };D)))

Pravá Míra 23.2.2009 1:02

Pravda o ratifikaci LS

Zatím neratifikovalo: Německo, Irsko, Polsko, ČR, Finsko!! (a Gibraltar váhá..).

To je pět velkých sátů z  27!!

Takže nejsme jediní ani  poslední!!!

Hubený 23.2.2009 5:47

Re: Pravda o ratifikaci LS

ČR,Finsko a Irsko jsou velké státy .....????? Co si to namlouváš ????;-D;-D

eTony 23.2.2009 8:24

Re: Pravda o ratifikaci LS

takže uznáváte "podřízenost" menších....... jenomže vy jste nejen blb, ale ke všemu i ignorant. Finsko není zrovnamalý stát.

Ochlazovač 23.2.2009 13:05

Re: Pravda o ratifikaci LS

oproti Gibraltaru, Lucembursku... jistě! A kdyby to neschválil teb Gibraltar, tak nemá ratifikováno ani GB !!!! a to je taky jen taková bezvýznamná, malá zemička....

Fajkie 23.2.2009 1:02

Tak to je!

Evropská unie sice zaměstnává desetitisíce úředníků, ale přitom nedokáže sepsat obecně srozumitelnou formou to, k čemu vlastně je a co pro své členy hodlá činit. Zde nezbývá, než vzdát hold tvůrcům americké ústavy, všechno je zde jasné a k věci.

Dokud nebude mít EU něco podobného, tak se bude jednat pouze a jenom o pokus převálcovat ty (hloupé) malé země. A skutečně, jenom velký blbec by podepsal něco podobného, jako je Libanonská smlouva. Bylo by jistě zajímavé vyzkoušet naše zákonodárce ze znalosti Lisabonské smlouvy, protože ta se číst nedá, takový dokument by měl být tudíž principiálně odmítnut pro nesrozumitelnost a to i v základním jazyku, natož v překladech. A jak nám naši zákonodárci vysvětlí, že schválili cosi, co ani v oficiální verzi nečetli, že jim o tom kdosi cosi povyprávěl? Zde bych očekával vyjádření právníků, co podpis takové smlouvy pro ČR znamená, protože,co je psáno, to je dáno. Bianko šeky podepisují pouze zkrachovalé existence.

A zde jsme opět zpátky u meritu věci, opravdu by to podepsal jen "blbec". Mám-li mít s kýmkoliv jakoukoliv smlouvu, tak musím v každém detailu vědět o co přesně jde, jinak jsem za toho blbce.

Hubený 23.2.2009 5:48

Re: Tak to je!

Tož,podepsal to Topolánek...:-/

Tx 23.2.2009 8:45

Re: Tak to je!

Dokáže, dokáže, jak to dokázali s Ústavou. Jenže po neúspěchu řekla (myslím logicky) Merkelová, že je to právě proto, že tomu každý rouměl a proto to zavrhli. Proto řekla, že je nutno vytvořit dokument pro běžného člověka zcela nesrozumitelný a vytvořit psychózu, že kdo je proti, je zpátečník a protievropský. To se jí opravdu povedlo. Chyba byla, že se senátoři obrátili na ÚS pouze se šesti body. Měli se obrátit s dotazem, zda CELÁ LS je v souladu... To by se asi celý ÚS kroutil jinak...

pp 23.2.2009 0:44

Souhlas.

Jestliže parlament schválí něco, čemu nerozumí ani všichni z těch, kteří to sepsali, je to pro mne důkaz,že v něm sedí lidé, kteří tam nepatří.

Čili suma sumárum, v příštích volbách pro mne nejsou vhodní kamdidáti ODS, ČSSD ani KDU. Začínám vážně uvažovat o tom, že s republikou to myslí vážně KSČČM, která je jako jediná proti LS.

Roman Šula 23.2.2009 0:52

Re: Souhlas.

Jenže bolševici jsou proti LS a obecně evropské integraci ze zcela nízkých pohnutek, těm taky nejde o stát nebo o nás.

Pamětník 2 23.2.2009 8:32

Re: Souhlas.

Máte svou pravdu.Bolševici jsou proti EU ze zcela jiných pohnutek,ale Klaus to je jiná odrůda.Ten do všeho vidí astojí na straně nás všech,kteří tomu nerozumíme.Při čtení příspěvků mne napadlo,že nám vládnou samí neználkové a v lepším případě hloupí lidé,bez rozdílu stran.Proto bychom měli požadovat ne referendum o Lisabonské smlouvě,ale vůbec o našem působení v EU.Tím bychom se podle řady mudrců stali suveréním státem Evropy,na úrovni banánové republiky.Jestli si někdo představoval,že vstupem do EU,se začneme podílet na řízení Evropy,je hodně naivní.\\\\v podstatě EU je totéž,jako RVHP,jenom v jiném kapitalistickém provedení.V RVHP,jsme si mohli také dovolit to,co nám povolil velký přítel.Žel nám nezbývá nic jiného,než respektovat drtivou většinu států,které Lisabonskou smlouvu podepsaly,jinak to bude vypadat asi zle.Už jen proto,že štěká jen pár odpůrců v čele s Klausem.Topolánek,který se postaví za každé jeho slovo,jedná stejně podle svého.Bohužel cesta ,kterou jsme si vybrali,změnit nejde.:-/

optimistický skeptik 23.2.2009 17:01

Pamětníku,

tři námitky: 1. Stali bychom se suverenním státem Evropy, úroveň proč banánová? Časem by mohla být i švýcarská. 2. Ano, EU je v podstatě RVHP, ale kapitalistická už bude jen pár let; směřuje mílovými kroky k sosialismu. 3. Cesta, kterou si vybíráme, změnit musí jít. Prvním krokem je odmítnutí LS.

Dick 23.2.2009 2:06

Re: Souhlas.

Nestrašte! Více viz www.svobodni.cz

JaS 23.2.2009 0:35

To je právě ten rozdíl -

jestli jednáte s někým, koho znáte a víte, že mu můžete věřit, nebo jednáte s někým, koho moc neznáte a musíte si dát bacha, jestli vás nechce podfouknout, anebo s naprostým podvodníkem. Nejhorší je elegantní, dobře oblečený a dokonale se vyjadřující podvodník. Bylo by lepší, abychom měli kolem sebe lidi, kterým můžeme věřit. Ale nemáme. Je škoda, když většina úsilí se musí věnovat hlídání.

JC 23.2.2009 0:33

Víte, kdo nakonec může docela dobře přijít k nám?

Třeba Cohn-Bendit (nebo taky Bernd Posselt). Coby protektor, pověřený EU, aby dohlížel na řádné plnění rozkazů, příkazů, zákazů, nařízení atd., vymyšlených úředníky v Bruseli. Ani si pak neškytneme, když teď naši zastupitelé bezhlavě zvednou ruku PRO, ač nevědí s ČÍM vlastně souhlasí.  ;-€

Jenda 23.2.2009 1:08

Re: Víte, kdo nakonec může docela dobře přijít k nám?

Nebo ten lejnen.