2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Skepticus Maximus 7.7.2006 16:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helejte Davide a domáhá se těch 80 tisíc žen žalobami potrestání toho "zločinu"?

Jenže penis slouží převážně k močení a samozřejmě i plození bude s půlkou problematické, narozdíl od klitorisu, který má čistě stimulační funkci a odříznutí malých stydkých pysků už je čistě kosmetická záležitost srovnatelná s propíchnutím uší či tím odříznutím předkožky(byť mně by to na ženě vadilo asi nejvíce).

Nekdo 7.7.2006 21:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helejte Davide a domáhá se těch 80 tisíc žen žalobami potrestání toho "zločinu"?

Boze muj, vy jste ale VUL.

Harpyje 7.7.2006 16:14

Re: Re: Re: Re: Re: Helejte Davide a domáhá se těch 80 tisíc žen žalobami potrestání toho "zločinu"?

Vaše ignorance je neuvěřitelná! U odstranění klitorisu a stydkých pysků se nejedná o vážné poškození zdraví. A asi teprve ne, když se tento zákrok provádí nesterilně, např. kusem střepu a bez anesthesie. A samozřejmně, že se každé potrefené děvčátko takovému zákroku podrobí dobrovolně. Zhovadilý jste Vy, a ne stát, který takové delikty stíhá.

Sarka 7.7.2006 16:17

Harpyje, to neni ignorance,

to je lhostejnost. V tom lepsim pripade. Lhostejnost, a naprosty nedostatek jakekoli empatie.

Harpyje 7.7.2006 16:38

Re: Harpyje, to neni ignorance,

Lhostejnost, máte pravdu. A cynismus a blbost!

Sarka 7.7.2006 16:47

Harpyje,

takova neschopnost empatie je naprosto klasickym diagnostickym znakem urcitych charakterovych poruch. Identifikace s ideologii nenavisti a nasili rovnez. 

Skepticus Maximus 7.7.2006 17:23

Sarko, jestli to není spíše Váš problém

Vnucovat někomu své vize správné kultury je typický feministický fašismus.(Y)

Skepticus Maximus 7.7.2006 16:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Helejte Davide a domáhá se těch 80 tisíc žen žalobami potrestání toho "zločinu"?

Nefňukejte, už jsem řekl, že je mi to odporné(navíc já zrovna tyto partie ženského děla preferuji:-) Nicméně, proč se ty ženy neozývají v dospělém věku, zvláště v Evropě je to podivné?

David 7.7.2006 11:36

Re: Re: Re: Helejte Davide a domáhá se těch 80 tisíc žen žalobami potrestání toho "zločinu"?

Jinak např. v českém prvu to je odst3 §30 trestního zákona. Ve Francii asi bude textaci jiná, logika stejná. Zejména s ohledem na Amstredamskou smlovu a celkovou snahu EU o sjednocování v oblasti lidských práv (kam pochopitelně patří vedla práva na život i právo na "neubližování" na zdraví) a v oblasti trestní.

Harpyje 7.7.2006 10:33

Re: Helejte Davide a domáhá se těch 80 tisíc žen žalobami potrestání toho "zločinu"?

Nevím, proč dáváte slovo zločin do uvozovek. Je to ublížení na těle a tudíž trestný čin.

Skepticus Maximus 7.7.2006 10:58

Harpyje

V tom případě až necháte propíchnout dceři ucho kvůli náušnicím, tak se jděte udat ;-P

Není to trestný čin, dokud se některá z žen necítí poškozenou.

Harpyje 7.7.2006 13:38

Re: Harpyje

Jak zhovadilý cynik musí být ten, který srovnává propíchnutí ušního lalůčku se zmrzačením genitálií? Jak hloupý musí být?

Skepticus Maximus 7.7.2006 17:04

Harpyje

Pro mě je to stejně nedobrovolný zákrok a stejně hloupá tradice. Pochopitelně, chápu, že ten zákrok je nepřijatelný v našich poměrech, ale nehodlám do toho nikomu žvanit. Zvláště, když se takto postižené ženy o svá práva sami nehlásí.

Jura Jurax 7.7.2006 10:58

Re: Re: Helejte Davide a domáhá se těch 80 tisíc žen žalobami potrestání toho "zločinu"?

Ale kdepak trestný čin, voni xenofobe - to se jen jejich multikulturní spoluobčané podle svých nejlepších tradic realizujou ...

F. Čech 7.7.2006 11:08

Jste triouba a nebezpečný demagog

To, co vy, vážený soudruhu, nazýváte "iráckým odbojem proti okupantům " tak to : Není  ani irácký, není to ani odboj a není to zaměřeno ani proti okupantům. Je to normální masakrování iráckých civilistů - většinou šiitů, (kterých je v Iráku přes 60%  a za Saddáma byli zcela bezprávní). Váš "irácký" odboj po celou dobu to vedl jordánský hrdlořez Zarkáví s mezinárodní sebrankou sunitských arabů, kteří se do Iráku sjeli, aby si tam "zařádili". Pokud zabijí nějaké cizince, tak jsou to obvykle náhodně chycení zcela nezainteresované lidé z nejrůznějších států: v posledním případě např. tito vaši "odbojáři"popravili 4 ruské diplomaty - lidi ze země, která se v iráku nijak neangažuje! Rozhodně vám důrazně nedoporučuji, abyste se svými názory - co to je odboj, vystoupil někde mezi čestnými odbojáři, kteří bojovali proti nacismu! Pokud jim budete tvrdit, že odboj proti okupantům spočívá ve vraždění domácího obyvatelstva - na tržištích, v mešitách, na shromážděních lidí při náboženských svátcích, ale také v obřadném podřezávání civilistů ze zcela nezaintersovaných zemí, tak dostanete určitě pár facek přes vaši bolševickou dršku! A těchto obětí "odboje" je v Iráku 99,5 %. A neurážejte, vy bolševická svině, novou demokratickou iráckou  vládu schválenou parlamentem vzešlým ze svobodných voleb , který přes výhružky vašich teroristických kamarádů se v osvobozeném Iráku zúčastnilo přes 60 % voličů! Byly to první svobodné volby v této zemi po 40 letech. A konaly se díky USA!  V předchozích Saddámových "volbách" dostali Saddámovi lidé plných 100% hlasů. To byly podle vás svobodné volby? Podle vás asi ano, vy bolševici jste za své hrůzovlády v Česku přece také dostávali 99,9% - že ano! 

Antonín Hrbek 7.7.2006 8:40

Díky panu Mandlerovi

jsem se dozvěděl některé zajímavé skutečnosti. 1. Již Neandrtálci nebo alespoň Cromagnonci byli antisemité. 2. Američané jsou "rasou". Různá "anti" vznikají často jako odpor proti tomu, když se někdo považuje za "vyvoleného" a v důsledku toho si osobuje zvláštní práva. Aby nějaké "anti" mohlo vzniknout, musí existovat prvotní příčina.

Je zajímavé, že někdo má "zájmy" tisíce mil od vlastní země a někdo je nezná ani ve vlastní zemi (svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu).

tich@dohoda 7.7.2006 8:29

takove serialy se toci vsude na svete, v UK v USA taky vsechny podle jednoho scenare

a politicky korektne obsazene belochem asiatem, afro-americanem, latino-americanem, muslim /arabsky/ taky neni na "skodu".Lidi jako je ten jmenovany Kaplan, takove najdete vsude na svete v USA urcite snadaneji nez kdekoliv jinde. Histerie rozpoutana v mediich proti Francouzum a Nemcum, kdyz odmitli jit do Iraku byla minimalne na urvovni sovetskych sdel. prostredku z dob Brezneva :-) . S tim jak samotne USA bojuji proti terorismu me autor rozesmal. Asi podobne soudruh Kojzar obhajoval sovetske jednotky v Afganistanu, jenze ti tam "bojovaly" proti imperialismu :-) . USA dnes proste plati za svou stupiditu, ze se nechajly vtahnout do techto dobrodruzstvi, navic z vojenskeho hlediska zatim zpackaly na co sahly.

David 7.7.2006 10:17

RE: politicky korektni obsazeni

Ano, někdy to je až směšné. Jenomže právě v té nenáviděné Americe je dnes realita tomu nejblíže.  Množství příslušníků minorit u policie, hasičů, mezi absolventy VŠ atd. se již skoro kryje s jejich zastoupením v populaci. Množství příslušníků minorit v Kongresu, na radnicích, ve vládě, mezi lékaři či učiteli, na velitelských postech armády i policie atd. je výrazná a rozhodně ne nějak symbolická.

V Paříži jsem předminulý týden osobně viděl mnoho a mnoho černochů a "lidí středomořského typu", ale každý policista, kterého jsem potkal, byl viditelně běloch "jako poleno".  Lékařů, vědců, politiků, armádních či policejních velitelů s původem z Afriky ... no to je ve Francii ještě větší raritka.

Tak kdo si na co hraje a kdo opravdu účinně, byť ne dokonale (!!!), bojuje s rasovou segregací a rasovým znevýhodňováním??? Kdo???

David 7.7.2006 10:24

RE: z vojenskeho hlediska zatim zpackaly na co sahly

Tím myslíši (A) poražení 4. největší armády světa za pár týdnů s minimem vlastních ztrát; (B) přenesení boje s nepřítelm na opačnou část zeměkoule z vlastní území. (C) Přenesení jádra útoků nepřítele na někoho třetího (t.j. irácké civilisty), když si na vlastních i spřátelených vojácích vylámali zuby? (D) 3x volby uznávané jako demokratické a svobodné, z nich vzešla vláda dominantně obsazená opozicí proti americké přítomnosti (Sistáního lidi). (E) Postupné ztichnutí oportunních žvanilů z Paříže, Berlína či Moskvy. (F) Stovky dalších drobných či větších vojenských, hospodářských a propagandistických vítězství.

Nezaměňuj pomalý postup Američanů ve snaze zastavit vraždící maniaky, t.č. zaměřené na vraždění vlastních lidí místo nepřátel (na víc díky své neschopnsoti nemají) s tím, že se jim nei nedaří.

F. Čech 7.7.2006 11:41

Američané byli téměř vždy úspěšní

Zavedli demokracii v postnacistickém Německu, ve fanatickém polofeudálním Japonsku, v zaostalé Jižní Koreji a leckde jinde. Na rozdíl od SSSR, který, přes masivní Totéž se daří i v  Iráku zotročovaném Saddámem po 40 let.  Stupidní nejsou američané, ale hlavně vy Tichá @dohodo a vaši soudruzi, kteří poté co vyvraždili po celém světě 100 miliónů lidí, zkrachovali všude, zkazili na co sáhli a odešli. Teď nás jen otravujete svými bolševickými komentáři. Ale to už nějak vydežíme!   

Jakub S. 7.7.2006 23:17

Američané jsou prostě spojenci a hotovo...

Děkuju, děkuju, přátelé z posledních příspěvků: ulehčení po dvou hodinách zoufalého a nevěřícného pročítání negramotných, senilně zlobných, zavilých, nezasvěcených, zpoza rohu a s křížkem po funuse plivajících lidí bez nejmenšího povědomí základních věcí... prostě, připojuju se. P r i o r i t y !  Zkusili jste tak plivat a útočit před 89 i na CCCP a naše komanče? No - ? A pokud jste emigranti:  p r o č ? !  Řada z vás je proti Rusům, Židům (příznačné), Washingtonu, všem... proč? Tak kde vidíte nějaké pozitivum? A nevidíte-li nikde - zeptejte se, prosím, svého psychoanalytika či psychologa, čeho je to příznak, hoši... JS, historik a překladatel (zatčený v 69)

bn 7.7.2006 8:24

Co se tu vlastně řeší?

Uvedený díl JL jsem viděla a, upřímně řečeno, vůbec mne nenapadlo zamýšlet se nad jakýmikoliv nacionalistickými či "xenofobními" projevy onoho komisaře. Myslím, že v té situaci by reagoval stejně, i kdyby mladý měl jet do Japonska, Afriky nebo do Česka. Ať se na mne autor článku nezlobí, ale domnívám se, že se zde projevila jeho přecitlivělost na ne prezentovanou, ale jím vnímanou problematiku.

Když už se načlo toto téma, tak ke komentářům bych podotkla: Ano, Francouzi jsou uzavřeni do sebe, mají silné národní cítění.

I v Americe je velmi podporováno národní sebevědomí - není to tak? A není to taky tak trochu pravda, že Američani v nás Evropanech vidí "něco" nacházející se ve stadiu právě lezoucího ze stromu? A nijak se s tím netají.

A my jako Češi si tady brbláme na Francouze a na Američany. Nebylo by fajn mít aspoň trochu z jejich národního sebevědomí?

David 7.7.2006 9:48

Re: Co se tu vlastně řeší?

A co takhle rozlišovat národní sebevědomí a naproste politicky nekorektní text, vloženy do úst Kaplanovi. Ostatně vize o něčem právě lezoucím ze stromu byly vize z 90.let (nejen americká, ale i západoevropská) o postsocialistických zemích, ne o Francii a dalších západoevropských zemích. Tam je spíše vize o užvaněných vychcaných lenochodech s mnoah státními svátky a nekonečnou dovolenou, kterým to stále nějak vychází. A hezké místo na výlet.

Rozhodně by v americkém seriálu nemohly být "Kaplonovi" řeči o některé západoevrospké zemi. A rozhodně je základem podpory národního sebevědomí v Americe vyzdvihování vlastní superiority, někdy i nepřiměřené vyzdvihování, ne plivání ne země sice rivalské, ale rozhodně stále spojenecké.

bn 7.7.2006 9:59

Re: Re: Co se tu vlastně řeší?

Je mi líto, co se týče vnímání Evropy Američany, vidím to tak, jak jsem to napsala i dnes a nejedná se o vnímání postkomunistických zemí (to je jiná kapitola - ještě dnes si občas v západní Evropě připadám jako prašivá, když zmíním, odkud jsem a, pokud to mám říct slušně, dost mi to vadí).

A nevšimla jsem si, že by někdo po někom plival... ;-)

David 7.7.2006 10:35

Re: Re: Re: Co se tu vlastně řeší?

A kolik Američanů znáš? A čím to, že zejména před nástupem japonských výrobců aut, a do značné míry dodnes, jsou německá a švédská auta (t.j. dle tebe auta z obalsti "slézání ze stromu") považována za symbol solidnosti? Dtto švýcerksé hodinky, též vyrobené lidmi slézajícími ze stromů. Či francouzská móda. A to opravdu hovořím o věcech, která jsou za velkou louží již řadu dekád takto vnímány. Nezmiňuji věci, kde má Evropa vynikající výsledky, ale za tou velkou louží jsou příliš zahleděni do vlastních či asijských výrobků (civilní letadla, ERP software, luxusní žrádlo, spotřební a telekomunikační technika, kultura, ....).

bn 7.7.2006 11:51

Re: Re: Re: Re: Co se tu vlastně řeší?

Čech se vášnivě bije za Američany hned na několika frontách současně. Bojuješ takhle i za Čechy?

F. Čech 7.7.2006 13:17

Re: Re: Re: Re: Re: Co se tu vlastně řeší?

Za Čechy jsem se bil za komunismu. Teď máme už naštěstí svobodu, takže není za co se bít. Jen ti volové s vymytými mozky, se zlomenými páteřemi a se svým srabstvím nám tady po komunistech zůstali. Takže, teď se snažím je aspoň poučit. Když poučím denně jednoho, je to lepší než abych nedělal nic a sám se pak někdy bil za národ pomatených hlupáků.

bn 7.7.2006 17:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co se tu vlastně řeší?

Tak díky za poučení. Teď můžu klidně spát. Vážně si myslíš, že tím, že jsme dosáhli "demokracie" můžeme teď už řešit jenom cizí problémy? My už máme hotovo?

David 7.7.2006 13:55

Re: Re: Re: Re: Re: Co se tu vlastně řeší?

Ano. I když mne někdy při tom srdce krvácí. Na stranu druhou, tam nejsou jen slova a slova jako u internetových diskuzí, ale i činy. Na počet získaných kontraktů jsem jeden z největších dodavatelů u věcí financovaných z EuropeAid. Když jsem v létě 2004 začínal s prvními tendery, tak jsem si mohl doslova šáhnout na to, jak mne vnímají jaku tu opici, co slezla ze stromu a už se plete mezi "dospělé". Po prvních vyhraných tenderech a kvalitně zrealizovaných kontraktech je to jinak. S tím, že zúčastnění vědí, že dodává česká firma, že dodává firma z malinkaté členské země, z nové členské země. A že je to přesto dodané dobře. Od české firmy.

bn 7.7.2006 17:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co se tu vlastně řeší?

Fajn. Blahopřeju a smekám.