5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Černý 2.6.2007 3:25

Re: Re: Re: A ještě jeden důvod,

Ne, nepřítele vytváří naše strana. Co tak třeba malá základnička na Kubě, to bychom řvali.

Víte vůbec co je to dnešní rusko? Co tam vládne, že tam zakázali komunistickou stranu a že tam rozhánějí demonstrace a zatýkají Kasparova, známého anarchokomunistu? Že začínají vymírat, že jejich armáda je čtvrzinová a že jejich národní důchod je na úrovni Brazílie?

Pavel Kořenský 2.6.2007 3:35

Re: Re: Re: Re: A ještě jeden důvod,

No, tak ať drží pysk, zvýší sociální dávky (nebo je naopak zruší), rozpustí armádu a vymřou. V tom jim nikdo bránit nebude. Nic jiného si stejně nezaslouží.

Černý 2.6.2007 3:40

Re: Re: Re: Re: Re: A ještě jeden důvod,

Hm, to už jsem někde slyšel.

čtenář 2.6.2007 7:36

Re: Re: Re: Re: Re: A ještě jeden důvod,

To mohou taky udělat Čechistánci. Nebo ti si snad zaslouží něco jiného. Vždyť se sami ani jednou nedokázali bránit na hranicích své vlastní země proti vnějšímu nepříteli.  Rv

Joe 2.6.2007 14:49

Re: Re: Re: Re: Re: A ještě jeden důvod,

Ty by jsi zase zaslouzil pres drzku, blbe.

A 2.6.2007 20:43

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě jeden důvod,

pravda dost nas..štve, ty ynteligente, že?;-D

Petr H 2.6.2007 2:51

Mimochodem,někde jsem četl,

že Rusko s USA výhledově plánují z Aljašky do Ruska podmořský tunel.Ti dnes mají jiné starosti než si hrát mezi sebou na vojáky.

Černý 2.6.2007 2:56

Re: Mimochodem,někde jsem četl,

Ono je rozdíl mezi geopolitiky USA (vesměs židé) a obchodníky na obou stranách (vesměs židé) . Mě taky dělá problém tenhle paradox pochopit.

Ale určité vysvětlení tu je . Pokus nejbohatších rusů (vesměs židé) ovládnout státní orgány a ruskou dumu. A následná hysterická reakce USA geopolitiků (vesměs židé)

Sakra, čí je to vlastně válka?

Pavel Kořenský 2.6.2007 2:57

Re: Re: Mimochodem,někde jsem četl,

Víte co, fašounku, vynechte ty Židy. Uleví se vám.

Černý 2.6.2007 2:59

Re: Re: Re: Mimochodem,někde jsem četl,

Ty jseš žid? Já tak trochu jo, hrdino.

Pavel Kořenský 2.6.2007 3:09

Re: Re: Re: Re: Mimochodem,někde jsem četl,

Nevím, nikdy mně nenapadlo přemýšlet nad tím, jestli jsem Žid nebo jestli je Žid někdo jiný. To je pod mojí rozlišovací schopností.

Černý 2.6.2007 3:15

Re: Re: Re: Re: Re: Mimochodem,někde jsem četl,

Ján ano. Z dědovýcgh příbuzných nikdo nepřežil. Ale fakt nejsem Liebermann, místopředseda izraelské vlády. To je teprve fašista.

čtenář 2.6.2007 8:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mimochodem,někde jsem četl,

Nejsi.

sam 2.6.2007 17:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mimochodem,někde jsem četl,

ty jsi ;-)

Petr H 2.6.2007 3:08

Re: Re: Mimochodem,někde jsem četl,

Co furt máte s tou válkou?Ta není ani v zájmu USA ani Ruska.Mužici se prostě vztekaj,že v připadě radaru v ČR spadne tato do sféry amerického vlivu a Ivani utřou hubu.Žádná válka nebude,jak na tohle někdo mohl přijít...???Myslet,nejlépe hlavou a ne kolenem.

Černý 2.6.2007 3:19

Re: Re: Re: Mimochodem,někde jsem četl,

S tím s Vámi souhlasím. Zkuste sám třeba myslet, stačí z počátku 10 minut denně, a nechyt si taky místo na něco jiného než na ženský a chlast:-D

A 2.6.2007 20:47

Re: Re: Re: Mimochodem,někde jsem četl,

Můžete mi nějak srozumitelně vysvětlit, k čemu by Rusku byla tahle zemička? Nota bene s tímhle národem? Copak to tady máme, co oni nemají? Slezte s toho lustru!

Petr H 2.6.2007 2:47

A hlavně,

čím by to Rusko asi USA okupovali,když i v Iráku mají podstav.Okupovat Rusko si v dnešní době může dovolit jenom Čína a taky to dělá.Tihle geniální stratégové mně nikdy nepřestanou dojímat.:-)

Pavel Kořenský 2.6.2007 2:16

Bohužel,

druhé pokračování článku mně přesvědčilo, že rozhodně není promyšlený ani neideologický.

Je to jen celkem povedený pokus o manipulaci, který jako by vypadl z oka jiným pokusům sovětských tajných služeb z dávné i nedávné minulosti. Sugerovat atmosféru strachu, to soudruhům šlo vždy dobře. Ale to je asi tak všechno.

Na Rusko nikdy v dějinách neplatilo nic jiného než hrubá síla, protože široká ruská duše a vypitá hlava není schopna nic jiného než ránu klackem pochopit.

Takže souhlasím s tím, že se nelze spokojit jen s poplácáním po ramenou, zrušením víz či nějakou jinou pitomostí. Radar rozhodně ano a souhlas s jeho umístěním podmínit rozmístěním kvalitních systémů PVO a jaderných střel krátkého a středního doletu pod velením Armády ČR.

Rus si už jednou musí jednoznačně uvědomit, že "Tady není a již nikdy nebude Ivanovo". Škoda, že se celá tahle věc neodehrála za Jelcina, ten měl rozum a choval se celkem slušně, pokud se udržel na nohou.

Ladislav 2.6.2007 2:22

bububu

Siroka ruska duse a vypita hlava by nikoho nezajimala kdyby ta duse nemela ropu a dalsi suroviny. Protoze je ma je ma a zarputile je nechce predat jejich nalezitemu majiteli, USA,  tak na ni propaganda nasazuje psi hlavu.

Divim se ze tolik lidi je zahledeno do minulosti tak ze nevidi co se deje dnes. Americane chteji ropu (to je holt realpolitika) a my dobrovolne slouzime jako terc (tomu se divim).

dulcibelka 2.6.2007 2:31

Re: bububu

Široká ruská duše a vypitá hlava by dneska celkem nikoho nezajímala, kdyby neměla ropu?! Ta široká duše, kdyby neotravovala a nepodbízela se, by si mohla tu ropu nabouchat...Ale hrdost nade vše.

Pavel Kořenský 2.6.2007 2:35

Re: bububu

No, Rusko prodává ropu a plyn komukoli, kdo zaplatí. V tom problém není a kupovat od Ruska ropu a plyn je lacinější než s ním válčit.

Problém je v tom, že prachy za tu ropu a plyn nepoužívá Rusko k tomu, aby se běžný Rus měl lépe, ale investuje je (opět) do imperiálních ambicí. A to je sakra nebezpečné, na rozdíl od oligarchů, kteří ty prachy investovali do luxusních aut, chlastu a děvek.

Proto Rusku nelze dovolit dělat to, co dělá a je na čase ho opět třísknout po hlavě

Mimochodem, někdo ze zastánců teorie o útoku USA na Rusko by si už konečně mohl uvědomit, že v zemi na kterou se nasype X megatun jaderných střel se ropa ani plyn těžit nedá. Tedy minimálně 300 let po útoku. A taky by bylo fajn si uvědomit, že pokud by USA odpálily nějaké rakety, tak ty ruské startují dávno před dopadem první vlny, takže these o protiraketové obraně, která by likvidovala zbytky odvetného úderu jsou z říše pohádek.

Rusko se nevzteká proto, že by se bálo prvního úderu ze strany USA. Rusko (a zdejší antiami a komunisti) ječí jak prokopnuté, protože je jim jasné, že pokud se zde a v Polsku (či jinde) základna vybuduje, tak jejich vliv končí. A ty miliardy které vynaložili za posledních 18 let do budování sítě špehů, agentů a páté kolony mohou spláchnout do hajzlu, protože USA si na takovém území pohlídají i státní úředníky. A opravdu pohlídají, ne ve smyslu komických lustrací a jiných ptákovin.

Martin 2.6.2007 2:50

Re: Re: bububu

chudak nagasaki a hirosima, lidi tam netusej, ze tam jeste 250 let nemuzou zit :)

pomer investic do zbrojeni usa a ruska je podobny /procentuelne/, takze predpokladam, ze i u usa plati, ze je to jen pro zajisteni imperialnich ambici

ale koncovy odstavec mne tesi, protoze potvrzuje, ze priznivci radaru sice nechteji do ruskeho vlivu ale plne akceptuji omezeni nasi suverenity a vstup do sfery vlivu americkeho

ech ze nektery lidi porad potrebujou nejakyho pana

Pavel Kořenský 2.6.2007 3:08

Re: Re: Re: bububu

No, Hirošima a Nagasaki bylo v řádu 25 kilotun. Poněkud komické na dnešní dobu.

USA žádné imperiální ambice nemá. Kdyby je měly, nevypadalo by to v Iráku tak, jak to vypadá.

A pokud se týká posledního odstavce, tak mluvím sám za sebe. Mně skutečně americká sféra vlivu nevadí. Měl jsem možnost vidět hned počátkem roku 1990 Západní Berlín a to formou cesty vozem přes NDR do Berlína a následným přechodem skrz CheckPoint Charlie do Západního Berlína. Rozdíl mezi ruskou a americkou sférou vlivu byl patrný na první pohled. Nejen sortimentem v obchodech či chováním obyčejných lidí, ale i tím, jak vypadala Berlínská zeď z východní strany a jak ze západní.

Mimochodem, já žádného pána neměl před rokem 89, nemám ani teď a nebudu mít ani v budoucnu. Zkuste to také a velmi se Vám uleví. Není to tak složité, jak to na první pohled vypadá. Chce to jen trochu máknout, stát se hmotně nezávislým a pak už to jde samo.

Martin 2.6.2007 6:24

Re: Re: Re: Re: bububu

jak usa tak rusko maji spoustu mensich raket 40-50kt

usa ma imperialni ambice uz od sveho vzniku, doporucuji se podivat jakymi prosdredky rozsirovalo sve uzemi a sve sfery vlivu, pokud je neco spatneho u rusu, tak u americanu je to nemlich stejne

pana mate naprosto jasne, pokud potrebujete byt v necich sferach vlivu, otrocka mentalita a navic zavanejici vlastizradou, kdyz chcete aby to tu ridili americane /nevidim rozdil mezi vami a komunisty kterym pasovalo kdyz to tu ridili a "kontrolovali" rusove/

Ladislav 2.6.2007 11:27

Re: Re: bububu

Az dojde k poradne valce na Blizkem vychode a nebude to dlouho trvat nastane kriize. Ropy bude nedostatek, cene razantne stoupnou a v Moskve se budou tvorit fronty zajemcu. Mit v takove chvili venec zakladen okolo bude velmi vymluvny argument komu dat a na koho uz nezbyde.

Za dob Jelcina Staty pocitaly s tom ze se Rusko rozpadne a ropne statecky budou snadno ovladatelne. To se nepovedlo a tak prisla na radu varianta B.

CR by se mela zacit starat o svoje zajmy kterymy jsou omezeni zavislosti na dovozu strategickych surovin a celoevropska ochrana proti naporu barbaru z jihu. Delat kanonefutr pro Ameriku nasim zajmem neni.

Pavle, obecně ano, 2.6.2007 2:29

Re: Bohužel,

až na to, že bych velení české armády nesvěřil ani sudlici.

Černý 2.6.2007 2:53

Re: Re: Bohužel,

Článek je velmi dobrý a naprosto přesný. Rusko dnes nejsou bolševici a taktika USA posledních cca 6 let je prostě hloupá. Bohužel, stává se životu nebezpečná.

Je opravdu fascinující představa, že se staneme zemí prvního jaderného úderu na kterou navíc budou dopadat zbytky raket sestřelených cestou na USA. Masochisty chápu, ale že je jich tolik, to ne.

Pavel Kořenský 2.6.2007 3:19

Re: Re: Re: Bohužel,

No, v zemi prvního jaderného úderu jsem žil skoro 25 let, protože Vltavská kaskáda byla primární cíl jak ze strany Varšavské smlouvy (to kdyby zaútočilo NATO) tak ze strany NATO (to kdyby se Ivani chtěli projet k Rýnu) a nijak mně to netrápilo.

Takže nevím, proč by mně mělo trápit, že v případě nějakého hypotetického konfliktu USA x Rusko (ke kterému stejně nedojde) bych měl být cílem opět.

Nehledě k tomu, že kdyby začalo přituhovat, tak si sbalím svých pět švestek a přestěhuju se jinam. V zájmové sféře USA (na rozdíl od zájmové sféry Ruské) se hranice nedrátovaly a nedrátují. Leda na místech, kde se lidé snaží dostat dovnitř a ne ven.

V tom je ten základní rozdíl, který vám, bolševikům vždy uniká. To bylo vidět i v tom již zmíněném Západním Berlíně. Dráty na hranicích a na vršku zdi byly ohnuté směrem do východního bloku a nikoli na opačnou stranu.

Černý 2.6.2007 3:21

Re: Re: Re: Re: Bohužel,

Hmm, tam tohle by mi vadilo. Ono to škodí obchodu a investoři taky hodně ochladnou. Jinak mě ta léta, co jsem byli stále připútravováni k válce, hodně pozamenala. Asi proto jsem tak citlivý. Prostě je mi už dost přes 60.