Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Proč jsme ztratili Rusko
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
čtenář 2.6.2007 8:34Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten titulek je obráceně. Před WW2 v ČSR žila sposta cizinců a z nich spousta Rusů. To až po roce 1948 se cizinecká kolonie zmenšila, ta ruská hned po pětačtyřicátém. Směrem na východ. Nejspíš dobrovolně. |
![]() |
K. 2.6.2007 8:27Re: je zbytečné se snažit něco vysvětlit lidem, kteří vidí svět včerejšíma očima S obsahem souhlasim. Ale co navrhujete do budoucna, k reseni ruske role ve svete ? Radar je reseni okamzite. Dobra, co bude dal ? Doufani ? Vecna eskalace zbrojeni, aniz vypukne konflikt ? Velka ? Novy Reagan a Gorbacov, a nova selanka usmireni ? Vase uvahy nejsou zadnou odpovedi.Odpovezte. |
![]() |
divana 2.6.2007 8:25áha |
![]() |
divana 2.6.2007 8:23Re: Re: Re: Re: Rusko podle těch vyjádření několika ruských uniforem se mi nezdálo |
![]() |
divana 2.6.2007 8:21Re: USA jsou imperiální stát usilující o světovládu: 130 základen po celém světě, více než 50% celosvětotového zbrojení, nové a nové výbojné války , Goeblsovská propaganda atd.atd. To vysvětluje vše! přezdívka? |
![]() |
čtenář 2.6.2007 8:20Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mimochodem,někde jsem četl, Nejsi. |
![]() |
čtenář 2.6.2007 8:17Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten titulek je obráceně. Tohle je o ničem. |
![]() |
čtenář 2.6.2007 8:16Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten titulek je obráceně. Já taky. |
![]() |
čtenář 2.6.2007 8:14Re: USA jsou imperiální stát usilující o světovládu: 130 základen po celém světě, více než 50% celosvětotového zbrojení, nové a nové výbojné války , Goeblsovská propaganda atd.atd. To vysvětluje vše! Přečti si ten článek nad touto diskuzí znova, pokud ti to vůbec může nějak pomoci. |
![]() |
čtenář 2.6.2007 8:13Re: Re: Re: Rusko Všechno. Jenom malý český člověk to nevidí. |
![]() |
Petr Horák 2.6.2007 8:12USA jsou imperiální stát usilující o světovládu: 130 základen po celém světě, více než 50% celosvětotového zbrojení, nové a nové výbojné války , Goeblsovská propaganda atd.atd. To vysvětluje vše! |
![]() |
čtenář 2.6.2007 8:12Re: Re: Ale pane Rázle, Tak nějak, pane. |
![]() |
čtenář 2.6.2007 8:11Re: čtenáři, Politika RF Čechistánu (nebo Čechozuelu, jak to komu vyhovuje) nevyhrožuje. Záleží jenom na americké diplomacii a politice. EU je impotentní, tak ji není k ničemu třeba. Ono to nakonec dopadne dobře. |
![]() |
chuchvalec 2.6.2007 8:05Charašo rabotaješ ! Otlično vypolnjaješ zadanije STOP Moloděc STOP Děňgi uže poslany STOP Město v lagere prigotovlěno STOP |
![]() |
brok 2.6.2007 8:01Re: Rusko V něčem má autr pravdu, v něčem ne. Např. agresivní rétorika je hlavně určena domácí opozici. Rusko je slabé a vnitřně rozvrácené. Putin by byl rád novým Stalinem, ale má silnou a bohatou opozici a proto jsou jeho pozice nejisté. Co nejlépe sjednocuje - společné nebezpečí a na to Putin hraje. Je nebezpečný a zlý, jistě, ale zatím má doma příliš mnoho starostí na to, aby si něco začal. Této doby musíme využít. Na konec USA mají ještě jednu možnost - přiškrtit penězovod (30% všech zahraničních finančních pomocí USA směřuje do Ruska). |
![]() |
tyro 2.6.2007 7:58Re: Ale pane Rázle, Radar bude tak jako tak. Když ne u nás, tak kousek jinde. Rázl konstatuje totéž, ale jde mu o to, aby jsme vytřískali na radaru co nejvíc. Je to předložený názorový kompromis pro jinak nesmiřitelnné odpůrce a příznivce radaru. Co se mně týče, nevidím na naší straně jinou možnost, než brát radar dokud to jde. Až nám ho nebudou vnucovat, po Česku neštěkne ani pes. Společně pak s komanči tady můžeme okopávat zahrádky a nadávat na bídu, za kterou může ta, či ona velmoc. |
![]() |
divana 2.6.2007 7:48Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten titulek je obráceně. mimochodem, těch italů tu bylo i tehdy dost. hlavně na prvního máje. jezdili sem slavit. centrum jimi bylo plné. |
![]() |
Ivan Nový 2.6.2007 7:46čtenáři, já ne, ale Rusové ano. Proč by jinak byli proti radaru a vyhrožovali České republice jaderným útokem? |
![]() |
divana 2.6.2007 7:46Re: Re: Re: Re: Re: Ten titulek je obráceně. ale já nepíšu o výletnících. ale žijících tady... |
![]() |
divana 2.6.2007 7:42Re: Re: Rusko ono se něco od těch dob změnilo? |
![]() |
čtenář 2.6.2007 7:40Re: Ale pane Rázle, Tohle myslíte vážně ??!! |
![]() |
Ivan Nový 2.6.2007 7:36Ale pane Rázle, frontovou zemí jsme už dávno a díky bohu za to. Rusko si na nás brousí zuby, kdybychom nebyli frontovou zemí, mohlo by z nás bez boje učinit své vazaly. Proto tu potřebujeme americký radar, aby Rusko muselo vyvolat válku v případě, že by z nás a našich sousedů chtělo udělat vazaly. Boje s Ruskem se stejně nevyhneme. Nejpravděpodobnější scénář je ten, že Rusové ze Severní Koreje tajně vystřelí pár raket na Východní Evropu, aby otestovali reakce EU a ochotu bránit své nové území. Současná rétorika ruských potentátů je z těchto plánů úsvědčuje. |
![]() |
čtenář 2.6.2007 7:36Re: Re: Re: Re: Re: A ještě jeden důvod, To mohou taky udělat Čechistánci. Nebo ti si snad zaslouží něco jiného. Vždyť se sami ani jednou nedokázali bránit na hranicích své vlastní země proti vnějšímu nepříteli. |
![]() |
čtenář 2.6.2007 7:31Re: Rusko "Tak vypadá ruská představa o sousedských vztazích." - tak vypadala Stalinova a obecně komunistická představa o sousedských vztazích. Vidím, Pišto, že ti ji do hlavy zasadili dobře, když tohle nejsi v stavu pochopit a RF si pleteš se SSSR. Trubko ! |
![]() |
čtenář 2.6.2007 7:28Re: Re: Re: Re: Ten titulek je obráceně. Panebože, těch Italů, Holanďanů, Japonců a Američanů tu taky v době, kdy nás moskevští bolševici okupovali, tolik nebylo. P.S.: nemají tu symbol ťukání si na čelo. |
![]() |
Pišta 2.6.2007 7:23Rusko Litva, Lotyško, Estonsko, severní Bukovina, Besarábie, Polsko, Finsko to jsou území , kterým Stalin poskytl bratrskou pomoc tím ,že je zabral. (Finsku kus území velkomyslně ponechal) Jeho následovníci pokračovali v jeho díle, Maďarsko, Československo, Afganistán. Tam všude šířili svojí kulturu ne už ohněm a mečem ale tanky. Miliardové škody, mrtví a ranění. Lidské zrůdy v loutkových vládách. Tak vypadá ruská představa o sousedských vztazích. |
![]() |
čtenář 2.6.2007 7:20Re: je zbytečné se snažit něco vysvětlit lidem, kteří vidí svět včerejšíma očima Vidím pane Dušane Neumanne, že buď jste ten článek přečetl příliš zběžně, nebo mu nejste v stavu porozumět. V RF se ví o výhodách demokratického systému, ale vědí i o jeho slabinách. Jdou tedy k danému cíli svou vlastní metodou. Ostatně demokratický systém se už jeví značně vyšeptalým. Míním tím jeho současnou podobu a charakter. I ta slavná demokracie potřebuje reformovat a svou schopnost přežít prověří právě tím, jestli je reformy schopna. Jako každý jiný společensko-politicko-ekonomický systém. Pokud se demokracie spokojí s Churchillovou floskulí, že demokracie je nejlepší ze všech špatných systémů, tak na to může šeredně doplatit. Ostatně, dobře je to vidět v Čechistánu, kde si hodně, hodně velké procento obyvatel myslí, že demokracie je cochcárna. |
![]() |
joska 2.6.2007 7:20Re: je zbytečné se snažit něco vysvětlit lidem, kteří vidí svět včerejšíma očima |
![]() |
kerim 2.6.2007 7:13Konečně objektivní pohled Je únavné sledovat zaťatost našich geopolitiků - radarohujerů za jakoukoli cenu. Tady je svrchovaná opatrnost namístě, a to je slabé tvrzení. Instalovat něco takého v zemičce, která se dá přejet za pět hodin autem je naprosté šílenství. Atomový výbuch ve středu Čech za bezvizový vstup do USA je obchod hodný idiota. Když už - za nic menšího, než stát se novým státem USA. Nikdo, ale opravdu nikdo na nás nebude brát ohledy. Co znamenají nějaké kollaterální ztráty v nějakém státečku ve středu nějaké Evropy (opravdu pěkné americké slovo pochopíme naplno později) když jde o obranu USA. Naprosté nic. Jakékoli reminiscence do historie tady neplatí - čelíme tady horší asi nejhoršímu ohrožení národní existence v dějinách. |
![]() |
čtenář 2.6.2007 7:09Re: ale Muki, sám se tu snažíš o to stejné, jako autor článku. On to jenom rozepsal vyčerpávajícím způsobem. Je to obrovský rozdíl ve srovnání s textíky páně Doležalovými. V neprospěch Doležalova pisatelského úsilí. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=RgsrL3HcdwR3Npy&p=DlaWB-Pe%7ceKFGiroF3T%7cwwB3GkuoH3%7cfaYDQEeeoBATwb_ATE%7cwoJURVpsH%7cEltwCU2Woj&x=d5-H_i)