Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EKOLOGIE: Dlážděna dobrými úmysly
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
oakman 22.3.2007 14:10Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řešení je nasnadě - go box do každého auta. v mym autě ho nemam, ani auto v odpisu (dobře koupil) , do toho je jim prd. To druhý jezdí jen na JP |
oakman 22.3.2007 14:09Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdanění ropných paliv... denaturák je osvobozen od daně, konzumní ne. co na tom chceš vyčíslovat?? |
oakman 22.3.2007 14:08Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane, vy asi znate jen Krizikovu lokalku z Bechyne do Tabora. Stávající ano, ale to nemá s normálním fungováním nic společného, nehledě na to, že dráha nezažila boom v 90. kdy se začalo mluvit a konat na silnicích. |
oakman 22.3.2007 14:05Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobilový průmysl se brání nesmyslným nákladům nařízeným "shora". Tomu věřim, ona je Praha a Praha. A hlavně my jsme rozmazlení, pražská "socka" vozí tolik lidí, že si může dovolit jeden z nejlepších systémů, jaké jsem poznal. samo, Není nad Švýcary, tam je to opravdu luxus. Tady také byl, v možnostech doby, jen 40 posunu uhlí a rudy bez koruny investice do osobky to je holt jako o těch dálnicích na mapách, co už padesát let neplatí.... a dálnice nejsou. Pokud mají občané oprávněné námitky k tomu, že leckerá místa nejsou servisována vůbec, nezle se divit, že generalizace "línou sockou" je občas hloupá, je nesmysl nahrazovat autobusy výstavbou tratí, jsou i tratě, které dnes nikam nevedou, důvod k provozování pominul. Ale je tu stále jedna věc - když funguje správně, jezdí dráha i v podmínkách, kdy silnice stojí. A to občas zachrání život. |
AAA 22.3.2007 14:00Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane, vy asi znate jen Krizikovu lokalku z Bechyne do Tabora. Inu, vy tu primárně vykřikujete že není pravda ze železniční doprava je drahá a pomalá.... |
oakman 22.3.2007 13:57Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane, vy asi znate jen Krizikovu lokalku z Bechyne do Tabora. V týhle zemi jsme třicet let za plánem nejen na železnici. Tu dálnici z Brna do Jeseníku začal stavět Hitler, víme?? |
AAA 22.3.2007 13:53Re: Re: Re: Re: Re: Řešení je nasnadě - go box do každého auta. Dobre, opravuju - hehe, jsem zvedavej jak SI potom budes obhajovat pred financakem "sluzebni" jezdeni v nedeli z chalupy |
AAA 22.3.2007 13:51Re: No a? Ano. Momentalne pravidelna linka z Moskvy :) Ta z Prahy uz fakt ne. Ale jeste za komancu jsem s ni letel - krasna ukazka jak je letadlo na vzdalenost cca 150 km neefektivni (hodina predem na Ruzyni - a to jeste byly zlaty casy - 20 minut v letadle Jak 40 - dalsi hodina nez se clovek po pristani dostal do Varu) |
AAA 22.3.2007 13:47Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane, vy asi znate jen Krizikovu lokalku z Bechyne do Tabora. To je hezke ze na konkretni namitku o tom ze v konkretnich pripadech neni zeleznicni doprava az tak skvela se clovek dozvi ze tam ma jit (mozna a nekdy) VTR... |
oakman 22.3.2007 13:41Re: Re: Re: Re: Re: Malé srovnání poplatků To jsem neřekl - máme P+R, hlídá tam policajt, stojí to pakatel, ale neukážete pražákům svou novou lízu.... tady nejde o ty, co dojíždějí z nutnosti - ti jedou vlakem nebo autobusem, tihle jsou jen líní jet "sockou", to se na maloměstě nedělá!!! |
Ladislav N. :-))) 22.3.2007 13:40Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdanění ropných paliv... No a kolik je tedy ten základ vaší !"200%" sazby daně (vyjádřeno v Kč)? |
oakman 22.3.2007 13:37Re: Re: Re: Re: Re: Pane, vy asi znate jen Krizikovu lokalku z Bechyne do Tabora. No do Varů má jít VRT na Norimberk - přímo přes Kladno a nikudy rovnou Vary, Cheb a ven - úvaha je taková, že v opuštěných chmelnicích opravdu nikomu nevadí vlak v rychlosti 250 - 300 kmh. na předměstích je to ovšem jinak a to v Praze i Plzni víme. Idea SCC Supercity je Praha - Vídeň (možná to zastaví v Brně), Praha -Leipzig (to je hlavní uzel vých. Německa) a Praha - Krakow s Ostravou jako nácestnou stanicí. Na Slovensko se jezdit nebude - Budapešť a Balkán bude servisovat trasa do Vídně. Doufá se, že Rakušáci kývnou i na tu Italsko - baltskou trasu, která by postavila rychlovlak Lib -CB, ale to může znamenat posun VRT do Vídně na uzel Velenice a vynechat Brno jako takové. Brnop má problém, nemají vyřešené nádraží a do stávajícího se rychlovlak " nevejde" parametry tratě. |
Patrick Leppelt 22.3.2007 13:31No a? Leta tam i letadlo. Videl jsem to ve filmu 3 vejce do skla. |
oakman 22.3.2007 13:29Re: Re: Re: Re: Řešení je nasnadě - go box do každého auta. Já jsem zaměstnavatel na chatu jezdim svym soukr. - jsem si na něj vydělal gobox zaplatí ten, kvůli komu pojedu - dam mu to do faktury, a pošlu Římanovi jako náklad. |
oakman 22.3.2007 13:26Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zdanění ropných paliv... Ach, jo, tethanol se dodává v normativní koncentraci 98% jako spotřební nebo vyšší (p.a., p.p.) pro laboratorní účely. Ten spotřební se buď zdaní a prodá na kořalku nebo denaturuje příměsí ethanolu nebo pirimidinu v množství, které nezabije, ale způsobí nepoživatelnost. Proto tě litr technického lihu nestojí ani tolik kolik zaplatíš za zřděninu z palírny. To je jako LTO - Do auta diesel, do kamen olej. |
Jenda 22.3.2007 13:26Re: Re: Re: Re: Malé srovnání poplatků A casto taky jenom na socialnich davkach. Ovsem to je samozrejme lepsi nez kdybyste jezdil delat do Prahy a smrdel tady dubovymu muzickovi. |
AAA 22.3.2007 13:26Re: Re: Re: Re: Pane, vy asi znate jen Krizikovu lokalku z Bechyne do Tabora. Neboj, kdo umi ten umi.... nejakym prezidentem Husakem se na ni nenechame zahambit :) Jo ale to uzasne zeleznicni spojeni by me stejne zajimalo. |
Jenda 22.3.2007 13:25Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobilový průmysl se brání nesmyslným nákladům nařízeným "shora". Hezka predstava. A napadlo vas,ze obcas se taky nekdo potrebuje dostat nekam jinam nez do Cernosic? Nekam kam jedou dva autobusy denne? Ono to obcas neni dojit si na nadrazi a do pul hodky odjet. |
AAA 22.3.2007 13:24Re: Re: Re: Řešení je nasnadě - go box do každého auta. hehe, jsem zvedavej jak potom bude tvuj zamestnavatel obhajovat pred financakem "sluzebni" jezdeni v nedeli z chalupy... to se bude s goboxem KRAAAASNE kontrolovat :) |
oakman 22.3.2007 13:22Re: Re: Re: Re: Pane, vy asi znate jen Krizikovu lokalku z Bechyne do Tabora. kromě toho, vlak tam jezdí - po kolejích tuším z 1896 nebo tak nějak.... taky rumunskej... |
Jenda 22.3.2007 13:21Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobilový průmysl se brání nesmyslným nákladům nařízeným "shora". Prohlaseni ze "to vse si zeleznice plati sama" me opravdu pobavilo. Dotace se nepocitaji, ze? |
Ladislav N. 22.3.2007 13:20Re: Re: Re: Re: Re: Zdanění ropných paliv... A jak máte definován pojem "potravinářský líh"? Kolik % vody obsahuje? |
oakman 22.3.2007 13:20Re: Re: Re: Pane, vy asi znate jen Krizikovu lokalku z Bechyne do Tabora. ta je dobrá!!!! Příklad kolejové dopravy kamionů po asfaltu!! Zase nemusíš řídit - ty lavory jsou tak hluboký, že mi auto i zatáčí!! Rumunská silnice, rumunský vesnice podle ní..... a najednou Golf KV!! To jsou paradoxy!! |
Jenda 22.3.2007 13:19Re: Re: Re: Re: Re: Železnice Pouziti silnice je zdarma? A vy tam to auto tlacite? |
Ladislav N. 22.3.2007 13:17Re: Re: Re: Re: Re: Evropská unie nařídila zrušení regulací dovozu ojetin... "národní zájem" Pak pište o "Zájmu vašem a vám blízkých osob" a nevydávejte jej za "národní zájem". Já ty, co šermují s pojmy jako "národní zájem", považuji za demagogy a podvodníky, protože když přijde na věc, mají problém stanovit, jaká část "národa" takový zájem skutečně má... |
oakman 22.3.2007 13:17Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automobilový průmysl se brání nesmyslným nákladům nařízeným "shora". Je v tomto započítán náklad státu na pořízení a provozování silniční sítě jako zásadní podmínky možnosti používání zboží - auta, vyrobeného partikulární privátní právnickou osobou (kterou částečně vlastní vlastní odbory skrzevá zemskou socanskou vládu k tomu)??????????? Teď je to správně... |
oakman 22.3.2007 13:15Re: Re: Re: Re: Řešení je nasnadě - go box do každého auta. Si to pohlídejte, občane!! |
oakman 22.3.2007 13:15Re: Re: Re: Re: Zdanění ropných paliv... to je rozdíl ceny techničáku a potravinářského lihu - slyšel jsi o denaturaci??? Třeba ve škole, jesli jsi se zúčastnil... |
AAA 22.3.2007 13:14Re: Re: Pane, vy asi znate jen Krizikovu lokalku z Bechyne do Tabora. Nebo z Prahy do Karlovych Varu... takovy maly prekladatelsky orisek pro zeleznicofily... |
oakman 22.3.2007 13:12Re: Re: Pane, vy asi znate jen Krizikovu lokalku z Bechyne do Tabora. NOJOOO, Brnˇák Hele, vy se tam nejdřív dohodněte, jestli chcete VRT (nádraží musí cestovat) nebo ne a budete se dál zabíjet na těch pseudo dálnicích, co k vám vedou. Dva pruhy se v Evropě staví na přivaděč z Brrna do Jeseníku to bude po silnici vždy pakárna, to co už stojí nebude stačit hned jak se to dodělá a koridorizace trati stojí v reálných nákladech (bez zlodějin ve státních zakázkách ) cca 60% dálnice vč. infrastruktury. |