2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
25.7.2006 15:00

užiteční idioti

stejně to bylo v Kosovu. Armáda, bránící území státu byla démonizována za civilní ztráty. Jak k nim nemohlo docházet, když se teroristé opevňovali v civilních vesnicích? Oni útočit, vraždit, mohli, ticho po pěšině. Když armáda reagovala, hned bylo jasné, kdo je ten špatný...

To se ukázalo později. Kdo z nealbánců neutekl, neměl sílu, nebo nechtěl, toho zavraždily albánské teroristické bojůvky. Zbyla jen ghetta, ze kterých neradno vystrčit nos. A to za přihlížení vojsk NATO. A podpory stejných islamistů kteří útočí na Izrael...i na Balkáně si Irán přihříval polívčičku.. Ale tam byli islamisté spojenci USA, využívaly je na špinavou práci jako v Afghánistánu. Získat novou sféru vlivu se podařilo..ale za jakou cenu? A obraz vraždění , pogromů, ničení památek v Kosovu, je předobrazem toho, co se může stát na Blízkém Východě. Však salónní humanisté by si to zdůvodnili k obrazu svému, rozhodně by neměli špatné svědomí... Jak lze pomocí "spřátelených" médií manipulovat s událostmi, veřejným míněním (PR firmy, najaté na tuto práci by mohly vyprávět..)

Když se to islamistům povedlo s naší pomocí na Balkáně, proč by se jim to jednou nepovedlo (a to s naší pomocí - přece nikdo nechceme válku, zabíjení civilistů, že ...) v Izraeli ?

patejl 25.7.2006 15:06

Re: užiteční idioti

pravdu dis, trochu to tehdi ti kovani pravicaci a zastanci americkych preventivnich zasahu posr@li ;-D

VL 25.7.2006 15:11

Re: Re: užiteční idioti

Pozor, tenkrát byla prezidentem modla ochránců lidských práv Clinton.

patejl 25.7.2006 16:39

Re: Re: Re: užiteční idioti

to je pravda. presto byl kazdy odpurce valky zaskatulkovan jako bolsevik ;-D

qwert 25.7.2006 16:49

taky že odpůrci války byli bolševici

mohli začít bombardovat klidně o rok dříve, ale právě kvůli takovým "odpůrcům války" mohli Miloševičovi guerrily vraždil a terorizovat civilisty podle libosti. Vůbec nejde o to zda muslim nebo křesťan. Jde tady o to, že díky pacifistům a odpůrcům války zařvalo nejméně 20 tisíc civilistů zbytečně.

MAR 25.7.2006 17:37

Re: taky že odpůrci války byli bolševici

Tak tak - kdyby byl zásah včasný, nemusela by nenávist mezi oběma etniky dosáhnout vpravdě genocidních rozměrů. Takhle to byl už jen zásah, který defakto podpořil pomstu po prodělané křivdě.

mila 25.7.2006 18:23

Re: taky že odpůrci války byli bolševici

to je stara evropska tradice, mir za kazdou cenu -1939- a pak se nam to strasne vymsti.  Jeste ze americane nas evropany z toho vdycky vytahnou, imperialisti jedni.

25.7.2006 18:36

qwert

Miloševičovy - tvrdé y, právě tak mohly - tvrdé y

ale to jen na okraj

můžeš DOLOŽIT SVÁ TVRZENÍ? ne propagandistickými články v novinách , ale ze seriózního tisku citací pramenů, jinak tu mlátíš práznou slámu

qwert 25.7.2006 18:54

Re: qwert

myslím, že dostatečně zadokumentováno, že se srbské speciální jednotky podílely na vraždění civilistů.

25.7.2006 19:06

Re: Re: qwert

dokumentováno? myslíš? tak cituj prameny! ale ne všeobecnou propagandu new yorské PR firmy, která byla najata na vytváření veřejného mínění

mám dojem, že zdokumentováno, i díky Haagu, ačkoli to jeho tvůrci nezamýšleli, je něco jiného...

pro začátek zkus udělat bilanci území a lidí, kteří jsou obětí etnických čistek, o kterých událostech se psalo , o kterých ne...jak války začaly, které strany začaly vraždit civilisty....v Kosovu vraždili a etnicky jej čistili už před 20 lety, jestli to nevíš...

qwert 25.7.2006 19:19

Re: Re: Re: qwert

ano, Miloševičův režim systematicky utlačoval kosovské Albánce. Jinak jsem si to přečetl a nechápu o co ti jde. Srebrenica neni žádný mýtus. prostě se to stalo a nemuselo. Platí totiž pravidlo: když jim dodáváme zbraně, máme právo jim nadiktovat jak se budou s nima chovat. To ti nikdo neprozradil. Alternativou (zcela neprůchodnou, protože nějaká cesta se vždycky najde) je nedodávat zbraně protivníkům.

25.7.2006 19:28

Re: Re: Re: Re: qwert

jak je systematicky utlačoval? co jim upíral, kromě odtržení ovšem :-) tak se konečně vymáčkni !

qwert 25.7.2006 19:35

Re: Re: Re: Re: Re: qwert

např. veškerá správní místa byla obsazena na etnickém základě pouze Srby, dále probíhaly nucené deportace, zabírání Albánských majetků. Soudí se, že ze strany Srbů (ani ne tak vlády, jako spíše lokálních srbských úředníků) šlo vždy jen a jen o snahu zmocnit se majetku jiného etnika, ovšem pochopitelně s tichým souhlasem Bělehradu.

25.7.2006 19:45

dobře si vymýšlíš od boku :-)

téměř veškerá správní místa byla obsazena Albánci, ve státním aparátu, nemocnicích, školách...

Tak nucené deportace a zabírání majetků...hm, dobře si od boku vymýšlíš...uved nějaký (třeba jen jeden !) takový případ před válkou? cituj prameny:-)

jak vysvětlíš, že se během 20 let z Kosova vystěhovalo několi set tisíc nealbánců? Terorem ve státní správě to nebylo, že, tak čím?? ...a vládě se to vymklo z ruky, nic neřešila... Situace byla podobná jako dnes v některých oblastech Francie, kde teror islámských band vyhání slušné lidi z celých čtvrtí a oblastí, kde není prostor k žití...

tak už cituj nějaký pramen, z něhož čerpáš vědomosti, jinak vzniká dojem, že si vymýšlíš .o)

25.7.2006 19:11

qwert

halt příměr s užitečným idiotem padl na úrodnou půdu.. Islamisté v Bosně a etnicky vyčištěném Kosovu získali vliv a usadili se tam. I Usáma měl bosenský pas - už ho nemá, na tvrdý nátlak USA, po 11 září. Až přijde na lámání chleba, s nějakým qwertem si servítky dělat nebudou

Mozek 25.7.2006 16:45

Re: užiteční idioti

Jenže Jugoslávská armáda nebyla kritizována za vedlejší civilní ztráty, ale za etnické čistky a to je trochu rozdíl. Vojska NATO se v Kosovu snažila a snaží chránit všechny, nikdy ničemu jen nepříhlížela.

qwert 25.7.2006 16:52

Re: Re: užiteční idioti

Jsou Holanďani v NATO???? Asi ano, že. Je úplně jedno zda momentálně slouží pod hlavičkou NATO nebo OSN. Prostě to posrali a klidně přihlíželi jak se zabíjí 7000 civilistů, přitom stačilo zvednout telefon a přivolat "dělové čluny".

woodward 25.7.2006 17:30

Re: Re: Re: užiteční idioti

právě že není jedno, pod jakou hlavičkou jednotky slouží a kdo jim velí.  v civilizovaných zemí armáda plní politické zadání, nic víc nic míň. a bezzubý mandát osn je opravňoval tak nanejvýš k tomu, aby se místním rváčům moc nepletli pod nohy.

qwert 25.7.2006 18:01

v civilizovaných zemí nařizuje Ústava i vojenská přísaha chránit životy civilního neozbrojeného obyvatelstva

V civilizovaných zemí nařizuje Ústava i vojenská přísaha chránit životy civilního neozbrojeného obyvatelstva. Napsal jsem to jasně - mohli přivolat pomoc, nikdo po nich nechce aby si hráli na 7 statečných.

EmillXX 25.7.2006 17:30

Re: Re: Re: užiteční idioti

Qerte, to by tam místo těch Holanďanů museli být Američané.

25.7.2006 18:44

qwert

můžeš doložit svá tvrzení? předlož seriózní analýzu s citací pramenů, ne všeobecný propagandistický článek ........

pověz nám něco i o fotografii muslima za ostnatým drátem, jež se svého času objevovala v televizi a tisku, než prasklo, že jde o podvod...

u Srebrenice, a tzv. masakru z Račaku to bylo jasné hned, člověk by nevěříl, že ještě ted někdo bude papouškovat tehdejší propagandu ...

Srebrenica byla využita a zneužita, doktrína humanitárních válek, neohlížet se na OSN, posloužila i k nesmyslnému vpádu do Iráku - díky němu tam pravděpodobně získají moc šíítští islamisté.

25.7.2006 18:46

Re: qwert

http://sweb.cz/messin/srebrenica5.htm

http://sweb.cz/messin/srebrenica6.htm

qwert 25.7.2006 19:11

Re: Re: qwert

jediná relevantní citace je ta 1. ostatní mohou být texty vycucané z prstu. Naštěstí existuje pár dokumentaristů, kterým se věřit.

25.7.2006 19:13

taky myslím, tak je cituj :)

ale skutečné analýzy s citací pramenů, ne všeobecné propagandistické články

qwert 25.7.2006 19:21

Re: taky myslím, tak je cituj :)

tak si vyžádej hrubý materiál z kamer dokomentaristů. články jsou na nic.

25.7.2006 19:31

Re: Re: taky myslím, tak je cituj :)

i film se dá falšovat, a fotografie taky, jednu jsme tu už měli.... tak jaké máš tedy prameny??? vymáčkni se proboha, a nepapouškuj tu tehdejší propagandu, které nikdo, kromě pár užitečných idiotů, nevěří...vymáčkni se :-)

25.7.2006 19:27

Re: Re: Re: qwert

největší etnické čistky se odehrály v Krajině, a v Kosovu. V obou případech šlo o vyhnání hlavně srbského obyvatelstva, které tam žilo po staletí. Ale nejenom, v Krajině byli i muslimové Fikreta Abdiče, uprchnuvší před ofenzívou Izetbegovičových muslimů. V Kosovu zase všech nealbánců. V kontrastu s tím jen v Bělehradě žilo během konfliktu téměř 100 000 Albánců. Současné Kosovo dává znát, žeo žádnou demokracii a multietnicitu nikdy nešlo. Jen o přerozdělení sfér vlivu na balkáně, a vytlačení vlivu Ruska, tudíž maximální oslabení historicky silně proruského Srbska.

Bohužel byli využiti islamisté, kteří bojovali i v Afghánistánu, a v oblasti se pevně usadili. Z dlouhodobého hlediska je pro Evropu katastrofa, co se na Balkáně stalo, srovnatelná s dobytím Byzance muslimy. Islamisté získali v Evropě pevné logistické zázemí, které bude využito, hádejte proti komu?

qwert 25.7.2006 19:37

Re: Re: Re: Re: qwert

no a co, v Iráku šlo taky o vytlačení Rusů, když už 30 procent Irácké ropy ovládla ruská mafie, tak se s tím holt muselo něco dělat...

25.7.2006 19:48

Re: Re: Re: Re: Re: qwert

jasně, no a co, díky za pokec na úrovni :o)

25.7.2006 18:32

Re: Re: užiteční idioti

zkus doložit etnické čistky jugoslávské armády