1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kenavp 5.11.2009 13:07

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Je vidět, že o historii území a konfliktu víš úpný houby. A proto bych ti doporučil se do diskuze neplést, jsi za blba.

Kenavp 5.11.2009 13:02

Re: Udrzet se za KAZDOU cenu

Ty to v tý tvý jistě načesaný hlavince nemáš moc srovnaný, že?

Daria 5.11.2009 12:49

Re: krestane...

Stát Izrael vznikl na základě rezoluce OSN z 29. listopadu 1947. Na území Palestiny měl vzniknout židovský a arabský stát. Arabové tak vlastně nepřijali rozhodnutí Spojených národů a odmítli i vlastní stát. V tomto smyslu nejsou Arabové žádní chudáci a rozhodně žádné oběti. Na území Palestiny žili do té doby jak Arabové, tak i Židé.   

Glosator 5.11.2009 12:31

Re: Křesťané

Ano, jsou. Jenže speciálně Starý zákon je vyprávění o historii. Nikdo se nesnaží Mojžíšovy zákony uplatnit v současné paraxi, coý se o Koránu a Šarije říci nedá.

Karel IV byl sice zvolen "největším Čechem" ale nikoho nenapadne realizovat dnes jeho trestní zákoník.

Herdík 5.11.2009 12:26

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

To jste, strejdo, zvolil hodně špatné přirovnání. Doporučuji Vám se zamyslet (to především!) třeba nad historickou existencí (a neexistencí) státních útvarů na obou Vámi srovnávaných územích. Zkuste to, uvidíte, že to půjde!

BJ von Wolfenstein 5.11.2009 12:24

Re: Udrzet se za KAZDOU cenu

Milá zlatá, preventivní úder na nepřítele, který se houfuje na hranicích je velmi účinná obranná taktika. Škoda, že ji nepoužili Francouzi, když Hitler nechal obsadit demilitarizované pásmo. Izrael tuto taktiku naopak použil a ukázala se být opravdu nesmírně efektivní (Šetidenní válka, slyšela jste?). Mimochodem Izrael má standardní diplomatické vztahy s Jordánskem, Egyptem, Tureckem, Marokem a dalšími "muslimskými" zeměmi a nikdo s tím nemá žádný problém. Specielně v Jordánsku, Egyptě i Turecku a Maroku je možné celkem běžně naraazit na izrelské turisty i obchodníky ... 

Glosator 5.11.2009 12:24

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Většina "arabských" států leží na uloupeném území, kde byla nikoliv bezvýznamná část původního obyvatelstva vyvražděna.

Izrael leží v zemi Kanán a žádný starší nárok na jeho území neexistuje.

97 5.11.2009 12:21

Re: Křesťané

Nechte uz ty stare knihy historikum, priklady netolerance jsou i v Bibli:

Stary zakon napr.: Kdo by obětoval bohům, kromě samému Hospodinu, jako proklatý vyhlazen bude.(Exodus 22:20),

Novy zakon napr.: A kdož by koli vás nepřijali, ani vás slyšeli, vyjdouce odtud, vyrazte

prach z noh vašich na svědectví jim. Amen pravím vám: Lehčeji bude

Sodomským a Gomorským v den soudný nežli městu tomu. (Marek 6:11)

Glosator 5.11.2009 12:20

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

"Politicky správně" je myslím ten správný termín. Pod ten se schová úplně všechno.

Glosator 5.11.2009 12:18

Re: Udrzet se za KAZDOU cenu

A Vy tomu "udržet se za každou cenu" vidíte nějakou alternativu? Já bych k tomu přidal bakteriologickou válku, mohla by výrazně snížit počet muslimů.

Když mě chce někdo vyvraždit, je to "kdo z koho" a neexistuje-li humanismus u protivníka, proč bych se jím měl zatěžovat já...

Marko 5.11.2009 12:11

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

To je pekny nesmysl. Moji synove jsou obcany Israele i kdyz jejich matka, moje zena, neni Zidovka.

Jakub S. 5.11.2009 12:09

Re: Udrzet se za KAZDOU cenu

Šma Jisroel. Další taková. Nesoudná. Ále je jí jasno. Proč by házel cokoliv na Turecko, děvenko - ? A s těma Peršanama - vy byste čekala, pokojně a odevzdaně, až se  j i m  konečně podaří hodit bombu na nás?  Jakože nezastíraně a výslovně a jasně se právě o tohle snaží. Myslete!!! Doporučuju... historik

Jana 5.11.2009 12:08

Re: krestane...

Otrepany argument "valku zacali Arabove" neni pravdivy. Zacali by Arabove valku a jakekoli vrazdeni Zidu, kdyby se tam Zide nezacali stehovat po statisicich? Proc je nevrazdili pred vznikem sionismu a pristehovalectvi?

Vrazdeni zacalo masalnim stehovanim Zidu do oblasti, valka zacala vznikem statu Izrael. Prirovnani arabskych obeti k nemeckym valecnym obetem je uplne nesmyslne.Rv

BJ von Wolfenstein 5.11.2009 12:08

Re: podstatné je, že se Izrael dokáže bránit

Také doufám, broskvičko. Ono totiž když Izrael padne, kdo bude další na řadě?

97 5.11.2009 12:07

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

To je samozrejme pravda, ale nastesti to uz je historie a nikdo nic vracet nebude. Vubec skoda, ze se delaly plne restituce i az do roku 1948, delat se mely, ale jen castecne - treba o 20 % mene za kazdych 10 let, cim starsi krivda, tim mirneji ji napravovat

Jakub S. 5.11.2009 12:07

Re: Národ jako každý jiný

Dobré, odlehčující, kvalitní stanovisko!

Věří - no... to je taková  v ý b ě r o v á  víra. Jako p. von Goethe vynalezl Auswahlverwandtschaft, tak pro tohle jsem právě vymysll Auswahlglaube!

Chce to ovšomž  s i l n ě  omezit kritické myšlení. No prostě soudnost. A nestydět se před lidma. Co mě dosud pokládali za inteligentního a soudného...

andy 5.11.2009 12:05

Re: podstatné je, že se Izrael dokáže bránit

doufám že až do slavného a definitivního vítězství, prdelko

97 5.11.2009 12:04

Re: krestane...

no, neni to az tak dobry argument - co kdyby se postavily proti sobe SSSR a Italie nebo Spanelsko? V SSSR lide rozhodne trpeli vice.

Jana 5.11.2009 12:03

Udrzet se za KAZDOU cenu

To chapu. Ale to neznamena, ze je to spravne. Izrael muze hodit atomovku na Iran, Turecko, Syrii a zastrasit Evropu tak, ze mu budeme vsichni tleskat, i kdyz zavede plynove komory. Tim vsim jen posune svuj bidny a zaslouzeny konec o nejaky cas do budoucnosti...

BJ von Wolfenstein 5.11.2009 12:00

Re: podstatné je, že se Izrael dokáže bránit

Jak dlouho ještě?;-(;-€(Y)

BJ von Wolfenstein 5.11.2009 11:59

Národ jako každý jiný

Jsem velmi rád, že existuje člověk jako je Goldstone. Ten pán přesvědčivě dokazuje, že Izraelci jsou národ jako každý jiný: My máme Kocába, Šabatovou, Uhla, oni mají Goldstona. Jen bych strašně rád věděl, proč to ti lidé dělají. Většina z nich je takříkajíc "za vodou", takže peníze bych vyloučil. Opravdu těm kravinám co říkají věří? 

ity 5.11.2009 11:52

Díky za článek

fundovaný, nezávislý pohled podepřený fakty je v našich médiích bílou vránou

Jakub S. 5.11.2009 11:50

Re: krestane...

!R^

andy 5.11.2009 11:49

podstatné je, že se Izrael dokáže bránit

a zatím odolává jak teroristickému jednání Palestinců a dalších a stejně, možná víc nebezpečnému žvanění o fér podmínkách ve válce.

Jakub S. 5.11.2009 11:48

Ale to víte, že není jedno, zda je G. Žid.

On je - takže jede proti svým. Z nějakého osobního, věroučného, politického (atd.) důvodu. Nějak proti těm lidem v tom tak prosperujícím a úžasném a optimistickém státu zapškl, zahořkl - a jede proti nim. A to je, jak vidíte, horší a nebezpečnější, než u útoků (protože toto přece není hodnocení, je to jasný jednostranný  ú t o k) na Židy/židy takříkajíc zvenčí. přičemž toto napůl (JAR) zvenčí je taky. Souhlasíte se mnou? Víte o jeho motoru k této akci někdo něco víc, prosím - ?

strejda 5.11.2009 11:37

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Vámi se nechat obhajovat je rychlá cesta do pekel. Spánembohem.

Harpyje 5.11.2009 11:37

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

To cituješ z Haló Novin? (Y)

strejda 5.11.2009 11:35

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Nechci se s vámi pouštět do diskuse. Pokud ale použiji vaši argumentaci, tak měli sudetští Němci v RČS, jako naprosto majoritní vlastníci půdy plné právo na odtržení. Pokud ho měli, pak následný odsun byl zločinem a jediná náprava je území vrátit.

BM 5.11.2009 11:33

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Kdepak jsi byl ty ubožáku na tom, že Izrael je rasistický stát, který dává občanství pouze Židům? To ti říkali na školení u nácků, nebo v mešitě?!  Islámského vyznání je v Izraeli cca 18 % obyvatelstva, to jest stejně jako ortodoxních Židů. Křesťanů všech směrů je kolem 5 %. Území nebylo uloupeno, ale vykoupeno od arabských vlastníků. Mimochodem arabského obyvatelstva je nyní na území takzvané Palestiny dvakrát tolik, než v době, kdy tato území patřila Arabům. Právě takoví prolhaní šmejdi jako jsi ty, podporují arabské teroristui nejvíce. ne třeba finančně a materiálně, ale duchovně a propagandisticky šířením lží, nepravd a polopravd.

Jakub S. 5.11.2009 11:29

Re: názor

Ne, jemu Al-kajda určitě neplatí. On patří rozhodně k tzv. užitečným idiotům - dělají/pronášejí to zadarmo, z vlastní iniciativy. Čti blbosti. Ale to jim dojde, až bude pozdě. Pro ně taky, naivky...