Středa 15. 5. 2024Žofie polojasno10 °C

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

  • Příspěvků: 245
  • Poslední: 10.11. 2009 17:35
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
Herdík 5.11.2009 12:26

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

To jste, strejdo, zvolil hodně špatné přirovnání. Doporučuji Vám se zamyslet (to především!) třeba nad historickou existencí (a neexistencí) státních útvarů na obou Vámi srovnávaných územích. Zkuste to, uvidíte, že to půjde!

Ivan 5.11.2009 16:38

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Ano, to právo měli. Protože se ale dobrovolně přihlásili k říšskému občanství a spáchali tím zločin velezrady dle československých zákonů, měli být odsouzeni k trestu smrti, popraveni a jejich majetek zabaven. Ti, kdo říšské občanství nepřijali odsunuti nebyli. (Mimochodem, podle říšských zákonů té doby se sudetští Němci rovněž provinili neuposlechnutím Hitlerova rozkazu, podle kterého každý Němec byl povinen pod trestem smrti  před postupujícícmi armádami spojenců odejít na říšské území.)

Ivan 5.11.2009 16:33

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Nic takového jako zaplacení půdy se nestalo. Půdu "prodávali" po prohrané válce turečtí správní úředníci, kterým ovšem nepatřila. Radovali se, jak židy i araby napálili. V dané oblasti nebylo možné půdu kupovat nebo prodávat, protože v tehdejší době  tamnější právo vlastnictví půdy v evropském smyslu slova vůbec neznalo.

Marko 5.11.2009 17:18

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

A vite, ze oni to Arabove (a Cerkesove a Armeni a Rekove atd) pudu opravdu prodavali.

Jakub S. 5.11.2009 11:25

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Jé - Ivánek! Vitaj, synku. A ty ses nám nějak rozparádil! A zlověstně, sibylko, ororokuješ další hroznou pohromu. Ano, je to tak, objevil jsi to: Ten obrovský, mocný, krvežíznivý Izrael se už chystá, je to na spadnutí, přepadnout ty ubohé chudé malé nepočetné mírumilovné arabské státečky okolo, co nemají jiné touhy, než si klidně žít na své, a mít s ním perfektní vztahy.... a všecky je, od Atlantiku po východní Asii, bleskem vyhladí, všecky civilisty, chdáčky, zmasakruje, vše vybombarduje a obsadí. A bude...

Honem, ale šupem to publikuj někde (kde ti to otisknou...), a nějaká významná cena tě nemine!!

V každém případě bohnická.

BM 5.11.2009 11:33

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Kdepak jsi byl ty ubožáku na tom, že Izrael je rasistický stát, který dává občanství pouze Židům? To ti říkali na školení u nácků, nebo v mešitě?!  Islámského vyznání je v Izraeli cca 18 % obyvatelstva, to jest stejně jako ortodoxních Židů. Křesťanů všech směrů je kolem 5 %. Území nebylo uloupeno, ale vykoupeno od arabských vlastníků. Mimochodem arabského obyvatelstva je nyní na území takzvané Palestiny dvakrát tolik, než v době, kdy tato území patřila Arabům. Právě takoví prolhaní šmejdi jako jsi ty, podporují arabské teroristui nejvíce. ne třeba finančně a materiálně, ale duchovně a propagandisticky šířením lží, nepravd a polopravd.

strejda 5.11.2009 11:37

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Vámi se nechat obhajovat je rychlá cesta do pekel. Spánembohem.

František 5.11.2009 13:47

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

 Autore BM pletete se , na území , které nazýváme Palestina v dobách Antiky nežili arabové.

Ivan 5.11.2009 16:52

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Nic takového jako zaplacení půdy se nestalo. Půdu "prodávali" po prohrané válce turečtí správní úředníci, kterým ovšem nepatřila. Radovali se, jak židy i araby napálili. V dané oblasti nebylo možné půdu kupovat nebo prodávat, protože v tehdejší době  tamnější právo vlastnictví půdy v evropském smyslu slova vůbec neznalo.

Islámské a křesťanské obvatelstvo Izraele ovšem nemá práva židovských obyvatel. Stačí si jen požádat třeba o povolení vystavět nádrž na vodu jímanou ze střechy vlastního domu. Žid povolení dostane ihned, arab nikdy. V zákoně to ovšem nenajdete, na to jsou židé dostatečně chytří. Arab nedostane povolení k odběru vody pro pěstování zeleniny na své zahrádce, žid dostane povolení i pro vodu do bazénu na koupání. Atd.. Takových omezení jsou tisíce, každý znalý poměrů v Izraeli to potvrdí.  A samozřejmě že probíhají neustálé pokusy zbavit nežidovské obyvatele hlasovacího práva atd..

kgb 10.11.2009 17:35

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

vymydlit araby z povrchu zemského.tak.jednou provždy!!!!

Harpyje 5.11.2009 11:37

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

To cituješ z Haló Novin? (Y)

Marko 5.11.2009 12:11

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

To je pekny nesmysl. Moji synove jsou obcany Israele i kdyz jejich matka, moje zena, neni Zidovka.

Faktický Dotaz 5.11.2009 16:47

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Platí to i naopak ? Mají podle rabinátu automatický nárok na izraelské občanství i děti židovky a nežida ? Není podle nich žena jen bezvýznamnou úrodnou prstí na které nezáleží, oproti mužem přenášenému dědičnému židovskému semeni a božímu vyvolení?

Ivan 5.11.2009 16:55

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Podle ortodoxního výkladu rabinátu  je židem jen syn nebo dcera židovské matky. Tedy naopak, otec není při určení příslušnosti k židovství podstatný (vcelku logické, otec byl až do genetických testů vždy nejistý).

Marko 5.11.2009 17:11

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Rabinat s tim nema az tak moc do cineni. Nabozensky vyklad je zakladem zakona, ale neni slepe nasledovan.

Podle Israelskych zakonu je nekolik moznosti jak nekdo muze ziskat Israelske obcanstvi. Jednim z nich je udeleni obcanstvi na zaklade narozeni (nevim, jestli tohle dava smysl v cestine) kdy mate narok na Israelske obcanstvi kdyz jeden z vasich rodicu (je jedno jestli matka nebo otec) je obcanem Israele.

Nezidovska imigrace je na stalem vzestupu, mnoho z nich na zaklade "zakona o navratu" kdy mohou ziskat obcanstvi na zaklade pribuzenstvi s obcanem Israele, i kdyz sami nejsou zidovskeho puvodu ani viry.

Nesmysly, ktere to pise "Ivan" nebudu ani komentovat.

Glosator 5.11.2009 12:24

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Většina "arabských" států leží na uloupeném území, kde byla nikoliv bezvýznamná část původního obyvatelstva vyvražděna.

Izrael leží v zemi Kanán a žádný starší nárok na jeho území neexistuje.

Kenavp 5.11.2009 13:07

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

Je vidět, že o historii území a konfliktu víš úpný houby. A proto bych ti doporučil se do diskuze neplést, jsi za blba.

kopretina 5.11.2009 15:41

Re: Stát Izrael vznikl na uloupeném území.

1) Už zase opakujete komunistickou propagandu? Israel nevznikl na žádném uloupeném území. Eretz Jisrael patří Židů, Židé byli v Israeli, kdy žádný muslimský stát neeexistoval, na rozdíl od Arabů zde měli Židé stát, Arabové nikoliv. Arabům země NEPATŘILA, tudíž ji Židé nemohlu ukrást. Palestinští Arabové NEMAJÍ ŽÁDNÉ právo terorisovat Israel. Před vznikem Israele vlastnili Židé 9% půdy, Arabové jen 3% půdy, 17% půdy byla opuštěná země, 71% půdy bylo státní svěřené území britské koruny (dříve Osmanské říšr). Palestinským Arabům nepatřilo v Zemi Israel NIC. 

2) Israel není rasistický stát, v Israeli mají Židé i Arabové stejná práva.Arabové mají zastoupení v knesetu, jsou zastoupeni na úřadech a navíc nemusejí sloužit v israelské armádě. Zatímco v muslimských státech nemuslimové rovná práva nemají.

3) Právo návratu se týká jakohokoliv Židy a to jak z židovské matky. tak na základě víry. Hlachický Žid je takový Žid, který se narodil z židovské matky a nebo přijal židovskou víru, to je důkazem že se do Israele stěhují lidé růsného vyznání (ultraortodoxní, ortodoxní, konservativní, liberální a mesiánští Židé). Židé rozhodně nejsou nesnášenliví, jsou naopak velmi tolerantní, velmi agresivní jsou palestinští Arabové, kdyby nepáchali terorismus, mohli mít svůj vlastní stát. Israel má zbraně udržet si svou existenci, to k Vaší smůle Israel nebude vyvrácen).

4) Daleko větští podporu v USA má Israel u evangelikálních křesťanů, kterých je 60 milonů, USA nikdy nepřestanou Israel podporovat. Židům v USA je Israel lhostejný, ale křesťané Israel podporují.

Řekněte mi, proč stejné zvratky píšete na všechny články týkající se Židů nebo Israele. Táhněte si na diskuse do Haló novin, NevPes je slušný server ne naci-bolševická stoka.

Jakub S. 5.11.2009 11:17

Velmi záslužný shrnující a hodnotící článek - díky!

Ovšem je to silné kafe. Kudla se v kapsa pořád otvírá. A tohle je materiál OSN... Tak do očí bijící neobjektivitu a nevyváženost jsem ještě v téhle pěkné organizaci nepostřehl. Tak co - ta spousta arabských a jiných muslimských členů už navždycky bude OSN kučírovat takhle? A bude tam brát, akceptovat, platit (?) takovéhle paskvily a hrůzy? A naši primitivi  p r o t i p e j z á č t í  jásají a jsou na koni. Nevědí, co činí. Až bude pozdě, bude jasno i jim. Příliš pozdě...

qwertasdfg 5.11.2009 14:53

Re: Velmi záslužný shrnující a hodnotící článek - díky!

stejne silne kafe byla zprava od amnesty international ohledne izraelskeho oblehani dzaninu, vcetne oblehani krestanskeho kostela, ve kterem drzeli palestinsti ozbrojenci duchovni jako sva rukojmi. samozrejme byl vinen izrael.

ps, uz si nepamatuju podrobnosti, ale zpravu snad mam nekde ulozenou v pc. retorika silne pripominala "armadu miru", "imperialisticke nohsledy", "narodneosvobozenecky boj" a podobny pitominy.

Jakub S. 5.11.2009 15:40

Re: Velmi záslužný shrnující a hodnotící článek - díky!

To bych velice rád četl, prosím!

SousedovicMalýMirek 5.11.2009 9:46

Jaktože tu jestě kopretina..

..neumístila žádný výblitek svého "mozku"???;-D

crw 5.11.2009 10:56

Re: Jaktože tu jestě kopretina..

Stačí, že ses vyblil ty...

Jakub S. 5.11.2009 11:06

Re: Jaktože tu jestě kopretina..

Mirečku, dobrý. Tož to utři a stáhni se...

Historik 5.11.2009 9:18

Na tomto článku je nejsmutnější to, že vůbec musel být napsán

Mediální masáž ze strany "užitečných idiotů" má zejména v západní Evropě tragické důsledky.

Standa 5.11.2009 8:32

Křesťané

omlouvají Izraelské vraždění civilistů - velmi smutné, když si uvědomíme, že křesťané mají boží přikázání! Je Gerlof křesťan?

brok 5.11.2009 9:14

Re: Křesťané

A co arabské vraždění civilistů, Stando? To je OK?

kiddo 5.11.2009 10:48

Re: Křesťané

Je to OK, protože arabské "zabíjej je, kdekoli je najdeš" západní multikulturní korektnost schvaluje.

97 5.11.2009 12:21

Re: Křesťané

Nechte uz ty stare knihy historikum, priklady netolerance jsou i v Bibli:

Stary zakon napr.: Kdo by obětoval bohům, kromě samému Hospodinu, jako proklatý vyhlazen bude.(Exodus 22:20),

Novy zakon napr.: A kdož by koli vás nepřijali, ani vás slyšeli, vyjdouce odtud, vyrazte

prach z noh vašich na svědectví jim. Amen pravím vám: Lehčeji bude

Sodomským a Gomorským v den soudný nežli městu tomu. (Marek 6:11)

Glosator 5.11.2009 12:31

Re: Křesťané

Ano, jsou. Jenže speciálně Starý zákon je vyprávění o historii. Nikdo se nesnaží Mojžíšovy zákony uplatnit v současné paraxi, coý se o Koránu a Šarije říci nedá.

Karel IV byl sice zvolen "největším Čechem" ale nikoho nenapadne realizovat dnes jeho trestní zákoník.

97 5.11.2009 17:16

Re: Křesťané

v Evrope to tak nastesti vetsinou je, ale v Americe (at severni nebo jizni) by s vami asi nesouhlasili (co se tyce Noveho zakona), nebo v Israeli (co se tyce Stareho).